abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2007 @ 22:19:47 #1
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49834365
DGK_REDACTIE vroeg :
.
quote:
Joh al die spelstrategie word je toch ook moe van... Steeds zelfde gekonkel. Toch?

Maar als je dat leuk vindt snap ik wel dat je het nu minder vindt. We hopen natuurlijk dat je wel gewoon blijft kijken aangezien je er al vanaf t begin bij zit.

Open anders s een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan voor het programma. Hebben wij ook wat aan.
.
DGK_REDACTIE vraagt een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan.

Als je kritiek wilt geven, is daar al een topic voor. Zie Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!

[ Bericht 12% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 27-05-2007 22:35:04 ]
Keep the Sunny Side Up
  zondag 27 mei 2007 @ 22:25:47 #2
bright side of life
pi_49834589
Over het algemeen zijn veel dingen in DGK leuk. Daar lees je nooit zoveel commentaar op, behalve dat iemand 'beleggen' of 'kaas proeven' niet leuk zal vinden. Sommige zaken herhalen in het oneindige. Daar slaat verveling toe en ontstaat het commentaar. Zeker als daardoor geen gesprekken tussen bewoners zijn. Denk aan poker, de disco.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 22:27:50 #3
137949 Disana
pi_49834666
Stel een maximum volume in voor de dreunende tyfusherrie muziek als er meer miljonairs naast de mixer in de gameroom zijn. Misschien kunnen de zenders ook verder open, maar dan zit je nog met die vervelende dreun.

Vaak valt er tegenwoordig niets meer te kiezen als er eenmaal meerdere miljonairs in de gameroom zitten. Dan is het ofwel herrie en onverstaanbare gesprekken, ofwel stille Jaap achter zijn computer.

Dat er niets gezegd wordt in de gameroom, dat lijkt me sterk. Vaak genoeg zie je twee of meer miljonairs duidelijk in een gesprek verwikkeld.
pi_49834701
1. Jullie hebben regels gesteld.. Hou je dan zelf aan die regels.. Fysiek geweld is nu al meerdere keren voorgekomen.. Jullie geven zelf aan eerder in te grijpen als bewoners op scherp staan, laat ze lekker gaan.. Wij willen zien dat ze anderen slaan, laat ze het dan doen! Als je problemen hebt met haren trekken e.d. dat bewoners daar steeds verder in gaan.. Geef ze dan officiele waarschuwingen, laten ze het de volgende keer wel.. Krijgen ze er nog eentje later dan is zijn ze weg, exit, adios, moet je maar van een ander afblijven!

2. Streamlocks zijn heel irritant, in veel gevallen duren ze veel te lang en lijken ze ook erg nutteloos..

3. Als er bijvoorbeeld 's ochtends maar 2 streams zijn, verdeel het dan een beetje.. Nu is het heel vaak 2 streams op één situatie of persoon, terwijl anderen ook al wakker zijn en dingen aan het doen zijn...

4. Natasia er uit, ze is een grote ergernis voor heeeeeeel veel streamers...

5. Een verbod voor lieke op het woord / de volgende zinnen... kan ik jou even spreken, ik wil graag een gesprekje met jou

6. Haal Palma uit de villa.. Ze bemoeit zich te veel met het spel, ze is irritant, volgens mij vindt echt NIEMAND haar leuk..

[ Bericht 5% gewijzigd door SiRojK op 29-05-2007 10:14:58 ]
  zondag 27 mei 2007 @ 22:35:55 #5
130524 Sonique
occasional streamer
pi_49834930
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE vroeg :
.
[..]

.
DGK_REDACTIE vraagt een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan.

Als je kritiek wilt geven, is daar al een topic voor. Zie Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
Dank je voopr het openen!

En nog maals, dit is voor opbouwende kritiek en geen zeik topic voor DGK-Redactie
pi_49835234
Naar mijn mening zouden juist kleine voorvalletjes ervoor kunnen zorgen dat er wat meer wisseling in het miljonairsbestand komt. Dus een Natasia die bijt of een Brian die slaat, hup eruit, net zoals Nena. Kunnen toch worden vervangen en dus weer nieuw bloed in de villa. (Had juist bedacht dat jullie hiervoor deze regel hadden bedacht).

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaleddis op 28-05-2007 01:50:01 ]
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49835252
1. minder, en nog liever, geen streamlocks

2. Maximum volume voor de muziek die ze draaien zodat er nog naar de gesprekken geluisterd kan worden

3 geen gefluister in bed

4 Het lijkt me leuk als ze eens een keer een gemonteerd gouden kooi filmpje te zien krijgen met hun eigen uitspraken. de backups en groepjes zitten op dit moment vastgeroest. Op gemonteerde filmpjes met uitspraken ala temptation island kan men gaan twijfelen over deze back ups etc en elkaar nog meer gaan wantrouwen waardoor er minder voorspelbaarheid kan ontstaan tijdens ontslagrondes

5 misschien wordt het ook eens tijd voor vers bloed in de kuip. Heb wel zin in een nieuwe miljonair. Misschien eens een groepje mensen een tijdje als personeel laten inburgeren en dan na 1 maand de bewoners vertellen dat 1 van deze personeelsleden de nieuwe bewoner wordt en de bewoners unaniem laten beslissen wie dat wordt waar zij dan 24 uur voor krijgen, zodat we 24 uur naar discussies en spelletjes om elkaar te overtuigen kunnen luisteren. het leuke is als deze personeelsleden tijdens hun 1e maand ieder een andere opdracht van achter hebben mee gekregen om aan te pappen / flirten met bepaalde mensen en met andere niet etc en dan als 1 er als bewoner ingaat zijn eigen agenda (lees verborgen agenda) ten uitvoer brengt.
pi_49835294
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
4 Het lijkt me leuk als ze eens een keer een gemonteerd gouden kooi filmpje te zien krijgen met hun eigen uitspraken. de backups en groepjes zitten op dit moment vastgeroest. Op gemonteerde filmpjes met uitspraken ala temptation island kan men gaan twijfelen over deze back ups etc en elkaar nog meer gaan wantrouwen waardoor er minder voorspelbaarheid kan ontstaan tijdens ontslagrondes
Lijkt me een erg leuk plan! Maar dan moeten jullie wel Brian en Natasja tegen elkaar opzetten
pi_49835358
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:47 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Lijkt me een erg leuk plan! Maar dan moeten jullie wel Brian en Natasja tegen elkaar opzetten
nee echt iedereen die denkt een verbond met iemand te hebben, dus ook natasia en brian , maar ook erik en huub en lieke en huub en amanda en natasia. er zijn genoeg uitspraken gedaan door iedereen die niet voor de oortjes van hun backup bedoeld zijn
pi_49835397
edit... dubbel
  zondag 27 mei 2007 @ 22:54:18 #11
2018 PC eend
relativist
pi_49835525
GEEF BRIAN EN NATAS GEEN BESCHERMING MEER!!!!!!!!!!!!!!!!11
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49835807
Schaf de stemming af.
Dan is het ieder voor zich .
Weet zeker dat de onderlinge verhoudingen dan veranderen.
Heb je dat geslijm en dat inlikken ook niet meer.
  zondag 27 mei 2007 @ 23:02:47 #13
bright side of life
pi_49835868
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:54 schreef PC eend het volgende:
GEEF BRIAN EN NATAS GEEN BESCHERMING MEER!!!!!!!!!!!!!!!!11
@PC eend, je weet dat voor klachten het andere topic veel geschikter is. En het antwoord op je vraag hebben ze al een paar keer gegeven (ook al ben je het niet eens met dat antwoord).

Zonder CAPS is je reactie veel leuker, zei je vanavond nog tegen een andere poster
Keep the Sunny Side Up
pi_49835907
ik vind er nog eens een medium voor Brian moet komen.

Ik vind het zóó zielig dat hij de vorige keer door ziekte gemist heeft

(al denk ik dat hij expres weg bleef)
pi_49835956
Ja als die trol die in de toekomst kan kijken komt zit ik weer voor de buis, bel haar maar eens
pi_49835971
sluit water en stroom 3 weken af ......
  zondag 27 mei 2007 @ 23:06:14 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49836000
Mijn tip is dat de gemiddelde forumbezoeker niet zo heel veel weet van TV maken en scenario's schrijven en dat je daardoor beter de tips naast je neer kan leggen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 27 mei 2007 @ 23:08:39 #18
bright side of life
pi_49836103
edit foutje
Keep the Sunny Side Up
pi_49836134
Sorry voutje... verkeerde topic ...
pi_49836207
Meer psychoactieve drugs in de kooi!

Dus bijvoorbeeld een ayahuasca-avondje. Of Huub en Jaap in een afgesloten sauna, volgeladen met PCP. Prachtige TV...

[ Bericht 13% gewijzigd door FuTilE op 27-05-2007 23:22:40 ]
pi_49836259
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:11 schreef FuTilE het volgende:
Dus bijvoorbeeld een ayahuasca-avondje.
Lijkt me een geweldig plan
pi_49836267
Er bestaat al een topic van 5 delen : Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk! Ik heb deel 1 lang geleden geopend, met oprechte intenties.
De Redactie heeft vaak aangegeven daar niet te lezen. Dus ik snap niet waarom nu wel ????
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 27 mei 2007 @ 23:20:16 #23
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_49836590
Een kots,schijt en pis verbod behalve op het toilet.

Een apart buitenhuisje voor Brian, en die verplaatsen (grote markt in Pompei ofzo) zodra hij plaats neemt op zijn troon.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_49837430
  • Weer een paar dagen kamperen in de gouden tuin.
  • Een zomer/winter decoor.
  • Dat we kunnen stemmen op de website van DGK wie er in de villa komt.
  • Een betere site zonder al dat zuigende flash gedoe.
  • Reclameborden in de villa als DGK echt met geldtekort dreigd.
  • VIP stream zonder streamlock, of beter gewoon helemaal geen streamlocks.
  • pi_49837477
    Lees aub dit stukje uit het AD van 21 september nog eens goed door...

'Gouden Kooi is echt geen treitershow'

EEMNES - Het nieuwe Talpa-realityprogramma De Gouden Kooi wordt echt geen treitershow, zoals het in de pers vaak is omschreven. Dat zei zenderbaas John de Mol donderdag bij de presentatie van het programma in een kapitale villa in Eemnes.

Deelnemers kunnen die villa en een omvangrijk geldbedrag winnen door zo lang mogelijk in het met camera's behangen landgoed te blijven zitten. Degene die het het langs volhoudt, geldt als winnaar.
    Om als laatste over te blijven, kunnen deelnemers elkaar proberen weg te pesten. ,,In het gewone leven gebeurt dat natuurlijk ook'', zegt De Mol. ,,Daarom zal het in de villa ook wel gebeuren, maar als het te gortig wordt, grijpen we in. We hebben diverse regels opgesteld om puur treiteren te bestraffen. Bewoners kunnen zelfs anderen wegsturen op de zogenoemde ontslagdag, die eens per maand wordt gehouden. Iemand die zich dus echt als een 'asshole' gedraagt kan door de groep worden weggestemd'', schetst De Mol. Daarvoor wordt wel een vervanger ingeroepen.
    Verbaasd

De aankondiging van de show, die vanaf 2 oktober op werkdagen om 19.30 uur is te zien, leidde zelfs tot vragen in de Tweede Kamer. De Mol heeft zich daaraan gestoord. ,,Ik ben verbaasd dat een kamerlid aan een half woord al genoeg heeft om zich een mening te vormen. Ik hoop niet dat dat met andere dossiers ook zo gebeurt. Ik zou zeggen: verdiep je eens in de materie.''

In tegenstelling tot in Big Brother worden kandidaten gigantisch in de watten gelegd. Ze worden vanaf het moment dat ze over de drempel stappen betiteld als miljonair en mogen mensen laten komen om allerlei diensten te verrichten. Zelfs het laten komen van een prostituee behoort tot de mogelijkheden. De tien bewoners mogen alleen het terrein niet af en dat zorgt volgens De Mol al voor voldoende spanningen.
    AD
      maandag 28 mei 2007 @ 00:07:11 #26
    bright side of life
    pi_49838495
    @DGK_REDACTIE, je vroeg aanbevelingen onder het motto "Hebben wij ook wat aan". Ik weet zeker dat de aanbevelingen alleen maar beter worden, als je af-en-toe een beetje feedback in dit topic plaatst. Plezier voor twee. Doe je mee ?
    Keep the Sunny Side Up
      maandag 28 mei 2007 @ 00:12:48 #27
    bright side of life
    pi_49838682
    Verzoekje aan de DGK-techniek. Kunnen jullie de aspect-ratio (hoogte x breedte) van stream 1 een keer herstellen. Een tijd lang hadden jullie die goed (na lang lange tijd fout) en nu is het weer redelijk mis.
    Keep the Sunny Side Up
      maandag 28 mei 2007 @ 00:51:05 #28
    2018 PC eend
    relativist
    pi_49839841
    Gooi die nieuwe butler er maar in,.... glijende wijven verzekerd
    pi_49839928
    :
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
    @DGK_REDACTIE, je vroeg aanbevelingen onder het motto "Hebben wij ook wat aan". Ik weet zeker dat de aanbevelingen alleen maar beter worden, als je af-en-toe een beetje feedback in dit topic plaatst. Plezier voor twee. Doe je mee ?
      maandag 28 mei 2007 @ 00:56:21 #30
    2018 PC eend
    relativist
    pi_49839996
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 00:53 schreef lorence1 het volgende:
    :
    [..]

Ik word helemaal para
      maandag 28 mei 2007 @ 00:57:44 #31
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_49840037
    De ontslagrondes zouden afgeschaft moeten worden. Dan heb je het gezeik met backup ook niet meer.
    Why don't you just use that thing inside your head....
      maandag 28 mei 2007 @ 00:58:37 #32
    124655 DarkManta
    Tiepvouten onder voorbehout
    pi_49840063
    Zet er een emmer met zoutzuur neer.....
    Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
      maandag 28 mei 2007 @ 00:59:18 #33
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_49840093
    Mijn tip aan de redactie = Stop de serie
      maandag 28 mei 2007 @ 01:05:15 #34
    bright side of life
    pi_49840293
    DarkManta en sanni, leuk dat jullie beiden voor de eerste keer DGK bezoeken. Dank je
    Keep the Sunny Side Up
      maandag 28 mei 2007 @ 01:10:32 #35
    2018 PC eend
    relativist
    pi_49840463
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
    DarkManta en sanni, leuk dat jullie beiden voor de eerste keer DGK bezoeken. Dank je
    Zo gaat dat meestal met brainstormen op fok....
    Vraag anders een opschoning van je topic aan

Als je mij er maar buiten laat
      maandag 28 mei 2007 @ 01:33:06 #36
    166258 Inukshuk
    Van- 2010-Fan
    pi_49841122
    Screw the future...
    We're cold now!
    Canadians for global warming
    pi_49841217
    Wellicht is het een goed idee om de bewoners zo nu en dan verplicht te laten kiezen wie de kooi gaat verlaten, die vervolgens gewoon vervangen wordt door een nieuwe bewoner. Meer roulatie in de samenstelling van de miljonairs.
    Dit hoeft niet zo nodig op basis van de popipoll (krijg je alleen maar sociaal wenselijk gedrag van). Voor mijn part op basis van lootjes, zodat ook gedoodverfde favorieten gewoon vervangen kunnen worden.

Daarnaast kan er veel meer verwarring onder de bewoners worden gezaaid. Laat miljonairs in de privat beelden zien (die de andere niet mogen zien) van de andere miljonairs. Laat het personeel onjuiste informatie de villa invoeren. Iedereen lekker compleet paranoide
    Pacts moeten verbroken worden, die halen de spanning nu compleet weg.
    pi_49842763
    Of weer eens een interaCTIEVE nacht met een bewoner ala huubfm
    dat was erg leuk!
      † In Memoriam † maandag 28 mei 2007 @ 08:34:04 #39
    128220 Peter6000
    pi_49843901
    Ik post hier principieel NIET.

Alleen toch ff een post zodat jullie het weten.
    Op dit soort momenten verlang ik naar Tanja, daar kon je gewoon alles tegen zeggen.

Nou ja, 2 tips dan:

-- alcoholrestrictie langzaam steeds soepeler maken
    -- in het slotstadium alles toestaan (Jaap die op het kussen van Huub poept, ed)
    pi_49844591
    Tip aan de redactie, doe eerst eens wat je zelf zegt en verander niet de regels. Schrijf wat meer de waarheid op je eigen site. Laat het tv programma niet 3 dagen achterop de streams lopen.
    En begin alvast te solliciteren bij een andere werkgever
    It is not down on any map; true places never are.
    CRE / Creatief met een Duim
    pi_49844661
    kan er niet een keer een achter de schermen van dgk aflevering komen ofzo. ik ben altijd zo benewd wie die stream cams besturen en met hoeveel man en of ze daar ook echt 24/7 zitten enzo. ik vind het ook irritant dat je die muziek zo hard door de stream hoort dan is het niet leuk om te kijken. voor de rest vermaak ik me kostelijk. als er ooit is een streamcam bestuurder ziek wordt val ik graag in :p
    Para brothaaa!
    pi_49845812
    En aub een toneelhaak voor liek en palma, sorry maar niemand zit hier nu op te wachten. Ik ken zelfs mensen die zijn afgehaakt door dit zwaar gescripte scenario. PS werksters moeten opvolgen en niet bevelen beetje on-realistisch
      maandag 28 mei 2007 @ 11:34:35 #43
    130524 Sonique
    occasional streamer
    pi_49846223
    De 'leeches' & 'achterlijke' uit het huis trappen en vervangen door mensen die wel hersens hebben zodat Huub weer wat tegenstand heeft en het spelelement naar boven komt.

Het gedoe met fisiek geweld: Stel een regel in dat AL het fisiek geweld verboden is, en dat de miljonairs daar aan het einde van de serie mee worden afgerekend (diskwalifikatie). Dus als Huub zou winnen, en 3 maanden terug iemand een kopstoot gaf, dat gaat de hoofdprijs door door nummer twee etc.

het welbekende en altijd werkende straffen van mensen via de groep. Doet Jaap iets wat niet kan, dan word de rest van de groep gestraft (contactpunten bijvoorbeeld) zodat mensen zoals Jaap en z'n gedrag buiten de groep komen te staan en dus onslagen.

Immuniteit voor ontslagrondes vond ik een goed idee. Ga hierin verder door mensen andere te laten nomineren om te blijven. Degene met de minste 'blijvers' staat genomenieerd waarna er de week erna door de bewoners moet worden besloten met een meerderheid van stemmen of de genomineerde ook echt weg moet.

'Unaniem' afschaffen, behalve als het leuke dingen zijn waarvoor ze moeten stemmen.

zelfontplooing belonen

het pesten van 'derden' verbieden en straffen met ontslag op staande voet.

Bewoners kunnen gewoon internetten zoals jij en ik, dus alle info van buitenaf zien en lezen en bovenal gebruiken.

Ik hebb nog wel een paar dingen maar moet nu weg... Dus kom hier later op terug..
    pi_49847758
    De 5 belangrijkste redenen waarom ik van dit programma afgehaakt ben zijn:

1. De te overduidelijk aanwezige sturing. Een bewoner gaat naar "achter" toe, komt terug en begint binnen 5 minuten ruzie om niets te maken. En een uurtje later is de ruzie allang voorbij en is iedereen weer vriendjes met elkaar. Dit is volstrekt ongeloofwaardig, en hoewel de tv kijkers hier nooit van af zullen weten, verpest het voor de streamers toch het kijkgenot. Dit kan opgelost worden door:

a. zorg er voor dat de bewoners niet meer mogen praten dat anderen "achter" zijn, ook niet met code-woorden, want die hebben de streamers na een paar dagen toch wel door.
    b. zorg dat de "instructie sessies" achter korter worden, het gebeurd regelmatig dat iemand (vooral Natasja) effe 2 uurtjes achter zit, om vervolgens een ruzie te gaan beginnen. Is 2 uur echt noodzakelijk om iemand instructies te geven?
    c. zet nep-fragmenten op de streams. Als Jaap achter is om instructies te krijgen, zorg dan dat op de streams te zien is dat Jaap op datzelfde moment in het kantoor achter de PC zit (vooraf opgenomen beeld).
    d. Geef de instructies 's middags en laat ze die instructies 's avonds pas uitvoeren, dat maakt het wat geloofwaardiger dan een situatie zoals de Lieke-Jaap ruzie waar Lieke eerst niet kwaad was, toen naar achter ging, en vervolgens was ze heel spontaan kwaad op Jaap.

2. De nep-ruzies / nep-vriendschappen. Het begint steeds steeds meer op Big Brother te lijken waar mensen gaan doen alsof ze vriendjes met elkaar zijn alleen omdat ze bang zijn om eruit gestemd te worden. Eerst is er een ruzie, en binnen een uur zitten ze gezellig weer op de bank met elkaar te kletsen. Schaf gewoon de ontslag-rondes af, deze rondes hebben geen enkel nut meer. In 8 maanden tijd zijn er zo 2 mensen weggegaan, de eerste (Stephan) wilde weg, en van van de tweede (Nicolaas) is bekent dat hij maar tijdelijk daar aanwezig zou zijn (handig als de bewoners hun mond niet kunnen houden, he?). Kortom, het principe van de ontslag-rondes werkt niet, het is onmogelijk dat je op die manier mensen wegkrijgt, sterker nog....wat gaan jullie doen als er nog maar 4 bewoners in het huis zitten? Dit ontslag-systeem werkt niet en gaat uiteindelijk voor gigantische problemen zorgen. Daarnaast komt ook nog dat dit systeem nep-vriendschappen in de hand werkt, en aangezien DGK een treitershow is willen we geen vriendschappen, we willen spanningen zien. Dus afschaffen die ontslag-rondes, dan zullen de bewoners misschien hun waren aard gaan laten zien omdat ze zichzelf niet meer hoeven in te houden...

3. De stemmingen om "kadotjes" te verdelen. Dit systeem is net zo belachelijk als de ontslag-ronde. Huub die Brian haat en tegenwerkt, vervolgens een telefoontje krijgt en plotseling om gaat? !? Wat willen jullie hier mee bereiken? Dit maakt de geloofwaardigheid van het hele programma kapot. Verzin een nieuw system waar de kadotjes gaan naar de mensen die ze verdienen, combineer het eventueel met een SMS-systeem. In principe maakt het niet eens uit hoe je het verandert, maar zorg er in ieder geval voor dat je het onmogelijk maakt voor de streamers om te weten of de redaktie nou wel of niet invloed op het systeem heeft, want zoals het nu is is het gewoon niet leuk om naar te kijken. Als er een kadotje voor Natasja of Brian is weet de streamer op voorhand al dat ze het toch wel krijgen, dus waarom de moeite nemen om de streams aan te zetten als je de uitslag toch al weet?

4. Het niet naleven van de spelregels. Toen Nena uit het huis gehaald werd heeft jullie baas, Deborah Flens, een aantal straffe uitspraken gedaan in de media. Sindsdien zijn er 10-tallen incidenten geweest die véél erger waren dan dat trapje van Nena, maar met geen van deze incidenten is iets gedaan. Dus of leef de spelregels na, of schaf ze af. Maar zoals het nu gaat is gewoon belachelijk. Bovendien is het vrij duidelijk dat elke bewoner z`n eigen spelregels heeft, een zeer slechte zaak.

5. Het programma draait om "miljonairs", of in ieder geval mensen die pretenderen miljonair te zijn. Maar er is de laatste tijd steeds meer personeel dat overdreven veel aanwezig is, het beste voorbeeld is Palma die denkt dat zij de grote ster van het programma is. Als de redaktie zulke mensen een rol binnen het programma wilt blijven geven, prima...maar ga de bewoners dan geen "miljonair" meer noemen, noem ze voortaan dan "deelnemers" of "bewoners". Het idee dat we naar miljonairs aan het kijken zijn is allang weg...
      maandag 28 mei 2007 @ 13:34:28 #45
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_49850111
    Mijn tip is om Jaap nog meer vrijheid te geven en hem te stimuleren in zn TERROR. Ook al is het op Brian. Brians agressie is niet jullie probleem. Verder natuurlijk de koers die jullie nu zijn ingeslagen verder uitwerken.

Trouwens een goed idee om Jaap sowieso te laten zitten tot 6 juli
    de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
    pi_49856370
    Denk dat wat we allemaal meer willen zien, is wat meer competitie tussen de bewoners zelf.
    Bijv. dat ze elkaar mogen uitdagen voor een duel (kan van alles zijn - des noods via poker) om elkaars contactpunten te winnen. Of bijv. dat er niet meer luxe de villa in gaat, maar dat er onderling gebatteld wordt om herverdeling van die luxe.
    Denk aan: De verliezer moet een dagje Palma helpen.
    Of de winnaar mag de beddenschikking voor 1 week bepalen (dat lijkt me trouwens een erg leuk idee!!!).

Dingetjes die de onderlinge spanning wat meer kunnen oprakelen. Zodat het niet te saai wordt.
    Make my day!
    pi_49856540
    Mika25 fantaseer jij maar lekker verder.
    pi_49861912
    Neem een beslissing wat betreft de spelregels, dus óf gooi ze de deur uit, of pas ze consequent toe, want de grootste ergernis van de kijker en streamer ligt in het dan weer wel en dan weer niet toepassen er van.

Je kunt pas een spel spelen als iedereen bekend is met de regels, en het lijkt er nu op dat jullie af en toe niet meer weten hoe om te gaan met het ongeleide projectiel dat het concept geworden is.

Je schept dan duidelijkheid naar de kijkers én de miljonairs, en het scheelt enorm veel tijd in het overleggen met 'boven' als jullie niet zeker zijn of bepaalde regels nou wel of niet gelden.

Of het spel, of apenkooi, een van de twee.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 00:38:47 #49
    137949 Disana
    pi_49913018
    Verbeter het geluid in de sauna. Met name Brian is door de ruis zo goed als niet te verstaan.
      woensdag 30 mei 2007 @ 00:42:58 #50
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_49913129
    Poker moet terug
    Fix stream 1 eens, want die staat al een tijd verkeerd.
    Stop de ruzies/geschreeuw
    Laat de bewoners ook iets afmaken, zoals oa de vlieglessen.
    Nena terug want die schop was minder erg dan andere dingen die in het huis zijn gedaan.
    Laat Natasia voor haar kinderen zorgen.
    Meer reality en minder soap, dus geen afspraken met achter meer.

Wordt vervolgd ...

of idd
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 04:33 schreef BwennieBren het volgende:
    STOP HET PROGRAMMA!

[ Bericht 29% gewijzigd door HiDiHo op 30-05-2007 00:48:47 ]
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
    Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
    pi_49913531
    Audio op stream 3 is o.a. bij mij altijd zachter dan de andere streams...
      woensdag 30 mei 2007 @ 02:09:57 #52
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_49914215
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 01:03 schreef flubberdewups het volgende:
    Audio op stream 3 is o.a. bij mij altijd zachter dan de andere streams...
    stream 4 ook
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
    Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
      woensdag 30 mei 2007 @ 02:23:16 #53
    143001 Prospera
    Verfrissend
    pi_49914326
    Nu Syl is gevlogen graag deze Elvis Costello variant op SHE voor Huub, zodat hij weet wat hij kwijt is

http://www.youtube.com/watch?v=Xg4O7AtCBSs
    Alles wordt tussen de regels bepaald.
      woensdag 30 mei 2007 @ 02:26:10 #54
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_49914344
    Gewoon blijven doen wat jullie doen, so far so good.

Oh nee, Lieke moet weg
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_49915166
    Stel de kijkers in staat om cadeautjes te geven en niet dmv stemming onderling. Als de bewoners lessen ( rijles, vliegles, zangles, pianoles, gitaarles, etc.) en uitjes van de kijkers krijgen dmv SMSjes heb je de kosten er ook meteen uit.
    pi_49919744
    Stop er mee! En laat een bom op die kooi daar vallen.
    Xbox Live: koenpijl
    pi_49921800
    Laat de volgende keer de beveiliging uit het huis bij een ruzie!
    Dan wordt brain tenminste in handboeien afgevoerd en de bak in dat is toch wat ie graag wilt.
    Het geeft ook nog eens mooie beelden waar Deborah flens op kickt.
    pi_49923716
    .... foutje ....

[ Bericht 98% gewijzigd door SiRojK op 30-05-2007 13:00:48 ]
      woensdag 30 mei 2007 @ 13:51:49 #59
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_49925851
    Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!

Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
    Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
      woensdag 30 mei 2007 @ 14:01:18 #60
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49926236
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef Dark het volgende:
    Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!

Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
    Helemaal geen slecht idee
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_49926928
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef soylent het volgende:

[..]

Helemaal geen slecht idee
    Sluit ik me bij aan!!

Verder:
    1. Biedt Jaap een gezond dieet aan, met dietiste en al;

2. Ontsla Palma. Ze maakt géén TV, ze is alleen dom, dom en walgelijk.
      woensdag 30 mei 2007 @ 15:06:36 #62
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_49928517
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef Bagheera het volgende:
    [..]
    Sluit ik me bij aan!!

Verder:
    1. Biedt Jaap een gezond dieet aan, met dietiste en al;

2. Ontsla Palma. Ze maakt géén TV, ze is alleen dom, dom en walgelijk.
    Zinloos om Jaap een dieet aan te bieden want Jaap weet het altijd beter...
    Jaap gaat namelijk de nieuwe dieetgoeroe van Nederland en de rest van de wereld worden

Palma ontslaan is idd een prima idee, die heeft in die villa helemaal niets te zoeken.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      woensdag 30 mei 2007 @ 15:06:50 #63
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49928522
    Alleen in de allerergste gevallen de streams op zwart/het zwembad gooien (moord e.d.), niet bij kleine opstootjes. De voornaamste reden voor mij om te betalen is omdat ik zo sneller en meer kan zien dan in de uitzending...
    pi_49930450
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:

Zinloos om Jaap een dieet aan te bieden want Jaap weet het altijd beter...
    Jaap gaat namelijk de nieuwe dieetgoeroe van Nederland en de rest van de wereld worden
    Uit de Updates, met dank aan Noekje (en Disana, Katewalker, Petraa, Dementor en Kleinzusje):
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
    In het gesprek geeft Jaap aan een gesprek te willen met een eetstoornisspecialist. Hij voelt dat het niet goed gaat en hij heeft een ommekeer nodig.
    Jaap is niet gek. Hij ziet echt wel dat het zo niet door kan gaan (zijn eetpatroon bedoel ik). Hij is gevaarlijk zwaar, wat zeer ongezond is en zijn levensduur beperkt als hij niet uitkijkt. Bovendien: hij kwam in DGK om af te vallen. Dat hij zich in het begin van zijn DGK-tijd laaft aan de goede dingen des levens is prima, maar de begintijd is nu wel zo'n beetje voorbij en het wordt nu tijd om aan zijn doelen te gaan werken.

Als het lukt, zou het geweldige tv opleveren. Ein-de-lijk iets positiefs. Hij zou een inspiratie kunnen zijn voor andere dikkerds die willen afvallen. TIEN is gek als ze die kans niet grijpen, ze zouden toch minstens iets moeten voorstellen aan Jaap (met contactpunten te winnen, etc).
    pi_49947614
    Laat mij maar het tripje maken
    Ik ga niet schreeuwen.
    Goedemorgen :W
    pi_49950742
    Aan een ieder die een officiële waarschuwing krijgt automatisch stemrecht ontnemen tijdens de eerstvolgende ontslagronde
    pi_49951954
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
    Aan een ieder die een officiële waarschuwing krijgt automatisch stemrecht ontnemen tijdens de eerstvolgende ontslagronde
      donderdag 31 mei 2007 @ 04:12:32 #68
    bright side of life
    pi_49953308
    quote:
    Het lijkt me idd een goed idee om wat 'spel-elementen' rond het stemrecht in te bouwen. Dat recht telt vele malen zwaarder dan welke doos met contactpunten. Om die cpt's en zelfs een reis naar Turkije liggen ze niet meer wakker. Een beetje 'spelen' met stemrecht lijkt me een heel goed plan.

[ Bericht 1% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 31-05-2007 04:53:37 ]
    Keep the Sunny Side Up
    pi_49956922
    Dat jullie ten allen tijden de spelregels kunnen veranderen, okee, maar wat echt niet eerlijk is is dat personeel meedoet aan het spel, dat was niet de insteek van het programma, maar heeft grote invloed op het verloop ervan.

Daardoor wordt het gewoon frustrerend om naar te kijken, en haken mensen af.
    Het is helemaal niet erg om te zien dat mensen elkaar flink te grazen nemen en treiteren, maar daar moet wel een evenwicht in zijn.

Oh, en idd, pak mensen terug op hun gedragingen, laat ze af en toe een filmpje zien van hun eigen tegenstrijdige gedrag en uitspraken, lijkt me leuke situaties opleveren.
    pi_49960955
    quote:
    Dan eerst maar weer beginnen met het uitdelen van officiele waarschuwingen.
      donderdag 31 mei 2007 @ 12:39:28 #71
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_49961356
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef shmoopy het volgende:

maar wat echt niet eerlijk is is dat personeel meedoet aan het spel,
    dat was niet de insteek van het programma,
    maar heeft grote invloed op het verloop ervan.
    Huub: Herma is niet objectief,
    zij moet zich nergens mee bemoeien,
    zij kwam tussen mij en Natasia in staan,
    ik speel niet alleen 1 spel met 7 miljonairs,
    ook met huishoudsters, tuin en klusjesmannen.

Huub: Natasia schopt een scene voor de tv-momenten
    en Herma komt erbij staan en zegt: houdt je smoel Huub.
    Jaap: Zei Herma dat? Jezus. Zij komt ongevraagd in het spel staan .
    Huub: Palma kan wel objectief zijn.
    pi_49962323
    Flikker die Parabrother er maar uit
    pi_49964953
    De nieuwe miljonair moet natasia en dellie amanda imuun maken zodat loco brother brain eruit gewipt kan worden
    pi_49976762
    Huub heeft toegegeven dat hij met achter een afspraak heeft dat hij zich in moet houden als er ruzie met Wifebeater is. Is dat echt de bedoeling van dit programma concept, dat bewoners zich in gaan houden?
      † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 20:27:32 #75
    137949 Disana
    pi_49976985
    Vis eens in een andere vijver voor de 'bijzonder leuke' bezoekjes van buitenaf. Het OKO circuit rond Palma en zelfs Melissa is echt niet zo interessant als jullie misschien denken. Bovendien doen jullie hiermee Huub, Jaap, Lieke en Eric tekort.

Nu weet ik wel dat Eric zijn dates al heeft, maar voor de anderen die ik noemde zou het leuk zijn eens wat mensen van een hoger niveau te laten komen. Doe eens een leuke studentenvereniging of zo.
    pi_49977097
    Tip: regel voor Amanda een curus 'how to behave'. Het is echt niet om aan te zien, en veel Fokkers muten haar door het ordinaire gedrag.
    pi_49977235
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
    Tip: regel voor Amanda een curus 'how to behave'. Het is echt niet om aan te zien, en veel Fokkers muten haar door het ordinaire gedrag.
    geeft Amanda op voor van Del tot Dame.
    Goedemorgen :W
    pi_49985351
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan eerst maar weer beginnen met het uitdelen van officiele waarschuwingen.
    Ja want nu lijkt het helemaal nergens op, slap zooitje
    pi_49985555
    Lijkt me toch ook wel leuk om er een ander spelelement in te gooien...
    Zoiets wat bij BB ook eens was....zo nu en dan een verrassingsenveloppe neerleggen en degene die hem pakt krijgt of immuniteit of vlieg-of motorrijles of een maand keukendienst etc.
    Die unanieme stemrondes zijn tot nu toe toch vrijwel nooit op iets uitgedraaid.
      vrijdag 1 juni 2007 @ 03:43:58 #80
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49989152
    Geen zwembaden
      vrijdag 1 juni 2007 @ 04:13:22 #81
    84524 Morwen
    I got life
    pi_49989235
    Naam veranderen in De Gouden Inrichting. De Gouden Kooi, laat me niet lachen Het is gewoon een project om te kijken hoe mensen reageren onder deze extreme omstandigheden. Miljonairs, mijn reet.....

Nouja, dat dus
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
      zondag 3 juni 2007 @ 11:43:30 #82
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_50055130
    PLEUR HUUB ERUIT! Wat een ontzettend zielig kutmannetje is dat zeg!!!! Zeker na al dat gebeuren van afgelopen nacht! Hoe bedoel je fysiek geweld tegenover Eric!? En dan nog geen EXIT???!! BELACHELIJK! Hoe triest kun je zijn.. Zijn jullie bang dat ie in elkaar wordt geslagen als ie buiten staat?? Vroeg of laat gebeurt dat toch wel.. Dus voorkom erger en laat 'm nu gewoon maar lekker zijn spullen pakken!
      zondag 3 juni 2007 @ 11:51:35 #83
    125420 Starlie
    pi_50055308
    OF!! Zet iemand in dat huis die op zijn beurt HUUB Terroriseert!!! Maar dan ook echt alleen HUUB! Zielig kutmannetje!
    pi_50055626
    De redactie houd zich echt niet meer aan de regels, het schopje van nena was echt niks in vergelijking wat Huub gisteren bij eric heeft gedaan.
      zondag 3 juni 2007 @ 12:34:03 #85
    125420 Starlie
    pi_50056374
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef DoomiNL het volgende:
    De redactie houd zich echt niet meer aan de regels, het schopje van nena was echt niks in vergelijking wat Huub gisteren bij eric heeft gedaan.
    Inderdaad! Gaat tegenwoordig toch nergens meer over..!?
    pi_50056559
    Tip: Zoek vast een goede advocaat.

Verzin vast een scenario waarin je wordt vrijgepleit van schuld als de eerste dode gaat vallen in de Kooi...
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 06:26:47 #87
    1576 BwennieBren
    1 + 1 = 11
    pi_50081465
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 12:40 schreef Nostalgist het volgende:
    1. Tip: Zoek vast een goede advocaat.

2. Verzin vast een scenario waarin je wordt vrijgepleit van schuld als de eerste dode gaat vallen in de Kooi...
    1. Ja is Joost v L. nog steeds jullie advocaat? Of hebben jullie al een andere?

2. Schaf de fysiek geweld regel helemaal af, geef de bewoners bijlen, messen, scharen en andere steekvoorwerpen want pumps zijn zooooooooooooooooo 1980.

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:05:43 #88
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50085418
    Zorg svp voor een professionele internetredactie die wel verstand heeft van de Nederlandse grammaticaregeltjes. Bijna elk stukje op de site staat bol van de taalfouten. Gênant.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_50085439
    De redactie van dit programma is net zulk trailertrash als het merendeel van de bewoners zelf. Wat een hypocrieten zeg. Omdat zij incapabel zijn om redelijke kijkcijfers neer te zetten, laten ze nu alles maar uit de hand lopen om maar te scoren. Is wel heel makkelijk je geld verdienen zo he?

Ze durven gewoon niet meer in te grijpen, omdat dat iedereen behalve Eric dan het huis wegens fysiek geweld zou moeten verlaten, en ja dan is het programma afgelopen en dan moeten ze op zoek naar nieuw werk... en dat ligt natuurlijk niet in de planning.

Ik begin zelfs te hopen dat er een dooie gaat vallen en dat ze allemaal hoofdelijk aansprakelijk worden gesteld wegens het niet ingrijpen! Prutsers.
    pi_50085457
    Maak er een eind aan..
      maandag 4 juni 2007 @ 11:12:14 #91
    176330 papagena
    tomorrow never happens
    pi_50085613
    Onbegrijpelijk. Dat DGK gekozen heeft om fysiek geweld toe te laten onder het mom opzoeken van de grenzen en spugen, kopstootjes, klapjes, duwtjes toe staat is nog tot daar aan toe. Maar elkaar OPZETTELIJK verwonden is over de grens van het toelaatbare.
    Beste DGK, van enig 'feel good' gehalte is in dit programma geen sprake meer, hoe ironisch (voice over) je het ook in beeld wil brengen. Het is een mens erger je niet programma en dat zal ten koste gaan van veel symphatie, ook voor producent en zender.
    pi_50085709
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:06 schreef flubberdewups het volgende:
    De redactie van dit programma is net zulk trailertrash als het merendeel van de bewoners zelf. Wat een hypocrieten zeg. Omdat zij incapabel zijn om redelijke kijkcijfers neer te zetten, laten ze nu alles maar uit de hand lopen om maar te scoren. Is wel heel makkelijk je geld verdienen zo he?

Ze durven gewoon niet meer in te grijpen, omdat dat iedereen behalve Eric dan het huis wegens fysiek geweld zou moeten verlaten, en ja dan is het programma afgelopen en dan moeten ze op zoek naar nieuw werk... en dat ligt natuurlijk niet in de planning.

Ik begin zelfs te hopen dat er een dooie gaat vallen en dat ze allemaal hoofdelijk aansprakelijk worden gesteld wegens het niet ingrijpen! Prutsers.
    Ze kunnen toch de bewoners bijeen roepen, en zeggen wie vanaf dit moment nog slaat of fysiek gweld gebruikt ligt eruit. Dit los van al het fysieke geweld in het verleden van de bewoners.
    pi_50086046
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef havefun84 het volgende:

[..]

Ze kunnen toch de bewoners bijeen roepen, en zeggen wie vanaf dit moment nog slaat of fysiek gweld gebruikt ligt eruit. Dit los van al het fysieke geweld in het verleden van de bewoners.
    Dat hebben ze al een keer gedaan
    Ze mochten ook niet meer dreigend tergenover elkaar gaan staan, anders moesten ze onmiddellijk het programma verlaten
    pi_50086469
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef CoT het volgende:

[..]

Dat hebben ze al een keer gedaan
    Ze mochten ook niet meer dreigend tergenover elkaar gaan staan, anders moesten ze onmiddellijk het programma verlaten
    Ik blijf erbij, omdat ze de regels niet meer consequent hanteren zijn ze de grip op het programma en het gedrag van de bewoners helemaal kwijt.

Ze hebben teveel willen sturen en manipuleren om naar hun eigen idee het programma te maken dat ze voor ogen hadden, maar dat keert zich nu tegen hen.

Oh, en zorg idd maar voor een batterij heel goede advocaten, want hier houden de bewoners zeker schade aan over, en dat was ongetwijfeld niet waar ze voor ingetekend hebben.
    De morele verantwoordelijkheid van de makers is groter dan ze zelf willen zien of nu kunnen overzien.
    pi_50087056
    DGK_REDACTIE.. De grens is gesteld, de grens was gesteld.. Amanda SLAAT! Huub met een schoen, exit, slaan is slaan, het was duidelijk, het was heel bewust, het was geen geduw, het is duidelijk te zien...

WAAAAAAAAAAR?????? Willen jullie die grens zetten?

Laat het nu eens zien, EXIT AMANDA.. Ze moet gewoon weg, weg, weg, Adios, Ze slaat bewust met een schoen, slaan is slaan... Weg met haar!!!

PS: Als jullie nu eens duidelijk zijn, wss komt er GEEN exit voor Amanda, maar WAAROM? niet.. Leg het alsjeblieft eens uit, dit is nml onbegrijpelijk!
    pi_50087303
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef SiRojK het volgende:
    DGK_REDACTIE.. De grens is gesteld, de grens was gesteld.. Amanda SLAAT! Huub met een schoen, exit, slaan is slaan, het was duidelijk, het was heel bewust, het was geen geduw, het is duidelijk te zien...

WAAAAAAAAAAR?????? Willen jullie die grens zetten?

Laat het nu eens zien, EXIT AMANDA.. Ze moet gewoon weg, weg, weg, Adios, Ze slaat bewust met een schoen, slaan is slaan... Weg met haar!!!

PS: Als jullie nu eens duidelijk zijn, wss komt er GEEN exit voor Amanda, maar WAAROM? niet.. Leg het alsjeblieft eens uit, dit is nml onbegrijpelijk!
    Is toch simpel al zij eruit gaat hebben ze "achter" geen blote tieten meer om naar te kijken
    en dan nog amandel is het liefje van brrrrrrrrr en tja we weten allemaal dat brrrr er niet uit mag
    pi_50087394
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef monique.t het volgende:

[..]

Is toch simpel al zij eruit gaat hebben ze "achter" geen blote tieten meer om naar te kijken
    en dan nog amandel is het liefje van brrrrrrrrr en tja we weten allemaal dat brrrr er niet uit mag
    Het is idd ongelovelijk.. Jullie hebben eerder een reactie gegeven, gezegd dat er duidelijk tegen de bewoners is gezegd dat ze elkaar uit de weg moeten gaan als er ruzie is.. Amanda komt nog even een klap geven..

Leg eens uit, leg eens uit!
    pi_50087540
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, omdat ze de regels niet meer consequent hanteren zijn ze de grip op het programma en het gedrag van de bewoners helemaal kwijt.

Ze hebben teveel willen sturen en manipuleren om naar hun eigen idee het programma te maken dat ze voor ogen hadden, maar dat keert zich nu tegen hen.

Oh, en zorg idd maar voor een batterij heel goede advocaten, want hier houden de bewoners zeker schade aan over, en dat was ongetwijfeld niet waar ze voor ingetekend hebben.
    De morele verantwoordelijkheid van de makers is groter dan ze zelf willen zien of nu kunnen overzien.
    Deze situatie gebeurt 's avonds laat.. Dus ze denken dat het niet zo erg is... Zolang ze het niet in de uitzending brengen zal er niet over geklaagd worden
    pi_50088580
    ...

[ Bericht 55% gewijzigd door PumaStreamer op 04-06-2007 13:27:16 ]
    pi_50088784
    Fysiek geweld

Fysieke mishandeling is het lichamelijk kwetsen van de vrouw. Slagen, schoppen, afranselen, aan de haren trekken, verwonden met een mes, brandende sigaret, het breken van ledematen, vuistslagen, tegen de muur/meubels gegooid worden, poging tot verstikking, wurging.

Deze vorm van geweld is de best gekende vorm omdat de gevolgen meestal duidelijk zichtbaar zijn.

Slechts in een beperkt aantal gevallen gaat aan het fysiek geweld een duidelijk conflict vooraf. Veelal gaat het om kleine feitjes zoals ontevredenheid over de kwaliteit van het eten, het tijdstip waarop het eten klaar is of rommel in huis.

Ook de manier en de frequentie van seksueel contact kunnen aanleiding zijn. Verder vormt jaloezie om de aandacht die naar kinderen gaat, de kinderen zelf die te rumoerig zijn of nog niet naar bed zijn, de aanleiding.

Tenslotte kunnen de houding en het gedrag van de vrouw aanleiding vormen tot fysiek geweld. Dak kan bv. de blouse zijn die te ver openstaat, te veel aandacht voor vrienden, een aankoop zonder toestemming of een bezoek aan de kapper.

Structureel geweld

Minder kans op werk, promotie, deelname aan de politieke besluitvorming, financiële afhankelijkheid,…

Structureel geweld houdt ongelijke machtsverhoudingen in stand. Structureel geweld verkleint de ontsnappingskans uit een gewelddadige relatie. Een Federaal, Vlaams, Provinciaal en Gemeentelijk Gelijke Kansenbeleid is dus noodzakelijk.

Macht en controle vs.gelijkwaardigheid

Afsluiten van de buitenwereld 1 -- Vertrouwen en steun
    Minimalisering, ontkenning en beschuldiging 2 -- Niet bedreigend gedrag
    Gebruik van mannelijke superioriteit 3 -- Gedeelde verantwoordelijkheid
    Gebruik van de kinderen 4 -- Verantwoord ouderschap
    Financieel misbruik 5 -- Financieel partnerschap
    Gebruik van dwang en bedreigingen 6 -- Eerlijke onderhandelingen
    Intimidatie 7 -- Respect
    Emotioneel misbruik 8 -- Eerlijkheid en betrouwbaarheid
    pi_50116057
    Top dat jullie nu eindelijk de regels iets hebben aangescherpt.
    Maar houdt jullie nu eindelijk eens aan de door jullie zelf opgestelde regels. Het klinkt leuk hoor, die boetes op fysiek geweld. Maar voer de sanctie dan ook echt een keer uit als het nodig is, zodat de bewoners in ieder geval een keer gevoeld hebben waar de grens ligt als die overschreden word. Het scheelt jullie weer 1 of 2 ton aan prijzengeld, en misschien wordt dan ook jullie geloofwaardigheid weer wat hersteld.
    pi_50122589
    ik vind het top dat jullie geluisterd hebben en de geweldsinstructie hebben opgerekt.

De laatste tijd volg ik het weer fanatiek via de tv, dus voor de rest nog geen opmerkingen (ik was er even uit, omdat het op een gegeven moment dood-saai was, je mocht helemaal niks meer toen in die GoudenHut)....

Ja misschien toch 1tje.... kan Nena misschien weer terug komen?
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_50123271
    Ja, Nena moet terug
    Eric optieven en Nena erin
      dinsdag 5 juni 2007 @ 14:12:49 #104
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_50126759
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:48:20 #105
    2018 PC eend
    relativist
    pi_50131692
    pi_50141042
    waar is de regel gebleven over persoonlijk bezit gebleven DGK??????? stuur huub alsjeblieft weer een boete ofzo
      dinsdag 5 juni 2007 @ 21:10:32 #107
    125420 Starlie
    pi_50141519
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef lillkiss het volgende:
    waar is de regel gebleven over persoonlijk bezit gebleven DGK??????? stuur huub alsjeblieft weer een boete ofzo
    Ja het is verdomme toch niet normaal meer... Die jongen mag ook echt alles he... Vooral blijven 'plasma-dreigen' DGK_REDACTIE, maaaaar vooral niets doen!
    pi_50162177
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef CoT het volgende:
    Ja, Nena moet terug
    Eric optieven en Nena erin
    Dat zou niet verkeerd zijn
    pi_50166133
    Huub zijn log is plots verdwenen..
    Wat ik er nog van onthouden heb is dat Jaap dit op zijn weblog heeft geplaatst om te gaan doen...
    Maar kan het nu natuurlijk nergens meer terugvinden..
      woensdag 6 juni 2007 @ 15:39:58 #110
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_50166444
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef lillkiss het volgende:
    Ze zitten allemaal met hun tengels aan andermans spullen.
    Huub is wel een naam die lekker in de mond ligt he?
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
      zaterdag 9 juni 2007 @ 21:30:02 #111
    125420 Starlie
    pi_50281254
    Redactie of wie dan ook, geef lieke eens leuke kleren!! Die meid kan een stuk meer kijkers trekken als ze eens wat vlots aantrekt! Dat arme kind ziet eruit alsof ze 50+ is in die jurkjes met parelkettingen!

Nog even ter toevoeging een vraag aan de Redactie: waarom moeten de vrouwen allemaal jurkjes aan?! De moderne vrouw van tegenwoordig draagt toch ook wel eens mooie pakken of een mooie spijkerbroek met een mooi shirtje en hakken... het zal in elk geval een stuk moderner tonen...

[ Bericht 41% gewijzigd door Starlie op 09-06-2007 21:38:31 (toevoeging) ]
    pi_50282915
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef Starlie het volgende:
    Redactie of wie dan ook, geef lieke eens leuke kleren!! Die meid kan een stuk meer kijkers trekken als ze eens wat vlots aantrekt! Dat arme kind ziet eruit alsof ze 50+ is in die jurkjes met parelkettingen!

Nog even ter toevoeging een vraag aan de Redactie: waarom moeten de vrouwen allemaal jurkjes aan?! De moderne vrouw van tegenwoordig draagt toch ook wel eens mooie pakken of een mooie spijkerbroek met een mooi shirtje en hakken... het zal in elk geval een stuk moderner tonen...
    En verbied die dikke zwakzinnige naaitasja in hemelsnaam rond te dabberen in een op knappen staande broek! Want dat enorme afschuwwekkende opgeblazen achterwerk van dat onmens ( ik zal geen ondier zeggen, maar ik denk het wel. Zo erg is het al!) helpt niet in mijn perceptie over deze dreigkloon.

Oh, ik wil erg graag als getuige tegen deze redactie optreden mocht er een rechtzaak komen tegen dit programma en haar makers. De wijze waarop jullie door middel van eenzijdige sactionering en verbieden/ tot de orde roepen en tot een onderscheid komen is laakbaar!

De wijze waarop sommige (geestelijk onvolwaardige en onvolgroeide) bewoners
    ( Lees Brian Kubatz, Natasja Blank, Amanda Balk en Eric 't Mannetje!)tot daden worden aangezet waarop ze schuldig zijn aan mishandeling danwel ernstige bedreiging is zonder meer aan de redactie als direct gevolg van een beleid verwijtbaar!

De redactie heeft zich inmiddels meer dan eens incapabel neergezet! Triest, om zo te falen in de menselijke factor ( misschien was het beter geweest de kluns die mensen als poppenkast poppen ziet te vervangen voor een echt mens?)
    Van mij krijgen jullie een rode kaart! Het helpt niet, net zoals het bij Saddam Husein niet hielp, net zoals het Josef Mengele niet hielp. Maar uiteindelijk helpt het wel! Er is in de psychologie voldoende bewezen, dat de zaken, zoals die door deze redactie toelaatbaar worden gemaakt, tot gruwelijke daden leiden.

De betrokken redactieleden zijn hiermee enorm de fout in gegaan! Zeg dan nooit dat je de uitkomst niet hebt gewild of dat je daar niet voor verantwoordelijk bent!

En voor de stagiairs onder de redactieleden heb ik wel een tip: Lees hier eens over crimineel gedrag en je eigen verantwoordelijkheid daarin! http://www.preventierecht.nl/

[ Bericht 4% gewijzigd door Lieve op 09-06-2007 22:31:08 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')