abonnement Unibet Coolblue
pi_49839280
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zjin er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: John Cena


Intercontinental Champion: Santino Marella


Women's Champion: Melina


World Tag Team Champions: The Hardy Boyz - Jeff en Matt Hardy


Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: Edge


United States Champion: MVP


Cruiserweight Champion: Chavo Guerrero


WWE Tag Team Champions: Deuce & Domino


Extreme Championsip Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: Mr. McMahon


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu nog 1 uur, maar ze zijn druk bezig met uitbreiden naar een 2 uur durende show. De enige show van TNA heeft Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:







Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]


WSX is een worstelprogramma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook treden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
pi_49839351
Vindt trouwens het rijtje van de vorige topic links wel leuk, vertellen een heel verhaal zo
pi_49839732
tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 28 mei 2007 @ 00:54:09 #4
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49839935
het viel me trouwens op dat Kenny Dykstra bijna niet meer gebruikt wordt.. om al helemaal niet te praten over Nitro.. ookal zijn daar schijnbaar redenen voor.. ik vind Nitro echt iemand die ze zouden kunnen pushen naar een contenderplaats bijvoorbeeld..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 28 mei 2007 @ 01:01:10 #5
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49840148
tvp
.....Kennedy
pi_49842842
Die indy waar Cena verscheen is toch van zn vader ofzo? En Steiner die deed zijn promo zonder een voorgeschreven tekst, volgens Lance Storm.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 28 mei 2007 @ 08:53:29 #7
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49843968
Draft Lottery
World Wrestling Entertainment
  maandag 28 mei 2007 @ 10:08:05 #8
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49844549
Nitro moet gewoon feuden met Shelton Benjamin, krijg je geniale matches van.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_49849462
quote:
Op maandag 28 mei 2007 03:17 schreef roepdeman het volgende:
Die indy waar Cena verscheen is toch van zn vader ofzo? En Steiner die deed zijn promo zonder een voorgeschreven tekst, volgens Lance Storm.
Het was dan ook niet zon moeilijke tekst verder, en ik vindt Steiner altijd erg grappig op de mic
  maandag 28 mei 2007 @ 13:33:33 #10
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49850078
Draft is leuk ja
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49850351
- Recently Hogan has been in talks with Jeff Jarrett as well but nothing has come to terms as Hogan’s asking price is way too high. Hogan was recently paid $75,000 just to do an autograph signing.

Wat is het toch een tering sellout zeg

Sabu dus 100% zeker naar TNA en Rob Van Dam dus 100% zeker niet. Waarschijnlijk stopt hij dus helemaal of gaat hij een licht WWE programma volgen. Hij zegt dat hij zelf genoeg geld heeft om te stoppen. Nou ja, wat hij wilt heh, denk dat hij de fans wel mist als hij eenmaal stopt.
  maandag 28 mei 2007 @ 16:13:00 #12
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49855179
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
- Recently Hogan has been in talks with Jeff Jarrett as well but nothing has come to terms as Hogan’s asking price is way too high. Hogan was recently paid $75,000 just to do an autograph signing.

Wat is het toch een tering sellout zeg

Sabu dus 100% zeker naar TNA en Rob Van Dam dus 100% zeker niet. Waarschijnlijk stopt hij dus helemaal of gaat hij een licht WWE programma volgen. Hij zegt dat hij zelf genoeg geld heeft om te stoppen. Nou ja, wat hij wilt heh, denk dat hij de fans wel mist als hij eenmaal stopt.
RVD heeft vast genoeg geld ja en lijkt me niet het type die er veel om geeft. en hij kan altijd nog snabbelen..

Hogan
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games maandag 28 mei 2007 @ 18:40:58 #13
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49859737
Draft.......
.....Kennedy
  maandag 28 mei 2007 @ 19:16:15 #14
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49860928
Hogan moet eens oprotten
World Wrestling Entertainment
pi_49861304
Wat is dat draft enzo?
pi_49862308
Draft gaan ze worstelaars wisselen tussen Raw, ECW en Smackdown. Meestal stuk of 5.
  Redactie Games maandag 28 mei 2007 @ 19:58:56 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49862623
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Draft gaan ze worstelaars wisselen tussen Raw, ECW en Smackdown. Meestal stuk of 5.
Elk jaar?

En zit er dan ook een soort van verhaal achter of gaan ze daar gewoon staan, die naar die en die naar die?
.....Kennedy
pi_49862879
Volgens mij doen ze het meer wanneer ze er zin in hebben

Maar in principe elk jaar, maar geloof vorig jaar niet.

http://en.wikipedia.org/wiki/WWE_Draft

En zit weinig verhaal achter verder. Vince wisselt bv Cena met Edge omdat hij Edge leuker vindt, zeg maar wat.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:23:14 #19
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49863628
wat zijn jullie voorspellingen dan voor die draft.. ik roep eens ff wat

RVD naar Smackdown
Dykstra naar Smackdown
Nitro naar Smackdown
Benjamin naar Smackdown
Noble naar ECW
Haas naar ECW
Cryme Tyme naar ECW
Benoit naar RAW
Booker T naar RAW
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 28 mei 2007 @ 20:24:55 #20
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49863713
nitro en benjamin zou wel goed zijn idd
Benoit moet er dan ook blijven en dan kunnen die samen met MVP lekker feuden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_49867211
RVD naar Smackdown heeft heel weinig nut, hij is dan zelfs niet eens meer op TV

Ik hoop maar dat dit goed afloopt. Smackdown is maanden lang goed, Raw is al maanden lang bagger. Hoop dat ze niet Smackdown gaan verpesten nu.

We gaan het zien.
pi_49875338
Kennedy naar RAW ----> ben ik vrijwel zeker van
Snitsky naar RAW
C.M. Punk naar SD!
Eugene naar SD! (hopelijk als een normaal persoon)
Highlanders naar ECW
Daltons naar ECW
en als laatste denk ik een Tag Team Titles wissel....Ben bang dat SD! weer genaaid wordt maar goed ik wacht het af.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 09:39:03 #23
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49878170
Waarom zouden ze Kennedy naar Raw doen als ze een feud klaar hebben staan op Smackdown? dat zou echt heel suf zijn want die feud kan erg goed worden.

Snap ook niet waarom Tag Teams naar ECW zouden gaan want voorlopig is er nog geen Tag Title op ECW (al zou die er wel aan zitten te komen en dan zou het een mooi verhaal zijn).
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49892311
Raw was verrassend beter dan de laatste weken

Tag Team situaties zitten nu bij Smackdown en bij Raw erg goed vindt ik.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:30:14 #25
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49893068
Nou ja ze HADDEN de teams wel alleen het GEBRUIKEN ervan gebeurde niet, niet dat het nu zo goed is maar in ieder geval een stuk beter dan maanden terug
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49896270
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:39 schreef kidkash19 het volgende:
Waarom zouden ze Kennedy naar Raw doen als ze een feud klaar hebben staan op Smackdown? dat zou echt heel suf zijn want die feud kan erg goed worden.

Snap ook niet waarom Tag Teams naar ECW zouden gaan want voorlopig is er nog geen Tag Title op ECW (al zou die er wel aan zitten te komen en dan zou het een mooi verhaal zijn).
Met de transfer van Kennedy doelde ik op het naaigehalte van RAW over SD! Ik ga er vanuit dat SD! enkele topstars zal verliezen aan RAW.

En inderdaad tag teams naar ECW vanwege die "waarschijnlijke" Titles die eraan zouden komen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:33:43 #27
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49897717
Nou ja als SD Raw zogenaamd "naait" moeten ze niet Kennedy nemen maar bv een Batista ofzo....ik vind Kennedy nog geen topstar op SD, dat kan hij wel worden als hij de feud aangaat met Edge
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:32:37 #28
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49900060
raw was vrij goed deze week

post raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49901855
Ik mis Kennedy wel trouwens gelukkig bijna terug.

Trouwens, Raw in Canada is altijd leuk King ook over de chants van het publiek "1 half is for Cena the other half is against him!" terwijl het hele stadion in koor zingt Cena Sucks
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:49:39 #30
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49903375
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik mis Kennedy wel trouwens gelukkig bijna terug.

Trouwens, Raw in Canada is altijd leuk King ook over de chants van het publiek "1 half is for Cena the other half is against him!" terwijl het hele stadion in koor zingt Cena Sucks
King heeft gelijk, ik hoorde toch echt 2 kampen omstebeurten schreeuwen: Lets go Cena - Cena sucks.

RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door BigFire op 29-05-2007 20:55:48 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games dinsdag 29 mei 2007 @ 20:51:18 #31
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49903428
Oja het is dinsdag, denk nog steeds dat het maandag is
Snel maar even RAW aanzetten.
.....Kennedy
pi_49908259
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:49 schreef BigFire het volgende:

[..]

King heeft gelijk, ik hoorde toch echt 2 kampen omstebeurten schreeuwen: Lets go Cena - Cena sucks.
2 kampen ja, maar het pro cena kamp was echt heel klein hoor. Word ook vermeld in de live reports.
pi_49908982
Gotta love those Canadians!

BTW las ik nou goed dat Vince een "pop" kreeg? Dat zou dan echt controversieel zijn.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:36:56 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49910865
Volgens mij vindt de WWE het helemaal niet boeiend hoe groot welk kamp is van Cena, volgens mij vinden ze het allang best dat hij een reactie krijgt en daar spelen ze lekker op in. Voorlopig verkoopt zn merchandise erg lekker, werkt hij hard als kopstuk van de WWE en krijgt hij de grootste reactie van iedereen, positief of negatief
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:28:02 #35
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49924993
Heb het nog niet gezien (behalve de clips op wwe.com) maar volgens mij was het wel een aardige ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan nog even dit

- Post Raw, Cena and Lashly stand in the middle of the ring and stair each other down. Cena pokes lashly, but cooler heads prevail and they shake hands… But…
- Lashley turns on Cena, punches him out, and gives him the dominator to a big pop and celebrates with the WWE title like he is going to go for it next … Cena gets up to a chores of boos, walks around the ring with hands on hips circa hogan with hand to ear and gets booed loudly for about 5 minutes before his music plays and he goes up the ramp to boos. He stays there and pretends to
about hold the title up in the air like he always does but chooses not too, gets booed. And leaves to the back to a chores of boos… All the pro Cena fans had already
left when raw went off the air.

Super! dit had ik wel willen zien. Vooral Cena die lekker uitdagend met zn hand aan zn oor door de ring heen banjert, daarom zeg ik dat het ze volgens mij niet eens uitmaak WAT voor reactie hij krijgt als hij maar een reactie krijgt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49928737
ECW was erg goed ja

Punk flikkerde ook nog eens van de touwen af, maar werd gelijk toen hij viel gepind, (niet voor de win dus geen spoiler ) Volgens mij is dat een regel. Ik herriner me nog dat Shelton vanaf de touwen wou springen en uitgleed en dat Hardy hem ook gelijk pinde. Lijkt me wel het beste om te doen, ook om gezicht verlies te voorkomen en dergelijke.
  Redactie Games woensdag 30 mei 2007 @ 15:18:22 #37
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49928932
Is de Saturday Night Main Event nou ook gewoon een PPV of niet? Omdat de dag erna ONS is.

Of is SNM meer voor wrestlers die niet mee doen aan grote PPV's?
.....Kennedy
pi_49929248
Nee is geen PPV het wordt uitgezonden op normale tv,NBC dacht ik te weten en je moet het zien als een special.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49929263
SNM is gewoon een extra show, geen PPV dus.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:00:04 #40
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49932556
Het is meestal puur improvisatie als er zoiets gebeurt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 30 mei 2007 @ 20:33:31 #41
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49940648
Dan hebben we ook maar 1 dagje rust, zondag SNM, maandag ONS, dinsdag RAW, woensdag ECW en vrijdag Smackdown, alleen maar goed

Kijk trouwens erg uit naar ONS, erg toffe matches daar!
.....Kennedy
pi_49940741
Zaterdag ook nog eens het MMA debuut van Brock Lesnar bekijken. En er zullen vast ook mensen zijn die naar TNA zullen kijken.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49940863
Drukke tijden ja, geeft niks want alle TV Series hebben een zomer stop
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:43:37 #44
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49941145
Ziet er goed uit de planning voor aankomend weekend
World Wrestling Entertainment
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:38:47 #45
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49943659
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Wessiej het volgende:
Dan hebben we ook maar 1 dagje rust, zondag SNM, maandag ONS, dinsdag RAW, woensdag ECW en vrijdag Smackdown, alleen maar goed

Kijk trouwens erg uit naar ONS, erg toffe matches daar!
SD, SNME, ONS, RAW, ECW... SD

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games woensdag 30 mei 2007 @ 21:42:49 #46
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49943874
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef BigFire het volgende:

[..]

SD, SNME, ONS, RAW, ECW... SD

Als ze nou alle 6 nog eens goed zijn hebben we een top week
.....Kennedy
pi_49945791
Vorige keer toen ze een week zoals die hadden, deden ze ook wat op donderdag. Om er een volle week van te maken. Hoop dat ze dat deze keer ook doen. (was wel gewoon op internet natuurlijk geen TV uitzending)
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:09:52 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49968148
Leuk interview met MVP, had toch gelijk over zn pak een aantal topics geleden

http://uk.sports.ign.com/articles/791/791766p1.html
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49972346
Kwam dat interview tijd geleden tegen ja, toen kwam ik er dus achter dat ie 9 en half jaar in de gevangenis heeft gezeten.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:03:59 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49990722
ok maak een lijst van je top 5 Raw mensen, top 5 SD mensen, top 5 ECW mensen, top 5 entrance Themes, top 5 Finishers (Tag Teams tellen ook voor 1)

Raw:
1 : Cena
2 : Umaga
3 : Mickie James
4 : Hardyz
5 : Nitro

Smackdown! :
1 : Edge
2 : MVP
3 : London/Kendrick
4 : Kennedy
5 : Benoit

ECW
1 : CM Punk
2 : Elijah Burke
3 : Kevin Thorn
4: Marcus Cor Von
5 : Lashley

Entrance Themes
1: Burke
2: MVP
3: Santino
4:Edge
5:Cena

Finishers
1: RKO
2: Elijah Express
3: Go to Sleep
4: Samoan Spike
5: Original Sin

[ Bericht 1% gewijzigd door kidkash19 op 01-06-2007 09:11:29 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:16:32 #51
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49991006
kan je die finishers ietsje duidelijker doen want "go to sleep" zegt mij niks
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:29:54 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49991324
Go to sleep is de Finisher van punk...firemans carry into a knee to the face
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:46:34 #53
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49997368
Raw:
1 : Triple H
2 : John Cena
3 : Jeff Hardy
4 : Torrie Wilson
5 : Maria

Smackdown! :
1 : Edge
2 : Mr Kennedy
3 : Matt Hardy
4 : Booker
5 : Gregory Helms

ECW
1 : CM Punk
2 : KellyKelly
3 : RVD
4 : Marcus Cor Von
5 : Matt Striker

Entrance Themes
1: Edge
2: Triple H
3: Hardys
4: Mr Kennedy
5: Vince McMahon
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:15:45 #54
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49998248
someone likes Divas ...en Finishers? wat vind je daarvan?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49998957
Ik kijk nog niet zo lang naar worstelen dus lijstjes ga ik me niet aan wagen

Ik zou wel Taker/Kane/Boogeyman vs Umaga/Khali/Henry zien.. gwn voor de gein.. of little boogeyman vs the leprechaun

Oh en Jimmy Wang Yang ofzo.. die mag cruiser weight titel wel winnen
  Redactie Games vrijdag 1 juni 2007 @ 13:41:51 #56
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49998986
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:40 schreef wc-eend het volgende:
Ik kijk nog niet zo lang naar worstelen dus lijstjes ga ik me niet aan wagen

Ik zou wel Taker/Kane/Boogeyman vs Umaga/Khali/Henry zien.. gwn voor de gein.. of little boogeyman vs the leprechaun

Oh en Jimmy Wang Yang ofzo.. die mag cruiser weight titel wel winnen
Ik denk dat die match morgen wel komt
.....Kennedy
pi_50010297
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik denk dat die match morgen wel komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impact was wel ok, ze bouwen het wel leuk op allemaal naar Slammiversary maar ik mis iets.

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder was Smackdown gewoon weer goed zoals elke week
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:19:47 #58
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_50014470
Ik heb genoten en lekker gelachen van deze goede Smackdown

Ben benieuwd naar zaterdag/zondag/maandag
World Wrestling Entertainment
pi_50021018
Ik ben nu SD! aan het kijken maar moet even iets kwijt.

1e match is geweldig opgezet! Kijk naar alle tags en alle moves en let op hoe het publiek reageert. Ik mocht bepaalde kuifjes niet maar hij is gewoon heel goed deze week en ook afgelopen week. SD! is oldskool
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50022625
WWE is nu al de hele week goed. Hopelijk SNME en ONS ook
pi_50026747
Waar is Edge z'n you think you know me?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:07:38 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50028390
Die was er gewoon hoor, ze kwamen alleen iets te laat terug vd reclame. Ook leuk dat ze het boe geroep erin gemonteerd hebben want ik heb een homevideo gezien waar hij ongelofelijk werd toegejuichd (aangezien ze in canada zijn)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50030922
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:07 schreef kidkash19 het volgende:
Die was er gewoon hoor, ze kwamen alleen iets te laat terug vd reclame. Ook leuk dat ze het boe geroep erin gemonteerd hebben want ik heb een homevideo gezien waar hij ongelofelijk werd toegejuichd (aangezien ze in canada zijn)
Vond het ook al vreemd ja. Overal zag je ook signs met Edge erop. En toen hij binnen kwam zag je de cameraman echt zoeken naar een anti-Edge sign. Hij kon er maar 1 vinden

Nog link naar dat filmpje?
pi_50054839
Zit nou SNME te kijken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de zekerheid maar ff gespoilerd

Edit: Nog erger!

[ Bericht 10% gewijzigd door renwan op 03-06-2007 11:50:14 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:30:36 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50054855
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:29 schreef renwan het volgende:
Zit nou SNME te kijken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de zekerheid maar ff gespoilerd
wel foutief

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 3 juni 2007 @ 12:31:36 #66
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50056301
quote:
Nog link naar dat filmpje?
toevallig kwam ik hem net tegen, luister naar het publiek

http://www.dailymotion.com/video/x243mf_mvi6866
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50057896
SNME download, maar het is waarschijnlijk de US versie want hij heeft nog maar 1 seed Snap niet dat die luilakken de UK versie genomen hebben (die was gister al om 9 uur UK tijd) maarja. Ik wacht maar

Gelukkig Free Leech dag wegen de verjaardag van de site.
  Redactie Games zondag 3 juni 2007 @ 13:55:00 #68
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50058849
SNME gekeken en het was wel aardig
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 3 juni 2007 @ 14:09:16 #69
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50059275
One Night Stand:


John Cena (c) - The Great Khali in een Falls Count Anywhere for the WWE Championship

Khali is nog nooit gepint, zal het John Cena eindelijk lukken ?


Mr. McMahon (c) - Bobby Lashley in een Street Fight for the ECW World Heavyweight Championship

Is Mr. McMahon klaar voor Bobby Lashley in een wedstrijd waar alles legaal is, of heeft hij nog een sluw plannetje achter de rug?


Edge (c) - Batista in een Steel Cage Match for the WWE World Heavyweight Championship

Edge heeft geen optie's meer om te vluchten, en moet nu Batista ontmoeten in een 15-foot Steel Cage.


Melina (c) - Candice Michelle in een Pudding Match




The Hardyz (c) - The Worlds Greatest Tag Team in een Ladder Match for the Tag Team Championship

Als TWGTT ook echt de Champs willen worden, moeten ze eerst langs de Hardyz en hun specialiteit: Ladder Matches


CM Punk, Tommy Dreamer en Sandman - Elijah Burke, Matt Striker en Marcus Cor Von in een Tables Match

3 on 3 Tables Match, de eerste die door de Tables match gaat heeft verloren, neemt Elijah Burke wraak op CM Punk?


RVD - Randy Orton in een Stretcher Match

De eerste die op een stretcher de ring moet verlaten heeft verloren.


Kane - Mark Henry in een Lumberjack Match

Vorige keer bij Smackdown ging Mark Henry steeds uit de ring om Kane te slim af te zijn, nu kan dat niet want er staan genoeg WWE Superstars buiten de ring om ze er weer in terug te gooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wessiej op 03-06-2007 14:14:40 ]
.....Kennedy
  zondag 3 juni 2007 @ 16:14:32 #70
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50062750
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:29 schreef renwan het volgende:
Zit nou SNME te kijken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de zekerheid maar ff gespoilerd

Edit: Nog erger!
idd de stemmen van de divas zijn echt verneukt
behalve van maria
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 3 juni 2007 @ 16:19:21 #71
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50062908
WWE Champion John Cena vs. The Great Khali (Pinfalls Count Anywhere Match)

ECW World Champion Mr. McMahon vs. Bobby Lashley (Street Fight)

World Heavyweight Champion Edge vs. Batista (Steel Cage Match)

Melina vs Candice Michelle (Pudding Match)

World Tag Team Champions The Hardys vs. The World's Greatest Tag Team (Ladder Match)

Punk & Dreamer & The Sandman vs. The New Breed (Six-Man Tag Team Tables Match)

Randy Orton vs. RVD (Stretcher Match)

Kane vs. Mark Henry (Lumberjack Match)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50063111
WWE Champion John Cena vs. The Great Khali (Pinfalls Count Anywhere Match)

ECW World Champion Mr. McMahon vs. Bobby Lashley (Street Fight)

World Heavyweight Champion Edge vs. Batista (Steel Cage Match)

Melina vs Candice Michelle (Pudding Match)

World Tag Team Champions The Hardys vs. The World's Greatest Tag Team (Ladder Match)

Punk & Dreamer & The Sandman vs. The New Breed (Six-Man Tag Team Tables Match)

Randy Orton vs. RVD (Stretcher Match)

Kane vs. Mark Henry (Lumberjack Match)

Twijfel wel beetje bij de Street Fight, omdat Vince daar altijd wel wat flikt zoals hij de laatste weken al doet. Maar omdat het One Night Stand is (ECW dus) denk ik wel dat Lashley wint.

Saturday Night's Main Event:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:05:58 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50064223
Cena
Lashley
Edge
Melina
Hardys
Punk
Orton
Henry
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50064635
Wat ik trouwens ook vreemd vindt is om alle matches Extreme Rules te doen vanavond. Er liggen al een stuk of 100 worstelaars op de intensive care, en dan gaan ze ook nog eens alle matches Extreme Rules doen. Toch een verhoogde kans op blessures, kijk maar naar Bob Holly die met een simpele suplex door de tafel zijn rug open spleet.

Maar goed, alles voor de kijkcijfers natuurlijk
  Redactie Games zondag 3 juni 2007 @ 17:53:38 #75
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50065559
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat ik trouwens ook vreemd vindt is om alle matches Extreme Rules te doen vanavond. Er liggen al een stuk of 100 worstelaars op de intensive care, en dan gaan ze ook nog eens alle matches Extreme Rules doen. Toch een verhoogde kans op blessures, kijk maar naar Bob Holly die met een simpele suplex door de tafel zijn rug open spleet.

Maar goed, alles voor de kijkcijfers natuurlijk
Klopt, elke normale PPV raakt er altijd wel 1 geblesseerd, nu misschien meer, wel zonde altijd.

Maar ik kan niet ontkennen dat ik in deze PPV super zin heb, Extreme Matches FTW
.....Kennedy
  zondag 3 juni 2007 @ 17:58:38 #76
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50065705
voor een keertje is zo'n freak-ppv wel leuk idd
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_50066363
Zitten wel veel leuke bij ja. En bv die street fight kan die match misschien zelfs redden van de saaiheid. Als Vince eenmaal dirty gaat zorgt hij meestal wel voor een goeie match
  zondag 3 juni 2007 @ 18:23:49 #78
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50066464
Wat dacht je van Khali-Cena? ze hoeven nu niet bezorgd te zijn over Khali zn 'kwaliteiten' maar met wapens kan het nog wel eens een goede match worden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 3 juni 2007 @ 19:46:48 #79
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50068877
ze moeten ONS gewoon opbouwen tot een groots jaarlijks hardcore festijn. dan mag het voor de rest van het jaar een stuk minder zijn met de extreme matches. als ze dat goed doen kan het tot WM achtige grootte groeien.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50069848
De eerste 2 ONS waren ook goed trouwens. Maar nu moeten ze het zonder Heyman doen.

En Khali-Cena zal ook wel wat beter worden ja. Vraag me af wat Cena zal gebruiken en hoe Khali erop gaat reageren.
pi_50070162
Cena
Lashley
Edge
Melina
The Hardys (eindelijk shelton weer in een laddermatch!)
The New Breed
RVD (interference of anders iets waardoor Orton geen 'clean'-win krijgt)
Mark Henry
pi_50072627
Zo SNME was wel vermakelijk ik vond wel dat de match op SD! van The Smallest veel leuker was!

Over Brock's MMA debuut (ik zet het in spoilers voor degene die het ook willen zien)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50074292
Over Brock
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brock vs. Ping-pong-balletje
http://www.dailymotion.co(...)-brock-lesnar-vs-min
pi_50074586
Ik heb dat van Brock ook gezien op youtube. Wat is dat toch saai zeg dat "echte vechten"

Van mij mag je het leuk vinden en ik zeg ook niet dat ze slecht zijn, maar ik vindt het maar niks. Weet ook dat ik dit niet op alleen deze match moet baseren maar ik heb dit wel wat vaker gezien, ze liggen wat op elkaar en dan opeens is het heel snel afgelopen. Niet mijn ding zeg maar. (En ja ik weet dat pro-wrestling ook heel veel heeft wat saai is, maar er zit gewoon wat meer in dan ik bij MMA kan zien)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:50:08 #85
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50074641
Was best een saaie wedstrijd ook
Totaal geen beeld van hoe MMA is
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 3 juni 2007 @ 22:51:16 #86
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50074694
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef Brownietje het volgende:
Over Brock
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brock vs. Ping-pong-balletje
http://www.dailymotion.co(...)-brock-lesnar-vs-min
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50083450
Gek, ONS staat echt in de meest vreemde vormen online. Is er tegenwoordig iets mis met XVID/DIVX ofzo?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_50083731
Ik wil naar huis en ONS downloaden

Trouwens ik zag al een nieuws bericht staan dat er een naam bevestigd is voor de draft. Graag in spoilers aub, wil dat nog niet weten
  maandag 4 juni 2007 @ 10:36:00 #89
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50084628
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door kidkash19 op 04-06-2007 11:45:32 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50085998
Waar gaat je spoiler over Kidkash ?
  maandag 4 juni 2007 @ 11:45:54 #91
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50086512
over mn voorspelling van ONS en welke ik fout had en de 1e (ja heb hem ge-edit) over de overstap van een bepaalde ster
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 4 juni 2007 @ 18:51:42 #92
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50099844
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50111595
Leuke PPV

In principe was alles kijkbaar
  dinsdag 5 juni 2007 @ 03:08:50 #94
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_50116186
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef kidkash19 het volgende:
over mn voorspelling van ONS en welke ik fout had en de 1e (ja heb hem ge-edit) over de overstap van een bepaalde ster
Zou je misschien voortaan een titel over het onderwerp bij je spoiler kunnen zetten?

Ik dacht namelijk dat ik wat meningen ging lezen over de ONS die ik al had gezien, maar had niet verwacht dat er iets over de draft zou staan.
World Wrestling Entertainment
pi_50119254
Haha, heb zin in Raw. Blijkt trouwens dat Khali, Lashley en Umaga ook redelijk gewond zijn, maar doorwerken omdat er al zoveel out zijn
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:33:35 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50119830
ja dat heb ik ook gelezen, Khali zou last van zn knie hebben (surprise surprise), Umaga last van een rib en een elleboog en Lashley zn schouder nog dacht ik.

vind dit trouwens wel aardig gedaan, gewoon Taker eruit gehaald en Edge erin geplakt

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50126313
Idd zag het op school, ik moest wel lachen, je ziet echt precies dat Edge erin is gephotoshopped

Trouwens ook op de plek waar hij hoort, in het midden
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:22:34 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50127084
nou opzich vind ik het nog wel meevallen dat je het ziet, ik denk dat als je niet weet dat eerst Taker daar stond dat het niet eens opvalt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 5 juni 2007 @ 14:25:49 #99
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50127198
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_50131816
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50132828
Jammer:

PWInsider.com are repoting that Scott Steiner suffered a neck injury over the weekend at the TNA house show in Puerto Rico. The injury is claimed to be to Steiner's trachea and he's scheduled to undergo surgery. Steiner was scheduled to reunite with his brother Rick Steiner to challenge TNA Tag Team champions Team 3D.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_50135891
Inderdaad erg jammer, vraag me af wat ze nu moeten doen aangezien ze alles al hadden opgenomen tot Slammiversary. Komt hij dalijk daar steeds op TV en kan hij niet meedoen


Edit: Jackass

[ Bericht 20% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 05-06-2007 22:17:07 ]
pi_50148666
Steve-O krijgt problemen met z'n blog vol SPOILERS!!! hahahaha maar hij is wel een dope gozer!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50149014
Nouja hij kondigt het alleen maar aan. Maar denk dat Vince het niet zo leuk zal vinden nee.
pi_50151327
wan kan Cena nou eens zijn titel kwijt raken
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:26:08 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50153545
Voorlopig niet want hij is het beste wat ze hebben op de Raw afdeling...in heel de WWE vind ik Edge de beste , die heeft het hele pakket. Cena heeft dat ook wel alleen word niet tot de top van zn potentie gebruikt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50154216
Die Basic Instincs promo van TNA is echt zooooooooo gejat van de WWE zeg
pi_50156890
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:26 schreef kidkash19 het volgende:
Voorlopig niet want hij is het beste wat ze hebben op de Raw afdeling...in heel de WWE vind ik Edge de beste , die heeft het hele pakket. Cena heeft dat ook wel alleen word niet tot de top van zn potentie gebruikt.
Cena wordt denk erg tegengehouden door die khali fued.. hij moet gewoon een fued hebben zoals mvp en benoit die hadden.. die was goed..
pi_50158367
Gewoon Batista naar raw sturen ofzo en dan Cena klappen laten krijgen en Cena geen kampioen meer laten worden.

Zijn we van die lelijke riem af
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:08:16 #110
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50158686
Right.....ben blij dat Batista een stuk beter is dan Cena

Als diegene van SD gedraft word naar Raw zal die denk ik daar mee gaan feuden, dan zal Cena denk ik toch de "heel" achtige zijn .

De feuds die Cena heeft gehad de laatste tijd waren niet eens slecht. Cena-Umaga was een goede en leuke feud, cena-Michaels hetzelfde verhaal. Zelfs tegen Khali vond ik het niet barslecht maar ook niet erg goed, maar dat kwam meer door de wijze waarop het geschreven werd denk ik.

Ik vind heel veel van de kritiek op Cena zwaar onterecht en is het meer "meeloop" gedrag dan dat men echt objectief kijkt naar de situaties waar Cena in zit.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50158833
Het is natuurlijk niet zijn eigen schuld dat hij tegen Khali en dergelijke moet. Hij word er zo ingeschreven en hij doet wat hij moet doen. En dat doet hij goed. Je moet dus eigenlijk meer de schrijvers/Vince hiervoor haten.

Batista stoort mij wel minder dan Cena trouwens, vindt ook wel dat hij zich aan het verbeteren is sinds hij die feud met Taker heeft gehad.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:03:13 #112
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50162518
Ja maar kijk met wie Batista werkt...Taker en Edge, als je daar niks mee kan kan je beter stoppen. De feudmet Henry was bar slecht en zelfs met King Booker was het niet boeiend veel goeds. Plus het grote verschil is is dat Batista in de rol van "jager" zit wat een personage meestal wat interessanter maakt, kijk maar naar de tijd dat Cena zn titel eventjes kwijt was vorig jaar.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50163840
Ik vind Cena wel tof eigenlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_50166334
Denk dat het ook meespeelt dat Batista al heeeel lang niet meer wint. Alleen die #1 contender laatst eigenlijk. Verder niks
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:48:26 #115
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50166803
Dat is dus de rol van "jager"
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50182651
@kidkash over zn fued met henry:

Vergeet ook niet dat de Bookers/Writers van SD! destijds niet zo goed waren als nu...of herinnert niemand meer die verkrachtingsBS van Batista en Melina met Mark Henry als "Bodyguard"?

Denk dat ze nu in ieder geval goed op weg zijn naar een nieuwe clash tussen die twee als dat nog in de planning staat. In ieder geval zijn er op SD! zat mogelijkheden wat goede storylines betreft. Ik maak me alleen druk om de wil van Batista. Als ik nu eerlijk vergelijk wat hij presteert i.v.m. zijn fueds tegen JBL en HHH dan is er iets wat hij mist ten opzichte van toen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:06:53 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50183872
Jep alles staat of valt met de schrijvers
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:10:05 #118
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50184016
raw

bleh wat een slechte momenten zater erin zeg!!

tag team champion als je nog te dom bent om een voet van de ropes af te duwen

heb me bijna de hele show zitten irriteren mss last van opvliegers oid
dat gedoe met mcmahon is ook te triest voor woorden... sjonge jonge

alleen candice was leuk ja
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 6 juni 2007 @ 23:12:48 #119
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50184130
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
raw

bleh wat een slechte momenten zater erin zeg!!

tag team champion als je nog te dom bent om een voet van de ropes af te duwen

heb me bijna de hele show zitten irriteren mss last van opvliegers oid
dat gedoe met mcmahon is ook te triest voor woorden... sjonge jonge

alleen candice was leuk ja
Ik vond het een goeie show
.....Kennedy
pi_50184485
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Cena wel tof eigenlijk.
Cena is gewoon irritant
Heb je hem weleens gezien bij man hunt

Maar die lelijke spin riem van hem
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:31:24 #121
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50184820
vanaf nu maak ik wekelijks een gif van de vetste move en gebruik dat als mijn avatar voor een week.

om niet te spoilen morgen de eerste. rara welke
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:49:08 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50190702
Jezus....Man Hunt....dat was nog ver VOOR zn WWE tijd, en daar moest hij zich zo gedragen. Heb al heel veel reports van mensen gehoord dat Cena zo ongeveer de meest relaxte vent vd WWE is als het gaat om ontmoetingen en promoties.

De man werkt bizar hard om het uithangbord vd WWE te zijn, dat is 1 vd grote redenen waarom hij nog champ is want je champ is je visitekaartje.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50193281
Ik vond Cena ook op ze best toen hij de jager was ja. Toen Edge bv die sex celebration aan het doen was en Cena die hem achterna komt rennen. En die keer dat Cena Edge in die rivier gooide (of was dat bij die sex celebration?) was ook erg leuk.

Zo is Cena op zijn leukst. Maar dat hij eeuwig champ blijft is gewoon irritant. Hij is nu 1 van de top 5 met langste titelruns, alleen Triple H en Backlund en 3 andere staan nog boven hem. En daar zitten er zelfs een paar bij van de WWWF tijd die zon titel 10 jaar houden bv. Ik zie Cena dat ook nog wel doen
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:51:06 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50195614
Ja maar op dit moment is er ook niemand die geloofwaardig genoeg is om de titel van hem af te pakken, Orton krijgt hem niet want die heeft nou niet echt de steun van het management. Edge is weg, Triple H geblesseerd, Shawn geblesseerd. Khali is leuk om af en toe als uitdager erin te gooien maar verdient geen titel. Umaga had gekund maar is natuurlijk geen representatieve champ. Dan hou je dus weinig over. Hoop dat het na de draft beter gaat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50195820
Lees nu dat er allemaal legends uit het heden en verleden ook bij de Draft aanwezig zullen zijn, klinkt alsof er echt veel gaat gebeuren. WWE heeft ook zelf voor de 3 uur slot gevraagd, en zien het zelf als een hele belangrijke show. Ik lees er dus echt helemaal geen spoilers over

Dus aub als het over de draft/legends die komen gaat graag in spoilers + titel erboven dat het daarover gaat. Wil deze Raw echt clean zien.

En denk wel dat de draft ook wat betere kandidaten gaat geven aan Cena.
pi_50204223
iedereen weet dat Manhunt in elkaar gezet was en dat John Cena een personage speelde?? Wat hij overiges heel geloofwaardig deed :p ik ging in ieder geval stuk (de 6 afleveringen dat het werd uitgezonden) maar goed toen amerika erachter kwam dat WWE erachter zat werd het uitgekotst en gecancelled.
John Cena misschien een saaie voorspelbare wrestler maar class act als ik alle reports mag geloven.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50209227
We zijn trouwens goed op weg met deze topics. Al bijna nummer 20

Tijd voor een nog betere OP dan, met wat photoshop erin.


Edit: Net even gekeken hoelang geleden het is sinds ik weer ben begonnen met kijken, zit bijna op een jaar. 9 Juli als het goed is

[ Bericht 36% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-06-2007 18:24:42 ]
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:59:30 #128
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_50214772
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef kidkash19 het volgende:
ok maak een lijst van je top 5 Raw mensen, top 5 SD mensen, top 5 ECW mensen, top 5 entrance Themes, top 5 Finishers (Tag Teams tellen ook voor 1)
Vooruit dan:

Raw:
1 : Cena
2 : Hardyz
3 : Nitro
4 : Carlito
5 : Shelton Benjamin (jammer dat er gewoon geen matches meer van hem alleen zijn)

Smackdown :
1 : MVP
2 : Kennedy
3 : Edge
4 : London/Kendrick
5 : Batista

ECW :
1 : The Alpha Male Marcus Corvon
2 : Burke
3 : Kevin Thorne
4 : CM Punk
5 : RVD

Entrance Themes
1 : MVP met grote afstand
2 : Cena
3 : Burke
4 : Hardyz
5 : Kennedy

Finishers
1 : The POUNCE
2 : Original Sin
3 : RKO
4 : Elijah Experience
5 : 619
pi_50215346
Moeilijk, ik neem gewonden even niet mee.

Raw:
1 : Randy Orton
2 : Jeff Hardy
3 : Nitro
4 : Carlito
5 : Shelton Benjamin

Smackdown :
1 : Kennedy
2 : Edge
3 : MVP
4 : Benoit
5 : Brian/Kendrick

ECW :
1 : The Alpha Male Marcus Corvon
2 : Burke
3 : Kevin Thorne
4 : CM Punk
5 : RVD

Entrance Themes
1 : Kennedy
2 : Edge
3 : MVP
4 : Hardyz
5 : Batista

Finishers
1 : Pounce
2 : Original Sin
3 : RKO
4 : Swanton Bomb (ook door Kennedy)
5 : Flying Headbut (Benoit dus)

Valt me trouwens op dat er maar weinig speciale finishers zijn nu ik er zo over denk. Bij TNA zijn de finishers wat beter
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:47:43 #130
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50222021
DRAFT SPOILER!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 8 juni 2007 @ 00:36:32 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50223472
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef BigFire het volgende:
DRAFT SPOILER!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 08-06-2007 17:23:59 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50239559
Arg ik wil het niet lezen!

Nog even, nog even nog even
pi_50240932
Nog even mijn lijstje:

Raw:
1 : Jeff Hardy
2 : Randy Orton
3 : Carlito
4 : Victoria
5 : Shelton Benjamin (al wordt hij wel ge-downgrade nu)

Smackdown! :
1 : Finlay
2 : Chris Benoit
3 : mr Kennedy
4 : Regal/ Taylor (beter worden zij nu eens fatsoenlijk gebruikt)
5 : Edge

ECW:

kijk ik niet naar

Entrance Themes
1: Melina
2: Regal/Taylor
3: Kane
4:Ken Kennedy
5:Edge

Finishers
1: Celtic Cross
2: Sharpshooter
3: The Playmaker
4: Royal Mutilation
5: J.F.K. - Just Finished by Kennedy

Favoriete Diva's (en dan niet alleen vanwege eye candy, maar in-ring ability)

1: Micki James
2: Melina
3:Victoria
4: Jillian Hall
5: Michelle McCool

Misschien leuk als we ook een lijstje maken van most hated wrestlers per brand?
pi_50241589
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Cena wel tof eigenlijk.
Wat is er in godsnaam tof aan Cena?
pi_50243933
Even gedetailleerder over die spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:46:20 #136
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50245406
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef roepdeman het volgende:
Even gedetailleerder over die spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:46:21 #137
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50245408
word steeds leuker die draft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:01:57 #138
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50245964
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef BigFire het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!!!!!!!!!!! why god, why???????
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50252255
Ik lees niet, ik lees niet


Smackdown:

Weer een goeie Smackdown zeg, had verwacht dat hij tegen zou gaan vallen omdat de draft maandag is. Maar ik had dus ongelijk. Weer een mooie show
pi_50268910
Zo, Impact was echt vet zeg.

Die main event !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50287927
Inderdaad ik zet Impact deze week op plek twee qua beste shows..The Guru!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 10 juni 2007 @ 18:50:32 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50304677
Impact was idd erg leuk maar ik vond Smackdown het beste deze week!
Hele hele leuke show, alleen weer erg jammer dat vince het een beetje moest verzieken..
k blijf het een lompe angle vinden.. hoop wel dat Vengance geen one-on-one match wordt tussen Batista en Edge.. zou de geloofwaardigheid van Batista flink aantasten als hij weer zou verliezen!

Wie denken jullie trouwens dat de tegenstander van Christian Cage wordt in het king of the mountain tournement?? Zou best kunnen dat Abyss opeens terug is, of dat the Fallen Angle erin gegooid wordt en dat ie na zijn verlies kan feuden tegen Sting..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50305264
Nu je het zegt, Cornette zei dat Christian ze tegenstander niks voorstelt volgens Christian. Dus het kan best Abyss zijn.
pi_50320085
Van mij mag jimmy wang yang die cruiser weight titel overnemen van chavo.. ook al stelt de titel niks voor, jimmy doet het hem gewoon.. een van me favo's
  maandag 11 juni 2007 @ 08:05:57 #145
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50320343
quote:
Op maandag 11 juni 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
Van mij mag jimmy wang yang die cruiser weight titel overnemen van chavo.. ook al stelt de titel niks voor, jimmy doet het hem gewoon.. een van me favo's
helemaal mee eensch, JWY is juist super terwijl Chavo zuigt!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50322199
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:05 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

helemaal mee eensch, JWY is juist super terwijl Chavo zuigt!
Jimmy heeft ook wel coole moves en lef, gewoon hup, top turnbuckle en over die ropes heen enzo.. et ziet er gewoon beter uit
  maandag 11 juni 2007 @ 12:33:19 #147
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50327313
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Jimmy heeft ook wel coole moves en lef, gewoon hup, top turnbuckle en over die ropes heen enzo.. et ziet er gewoon beter uit
ja.. maar die gimmick is gewoon te triest
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50331749
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:33 schreef BigFire het volgende:

[..]

ja.. maar die gimmick is gewoon te triest
Dat is juist leuk joh niet standaard ofzo Jimmy's myspace
pi_50348985
@ wwe.com
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:38:14 #150
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50349198
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
@ wwe.com
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50350442
Ok nieuws sites reporten allemaal hele hele grote spoilers die ik niet wil lezen. Ik lees dit topic niet meer, de nieuws sites niet meer en wwe.com niet meer. Tot morgen dus !
  Redactie Games maandag 11 juni 2007 @ 22:00:26 #152
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50350560
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ok nieuws sites reporten allemaal hele hele grote spoilers die ik niet wil lezen. Ik lees dit topic niet meer, de nieuws sites niet meer en wwe.com niet meer. Tot morgen dus !
Zelfde, check morgen wel de Draft, hoop dat die leuk is, zoniet, baluh.
.....Kennedy
pi_50357471
Ik dacht dat ik het mis had omdat je zn voornaam fout schreef....Maar OMFG! het kan niet waar zijn gewoon...

LIVESTREAM GEVONDEN!!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door roepdeman op 12-06-2007 02:05:53 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50361189
Pff.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Slechte move
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:32:42 #155
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50361658
Ik heb maar 1 ding te zeggen.....wat een suffe draft en wat een stomme keuzes! En dat van Bret was zwaar overhyped
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50365057
Ach ja, sommige switches zijn misschien wel aardig, maar over het algemeen niet veel bijzonders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:17:30 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50367713
Nou ik vind het einde wel tof, het doel ervan is om mensen volgende week weer te laten kijken (aangezien er door de "Legends" wss wat extra kijkers zijn geweest) en . afgaande van de reacties op diverse fora, is dat wel gelukt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50368222
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:17 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ik vind het einde wel tof, het doel ervan is om mensen volgende week weer te laten kijken (aangezien er door de "Legends" wss wat extra kijkers zijn geweest) en . afgaande van de reacties op diverse fora, is dat wel gelukt.
Ja, want stel je voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Nee, ik vind het einde echt supertriest en een belediging voor iedereen die zoiets wel echt heeft meegemaakt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:09:19 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50369469
Tsja dan kan ik nog wel een aantal dingen opnoemen die ze hebben gebruikt in het verleden. Het gaat er niet om of
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het gaat er meer om van...hoe nu verder? Het is natuurlijk wel een GROOT deel van de WWE programmering geweest de afgelopen 10 jaar wat nu zomaar ineens weg kan zijn.

Als je dit een belediging vindt moet je echt eens verder de historie induiken want dit was nog niks.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50372400
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 07:47 schreef L_auteur het volgende:
Pff.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Slechte move
Maak je niet druk wat betekenen die brands nou werkelijk? Je zal zien als hier geld in zit dan zie je het rustig terug komen op Mania..ik zeg Shawn - Kurt...Dit kan een equivalent ervan worden.

Mijn vermoeden van enkel posts geleden is dan toch uitgekomen...

[ Bericht 84% gewijzigd door roepdeman op 12-06-2007 14:40:26 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:45:15 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50373118
en toch blijft het een stomme move...alles lag klaar voor een feud vh jaar en het mocht niet zo zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:51:21 #162
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50377558
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door BigFire op 12-06-2007 16:58:36 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50379726
Kutlijers met jullie nep spoilers


Draft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:06:46 #164
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50379846
3 hours of RAW 3hours of fucking up Smackdown!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:14:54 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50380126
Vergeet niet dat SD! een aantal weken geleden Edge heeft gekregen en dat is dus technisch gezien een soort draft pick, maar goed SD is wel benadeeld maar wie weet wat er nog gebeurt daar qua draft en/of debuterende worstelaars
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:24:26 #166
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50380412
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
Vergeet niet dat SD! een aantal weken geleden Edge heeft gekregen en dat is dus technisch gezien een soort draft pick, maar goed SD is wel benadeeld maar wie weet wat er nog gebeurt daar qua draft en/of debuterende worstelaars
daar heb je helemaal gelijk in idd.. maja de namen die ze tot nu toe verloren hebben..
hopelijk is er woensdag nog wat reden om te juichen

Smackdown was maanden lang (op een paar keer na mss) de beste WWE show ihmo
hoop dat dat ook na de draft nog steeds zo is, al twijfel ik daar nu een beetje aan!

Einde van RAW gisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:49:21 #167
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50381269
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50381511
Het zou me dalijk ook echt zijn Ik heb het nog niet gezien, komt van de week wel.. kon me inhouden en heb alle spoilers gelezen
pi_50384835
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat SD! en ECW op dezelfde dag in dezelfde arena wordt opgenomen he? En dat iedereen samen reist en dat het eigenlijk dus 1 grote lockerroom is dus dat valt op zich nog wel mee.

Grap van de dag:
"I guess the Taliban came to the draft this year"

Grap van de week:
Leukste wat ik aan deze hele draft heb overgehouden is dat we Brahma een beetje hebben lopen fucken..

Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:18:49 #170
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50384891
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Je weet dat SD! en ECW op dezelfde dag in dezelfde arena wordt opgenomen he? En dat iedereen samen reist en dat het eigenlijk dus 1 grote lockerroom is dus dat valt op zich nog wel mee.
klopt ja.. maja de draft tot nu toe is voor SD gewoon fucked up
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50385042
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Je weet dat SD! en ECW op dezelfde dag in dezelfde arena wordt opgenomen he? En dat iedereen samen reist en dat het eigenlijk dus 1 grote lockerroom is dus dat valt op zich nog wel mee.

Grap van de dag:
"I guess the Taliban came to the draft this year"

Grap van de week:
Leukste wat ik aan deze hele draft heb overgehouden is dat we Brahma een beetje hebben lopen fucken..

Worden sd en ecw opzelfde dag opgenomen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:38:46 #172
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50385648
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Je weet dat SD! en ECW op dezelfde dag in dezelfde arena wordt opgenomen he? En dat iedereen samen reist en dat het eigenlijk dus 1 grote lockerroom is dus dat valt op zich nog wel mee.

Grap van de dag:
"I guess the Taliban came to the draft this year"

Grap van de week:
Leukste wat ik aan deze hele draft heb overgehouden is dat we Brahma een beetje hebben lopen fucken..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50386069
Ja, op dinsdag wordt SD! dus opgenomen en daarna gaat ECW live met hetzelfde publiek. Tussen de shows worden de decors verwisseld/opgezet.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:05:56 #174
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50386544
Breaking News concerning wednesday night draft

As a result of the shocking turn of events involving Mr. McMahon as Raw went off the air, the Supplemental Draft scheduled to take place tomorrow has been postponed. The Draft will now take place Sunday at noon ET right here on WWE.com.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 12-06-2007 21:31:31 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50386762
dat hoeft niet in spoilers... vind ik dan...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50387496
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:38 schreef BigFire het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was leuk ja
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:25:55 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50395040
Wat doen ze het gedoe met McMahon toch geweldig!!! tot in de kleine details gewoon !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar het vervolg man wat een verhaal!!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 13 juni 2007 @ 02:18:24 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50397239
haha Sandman die een paar biertjes teveel op heeft (en geinterviewd wordt)

http://www.youtube.com/watch?v=68_myX6j7DM
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50413436
ECW:

Beetje matigjes, maar dat komt natuurlijk door het hele verhaal wat er nu speelt. Erg benieuwd waar ze nu heen gaan
pi_50418433
JBL

'i would pick Torrie twice more, just to make sure.."
-'sure you would'
'oh i would, i'd pick her, i pick her'
pi_50421310
hahaha daar lag ik ook dubbel om ja! ook was ik boos dat SD! Torrie kreeg
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50477696
echt geweldig idd dat hij ook iets zei dat ze grote sterren kwijt raakten, maar dat maakte niet uit want ze hadden Torrie
pi_50490924
TNA:

Goeie impact zeg, mooi opbouw naar Slammiversary
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:

Weer een goeie show
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 38% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-06-2007 18:10:33 ]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:01:22 #184
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50495955
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA:

Goeie impact zeg, mooi opbouw naar Slammiversary
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:

Weer een goeie show
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impact!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50499378
Beetje extra focus op de tag divisie is alleen maar beter... Zo krijgt het alleen maar een betere naam en dat moet ook (weer) met de X-division gebeuren
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50499880
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Impact!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50502686
"PWInsider.com is sorry to report the passing of WWE Hall of Famer Sherri Martel, real name Sherri Russel today. Martel was only 49 years old."
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:51:33 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50513282
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50516496
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:10:47 #190
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50518860
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:15:58 #191
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_50520245
Ik vind die storyline maar smakeloos
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:10:17 #192
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50527658
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vind die storyline maar smakeloos
Ik weet niet over welke storyline je het hebt maar dat van JJs vrouw is geen storyline

[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 16-06-2007 23:34:20 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50533452
Denk dat hij de storyline van Vince bedoelt, news sites melden dat ze er misschien mee stoppen door de dood van Sherri Martel, wat ik jammer zou vinden. Er gaan zoveel mensen weg. En Sherri is nou niet een Eddie of zo. Dat Edge-Matt-Lita verhaal moeten ze dan ook niet doen omdat Nitro dat ook doet ofzo

Maar goed, hopen dat ze dat dus niet gaan doen
  zondag 17 juni 2007 @ 15:04:55 #194
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50546119
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vind die storyline maar smakeloos
ik vind het in principe niet smakeloos... maar ik ben bang dat ze het wel smakeloos gaan maken met een begrafenis en kranzen enzo. het verhaal is een succes dus gaan ze er alles aan doen om het te 'sellen'. ik hoop dat ze zo snel mogelijk overgaan op het verhaal "wie het gedaan heeft".
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50546270
Draft begint over 2 uur en 50 mins trouwens. Hoeft niet in spoilers lijkt mij? Wordt gewoon op de site aangekondigt dus.
pi_50550487
Raw selects Paul London & Brian Kendrick with the first pick in the 2007 WWE Supplemental Draft.
  zondag 17 juni 2007 @ 18:06:17 #197
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50550557
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw selects Paul London & Brian Kendrick with the first pick in the 2007 WWE Supplemental Draft.
Ja hoor, waarom ook niet... SD! is tot nu toe toch nog niet benadeelt..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50550618
Raw wordt nu opeens een stuk vetter. Kennedy, London/Kendrick, Booker erbij

Jammer van Lashley en Cena
  zondag 17 juni 2007 @ 18:13:45 #199
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50550712
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw wordt nu opeens een stuk vetter. Kennedy, London/Kendrick, Booker erbij

Jammer van Lashley en Cena
Ik denk dat RAW nu idd de leukste show kan neerzetten, jammer van SD! hoor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50550799
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:13 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik denk dat RAW nu idd de leukste show kan neerzetten, jammer van SD! hoor
Die krijgen natuurlijk wel snel Rey weer terug
  zondag 17 juni 2007 @ 18:19:10 #201
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50550853
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Die krijgen natuurlijk wel snel Rey weer terug
sssst.. straks wie die ook nog weggedraft
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50550890
Het zou me niks verbazen eigenlijk
pi_50550901
SmackDown selects Kenny Dykstra with the second pick in the 2007 WWE Supplemental Draft.
  zondag 17 juni 2007 @ 18:24:05 #204
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50550959
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SmackDown selects Kenny Dykstra with the second pick in the 2007 WWE Supplemental Draft.
Kijk daar kun je opzich wel wat mee.. het is geen Mister Kennedy... Kennedy, maar mits goed gebruikt kan hij wel hoog op de ladder komen op SD! Zou dat ook emteen betekenen dat Nitro ook naar SD! komt? Dat zou namelijk best chill zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50550980
Lol, Raw dumpt hun shit bij Smackdown en haalt alle goeie weg daar.

Raw wordt een topshow zo
  zondag 17 juni 2007 @ 18:26:27 #206
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50551023
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lol, Raw dumpt hun shit bij Smackdown en haalt alle goeie weg daar.

Raw wordt een topshow zo
haha tja dat was te verwachten he.. het paradapaardje van Vince [may he rest in peace] moet natuurlijk on top of the game staan... SD! heeft hun een tijd lang in de kont gepwnd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50551026
Dit kan echt niet.
Alles wat goed aan Smackdown was wordt nu gewoon weggezet naar RAW/ECW.
En wat krijg je daar nu? Een ongeloofwaardige champ die als een slim mietje wordt neergezet die z'n titel toch wel vasthoudt. Big-ass Freaks (Henry, Khali, Kane (/Masters)) en CW's en 2 tag-teams. Dan heb je nog MVP en Hardy, Miz, Flair, Finlay, Masters en inmiddels Dykstra, nou woehoe

Hopelijk krijgt Smackdown nog iets terug, anders is het zo jammer.

Raw heeft wel een aardig roster nu, jammer dat je dan toch een uur lang Lashley vs. Cena krijgt en dan mag de rest ook 5 minuutjes opdraven
pi_50551333
ECW selects Viscera with the third pick in the 2007 WWE Supplemental Draft.

pi_50551711
... there’s a lot waiting for Big Vis…but if past history is any indication, Extreme Expose might be the first ones in for a visit from the Love Machine. Perhaps a reunion with Kevin Thorn (who teamed with Big Vis at Saturday Night’s Main Event) might be in the works as well.

Ontsla die gozer nou gewoon
pi_50551898
Pick No. 4: Raw selects The Sandman

Lmao naar Raw
  zondag 17 juni 2007 @ 19:04:11 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50551963
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 4: Raw selects The Sandman

Lmao naar Raw
OMG, ik dacht dat je een grapje maakte
Arme gozer.. zal nooit meer een match winnen ben ik bang
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50552021
Ik ga even eten, ze komen om de 20 minuten die picks. Ben benieuwd
pi_50552104
Smackdown kan nog wel goed komen, als die schrijvers gewoon goede dingen doen.. Laat henry en khali fueden..
pi_50552469
Natuurlijk kan het goed komen en dat zal ook zeker gebeuren, ik vind het alleen zo jammer dat alles wat op Smackdown goed wordt opgebouwd dan weer zo nodig ergens anders moet worden neergezet en dat er dan verder niks meer mee gebeurt.

Ik vind de supplemental draft al veel leuker dan de echte draft
  zondag 17 juni 2007 @ 19:24:36 #215
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50552509
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef Brownietje het volgende:
Natuurlijk kan het goed komen en dat zal ook zeker gebeuren, ik vind het alleen zo jammer dat alles wat op Smackdown goed wordt opgebouwd dan weer zo nodig ergens anders moet worden neergezet en dat er dan verder niks meer mee gebeurt.

Ik vind de supplemental draft al veel leuker dan de echte draft
SmackDown selects Hardcore Holly with the fifth pick in the 2007 WWE Supplemental Draft
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 17 juni 2007 @ 19:33:26 #216
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50552799
leuk ook dat London en Kendrick als 1 draft word gezien
tuurlijk moeten ze die niet scheiden, maar ze hebben wel wekenlang lopen vertellen dat tagteams misschien wel gescheiden zouden kunnen worden als gevolg van de draft.

Viscera en Sandman kunnen ze beter ontslaan
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50552994
HOERAAH
  zondag 17 juni 2007 @ 19:42:31 #218
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50553026
ECW gets a reality check, selecting The Miz with the sixth pick in the 2007 WWE Supplemental Draft

With the ECW World Title currently vacant thanks to Bobby Lashley’s departure, the former Real World star would love nothing more than to add a golden accessory to his already well-coordinated outfit. HOO-RAH!

yeah right!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50553144
lmao wat een drafts
pi_50553619
Pick No. 7: Raw selects Daivari

Nou..
  zondag 17 juni 2007 @ 20:20:52 #221
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50554366
SmackDown selects Brian & Brett Major with the eighth pick in the 2007 WWE Supplemental Draft

Voorspelling:
De allerlaatste draft wordt Shawn Michaels naar Smackdown, ik voel het
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50554380
SmackDown selects Brian & Brett Major with the eighth pick in the 2007 WWE Supplemental Draft.

pi_50555044
Pick No. 9: Raw selects William Regal
  zondag 17 juni 2007 @ 20:40:47 #224
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50555077
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 9: Raw selects William Regal
Mooi, kunnen ze eindelijk die knurft van een Dave Taylor ontslaan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50555261
Zou leuk zijn als Heyman dalijk opeens naar Raw of Smackdown gaat
  zondag 17 juni 2007 @ 20:48:18 #226
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50555339
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zou leuk zijn als Heyman dalijk opeens naar Raw of Smackdown gaat
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50555779
Pick No. 10: SmackDown selects Victoria

  zondag 17 juni 2007 @ 21:00:53 #228
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50555824
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Voorspelling:
De allerlaatste draft wordt Shawn Michaels naar Smackdown, ik voel het
bijna
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 17 juni 2007 @ 21:01:11 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50555838
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 10: SmackDown selects Victoria

OMFG.. torrie en victoria... just great... dit was het einde van de draft he?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50556440
Volgens mij gaat het tot 10 uur door, hij zou 4 uur duren dus
pi_50556536
Pick No. 11: Raw selects Jillian Hall

  zondag 17 juni 2007 @ 21:20:41 #232
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50556539
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgens mij gaat het tot 10 uur door, hij zou 4 uur duren dus
damn, ik dacht 3
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 17 juni 2007 @ 21:20:56 #233
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50556547
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgens mij gaat het tot 10 uur door, hij zou 4 uur duren dus
gaat idd door

Pick No. 11: Raw selects Jillian Hall
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 17 juni 2007 @ 21:22:22 #234
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50556606
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:20 schreef BigFire het volgende:

[..]

gaat idd door

Pick No. 11: Raw selects Jillian Hall
wat een zinloze drafts...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50557292
Pick No. 12: SmackDown selects Eugene
  zondag 17 juni 2007 @ 21:44:27 #236
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50557429
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 12: SmackDown selects Eugene
aaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 17 juni 2007 @ 21:52:29 #237
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50557716
Wat een drafts.
.....Kennedy
pi_50557765
Nog 1 te gaan, spannend!
pi_50558000
Pick No. 13: ECW selects Johnny Nitro
  Redactie Games zondag 17 juni 2007 @ 22:00:04 #240
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50558004
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog 1 te gaan, spannend!
John Cena naar ECW
.....Kennedy
  zondag 17 juni 2007 @ 22:00:58 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50558055
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 13: ECW selects Johnny Nitro
pfff... dat was het dan.. wat een genaai.. Smackdown is echt ZWAAR verzwakt hoor!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 17 juni 2007 @ 22:08:47 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50558371
Maar ECW en RAW zijn stukken beter gemaakt, kan je ook wel voordeel in zien.
.....Kennedy
pi_50558393
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

pfff... dat was het dan.. wat een genaai.. Smackdown is echt ZWAAR verzwakt hoor!
Nee joh.. komt taker terug en dan kan hij al die nieuwe worstelaars bang maken en dan met zijn ultieme kracht op de komende wrestlemania de titel terugpakken.. en ik voel een tag team komen tussen batista en rick flair
  zondag 17 juni 2007 @ 22:10:42 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50558435
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Maar ECW en RAW zijn stukken beter gemaakt, kan je ook wel voordeel in zien.
Smackdown was de leukste show.. daar keek ik elke week naar uit.. nu hebben ze daar een aantal factoren uit gehaald dus zal het niet meer de leukste show zijn.. dus dan zie k daar niet echt voordeel in maja heel mss kan ik het over mijn hart verkrijgen om elke week uit te kijken naar RAW.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 17 juni 2007 @ 22:13:25 #245
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50558556
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Smackdown was de leukste show.. daar keek ik elke week naar uit.. nu hebben ze daar een aantal factoren uit gehaald dus zal het niet meer de leukste show zijn.. dus dan zie k daar niet echt voordeel in maja heel mss kan ik het over mijn hart verkrijgen om elke week uit te kijken naar RAW.
Er is toch geen competitie tussen de shows dus opzich vind ik het wel best, tuurlijk hebben ze een paar toppers weggehaald bij Smackdown die niet weg mochten eigelijk (vooral Kennedy) maar het kan leuker worden.
.....Kennedy
  zondag 17 juni 2007 @ 22:14:57 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50558629
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Er is toch geen competitie tussen de shows dus opzich vind ik het wel best, tuurlijk hebben ze een paar toppers weggehaald bij Smackdown die niet weg mochten eigelijk (vooral Kennedy) maar het kan leuker worden.
jaaa, klopt ook wel maar SD was mijn showtje.. altijd zin in vrijdag.. commentaar van JBL gecombineerd met goeie storylines en geweldige westrijden.. dat valt nu beetje weg.. maja we zullen afwachten he
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50558651
Raw heeft altijd de live factor, die Smackdown niet heeft. En dat vindt ik erg belangrijk. Smackdown is altijd eerder opgenomen, en je zag het met Edge toen. Het wordt plomp lekker neergezet op de site zelf het element van verassing is bij Raw hoger omdat er vaak zelfs nog last minute dingen worden veranderd. Met dit roster is dat natuurlijk nog beter. Een goed roster en live. Raw moet zich nu toch wel gaan bewijzen hoop ik
  Redactie Games zondag 17 juni 2007 @ 22:17:18 #248
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50558740
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw heeft altijd de live factor, die Smackdown niet heeft. En dat vindt ik erg belangrijk. Smackdown is altijd eerder opgenomen, en je zag het met Edge toen. Het wordt plomp lekker neergezet op de site zelf het element van verassing is bij Raw hoger omdat er vaak zelfs nog last minute dingen worden veranderd. Met dit roster is dat natuurlijk nog beter. Een goed roster en live. Raw moet zich nu toch wel gaan bewijzen hoop ik
Maar zitten ze RAW niet vol te proppen dan, want je hebt voor de Championship nu, Cena, Booker, Lashley, Foley wellicht, Kennedy.
.....Kennedy
pi_50560132
Ach dat is toch ook mooi.

Hopelijk krijg je dan weer een beetje feuds met meerdere mensen die achter Cena aangaan.
Dat was met Edge, Shawn en Randy ook heel even en dat is toch wel wat beter.
  zondag 17 juni 2007 @ 23:39:36 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_50562516
Hmm, van de week toch maar weer eens wat downloaden. Volg het hele WWE-gebeuren niet meer sinds half april, maar lees nu dat er weer een boel veranderd is. .

Nog tips voor goede uitzendingen sinds half april?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_50563448
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
Hmm, van de week toch maar weer eens wat downloaden. Volg het hele WWE-gebeuren niet meer sinds half april, maar lees nu dat er weer een boel veranderd is. .

Nog tips voor goede uitzendingen sinds half april?
De draft special, Raw van vorige week. En beetje de site kijken
pi_50584728
Slammiversary
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 juni 2007 @ 19:08:26 #253
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50586876
Slammiversary was een ontzettend leuke PPV met maar een paar minpuntjes!!
Is dan ook zeker het kijken waard!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50592770
  Redactie Games maandag 18 juni 2007 @ 21:33:44 #255
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50592829
?
.....Kennedy
pi_50620381
Raw

Je merkt gelijk dat de draft ze echt enorm goed gedaan heeft, en dan zijn Shawn en Triple H er nieteens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:41:11 #257
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50621504
Hele goeie RAW idd
Vind alleen dat ze zeker 2/3 main eventers teveel hebben als HBK en HHH weer terug zijn..

HBK
HHH
Cena
Lashley
Booker T
Orton
Kennedy (zal der toch wel van komen ookal vind k hem nog te licht)
Snitsky (ja Snitsky zuigt maar komt wel in de main events)
Umaga (maja die zal nu wel uit de main event scene worden gepushed)

Had Kennedy dan op Smackdown gelaten!!

[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 19-06-2007 17:56:48 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50622684
Ik vind het jammer van de draft. Taz somt een mooi lijstje op en ik ben het er wel mee eens. Toch snap ik WWE wel ergens. Raw brengt meer geld in het laatje dan SD! en ECW dus daar wil je toch de best mogelijke card hebben.
Maar wat moet de fan daarvan denken? en CW network? Het klopt gewoon niet dat je zo met je brands omgaat. WWE is op dit moment gewoon niet consequent bezig en het beeld dat ze daarmee afgeven maakt het kijken naar hun producten minder leuk dan voorheen.
Iedereen ziet RAW nu als top brand met al die nieuwe drafts, waarom zou ik dan nog geloven in cross-brand gevechten? Raw zal uiteindelijk toch aan het langste eind trekken.

Met SD! zal het wel goed komen die schrijvers zijn een stuk beter dan op Raw, maar dan moet er ook het een en ander aan talent zijn....
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:29:32 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50623022
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind het jammer van de draft. Taz somt een mooi lijstje op en ik ben het er wel mee eens. Toch snap ik WWE wel ergens. Raw brengt meer geld in het laatje dan SD! en ECW dus daar wil je toch de best mogelijke card hebben.
Maar wat moet de fan daarvan denken? en CW network? Het klopt gewoon niet dat je zo met je brands omgaat. WWE is op dit moment gewoon niet consequent bezig en het beeld dat ze daarmee afgeven maakt het kijken naar hun producten minder leuk dan voorheen.
Iedereen ziet RAW nu als top brand met al die nieuwe drafts, waarom zou ik dan nog geloven in cross-brand gevechten? Raw zal uiteindelijk toch aan het langste eind trekken.

Met SD! zal het wel goed komen die schrijvers zijn een stuk beter dan op Raw, maar dan moet er ook het een en ander aan talent zijn....
Het schijnt dat USA Network niet tevreden was over de afgelopen maanden (qua ratings) en dat de WWE daarom besloten heeft om meer upper cards naar RAW te shiften.. maj ik vind het ook nogal dom naar de CW toe.. enz oals ik al zei met 2 main eventers minder had het ook best gelukt denk ik..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50623441
Ach het valt wel mee hoor, in principe verliest Smackdown 2 main eventers, Booker en Kennedy, maar ze hebben er al Edge voor gekregen. En Mysterio komt ook weer terug heel snel. Verder hebben ze altijd nog Batista en MVP. Dat zijn er dus nog 4. Verder zijn er Matt, Kane, Henry, Flair en Finlay er als beetje midcarters ook altijd nog. Die zweven er een beetje tussenin.

Denk dat als Rey weer terug de cijfers flink omhoog gaan, Smackdown heeft genoeg talent, en goeie schrijvers dus komt wel goed. ECW ziet er enorm goed uit vindt ik. Kijk maar naar de matches aangekondigd voor vanavond zeg.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:16:31 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50624678
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach het valt wel mee hoor, in principe verliest Smackdown 2 main eventers, Booker en Kennedy, maar ze hebben er al Edge voor gekregen. En Mysterio komt ook weer terug heel snel. Verder hebben ze altijd nog Batista en MVP. Dat zijn er dus nog 4. Verder zijn er Matt, Kane, Henry, Flair en Finlay er als beetje midcarters ook altijd nog. Die zweven er een beetje tussenin.

Denk dat als Rey weer terug de cijfers flink omhoog gaan, Smackdown heeft genoeg talent, en goeie schrijvers dus komt wel goed. ECW ziet er enorm goed uit vindt ik. Kijk maar naar de matches aangekondigd voor vanavond zeg.
SD! is ookal het beste tag team in de WWE kwijt.. dat zuigt ook wel, maja genoeg geklaagd..
Dit zijn de champions na Vengeance:

Cena vs. Booker vs. Orton vs. Foley vs. Lashley
Edge vs. Batista
Umaga vs. Santino Marella
MVP vs. Ric Flair
Lance Cade & Trevor Murdoch vs. The Hardys
Jimmy Wang Yang vs. Chavo Guerrero (eindelijk!!! )
Melina vs. Candice Michelle
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50628642
Wat is er nu nog aan tag team op SD! aanwezig naast D&D? De Major Bros? en een halve Hardy's? En tegen wie zullen zij hun titel moeten verdedigen zondag?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50629486
De Major Brothers lijkt mij dan. Mooie kans voor hun ook
pi_50630137
Waarom zijn ze halve hardy's?? Wat gemist? En SD heeft Undertaker nog heh.. denk dat het wel goed gaat komen, denk dat ze in smackdown wat meer de cruiser weights gaan oplichten.. zeker als the resident redneck champ wordt
pi_50630795
Undertaker is geblesseerd, voor nog maanden te komen. En het zijn halve hardy's omdat Jeff op Raw zit en Matt op Smackdown. En Matt en Jeff zijn allebei niet gedraft dus.
pi_50642445
Lol dat wist ik niet Vondt het altijd al zo raar dat je ze op raw en sd alleen en als tagteam zag
pi_50657253
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De Major Brothers lijkt mij dan. Mooie kans voor hun ook
Brahma come on....D&D tegen de Majors...voor de titel? Live? PPV? wat is de toegevoegde waarde daarvan? en denk je dat ze elkaar naar een goeie match kunnen brengen?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:27:17 #268
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50657387
Major Brothers....ben er nog niet kapot van...Deuce/Domino vind ik wel wat hebben, beetje dat klassieke tag team stijltje wat vaak nog gemist wordt maar weer langzaam terugkomt. SD! heeft tag teams nodig...en snel!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50657536
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Brahma come on....D&D tegen de Majors...voor de titel? Live? PPV? wat is de toegevoegde waarde daarvan? en denk je dat ze elkaar naar een goeie match kunnen brengen?
Heb je Major Brothers wel eens gezien? Kunnen makelijk mee hoor. Ze zijn al stuk of 3/4 keer op ECW geweest en zullen vrijdag wel op Smackdown zijn. Waarom niet? Geef ze een kans. De matches die ze hebben gehad waren goed genoeg hoor.

Over ECW gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:33:27 #270
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50657578
of Benoit gaat dan alsnog naar Raw
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50657624
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef kidkash19 het volgende:
of Benoit gaat dan alsnog naar Raw
Dat kan ook ja, las ook dat hij uiteindelijk toch nog naar Raw gaat ja. We zullen zien
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:28:49 #272
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50659271
die fout van Steph
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50659669
Jah.. ze hadden het echt veel beter moeten doen.. je kon aan de explosie zelf zien dat het nep was.. maar ook gewoon die openings speech.. pff..
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:53:22 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50659996
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef BigFire het volgende:
die fout van Steph
welke fout??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50661271
Ik zag de fout ook niet


Trouwens: Konan en Killings allebei opgestapt zagen het van allebei wel aankomen maar toch.
pi_50661589
Die fout van is en niet was.. en dat ze zich verbeterde met een schuldig gezicht..
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:53:07 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50661700
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef wc-eend het volgende:
Die fout van is en niet was.. en dat ze zich verbeterde met een schuldig gezicht..
veel gemaakte fout bij het praten over een pas overledene lijkt me zo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50663675
Dat hoorde er gewoon bij volgens mij hoor
pi_50666767
Het was express fout gezegd, maar het moet zo lijken.. Verbaasd me alleen dat die persoon die dat onderzoekt zich mag uitmaken voor FBI agent mag toch officieel niet
pi_50667368
In films mag dat dan ook niet wil je zeggen? En in de dramaseries als de bold and the beautiful...WWE mag alles

Major Bros tuurlijk zullen ze talent hebben ik verwacht niet anders maar stel je voor: Ik kijk deze week naar SD! ik zie een nieuwe tag team ok..moet ik nu dan Venegance gaan kopen? Want ik ga ervanuit dat D&D met gemak winnen. en mochten ze verliezen damn wat zegt dat dan niet over London en Kendrick? Ik geef ze best een kans als ik wat meer van ze heb gezien. Maar om ze gelijk voor de titels te laten gaan is niet zo heel creatief.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50667888
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:58 schreef roepdeman het volgende:
In films mag dat dan ook niet wil je zeggen? En in de dramaseries als de bold and the beautiful...WWE mag alles

Major Bros tuurlijk zullen ze talent hebben ik verwacht niet anders maar stel je voor: Ik kijk deze week naar SD! ik zie een nieuwe tag team ok..moet ik nu dan Venegance gaan kopen? Want ik ga ervanuit dat D&D met gemak winnen. en mochten ze verliezen damn wat zegt dat dan niet over London en Kendrick? Ik geef ze best een kans als ik wat meer van ze heb gezien. Maar om ze gelijk voor de titels te laten gaan is niet zo heel creatief.
Ze hebben weinig keus denk ik, het enige tag team op de show wat over is dus. En alle titels moeten op het spel staan, dus of ze moeten weer een team uit 2 andere maken die normaal geen team zijn. Zo vreemd vindt ik het niet hoor
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:19:00 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50675136
"The 6/15 edition of WWE Friday Night Smackdown drew a final 2.4 broadcast rating. This was considered a huge disappointment within the company. According to reports, if the rating for this week shows no signs of improvement, the Vince McMahon "death angle" will be rushed into finishing."

Goh waar zou dat nou door komen.. death angle... drafts... death angle... drafts.. death angle... STFU!

WTF nou death angle.. open your eyes stelletje hoeren!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 20 juni 2007 @ 23:49:25 #283
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50676506
Vind zelf altijd dat herhalen van de WWE zo irritant, ja ik had de trailer van The Condemned al elke aflevering 3x gezien, ja ik zag de trailer wel 1000x van The Marine, ja ik zie wel 2004204x per aflevering hoe de auto ontplofte inhetzelfde filmpje, stoort mij altijd.
.....Kennedy
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:51:29 #284
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50678624
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef Wessiej het volgende:
Vind zelf altijd dat herhalen van de WWE zo irritant, ja ik had de trailer van The Condemned al elke aflevering 3x gezien, ja ik zag de trailer wel 1000x van The Marine, ja ik zie wel 2004204x per aflevering hoe de auto ontplofte inhetzelfde filmpje, stoort mij altijd.
dat de brandweer de limo blust hoef ik ook niet te zien eigenlijk
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:58:15 #285
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50678764
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
"The 6/15 edition of WWE Friday Night Smackdown drew a final 2.4 broadcast rating. This was considered a huge disappointment within the company. According to reports, if the rating for this week shows no signs of improvement, the Vince McMahon "death angle" will be rushed into finishing."

Goh waar zou dat nou door komen.. death angle... drafts... death angle... drafts.. death angle... STFU!

WTF nou death angle.. open your eyes stelletje hoeren!!!!
death angle is meer een RAW angle dus dat kan nooit de reden zijn idd.

Kennedy hadden ze nooit weg moeten halen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 21 juni 2007 @ 01:03:00 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50678833
Lol @ Lawler

Criminal charges were officially brought against RAW color commentator Jerry “The King” Lawler early this morning. Apparently last Friday at a Sam’s Town Memphis Pro Wrestling show Lawler punched “The Big Cheese” Sal Corrente more than once and then yelled, “You stupid mother f**ker, don't you ever hit a fan.”

Lawler had believed that Sal had punched a fan. Eyewitnesses reported that this did not actually happen; that Lawler was wrong.

A court date has been set for August 1, 2007, but only if papers are served to Lawler before that date. It is expected that Mississippi authorities will serve these papers at the July 20th show when Lawler is scheduled to wrestle next.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50678914
Vraag me af of dit een grote impact heeft op King, hoop het niet.
pi_50681540
Wel stoer, hij gaat door het lint omdat tie denkt dat een fan geslagen is
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:14:57 #289
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50693369
Summerslam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:46:06 #290
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50694666
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:53:03 #291
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50694891
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef BigFire het volgende:
Summerslam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50695028
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:16:18 #293
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50695644
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50696159
Dat was toch oud nieuws
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:52:49 #295
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50696729
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat was toch oud nieuws
ik begrijp het niet meer echt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50699177
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb trouwens weer een nieuw topic klaar zijn met een klein photoshop werkje erin. Ga hem nog uitbreiden denk ik. Maar hij staat al in de startblokken.
pi_50706587
Nou spam deze is vol, dan kunnen we naar deel 20 toe

Flair stopt waarschijnlijk dus na WM24 (weer eens gemeld) en Jericho teased weer een return in een interview. Leuk wereldje toch heh
  Redactie Games donderdag 21 juni 2007 @ 22:26:58 #298
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50708125
WWE
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 21 juni 2007 @ 22:27:28 #299
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50708150
WWE
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 21 juni 2007 @ 22:27:47 #300
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50708172
Kut topic
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 21 juni 2007 @ 22:27:57 #301
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50708186
Slotje
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')