quote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef Terecht het volgende:
Dus ik mag 1 juni 250k op me bankrekening schrijven?
Heb je ook nog wensen wat ik met het geld zou moeten doen, het is immers jou donatie.
ik zat te denken aan een harbortje factorie of 2![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef Whizzkith het volgende:
Het Grote MarShawn Plan
Goed plan, ik stel voor dat we eerste de nodige irritaties opwekken bij een paar landen die ons niet aanstaan, en dan slopen die hapquote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Sargon het volgende:
ik heb zin om met een groep actief een land aan te vallen
Doe ermee wat je wilquote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef Terecht het volgende:
Dus ik mag 1 juni 250k op me bankrekening schrijven?
Heb je ook nog wensen wat ik met het geld zou moeten doen, het is immers jou donatie.
ik zat te denken aan een harbortje of 2![]()
Bank - $100,000.00 - Increases population income +7%.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef JAM het volgende:
OK. Wat kost een bank en wat kan ik daarmee? Moet ik een bank kopen of een factory, of een school -- tips?
El Jammos heeft een beetje gespaard.
Dat kan geregeld worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:26 schreef Sargon het volgende:
ik waarschuw alvast dat iedereen die die 5e positie van mij wil overnemen in FOK door mij heen zal moeten, ik zal meteen de aanval openen
ik heb een hyper moderne luchtvloot, een onverslaanbare landmacht en een arsenaal aan raketten klaarstaanquote:
Tegen de tijd dat ik de 5e positie echt bedreig zal ik minstens je evenaren qua troepenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:22 schreef Sargon het volgende:
[..]
ik heb een hyper moderne luchtvloot, een onverslaanbare landmacht en een arsenaal aan raketten klaarstaan
kom maar op![]()
Niet krijgt, heeft gekochtquote:Op maandag 28 mei 2007 17:24 schreef Sargon het volgende:
zal niet gebeuren want ik groei lekker sneller dan de nummers 3 en 4, hoewel shown natuurlijk wel weer idioot veel aid krijgt
Via mij meldt K-billy zich voor 11 juni.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Whizzkith het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik nog 2 mensen nodig met twee vrije aid slots en de belangstelling om 250k te ontvangen, op:
11 juni
15 juni
Interesse hier?
Voor die van 11 juni mag je niet in het schema van 5 juni geplanned zijn
Staat genoteerdquote:Op maandag 28 mei 2007 17:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Via mij meldt K-billy zich voor 11 juni.
Ja Desconistan heeft er nog genoeg vrij (heb dr nu weer 4 geloof ik; en op 11 juni zeker 4)quote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Whizzkith het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik nog 2 mensen nodig met twee vrije aid slots en de belangstelling om 250k te ontvangen, op:
11 juni
15 juni
Interesse hier?
Ik had jou al genoteerd voor de 1 miljoen (in ruil voor 50 tech) op 11 juniquote:Op maandag 28 mei 2007 17:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja! Desconistan heeft er nog genoeg vrij! (en dan stuur ik wel een deeltje door naar een kleiner land; heb dr nu weer 4 geloof ik; en op 11 juni zeker 4)
quote:
Nou, het maximum per aid is inderdaad 3 miljoen, maar het probleem is ook dat je maar één aid-slot per 10 dagen (dus gewoon 1 actieve aidslot) per persoon mag hebben. Ik kan dus niet direct 4x 3 miljoen naar jou sturen en 1x 50 tech van jou ontvangen, maar dit moet met tussenpersonenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
![]()
En ja Ik kan een foreign min. goed gebruikenik zal er gelijk eentje kopen op 1 jun.
Ik moet nu ff weg, ik ben om 20.30 uur weer online. Ik post de OP dan wel (ik wil 't eerst updaten)
Whizz, waarvoor heb je eigenlijk tussenpersonen nodig?
Mag je niet meer dan $3 miljoen aan AID versturen naar 1 land![]()
Als je vanaf 5 juni niet meer dan 2 aid slots gebuikt heb je genoeg ja :pquote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef Luutgaert het volgende:
Ik wil ook wel tussenpersoon zijn.Weet alleen niet of ik vier slots vrij heb, maar denk het wel?
Na 10 dagen is het weer vrijquote:Op maandag 28 mei 2007 18:49 schreef Luutgaert het volgende:
Nou, ik heb aid gekregen op 19 en 20 mei en gegeven op 20 mei, maar ik weet niet wanneer die dan zeg maar weer vrij zijn?
Maar is het dan niet handiger om als de eindpersoon een kleiner landje te nemen die goedkoop aan tech kan komen?? Zo ja, maak mij dan maar tussenpersoon.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:19 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik had jou al genoteerd voor de 1 miljoen (in ruil voor 50 tech) op 11 juniDit is dus voor de tussenpersoon
Dat kan, dan wissel ik je om met Luutgaertquote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar is het dan niet handiger om als de eindpersoon een kleiner landje te nemen die goedkoop aan tech kan komen?? Zo ja, maak mij dan maar tussenpersoon.![]()
Maar ik ben groter dan Desconistan.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:10 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Dat kan, dan wissel ik je om met Luutgaert
Wat betaal je voor tech?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Maar ik ben groter dan Desconistan.
1,770.228 vs. 1,490.264
33.16 vs. 26.08
Ik heb misschien morgen nog wel een irritant landje voor je. Heb m gedreigd dat als ie niet met een acceptabel peace offer komt ik wat alliantieleden op m afstuur...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Lyrebird het volgende:
Ik meld me voor een oorlog. Heb manschappen en tanks beschikbaar.
geef linkquote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb misschien morgen nog wel een irritant landje voor je. Heb m gedreigd dat als ie niet met een acceptabel peace offer komt ik wat alliantieleden op m afstuur...(hij irriteert me zo onderhand een beetje nl. Mijn raids bij m schieten niet op, en ondanks dat ik veel sterker ben nu als hem valt ie steeds weer aan en vernietigt wat van mn infra en military...
)
Morgen sowieso; eerst kijken of ik nog wat van m kan cashen.quote:
Lijkt me fijn, count me in.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Whizzkith het volgende:
11 juni
15 juni
Interesse hier?
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef descendent1 het volgende:
Ach; dan maar niet cashen... http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=119561 Get em boys!![]()
(laat wel ff wat van m over voor mij).![]()
Zijn al bezet, maar ik zet je als eerste op de reserve lijst bij beide dataquote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef MkII het volgende:
[..]
Lijkt me fijn, count me in.
Als 11 juni al vol is, 15 juni will do
Hey, wat was je landnaam ook alweer? Ben het vergetenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef MkII het volgende:
[..]
Lijkt me fijn, count me in.
Als 11 juni al vol is, 15 juni will do
Rex Mundiquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Shawn het volgende:
[..]
Hey, wat was je landnaam ook alweer? Ben het vergeten![]()
lolquote:Op maandag 28 mei 2007 23:08 schreef MkII het volgende:
[..]
Rex Mundi![]()
(had je net al een pm in CN gestuurd)![]()
mooi zoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef Madine het volgende:
Ik heb m'n land, maar begrijp er verder weinig van.
zoo jij bent ook vaaak onlinequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef Shawn het volgende:
[..]
mooi zo![]()
1) meld je aan bij de FOK-clan (Edit My Nation, Alliance Affiliation, Specify Other, FOK)
2) koop vooral veel infrastructure
3) ga op zoek naar trade partners
lees de tutorial 4 n00bs
en zet de link van je landje hier neer zodat ik je kan toevoegen in de OP![]()
Welkom en gn for now!
niks daarvan de vrijgezelle man slaapt nooit he!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:32 schreef Shawn het volgende:
[..]
2.30 uur, time to sleep![]()
en niet weer tot 5.00 uur opblijven he HelixGood night
![]()
Thnx; hij had sowieso niet begrepen wat ik bedoelde met een NICE peace offer.. dusse...quote:
je stond 4dequote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:52 schreef Sargon het volgende:
vandaag weer 10 tech geroofd, veel land gejat en een bom duiten.
Ik heb pas de 21e weer een open plek... voor 1 miljoenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:52 schreef Timmehhh het volgende:
Hey ik zit nu op 34 tech en daar is zo'n 30 tech van geloot daarom wil ik graag een techdeal met iemand. 900.000 voor 50 tech, iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |