De draft special, Raw van vorige week. En beetje de site kijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
Hmm, van de week toch maar weer eens wat downloaden. Volg het hele WWE-gebeuren niet meer sinds half april, maar lees nu dat er weer een boel veranderd is..
Nog tips voor goede uitzendingen sinds half april?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt dat USA Network niet tevreden was over de afgelopen maanden (qua ratings) en dat de WWE daarom besloten heeft om meer upper cards naar RAW te shiften.. maj ik vind het ook nogal dom naar de CW toe.. enz oals ik al zei met 2 main eventers minder had het ook best gelukt denk ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind het jammer van de draft. Taz somt een mooi lijstje op en ik ben het er wel mee eens. Toch snap ik WWE wel ergens. Raw brengt meer geld in het laatje dan SD! en ECW dus daar wil je toch de best mogelijke card hebben.
Maar wat moet de fan daarvan denken? en CW network? Het klopt gewoon niet dat je zo met je brands omgaat. WWE is op dit moment gewoon niet consequent bezig en het beeld dat ze daarmee afgeven maakt het kijken naar hun producten minder leuk dan voorheen.
Iedereen ziet RAW nu als top brand met al die nieuwe drafts, waarom zou ik dan nog geloven in cross-brand gevechten? Raw zal uiteindelijk toch aan het langste eind trekken.
Met SD! zal het wel goed komen die schrijvers zijn een stuk beter dan op Raw, maar dan moet er ook het een en ander aan talent zijn....
SD! is ookal het beste tag team in de WWE kwijt.. dat zuigt ook wel, maja genoeg geklaagd..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach het valt wel mee hoor, in principe verliest Smackdown 2 main eventers, Booker en Kennedy, maar ze hebben er al Edge voor gekregen. En Mysterio komt ook weer terug heel snel. Verder hebben ze altijd nog Batista en MVP. Dat zijn er dus nog 4. Verder zijn er Matt, Kane, Henry, Flair en Finlay er als beetje midcarters ook altijd nog. Die zweven er een beetje tussenin.
Denk dat als Rey weer terug de cijfers flink omhoog gaan, Smackdown heeft genoeg talent, en goeie schrijvers dus komt wel goed. ECW ziet er enorm goed uit vindt ik. Kijk maar naar de matches aangekondigd voor vanavond zeg.
Brahma come on....D&D tegen de Majors...voor de titel? Live? PPV?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De Major Brothers lijkt mij dan. Mooie kans voor hun ook
Heb je Major Brothers wel eens gezien? Kunnen makelijk mee hoor. Ze zijn al stuk of 3/4 keer op ECW geweest en zullen vrijdag wel op Smackdown zijn. Waarom niet? Geef ze een kans. De matches die ze hebben gehad waren goed genoeg hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Brahma come on....D&D tegen de Majors...voor de titel? Live? PPV?wat is de toegevoegde waarde daarvan? en denk je dat ze elkaar naar een goeie match kunnen brengen?
![]()
welke fout??quote:
veel gemaakte fout bij het praten over een pas overledene lijkt me zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef wc-eend het volgende:
Die fout van is en niet was.. en dat ze zich verbeterde met een schuldig gezicht..
Ze hebben weinig keus denk ik, het enige tag team op de show wat over is dus. En alle titels moeten op het spel staan, dus of ze moeten weer een team uit 2 andere maken die normaal geen team zijn. Zo vreemd vindt ik het niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:58 schreef roepdeman het volgende:
In films mag dat dan ook niet wil je zeggen? En in de dramaseries als de bold and the beautiful...WWE mag alles
Major Bros tuurlijk zullen ze talent hebben ik verwacht niet anders maar stel je voor: Ik kijk deze week naar SD! ik zie een nieuwe tag team ok..moet ik nu dan Venegance gaan kopen? Want ik ga ervanuit dat D&D met gemak winnen. en mochten ze verliezen damn wat zegt dat dan niet over London en Kendrick? Ik geef ze best een kans als ik wat meer van ze heb gezien. Maar om ze gelijk voor de titels te laten gaan is niet zo heel creatief.
dat de brandweer de limo blust hoef ik ook niet te zien eigenlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef Wessiej het volgende:
Vind zelf altijd dat herhalen van de WWE zo irritant, ja ik had de trailer van The Condemned al elke aflevering 3x gezien, ja ik zag de trailer wel 1000x van The Marine, ja ik zie wel 2004204x per aflevering hoe de auto ontplofte inhetzelfde filmpje, stoort mij altijd.
death angle is meer een RAW angle dus dat kan nooit de reden zijn idd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
"The 6/15 edition of WWE Friday Night Smackdown drew a final 2.4 broadcast rating. This was considered a huge disappointment within the company. According to reports, if the rating for this week shows no signs of improvement, the Vince McMahon "death angle" will be rushed into finishing."
Goh waar zou dat nou door komen.. death angle... drafts... death angle... drafts.. death angle... STFU!
WTF nou death angle.. open your eyes stelletje hoeren!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef BigFire het volgende:
Summerslam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
ik begrijp het niet meer echt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens weer een nieuw topic klaar zijn met een klein photoshop werkje erin. Ga hem nog uitbreiden denk ik. Maar hij staat al in de startblokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |