Ik denk dat die match morgen wel komtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:40 schreef wc-eend het volgende:
Ik kijk nog niet zo lang naar worstelen dus lijstjes ga ik me niet aan wagen
Ik zou wel Taker/Kane/Boogeyman vs Umaga/Khali/Henry zien.. gwn voor de gein.. of little boogeyman vs the leprechaun
Oh en Jimmy Wang Yang ofzo.. die mag cruiser weight titel wel winnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impact was wel ok, ze bouwen het wel leuk op allemaal naar Slammiversary maar ik mis iets.
Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was Smackdown gewoon weer goed zoals elke week![]()
Vond het ook al vreemd ja. Overal zag je ook signs met Edge erop. En toen hij binnen kwam zag je de cameraman echt zoeken naar een anti-Edge sign. Hij kon er maar 1 vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:07 schreef kidkash19 het volgende:
Die was er gewoon hoor, ze kwamen alleen iets te laat terug vd reclame. Ook leuk dat ze het boe geroep erin gemonteerd hebben want ik heb een homevideo gezien waar hij ongelofelijk werd toegejuichd (aangezien ze in canada zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff gespoilerd
Edit: Nog erger!
[ Bericht 10% gewijzigd door renwan op 03-06-2007 11:50:14 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:29 schreef renwan het volgende:
Zit nou SNME te kijken enwel foutiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff gespoilerd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
toevallig kwam ik hem net tegen, luister naar het publiekquote:Nog link naar dat filmpje?
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:29 schreef renwan het volgende:
Zit nou SNME te kijken enidd de stemmen van de divas zijn echt verneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff gespoilerd
Edit: Nog erger!![]()
behalve van maria"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, elke normale PPV raakt er altijd wel 1 geblesseerd, nu misschien meer, wel zonde altijd.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat ik trouwens ook vreemd vindt is om alle matches Extreme Rules te doen vanavond. Er liggen al een stuk of 100 worstelaars op de intensive care, en dan gaan ze ook nog eens alle matches Extreme Rules doen. Toch een verhoogde kans op blessures, kijk maar naar Bob Holly die met een simpele suplex door de tafel zijn rug open spleet.
Maar goed, alles voor de kijkcijfers natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brock vs. Ping-pong-balletje
http://www.dailymotion.co(...)-brock-lesnar-vs-min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef Brownietje het volgende:
Over BrockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brock vs. Ping-pong-balletje
http://www.dailymotion.co(...)-brock-lesnar-vs-minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door kidkash19 op 04-06-2007 11:45:32 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Zou je misschien voortaan een titel over het onderwerp bij je spoiler kunnen zetten?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef kidkash19 het volgende:over mn voorspelling van ONS en welke ik fout had en de 1e (ja heb hem ge-edit) over de overstap van een bepaalde ster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |