Ik kan niet op z'n naam komen, Joan speelde eerst in zijn band ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:36 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfelde over Joan, ik hoor die manvrouw er tussendoor...
Hee, je typt slaap verkeerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb zo'n zlaap.
Nee. Oi Va Voi is een Yiddish-achtige ambient/triphop (of hoe heet zoiets loungy-achtigs) band.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef wyccie het volgende:
Erik, hebben Oi Va Voi stoute tekstjes? Ik hoor telkens "Fuck".
and the Johnsons!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef wyccie het volgende:
Antony and the Birds toch?
Hmm, misschien is een ander nummer die met de klarinetsolo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.myspace.com/oivavoi
Luister vooral Refugee. Met een lekkere klarinetsolo erin.
Andrew Birdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:44 schreef wyccie het volgende:
Oh ja,
Het is
Andrew Bird
en
Antony and the Johnsons.
Ik zag het, maar ik vond het wel functioneel.quote:
Ben je er al uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef wyccie het volgende:
Een functionele typfout. Hmm, daar ga ik even over nadenken.
[...]
Oh, maar dat nummer ken ik niet. Ik ken alleen de CD Laughter Through Tears en die is geweldig mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef wyccie het volgende:
Een functionele typfout. Hmm, daar ga ik even over nadenken.
Erik, ik hoor toch echt "Fuck you" in Yuri
Je kletst uit je nek, wyccie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, je bent gewoon slecht in spelling, Lienekien.![]()
Ik heb bewijs, Lien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb zo'n zlaap.
Gefeliciteerd, Gellius.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Gellius het volgende:
Tsjongejonge, werkelijk iedereen is zwanger. Net wéér zo'n mailtje gehad.
Allemaal vriendinnen van je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Gellius het volgende:
Tsjongejonge, werkelijk iedereen is zwanger. Net wéér zo'n mailtje gehad.
En je sig, hč. Je sig ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Dat bewijst niks.
Tof. Wat veur ene?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:01 schreef Gellius het volgende:
Sommige zijn vriendinnen en vrouwen van vrienden van mij. De één na de ander hoor! Ik ben echter zojuist vader van een nieuw rijwiel geworden..
Wat is er over drie uur?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef wyccie het volgende:
Nog drie uur om mijn vakantiegeld uit te geven.![]()
Kom zeg, waar zie je me voor aan, wyc?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef wyccie het volgende:
Nu is Claudia haar fiets kwijt, of Pope, of IR.
Onbekend merk, dus. Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:45 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor. Alle merkfietsen waren tegen de 150, 170 euro. Deze was 120.
Vind je dat erg, belangstelling?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Dat weet ik niet, Lienekien. Misschien is het wel een gekend merk. Ik heb het in ieder geval niet onthouden. Moet ik even gaan kijken voor je?
Vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Bezit jij een rijwiel?
Waar komt jouw belangstelling voor fietsmerken vandaan dan? Je hebt mij ook al eens onderhouden over Gazelles. Maakt het nou echt zoveel uit of je je op een Gazelle of een Union naar het station beweegt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |