sssst.. straks wie die ook nog weggedraftquote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die krijgen natuurlijk wel snel Rey weer terug
Kijk daar kun je opzich wel wat mee.. het is geen Mister Kennedy... Kennedy, maar mits goed gebruikt kan hij wel hoog op de ladder komen op SD! Zou dat ook emteen betekenen dat Nitro ook naar SD! komt? Dat zou namelijk best chill zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SmackDown selects Kenny Dykstra with the second pick in the 2007 WWE Supplemental Draft.
haha tja dat was te verwachten he.. het paradapaardje van Vince [may he rest in peace] moet natuurlijk on top of the game staan... SD! heeft hun een tijd lang in de kont gepwndquote:Op zondag 17 juni 2007 18:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lol, Raw dumpt hun shit bij Smackdown en haalt alle goeie weg daar.
Raw wordt een topshow zo
OMG, ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op zondag 17 juni 2007 19:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 4: Raw selects The Sandman
Lmao naar Raw![]()
SmackDown selects Hardcore Holly with the fifth pick in the 2007 WWE Supplemental Draftquote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef Brownietje het volgende:
Natuurlijk kan het goed komen en dat zal ook zeker gebeuren, ik vind het alleen zo jammer dat alles wat op Smackdown goed wordt opgebouwd dan weer zo nodig ergens anders moet worden neergezet en dat er dan verder niks meer mee gebeurt.
Ik vind de supplemental draft al veel leuker dan de echte draft![]()
Mooi, kunnen ze eindelijk die knurft van een Dave Taylor ontslaanquote:Op zondag 17 juni 2007 20:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 9: Raw selects William Regal
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zou leuk zijn als Heyman dalijk opeens naar Raw of Smackdown gaat
bijnaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Voorspelling:
De allerlaatste draft wordt Shawn Michaels naar Smackdown, ik voel het
OMFG.. torrie en victoria...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 10: SmackDown selects Victoria
damn, ik dacht 3quote:Op zondag 17 juni 2007 21:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgens mij gaat het tot 10 uur door, hij zou 4 uur duren dus
gaat idd doorquote:Op zondag 17 juni 2007 21:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgens mij gaat het tot 10 uur door, hij zou 4 uur duren dus
wat een zinloze drafts...quote:Op zondag 17 juni 2007 21:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
gaat idd door![]()
Pick No. 11: Raw selects Jillian Hall
aaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 12: SmackDown selects Eugene
pfff... dat was het dan.. wat een genaai.. Smackdown is echt ZWAAR verzwakt hoor!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pick No. 13: ECW selects Johnny Nitro
Nee joh.. komt taker terug en dan kan hij al die nieuwe worstelaars bang maken en dan met zijn ultieme kracht op de komende wrestlemania de titel terugpakken.. en ik voel een tag team komen tussen batista en rick flairquote:Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
pfff... dat was het dan.. wat een genaai.. Smackdown is echt ZWAAR verzwakt hoor!
Smackdown was de leukste show.. daar keek ik elke week naar uit.. nu hebben ze daar een aantal factoren uit gehaald dus zal het niet meer de leukste show zijn.. dus dan zie k daar niet echt voordeel in maja heel mss kan ik het over mijn hart verkrijgen om elke week uit te kijken naar RAW.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Maar ECW en RAW zijn stukken beter gemaakt, kan je ook wel voordeel in zien.
Er is toch geen competitie tussen de shows dus opzich vind ik het wel best, tuurlijk hebben ze een paar toppers weggehaald bij Smackdown die niet weg mochten eigelijk (vooral Kennedy) maar het kan leuker worden.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Smackdown was de leukste show.. daar keek ik elke week naar uit.. nu hebben ze daar een aantal factoren uit gehaald dus zal het niet meer de leukste show zijn.. dus dan zie k daar niet echt voordeel in maja heel mss kan ik het over mijn hart verkrijgen om elke week uit te kijken naar RAW.
jaaa, klopt ook wel maar SD was mijn showtje.. altijd zin in vrijdag.. commentaar van JBL gecombineerd met goeie storylines en geweldige westrijden.. dat valt nu beetje weg.. maja we zullen afwachten hequote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er is toch geen competitie tussen de shows dus opzich vind ik het wel best, tuurlijk hebben ze een paar toppers weggehaald bij Smackdown die niet weg mochten eigelijk (vooral Kennedy) maar het kan leuker worden.
Maar zitten ze RAW niet vol te proppen dan, want je hebt voor de Championship nu, Cena, Booker, Lashley, Foley wellicht, Kennedy.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw heeft altijd de live factor, die Smackdown niet heeft. En dat vindt ik erg belangrijk. Smackdown is altijd eerder opgenomen, en je zag het met Edge toen. Het wordt plomp lekker neergezet op de site zelfhet element van verassing is bij Raw hoger omdat er vaak zelfs nog last minute dingen worden veranderd. Met dit roster is dat natuurlijk nog beter. Een goed roster en live. Raw moet zich nu toch wel gaan bewijzen hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |