Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:40 schreef broer het volgende:
(Heb je ook wat te doen. Is ook nuttig.)
quote:Eigen recept van Esther Lindenhovius
Arretjescake
Gebak, Hollands, Nagerecht, 8 personen,
20 minuten voorbereidingstijd
120 minuten bereidingstijd
Ingrediënten
1 ei
1 pakje vanillesuiker
250 gram biscuitjes
5 eetlepels cacao
200 gram (witte basterd) suiker
200 gram (room)boter of margarine
Materialen
cakevorm, aluminiumfolie
Bereiden
-de suiker en het ei door elkaar roeren
-de boter of margarine laten smelten
-deze toevoegen aan de suiker en het ei
-vanillesuiker en cacao toevoegen
-goed doorroeren
-de biscuitjes verkruimelen en deze toevoegen
-de binnenkant van een cakevorm met aluminiumfolie bekleden
-het beslag erin doen en in de koelkast zetten, goed laten opstijven
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:56 schreef wyccie het volgende:
Dat kutslaapritme van mij gaat later nog grote problemen opleveren.![]()
Broer, zeg jij er eens wat van.
Aan mij heb je niks.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Maar vind je het serieus vervelend dat je elke nacht hier rondhangt? Ik doe dat namelijk ook en ik heb er niet erg veel last van. Ja, soms... Als ik weer eens vind dat ik iets verantwoordelijker met mijn leven moet omspringen. Maar meestal duurt die gedachte niet lang.
Juist.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
HOE BEDOEL JE?
(KUTJES, WHISK(E)Y, JAZZZZZZZZ.)
JUIST!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, JAM. Kutjes, jazz, Mingus, Gauloises, Den Haag, DEN HAAG, DEN HAAG!
NIET ZOZEER DIE WALLEN!?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:11 schreef wyccie het volgende:
Niet zozeer de wallen
Ik durf het er nu verder niet meer over te hebben, wyccie.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:13 schreef wyccie het volgende:
's Ochtends vroeg gaan sporten vind ik zo onnatuurlijk. Maar goed, dat is natuurlijk omdat ik geen ochtendmens ben.
Dat soort dingen weet ik wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:19 schreef JAM het volgende:
Zie je, zie je! Hij wist 't.
Ik wil geen kopie.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:45 schreef broer het volgende:
Ik wil hem wel voor je branden. Dan ruil ik die gewoon tegen een stuk arretjescake.
Hoe weet jij dat? Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:00 schreef broer het volgende:
Volgens mij zag ik daar een tijdje terug ook een goedkope versie van 'March of the Penguins' in het Engels. Die wilde je toch ook nog eens hebben?
Ik vind de nieuwste van Björk heel fijn. (En dat was bij de laatste, weet-ik-veel, drie albums wel anders.) En verder is alles waar biets van Kubus op staan goed. Zeker als Duvelduvel rapt.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:00 schreef wyccie het volgende:
Heb je nog meer tips?
Volgens mij wel. Hoe zou ik het anders moeten weten? (Als het al waar is.)quote:Op maandag 28 mei 2007 04:01 schreef wyccie het volgende:
Hoe weet jij dat? Heb ik dat ooit gezegd?
Ik zou het je niet aanradenquote:Op maandag 28 mei 2007 03:08 schreef wyccie het volgende:
Een heel ander leven leiden.
Was ik maar een beetje zoals AR en Lienekien.
Nu ja, ik bedoelde natuurlijk dat ik een leven als AR niet aan zou raden. Een leven als Lienekien is iets heel anders natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou het niemand opdringen.
Dat gaat mij dan weer veuls te ver.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, ik bedoelde natuurlijk dat ik een leven als AR niet aan zou raden. Een leven als Lienekien is iets heel anders natuurlijk
In dat geval zou ik zeker een leven als AR zeer sterk afradenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat mij dan weer veuls te ver.
Volgens mij wil wyccie alleen maar van haar wallen af.![]()
Neem een baan (fabrieksarbeiderquote:Op maandag 28 mei 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Jawel. Heel erg. Maar ja, wat doe je eraan?
Tja, dat moederen zit er voor jou natuurlijk niet in...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:32 schreef broer het volgende:
Dank voor de peptalk, LXIV.
Een luisterboek?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Vanmiddag vrij, dwerg?
Ik ga nu deel 2 van mijn luisterboek beleven.
Ben je je nagels aan het lakken?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef Gellius het volgende:
Goed, de vierde laag zit er op.
Uitstekendquote:Op maandag 28 mei 2007 15:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi Rock,
Hoe is het met jou en met de Braziliaanse liefde?
Goed om te horen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
En hoe is het met jouw president en het kuiken??
Een experiment. Best leuk. Ook goed voor m'n Engels.quote:
Ongeveer. Ik heb nog wat moeite met het hele principe van 'vrij'.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Vanmiddag vrij, dwerg?
Ik ga nu deel 2 van mijn luisterboek beleven.
Nou, als je 't zelf herkent, zal het nog wel een beetje meevallen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik had een flink grote ananas weten te bemachtigen. Ik bereidde het voor, gooide de stukken die me te min waren weg voor de kansarmen, at een flink deel van de ananas totdat ik verzadigd was en deelde de rest uit aan de vrouwtjes en de kinderen. Ik ben een geboren alfa-man
Het is dat vanuit praktische overwegingen niet alle vrouwen voor mij kunnen kiezen, anders zouden alle andere mannen nu kansarm zijn. God wat ben ik sexy.
(*Yes*.. Megalomanie.. De voortekenen van waanzinnigheid!.).
Altijd nog wel een k(l)usje dat wacht.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ongeveer. Ik heb nog wat moeite met het hele principe van 'vrij'.
Ja. Dus ik ben gewoon godverdomd alfa.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, als je 't zelf herkent, zal het nog wel een beetje meevallen.
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja. Dus ik ben gewoon godverdomd alfa.
Jij bent erg gevoelig voor woest aantrekkelijke natuurlijke feromonen?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Niet stoppen nou!
Ik ben erg gevoelig. Punt.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:54 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent erg gevoelig voor woest aantrekkelijke natuurlijke feromonen?
Is dat een last of een zegen?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben erg gevoelig. Punt.
Ik word gek van dat woord. Werkelijk. Ik kan er niet tegen.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef wyccie het volgende:
M'n ***** smaakt niet zoals het hoort. Ik had geen volkorenbiskwietjes moeten gebruiken.![]()
Ja, en dan woensdag en vrijdag nog.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Erik, moet je morgen weer aan de bak?
Ik zag Dave Matthews in het programma van PP staan, en toen dacht ik: The Dreaming Tree. Ooit van Bakkei gehad, onze magnetronkoffiedrinker.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:11 schreef dwerg het volgende:
Welk nummer? En was er een reden dat je het nummer vond, of gewoon toeval?
Ook vergeten: E-bow The Letter.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef dwerg het volgende:
Met Michael Stipe. Erg mooi nummer.
This Mortal Coil.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef k_man het volgende:
Dat liedje 'you and your sister'... van wie was dat nou ook alweer?
Je hebt een fraai associatievermogen.quote:
Net als How the west was won and where it got us is dat een nummer van REM dat ik niet vergeet. Loom en melancholiek.quote:
Heel treffend omschreven, dwerg.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Net als How the west was won and where it got us is dat een nummer van REM dat ik niet vergeet. Loom en melancholiek.
Ik ben inmiddels alweer verder geassocieerd naar een nooit vergeten favoriet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt een fraai associatievermogen.
Hoe oud zou PJ daar zijn?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer verder geassocieerd naar een nooit vergeten favoriet.
Wat heeft die toch een verdomd sexy stem, PJ Harvey.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef k_man het volgende:
Ik ben inmiddels alweer verder geassocieerd naar een nooit vergeten favoriet.
Er staat me iets van bij dat er nooit een clip is gemaakt voor dat nummer.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
Juist! Merkwaardig dat dat niet te vinden is. Wel andere liedjes van hun -die me niks zeggen - maar niet hun enige hitje.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef broer het volgende:
Was hij op de screensaver gesprongen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef broer het volgende:
Was hij op de screensaver gesprongen?
Dat wilde ik nét doen. Maar nu je erom gevraagd heb niet meer.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef k_man het volgende:
Gaat er nog iemand zeggen dat ik mooie foto's heb gemaakt?![]()
![]()
![]()
Bedankt!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Z het volgende:
Over briljante links gesproken.
http://www.tv-links.co.uk/
Tot volgend jaar.
of kennen jullie de site al jaaaaren?
Ik meen 650 gulden, maar da's dus al een tijd terug. Ik moet eigenlijk eens overstappen op digitaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel heeft jouw spiegelreflex gekost?
De man met het servertje.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bakkei, onze magnetronkoffiedrinker.
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
Slechte nacht gehad, Lieneke?
Ik grijp zelden naar alcohol als middel tegen slecht slapen. Dat lijkt me het begin van het einde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
Dan neem je een calvadosje.
Nee, ik ben zķ verstandig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
Ben je zō verslavingsgevoelig?
Dat is ook waar, ik ben altijd een slechte slaper geweest. Al gaat het de laatste maanden juist ontzettend goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Gellius het volgende:
Of je hebt een structureel slaapprobleem. Dan zou ik het ook niet doen nee.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Gellius het volgende:
Lienekien, JAM: jullie moeten even met elkaar praten.
Dat zie je dan verkeerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
Ik zie twee nachtbrakers in één topic.
Precies. Daarom juist. Misschien komen jullie er samen uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie een wereld van verschil tussen JAM en mij.
Excusez le mot, maar je kletst nu een beetje uit je nek.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Precies. Daarom juist. Misschien komen jullie er samen uit.
Ik heb gister naar Japanorama gekeken. Grappige BBC serie (en redelijk informatief).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef JAM het volgende:
Ik heb tot half vijf 's nachts series op http://www.tv-links.co.uk/ gekeken. Ik ben een beetje moe.
Voor welk woord precies bied je je excuses aan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Excusez le mot, maar je kletst nu een beetje uit je nek.
Nu, JAM heeft bijvoorbeeld zijn slapeloze uurtjes doorgebracht met het kijken naar oude series. We weten dat Frollo het een tijdje met Jacob van Lennep deed. Daar zou je iets aan kunnen hebben in je slapeloosheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Excusez le mot, maar je kletst nu een beetje uit je nek.
Mischien wordt het bij deel twee wat beter. Hij is inderdaad wat flauw. Sowie vind ik dat genasynchroniseer met Japans accent tamelijk bizar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef JAM het volgende:
Ik erger me echter kapot aan die vent die 't presenteert, fucking wabbler-- Wight hewe today in Kamakuwa..
JAM wilde helemaal nog niet slapen, gok ik. Ik wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu, JAM heeft bijvoorbeeld zijn slapeloze uurtjes doorgebracht met het kijken naar oude series. We weten dat Frollo het een tijdje met Jacob van Lennep deed. Daar zou je iets aan kunnen hebben in je slapeloosheid.
Maar waar bemoei ik me mee hč? Dat kun je je ook afvragen..
JAM was niet al om 7 uur op, gisteren. Ik wel.quote:
quote:Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.9 en 7.9.
Ja, is het glas half vol of half leeg. Dat is het hele eieren eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Pessimisme, of realisme. Ik ga uit van het goede, de kans dat ik slaag word zo met de dag groter, maar er blijft een kans bestaan dat ik iets verpest. Ik moet nog twee examens, waar ik allebei niet zo goed in ben. Dat is de realiteit.
Leren voor wiskunde doe ik sowieso. De instelling van "niet leren omdat het niet moet" gaat er bij mij niet altijd in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef wyccie het volgende:
Dus nu nog alleen wachten op het voorlopige cijfer voor geschiedenis en dan weet je of je wiskunde hoeft te leren?
Of nee.... Erik, ga nu direct aan wiskunde zitten.
Niet moet of niet hoeft?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leren voor wiskunde doe ik sowieso. De instelling van "niet leren omdat het niet moet" gaat er bij mij niet altijd in.
Dat had ik ook altijd, tot dat ene examen. De ALLERLAATSTE keer dat ik voor wiskunde moest leren deed ik het niet. Ja, ik geloof dat ik voor de sier wel even door het boek heb gebladerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Leren voor wiskunde doe ik sowieso. De instelling van "niet leren omdat het niet moet" gaat er bij mij niet altijd in.
Voor als je je verveelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje van beide.
quote:!!!
Admiral Freebee
Air
Lily Allen
Tori Amos
Arctic Monkeys
Arno
The Australian Pink Floyd Show
Beastie Boys
Billy Talent
Björk
Frank Black
Bloc Party
Blonde Redhead
The Bravery
The Chemical Brothers
Cold War Kids
Dr. Lektroluv
Enter Shikari
Faithless
Peter Gabriel
The Good, The Bad & The Queen
Goose
De Heideroosjes
The Hold Steady
Incubus
Interpol
Jason Mraz
Joan as Policewoman
John Legend
Kaiser Chiefs
Keane
The Killers
Kings of Leon
Klaxons
The Kooks
LCD Soundsystem
Marilyn Manson
Mastodon
Maximo Park
Metallica
Mika
Muse
My Chemical Romance
Oi Va Voi
Pearl Jam
Queens Of The Stone Age
Razorlight
Damien Rice
Gabriel Rios
Joey Santiago
Satellite Party
Sioen
Snow Patrol
Stijn
The Van Jets
Rufus Wainwright
Amy Winehouse
Zornik
Het lijstje.quote:Tori Amos
Björk
Frank Black
Bloc Party
Jason Mraz
LCD Soundsystem
Muse
Damien Rice
Rufus Wainwright
Ik kan niet op z'n naam komen, Joan speelde eerst in zijn band ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:36 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfelde over Joan, ik hoor die manvrouw er tussendoor...
Hee, je typt slaap verkeerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb zo'n zlaap.
Nee. Oi Va Voi is een Yiddish-achtige ambient/triphop (of hoe heet zoiets loungy-achtigs) band.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef wyccie het volgende:
Erik, hebben Oi Va Voi stoute tekstjes? Ik hoor telkens "Fuck".
and the Johnsons!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef wyccie het volgende:
Antony and the Birds toch?
Hmm, misschien is een ander nummer die met de klarinetsolo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.myspace.com/oivavoi
Luister vooral Refugee. Met een lekkere klarinetsolo erin.
Andrew Birdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:44 schreef wyccie het volgende:
Oh ja,
Het is
Andrew Bird
en
Antony and the Johnsons.
Ik zag het, maar ik vond het wel functioneel.quote:
Ben je er al uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef wyccie het volgende:
Een functionele typfout. Hmm, daar ga ik even over nadenken.
[...]
Oh, maar dat nummer ken ik niet. Ik ken alleen de CD Laughter Through Tears en die is geweldig mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef wyccie het volgende:
Een functionele typfout. Hmm, daar ga ik even over nadenken.
Erik, ik hoor toch echt "Fuck you" in Yuri
Je kletst uit je nek, wyccie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, je bent gewoon slecht in spelling, Lienekien.![]()
Ik heb bewijs, Lien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb zo'n zlaap.
Gefeliciteerd, Gellius.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Gellius het volgende:
Tsjongejonge, werkelijk iedereen is zwanger. Net wéér zo'n mailtje gehad.
Allemaal vriendinnen van je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Gellius het volgende:
Tsjongejonge, werkelijk iedereen is zwanger. Net wéér zo'n mailtje gehad.
En je sig, hč. Je sig ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Dat bewijst niks.
Tof. Wat veur ene?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:01 schreef Gellius het volgende:
Sommige zijn vriendinnen en vrouwen van vrienden van mij. De één na de ander hoor! Ik ben echter zojuist vader van een nieuw rijwiel geworden..
Wat is er over drie uur?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef wyccie het volgende:
Nog drie uur om mijn vakantiegeld uit te geven.![]()
Kom zeg, waar zie je me voor aan, wyc?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef wyccie het volgende:
Nu is Claudia haar fiets kwijt, of Pope, of IR.
Onbekend merk, dus. Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:45 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor. Alle merkfietsen waren tegen de 150, 170 euro. Deze was 120.
Vind je dat erg, belangstelling?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Dat weet ik niet, Lienekien. Misschien is het wel een gekend merk. Ik heb het in ieder geval niet onthouden. Moet ik even gaan kijken voor je?
Vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Bezit jij een rijwiel?
Waar komt jouw belangstelling voor fietsmerken vandaan dan? Je hebt mij ook al eens onderhouden over Gazelles. Maakt het nou echt zoveel uit of je je op een Gazelle of een Union naar het station beweegt?quote:
Ja, ik heb er twee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |