Heh heh. Van mij zouden ze best wat vaker naar buiten mogen... wel met camera's erbij natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet naar een IKEA
Ik zou er compleet gek worden... vooral met deze lui er in.
8 maanden weg alquote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Het dagelijks praatje voor de kindjes.
Mama heeft eigenlijk de hele dag in bed gelegen en haar nageltjes eraf gehaald. En ze heeft de Bergman kliniek gebeld want het deed een beetje zeer (wijst).
Praatje voor de kindertjes in het land.
Jullie hebben vast wel iets gedaan. Vast wel.
Brian houdt hem voor de gek.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
Brian en Huub groeien dichter naar elkaar toe. Het doel heiligt de middelen denk ik?
zal wel over zijn nieuwe date gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Er is een brief voor Eric, iemand pakte hem op maar verder is er niets te zien.
Paul ?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef SiRojK het volgende:
Brian geeft nu aan spelinformatie te krijgen van Paul.. dat laten ze allemaal toe...
Oh, oké.quote:
Natasia had er over dat het misschien leuker was als amanda eric erin zou houden, zodat er nog meer clashes zouden ontstaan tussen eric en huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ze hebben nu iig wel één gemeenschappelijk doel. Eric eruit en dat zal wel een tijdelijke band creëren.
ja, precies.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ze hebben nu iig wel één gemeenschappelijk doel. Eric eruit en dat zal wel een tijdelijke band creëren.
Ja, maar heb je het in de vorige COS gelezen. Het zwakke punt is Amanda, of die over te halen is. Huub wil Eric er niet uit stemmen als Amanda het niet wil. Maar als Amanda Eric er niet uit wil stemmen, gaan ze toch net doen alsof ze het wel wil - zodat het op Huubs nek komt als Eric eruit vliegt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, oké.
en daar is jaap mee bezigquote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef agter het volgende:
[..]
ja, precies.
Niets bindt zo als een gezamelijke vijand.
Bovendien "Keep your friends close, but your enemys closer".
Graag het volgende script:quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef Clank het volgende:
Nieuwe date voor Eric... d'r uit met die halve zool!
Ach, de een verzamelt postzegels en Natasia verzameld Wifebeaters...quote:Op maandag 28 mei 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Wifebeater: Je was eerst van mij en je blijft van mij.
Hoezo jaloers?
Wat een lef!! Moeten ze 's op of aanmerkingen op haar eten hebben!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
Ntas klaagt maar over het eten. Te veel peper![]()
Ze hebben wel al tig keer Dank je Lieke gezegd. (behalve Natas)quote:Op maandag 28 mei 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een lef!! Moeten ze 's op of aanmerkingen op haar eten hebben!
Persoonlijk zo ik het mes van Brian in de gaten houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef SIRA het volgende:
zo zeg, Amanda eet ook als een boer
nix miljonairs-achtig aan
Huub moest net ook nog even zeggen dat ze d'r bestek niet goed vast houdt..
Ik denk toch eerder aan kalmeringsmiddelen hoor. Heb wel eens gezien hoe iemand door de coke veranderde en zijn vrienden kwijtraakte.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Wifebeater?
Recreatief gebruik van cocaïne
In zuivere vorm heeft cocaïne een sterk opwekkend effect. Gebruikers vergeten hun zorgen, hebben energie om te dansen en drinken, maar worden meestal sociaal gezien arrogant. Cocaïne wordt in het uitgaanscircuit meestal via de neus geïnhaleerd ('coke snuiven')
Ja, dat heb ik gelezen maar ik vond ze zo close praten. Ook over elkaar. Nog even en ik was bang dat ze elkaars backup zouden worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar heb je het in de vorige COS gelezen. Het zwakke punt is Amanda, of die over te halen is. Huub wil Eric er niet uit stemmen als Amanda het niet wil. Maar als Amanda Eric er niet uit wil stemmen, gaan ze toch net doen alsof ze het wel wil - zodat het op Huubs nek komt als Eric eruit vliegt.
Toch opletten Disana. Na de pammetjes is hij echt duf, zoals verwacht, maar nu is hij echt anders, ook zijn ogen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder aan kalmeringsmiddelen hoor. Heb wel eens gezien hoe iemand door de coke veranderde en zijn vrienden kwijtraakte.
Ja, nou, waarschijnlijk omdat hij ineens zo 'goed' met Huub omgaat en hem misschien een loer kan draaien.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch opletten Disana. Na de pammetjes is hij echt duf, zoals verwacht, maar nu is hij echt anders, ook zijn ogen.
Moet dat zo groot .. Schrok me rotquote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch opletten Disana. Na de pammetjes is hij echt duf, zoals verwacht, maar nu is hij echt anders, ook zijn ogen.
Zo kijkt hij na pammetjes.
[afbeelding]
tja, hij heeft zich ook niet echt geweerd!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Arme Michael....Je zal zo 'over tafel gaan'..........
Ach, daar hebben we Willempie weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Arme Michael....Je zal zo 'over tafel gaan'..........
Komt ook omdat dezelfde altijd ruzie hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geloof ik last van DGK-moeheid. De zoveelste ruzie die me niet kan boeien.
Brian heeft volgens mij geen coke op, hoor. Maar ook dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |