Doe ik morgen, nadat ik hem nog een keertje geraid hebquote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef Double-Helix het volgende:
Bied gewoon vrede aan.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Doe ik morgen, nadat ik hem nog een keertje geraid heb![]()
Kijk hij heeft me al een pm gestuurd,ik was in oorlog met die calvinblabla en die gast viel hem aan,en hij zei dat hij vrienden wil worden met de fok alliantie,ik zei tegen hem dat hij onze sterkste member moest pm'enquote:Op zondag 27 mei 2007 19:15 schreef Whizzkith het volgende:
To: Appelvla From: Lava1666 5/27/2007 10:39:20 AM Subject: From the ruler of Stanislav
The AON is happy to help FOK so i attacked United Calvin States. Hope we can be friends.
Hmm oke?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=116248
http://www.cybernations.n(...)tom.asp?Alliance=AON
Wat moet ik hier nou weer mee dan
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Kijk hij heeft me al een pm gestuurd,ik was in oorlog met die calvinblabla en die gast viel hem aan,en hij zei dat hij vrienden wil worden met de fok alliantie,ik zei tegen hem dat hij onze sterkste member moest pm'en![]()
Dit zegt me helemaal niets.quote:
Het was mogelijk maar nu niet, denk dat het binnen niet al te lange tijd wel weer mogelijk zal zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef Madine het volgende:
Waarom is het nooit mogelijk je voor dit spel aan te melden?
Dit is het enige text based game die ik leuk vind,zegt wel wat denk ikquote:Op maandag 28 mei 2007 00:20 schreef Madine het volgende:
I hope so. Ik kijk namelijk zo af en toe eens of het gaat, maar helaas. Ik hoor van wat mensen goede dingen over dit spel.
Mensen van FOK! aantrekkenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef Shawn het volgende:
When can I register?
They will be back up when admin is done working on them.
If we find out a estimated date, it will be posted here.
Do not create any more topics for this. They will be treated as repeat topics and the TC warned.
p.s, Ik heb zojuist per ongeluk geklikt op "Delete my nation"ik kreeg een error
je moet 4 vrije AID-slots hebben oid [afbeelding]
p.p.s, wat is het nut van een centraal topic eigenlijk?
Gewoon mooie overzichtelijk en we zijn eindelijk een reeksquote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef Shawn het volgende:
When can I register?
They will be back up when admin is done working on them.
If we find out a estimated date, it will be posted here.
Do not create any more topics for this. They will be treated as repeat topics and the TC warned.
p.s, Ik heb zojuist per ongeluk geklikt op "Delete my nation"ik kreeg een error
je moet 4 vrije AID-slots hebben oid [afbeelding]
p.p.s, wat is het nut van een centraal topic eigenlijk?
nicequote:
nice indeedquote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef Double-Helix het volgende:
Gewoon mooie overzichtelijk en we zijn eindelijk een reeks![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:34 schreef Niek. het volgende:
alliance forum = dood?
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:55 schreef Double-Helix het volgende:
Normaal ben ik meer van fan van Rome:Total War![]()
Vertel me maar wat ik moet doen, ik heb interessequote:Op maandag 28 mei 2007 14:46 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zoek volgens mij idd nog 1 persoon om wat door te sturen en daarbij 250k te ontvangen
Dan ben jij de 2e voor 5 juniquote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb ook twee slots vrij voor een dergelijke happening.
wehehhequote:Op maandag 28 mei 2007 15:26 schreef Sargon het volgende:
ik waarschuw alvast dat iedereen die die 5e positie van mij wil overnemen in FOK door mij heen zal moeten, ik zal meteen de aanval openen
5e aid slotquote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat heb je aan een foreign ministries
Nou, ben jij de eerste op de reserve lijstquote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb ook sowieso nog 2 aid slots vrij
Kan pas op 11 juniquote:Op maandag 28 mei 2007 15:44 schreef Double-Helix het volgende:
en 53 geraide tech,wil 40 tech wel voor een mooie prijs wegdoen
ok mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 15:47 schreef Double-Helix het volgende:
ik denk het wel,50 tech voor monsieur whizz
geil zulke schema'squote:Op maandag 28 mei 2007 15:32 schreef Whizzkith het volgende:
Dit is nu het nieuwe schema:
[afbeelding]
Voorwaarden zijn:
- Ik kan de 12.000.000 op tijd opsparen (denk het wel)
- Shawn koopt Foreign Ministries van het geld dat hij op 1 juni krijgt
- Shawn gebruikt géén aidslots
- Iedereen heeft genoeg aid-slots open (de tussenpersonen zijn wel vervangbaar natuurlijk)
ehm, waar vind je de wiki?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:55 schreef Whizzkith het volgende:
Oei, Shawn is toch echt degene die het nieuwe topic moet aanmakenOf staat de OP ergens op de wiki? Als je het bericht quote worden alle afbeeldingen verneukt namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |