Ook vergeten: E-bow The Letter.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef dwerg het volgende:
Met Michael Stipe. Erg mooi nummer.
This Mortal Coil.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef k_man het volgende:
Dat liedje 'you and your sister'... van wie was dat nou ook alweer?
Je hebt een fraai associatievermogen.quote:
Net als How the west was won and where it got us is dat een nummer van REM dat ik niet vergeet. Loom en melancholiek.quote:
Heel treffend omschreven, dwerg.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Net als How the west was won and where it got us is dat een nummer van REM dat ik niet vergeet. Loom en melancholiek.
Ik ben inmiddels alweer verder geassocieerd naar een nooit vergeten favoriet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt een fraai associatievermogen.
Hoe oud zou PJ daar zijn?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer verder geassocieerd naar een nooit vergeten favoriet.
Wat heeft die toch een verdomd sexy stem, PJ Harvey.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef k_man het volgende:
Ik ben inmiddels alweer verder geassocieerd naar een nooit vergeten favoriet.
Er staat me iets van bij dat er nooit een clip is gemaakt voor dat nummer.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
Juist! Merkwaardig dat dat niet te vinden is. Wel andere liedjes van hun -die me niks zeggen - maar niet hun enige hitje.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef broer het volgende:
Was hij op de screensaver gesprongen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef broer het volgende:
Was hij op de screensaver gesprongen?
Dat wilde ik nét doen. Maar nu je erom gevraagd heb niet meer.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef k_man het volgende:
Gaat er nog iemand zeggen dat ik mooie foto's heb gemaakt?![]()
![]()
![]()
Bedankt!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Z het volgende:
Over briljante links gesproken.
http://www.tv-links.co.uk/
Tot volgend jaar.
of kennen jullie de site al jaaaaren?
Ik meen 650 gulden, maar da's dus al een tijd terug. Ik moet eigenlijk eens overstappen op digitaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel heeft jouw spiegelreflex gekost?
De man met het servertje.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bakkei, onze magnetronkoffiedrinker.
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
Slechte nacht gehad, Lieneke?
Ik grijp zelden naar alcohol als middel tegen slecht slapen. Dat lijkt me het begin van het einde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
Dan neem je een calvadosje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |