ik zag het ja...quote:
Naar IKEA op 2e Pinksterdag, wat een cliché!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zag het ja.....ik dacht gister een grapje te maken tegen Papier, alleen hij vond het dus wel een goed plan....
![]()
![]()
I know.....quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Naar IKEA op 2e Pinksterdag, wat een cliché!:')
ja dat dus...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Naar IKEA op 2e Pinksterdag, wat een cliché!
ja....quote:A12 Oberhausen richting Arnhem tussen Zevenaar en Duiven 2 km, Vertraging tot 1 minuut, Filelengte neemt toe
Ths is the ending of a beautiful friendshipquote:Op maandag 28 mei 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat dus...}:|...maar zoals ik tegen hem zei: "ik spreek je nog wel na afloop"......_O-_O-_O-
nah...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ths is the ending of a beautiful friendship![]()
Ja dat is waar, als je dit kunt doorstaan... dan komen er alleen nog maar mooie tijden!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......de voortzetting van iets mooiers....
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...:{w...de voortzetting van iets mooiers....:YO-)
Eensch isquote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat is waar, als je dit kunt doorstaan... dan komen er alleen nog maar mooie tijden!:)
dat bedoel ik, eerst lang in de file zitten...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat is waar, als je dit kunt doorstaan... dan komen er alleen nog maar mooie tijden!
Tja, wil je leuk naar de ikea zou ik vandaag niet gaan, maar wil je een leuke relatietest, be my guestquote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
IKEA is voor mij onbekend terrein, moet ik nou volledig op JJ vertrouwen? Als daar geen relaties aan ten onder gaan....:X:%:?8)7
Beiden succes, sterkte en veel liefde toegewenstquote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes, we gaan nu dus onze ondergang tegemoet....}:|...denk aan ons...;(..en hoop voor het beste...O-)
ik vind de koffie daar niet te drinken...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tja, wil je leuk naar de ikea zou ik vandaag niet gaan, maar wil je een leuke relatietest, be my guest
Overigens is de koffie bij de ikea goed te doen, en na het eerste bakkie kan je gratis bijtanken. Dus mochten de gemoederen hoog op lopen, is dat een prima cooling-down moment!![]()
hier in delft prima DE koffie andersquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind de koffie daar niet te drinken...:r
Tof.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool, ik ga er binnenkort heen. Even wachten tot het wat minder druk is
Maar eer-ik, how about it?
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
212-chocolate_puma-always_and_forever_(till_west_&_dj_delicious_remix)-var![]()
Theequote:Op maandag 28 mei 2007 16:30 schreef BrandX het volgende:
Ik ga een zonnebankje nemendaar het weer hier niet meehelpt
LIjkt me een strak plan! En als ik terug kom ga ik eens een lekkere capu
maken, ben de thee nu wel zat voor het komende jaar ofzo
Cool, zoals je al vermoedde staan die films ook bij mij op het programquote:Op maandag 28 mei 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof.
't is een leuk verhaal, goed uitgewerkt, vermakelijke film
Ik vind het juist wel leuk om in een grote bioscoopzaal te zitten met veel mensen
leuker dan zo'n klein pauperzaaltje.
Maar goed, het was dus wel een leuke film
Nu staan 'Life free, or Die Hard', 'zero', en oceans thirteen nog op de planning.
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op maandag 28 mei 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
212-chocolate_puma-always_and_forever_(till_west_&_dj_delicious_remix)-var![]()
Whehehehequote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes, we gaan nu dus onze ondergang tegemoet.......denk aan ons...
..en hoop voor het beste...
![]()
IKEA - Part XXVIII - Pets en Peoplequote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben wel heel benieuwd hoe het is afgelopen
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
WE ZIJN ER WEER.....:W*O**O**O*
ja geslaagd...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En geslaagd? Wat hebben jullie gehaald?
Hoeveel mensen hebben jullie weg moeten duwen?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja geslaagd......Papier heeft een nieuwe matras gevonden..
![]()
![]()
en ik een salon tafel...
...en niet eens ruzie gehad...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja geslaagd...:Y...Papier heeft een nieuwe matras gevonden..:O:z:Zen ik een salon tafel...^O^...en niet eens ruzie gehad..._O__O-*O**O*
wij hoeven geen mensen weg te duwen..quote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben jullie weg moeten duwen?
Hoelang heb je je niet gedouchedquote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wij hoeven geen mensen weg te duwen.... ze gaan vanzelf wel weg..
![]()
![]()
![]()
ik had het idee dat ie het helemaal geweldig vond...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Mooi! [afbeelding]
En wat vond papier van de ikea? Ik begreep dat hij er nog nooit eerder was geweest?
nou zeg...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoelang heb je je niet gedouched [afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had het idee dat ie het helemaal geweldig vond...^O^..ik daarintegen....}:|
ach ja...ik gunde hem het wel....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgende keer maar op een andere dag gaan dan [afbeelding]
jua sorry, werd ff afgelied door een etter op Fok!....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:05 schreef BrandX het volgende:
JJ, heb jij maar zo weinig films gezien???
[Tournament] Beste film aller tijden - Voorronde
btw: je moet de regels met films weghalen waar je niet uit hebt gekozen
JJ! Mooie tafelquote:Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[afbeelding]
dit is em dus....![]()
![]()
![]()
![]()
en dat voor maar 35,-...![]()
![]()
nee nee..quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ! Mooie tafel![]()
![]()
Mooie prijs ook.![]()
Heb je die helemaal zelf in elkaar gezet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |