Waarom? Omdat iemand dat doet. Problemen mee? Die persoon aanspreken, of een vlammend betoog houden waaruit achteloze lezertjes niet anders kunnen dan concluderen dat jij, hoewel links met goede opleiding, niet tot tuig behoort, eventueel zelfs niet alle overige goedopgeleide linksen. Mochten ze dat eerder gedacht hebben op basis van een zinnetje van een ander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, blijkbaar gebruik ik woorden met teveel lettergrepen voor je of is de denktrant iets te ingewikkeld voor je. Waarom moet ik accepteren, dat ik als links persoon met een goede opleiding word gelijkgesteld met tuig?
Okee, dus als ik rechtse users vergelijk met nazi's mag dat ook. Tenslotte 'doe ik het'. Heeft iemand er een probleem mee?quote:
Dat dus.quote:Die persoon aanspreken, of een vlammend betoog houden waaruit achteloze lezertjes niet anders kunnen dan concluderen dat jij, hoewel rechts, niet tot nazi'sbehoort, eventueel zelfs niet alle overige rechtsen. Mochten ze dat eerder gedacht hebben op basis van een zinnetje van een ander.
Nee. Nazivergelijking, wet van Godwin, recept voor discussies die niets toevoegen, als het onderwerp niet de nazi's waren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Okee, dus als ik rechtse users vergelijk met nazi's mag dat ook. Tenslotte 'doe ik het'. Heeft iemand er een probleem mee?
[..]
Dat dus.
Of heb je een apart setje regels voor linkse en rechtse users?
Vervang 'linkse intellectuelen' eens door 'Marokkanen'. Dat mag niet. Waarom mag het richting links wel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Nazivergelijking, wet van Godwin, recept voor discussies die niets toevoegen, als het onderwerp niet de nazi's waren.
Het staat je vrij rechtse intellectuelen in één adem te noemen met tuig, mits enigzins passend binnen de rest van de post, het topic, het subforum, FOK, de wereld het heelal en de rest. Dus wat is je probleem? Dat je mag wat een ander ook mag?
Je hebt gelijk. Een vervolg topic zou kamerbreed getrokken kunnen worden ipv alleen op de PVV gericht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef Sidekick het volgende:
De optie centraal is er voornamelijk om topics waar men maar een paar keer in een lange tijd post toch in de index te houden, zodat men niet hoeft te zoeken wanneer er een incidentele aanvulling wordt gedaan. Daarnaast kan het handig zijn om opsommingstopics naar beneden te dirigeren wanneer er zoveel zijn dat het de andere topics ondersneeuwt (zie GC).
Dat is niet het geval bij het kamervragen van Wilders topic. Zou het weer van centraal af kunnen, zodat het niet doodbloed?
Er zijn geen vragen weggehaald.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:17 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb je hier dingen weggehaald, Sigme? Er stonden een aantal relevante vragen die je misschien niet zo heel erg goed uitkomen, maar wat geeft je het recht om ze te wissen?
zeker wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er zijn geen vragen weggehaald.
Zou je mijn posts even heel willen laten. Het is tamelijk bevoogdend om voor mij te denken en het is slecht bevordelijk voor kritiek danwel vragen. Die macht heb ik omgekeerd niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb ze weggehaald en ik weet zeker dat er geen vragen verwijderd zijn.
Doe je ff normaal? ik had per ongeluk op het edit knopje gedrukt ipv quote.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zou je mijn posts even heel willen laten. Het is tamelijk bevoogdend om voor mij te denken en het is slecht bevordelijk voor kritiek danwel vragen. Die macht heb ik omgekeerd niet.
Pardon? Doe jij effe normaal graag. Werk eens aan wat regels voor polquote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe je ff normaal? ik had per ongeluk op het edit knopje gedrukt ipv quote.
Regels maken we samen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Aoristus het volgende:
Pardon? Doe jij effe normaal graag. Werk eens aan wat regels voor pol
Je zit nog in je proeftijd! Ban the fucker, ban the fucker, ban the fucker!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen...
[POL 1245] De sneuste paardenpijper van heel FOK!
Zouden jullie eens wat minder de "edit" knop willen betasten? Alvast bedankt!
Welnee.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef Sidekick het volgende:
Je zit nog in je proeftijd! Ban the fucker, ban the fucker, ban the fucker!
Het topic verdient geen aandacht in iedergeval en de aandacht is dan ook minimaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Opleiding omgekeerd evenredig maken aan uitkeringsnivo?
"Fok!s eigen huisbaggeraar", zie profiel, doet zijn naam dit keer geweldig veel eer aan.
Nou ben ik op zich niet tegen dat een OP soms niet in al te parlementaire bewoordingen wordt weergegeven, maar zijn er dan echt geen grenzen meer voor sommigen hier?
Dit verdient toch geen doorgang?
Zal er dan toch een zelfreinigend vermogen bestaan binnen FOK!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het topic verdient geen aandacht in iedergeval en de aandacht is dan ook minimaal.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zal er dan toch een zelfreinigend vermogen bestaan binnen FOK!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |