Blijft een raar verhaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Huub geeft wel aan dat hij sliep terwijl Eric hem aan het pijpen was.
Dat wist ik niet. Dat is niet eens een beetje raar maar heel erg vreemd.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gehoord, mag een moslim ook geen organen doneren aan een niet-moslim.
Maar het vreemde vind ik dan, dat ze wel organen van iemand van een ander geloof, of een niet-gelovige mogen accepteren als het hun leven kan redden.Biekie raar![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij moet nog een hoop leren, 15 jarige.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dat is niet eens een beetje raar maar heel erg vreemd.
Ik zie de arts al rennen door de zaal,'Ligt hier een moslim te wachten op een hart? Iemand?? Nee?? Zuster Nijhof, neem het hart maar mee voor je hond Kees want dit gaat 'em niet worden.'
100% halalquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zie de arts al rennen door de zaal,'Ligt hier een moslim te wachten op een hart? Iemand?? Nee?? Zuster Nijhof, neem het hart maar mee voor je hond Kees want dit gaat 'em niet worden.'
Helaas wel de waarheid voor sommige gelovenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Kees is er iig dankbaar voor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas wel de waarheid voor sommige geloven![]()
Dat is jammer, donoren zijn heel hard nodig.quote:
Kees heeft hart voor de zaakquote:
Blijkbaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef 2live het volgende:
is het saai op de streams of zo?
De allerachterlijkste!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas wel de waarheid voor sommige geloven![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
oh ik heb nog nooit saaie sex gehad, of gaat het daar niet overquote:
Slaat als een tang op een varkenshartquote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Als oplossing mogen ze dus helemaal geen orgaandonor zijn.
Zet ze maar open schoonheid..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
oh ik heb nog nooit saaie sex gehad, of gaat het daar niet over![]()
ik zet de streams wel aan
Ik ben er ook weer even. Alleen heb ik zo'n hekel aan slechte voorlezers, dan 'hoor' ik het verhaal gewoon niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef Katewalker het volgende:
Ow, ik geloof dat ik de enige ben die naar de streams zit te kijken en luisteren?...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |