Nu ja, ik bedoelde natuurlijk dat ik een leven als AR niet aan zou raden. Een leven als Lienekien is iets heel anders natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou het niemand opdringen.
Dat gaat mij dan weer veuls te ver.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, ik bedoelde natuurlijk dat ik een leven als AR niet aan zou raden. Een leven als Lienekien is iets heel anders natuurlijk
In dat geval zou ik zeker een leven als AR zeer sterk afradenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat mij dan weer veuls te ver.
Volgens mij wil wyccie alleen maar van haar wallen af.![]()
Neem een baan (fabrieksarbeiderquote:Op maandag 28 mei 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Jawel. Heel erg. Maar ja, wat doe je eraan?
Tja, dat moederen zit er voor jou natuurlijk niet in...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:32 schreef broer het volgende:
Dank voor de peptalk, LXIV.
Een luisterboek?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Vanmiddag vrij, dwerg?
Ik ga nu deel 2 van mijn luisterboek beleven.
Ben je je nagels aan het lakken?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef Gellius het volgende:
Goed, de vierde laag zit er op.
Uitstekendquote:Op maandag 28 mei 2007 15:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi Rock,
Hoe is het met jou en met de Braziliaanse liefde?
Goed om te horen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
En hoe is het met jouw president en het kuiken??
Een experiment. Best leuk. Ook goed voor m'n Engels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |