Ongeveer. Ik heb nog wat moeite met het hele principe van 'vrij'.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Vanmiddag vrij, dwerg?
Ik ga nu deel 2 van mijn luisterboek beleven.
Nou, als je 't zelf herkent, zal het nog wel een beetje meevallen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik had een flink grote ananas weten te bemachtigen. Ik bereidde het voor, gooide de stukken die me te min waren weg voor de kansarmen, at een flink deel van de ananas totdat ik verzadigd was en deelde de rest uit aan de vrouwtjes en de kinderen. Ik ben een geboren alfa-man
Het is dat vanuit praktische overwegingen niet alle vrouwen voor mij kunnen kiezen, anders zouden alle andere mannen nu kansarm zijn. God wat ben ik sexy.
(*Yes*.. Megalomanie.. De voortekenen van waanzinnigheid!.).
Altijd nog wel een k(l)usje dat wacht.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ongeveer. Ik heb nog wat moeite met het hele principe van 'vrij'.
Ja. Dus ik ben gewoon godverdomd alfa.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, als je 't zelf herkent, zal het nog wel een beetje meevallen.
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja. Dus ik ben gewoon godverdomd alfa.
Jij bent erg gevoelig voor woest aantrekkelijke natuurlijke feromonen?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Niet stoppen nou!
Ik ben erg gevoelig. Punt.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:54 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent erg gevoelig voor woest aantrekkelijke natuurlijke feromonen?
Is dat een last of een zegen?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben erg gevoelig. Punt.
Ik word gek van dat woord. Werkelijk. Ik kan er niet tegen.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef wyccie het volgende:
M'n ***** smaakt niet zoals het hoort. Ik had geen volkorenbiskwietjes moeten gebruiken.![]()
Ja, en dan woensdag en vrijdag nog.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Erik, moet je morgen weer aan de bak?
Ik zag Dave Matthews in het programma van PP staan, en toen dacht ik: The Dreaming Tree. Ooit van Bakkei gehad, onze magnetronkoffiedrinker.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:11 schreef dwerg het volgende:
Welk nummer? En was er een reden dat je het nummer vond, of gewoon toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |