ah, ja, restricted - lang leve realityquote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Natas haar ex... daar mag niet over gesproken worden anders EXIT! (En na die exit ben je denk ik niet helemaal veilig op straat...)
Huub heeft ooit eens gezegd, dat hij wilde daten met Cheyenne. Dit viel helemaal verkeerd bij Natasja, daarna begonnen de bedreigingen, met name via haar ex, Wilton.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
[..]
ik kan het verkeerd hebben maar ze hadden het even daarvoor over Cheyenne en Yairo dus het zullen wel uitspraken over de kinderen zijn. Huub wist daar volgens Natas alles van.
ahquote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit n.a.v. het zeiken van Natasja bij de FEBO over de foto's van tieten-gate. Zo zie je maar weer, hoever haar macht reikt.
Wat is dat voor onzin! Geen Kingjaap.nl meer? Omdat Natasia haar tieten in het gezicht van Huub en Brian geduwd heeft en Jaap hiet foto's van laat zien?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten stoppen met de blogs.
alsof wij hier niet minstens 30 caps hebben gezien van de gecorrigeerde (lees dus niet vergrote) borsten van Tasquote:Op maandag 28 mei 2007 19:55 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin! Geen Kingjaap.nl meer? Omdat Natasia haar tieten in het gezicht van Huub en Brian geduwd heeft en Jaap hiet foto's van laat zien?
Ik ben erg benieuwd waar Natasia dan mee dreigt, zal het haar vertrek zijn? Of zullen haar vriendelijke naasten druk uitoefenen op DGKquote:Op maandag 28 mei 2007 19:55 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin! Geen Kingjaap.nl meer? Omdat Natasia haar tieten in het gezicht van Huub en Brian geduwd heeft en Jaap hiet foto's van laat zien?
Is het al bevestigd dat ze niet meer mogen bloggen? En Jaap is nog niet uit zijn vel gesprongen? Lijkt me dat hij gaat flippen....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alsof wij hier niet minstens 30 caps hebben gezien van de gecorrigeerde (lees dus niet vergrote) borsten van Tas![]()
Gisteren was er een discussie over portretrecht. Natasja wist dat ze hier haar gelijk niet kon halen, dus speelt ze het via de FEBO. Waar ze mee dreigt, I dunno.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar Natasia dan mee dreigt, zal het haar vertrek zijn? Of zullen haar vriendelijke naasten druk uitoefenen op DGK
Nou nou nou, relax 'n beetjequote:Op maandag 28 mei 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
Lieke neemt haar gezonde organen mee in het graf... Egoistische trut. Hoop dat ze zelf nooit wat nodig heeft![]()
Het rare is haar uitleg: Je weet nooit wanneer je ze nog nodig hebt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
Lieke neemt haar gezonde organen mee in het graf... Egoistische trut. Hoop dat ze zelf nooit wat nodig heeft![]()
Waarom ?ik meng me in de discussie. En baal daar vreselijk van..quote:
Oh ja, je mengt je in de discussie. Ik sta mijn organen voorlopig ook niet af.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ?ik meng me in de discussie. En baal daar vreselijk van..![]()
Lieke is volgens mij zwaar gelovig.. Zo ziet ze er uit, zo gedraagt ze zich en zo praat ze... Volgens mij is ze bang dat ze dan in de hemel geen organen meer heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het rare is haar uitleg: Je weet nooit wanneer je ze nog nodig hebt.![]()
Iedereen,behalve Lieke.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Vraag me af of een van deze asos daadwerkelijk een codicil heeft ingevuld..
Deze aso hier wel..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Vraag me af of een van deze asos daadwerkelijk een codicil heeft ingevuld..
Tipischquote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh ja, je mengt je in de discussie. Ik sta mijn organen voorlopig ook niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |