Cena wordt denk erg tegengehouden door die khali fued.. hij moet gewoon een fued hebben zoals mvp en benoit die hadden.. die was goed..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:26 schreef kidkash19 het volgende:
Voorlopig niet want hij is het beste wat ze hebben op de Raw afdeling...in heel de WWE vind ik Edge de beste , die heeft het hele pakket. Cena heeft dat ook wel alleen word niet tot de top van zn potentie gebruikt.
Ik vond het een goeie showquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
raw![]()
blehwat een slechte momenten zater erin zeg!!
tag team champion als je nog te dom bent om een voet van de ropes af te duwen![]()
heb me bijna de hele show zitten irriterenmss last van opvliegers oid
dat gedoe met mcmahon is ook te triest voor woorden... sjonge jonge
alleen candice was leuk ja
Cena is gewoon irritantquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Cena wel tof eigenlijk.
Vooruit dan:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef kidkash19 het volgende:
ok maak een lijst van je top 5 Raw mensen, top 5 SD mensen, top 5 ECW mensen, top 5 entrance Themes, top 5 Finishers(Tag Teams tellen ook voor 1)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef BigFire het volgende:
DRAFT SPOILER!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 08-06-2007 17:23:59 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Wat is er in godsnaam tof aan Cena?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Cena wel tof eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef roepdeman het volgende:
Even gedetailleerder over die spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef BigFire het volgende:
[..]WTF!!!!!!!!!!! why god, why???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
Van mij mag jimmy wang yang die cruiser weight titel overnemen van chavo.. ook al stelt de titel niks voor, jimmy doet het hem gewoon.. een van me favo's
Jimmy heeft ook wel coole moves en lef, gewoon hup, top turnbuckle en over die ropes heen enzo.. et ziet er gewoon beter uitquote:Op maandag 11 juni 2007 08:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]helemaal mee eensch, JWY is juist super terwijl Chavo zuigt!
ja.. maar die gimmick is gewoon te triestquote:Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jimmy heeft ook wel coole moves en lef, gewoon hup, top turnbuckle en over die ropes heen enzo.. et ziet er gewoon beter uit
Dat is juist leuk johquote:Op maandag 11 juni 2007 12:33 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja.. maar die gimmick is gewoon te triest
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:@ wwe.com
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |