quote:
Ik was hem net vergeten.quote:
Ik zou hem haast een lollie geven maar dan word ik opgepaktquote:
Sla je jezelfquote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef FdW het volgende:
Als hoer heeft Erictie de verkrachter alle smerige trucjes en smoezen geleerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Karakterloze smerige pisnicht...![]()
![]()
![]()
![]()
dit zou ik toch wat willen nuancerenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef FdW het volgende:
Als hoer heeft Erictie de verkrachter alle smerige trucjes en smoezen geleerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Karakterloze smerige pisnicht...![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw beschrijving is fine with me.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit zou ik toch wat willen nuancerenzijn geaardheid doet niets ter zake ......Maar het is gewoon een heel vals mannetje dat is het probleem volgens mij
ik kan het verkeerd hebben maar ze hadden het even daarvoor over Cheyenne en Yairo dus het zullen wel uitspraken over de kinderen zijn. Huub wist daar volgens Natas alles van.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef tipsch het volgende:
sorry, wat is gekoppeld aan 10.000 euro inleg?
Dit n.a.v. het zeiken van Natasja bij de FEBO over de foto's van tieten-gate. Zo zie je maar weer, hoever haar macht reikt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten stoppen met de blogs.
Michael vond er niets aan. Hij moest Eric een paar keer van zich af slaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef fredfik het volgende:
waarom komt erik er gewoon niet eerlijk voor uit dat hij er niks aan vond
Natas haar ex... daar mag niet over gesproken worden anders EXIT! (En na die exit ben je denk ik niet helemaal veilig op straat...)quote:Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef tipsch het volgende:
sorry, wat is gekoppeld aan 10.000 euro inleg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |