quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef Starlie het volgende:Redactie of wie dan ook, geef lieke eens leuke kleren!! Die meid kan een stuk meer kijkers trekken als ze eens wat vlots aantrekt! Dat arme kind ziet eruit alsof ze 50+ is in die jurkjes met parelkettingen!
Nog even ter toevoeging een vraag aan de Redactie: waarom moeten de vrouwen allemaal jurkjes aan?! De moderne vrouw van tegenwoordig draagt toch ook wel eens mooie pakken of een mooie spijkerbroek met een mooi shirtje en hakken... het zal in elk geval een stuk moderner tonen...
En verbied die dikke zwakzinnige naaitasja in hemelsnaam rond te dabberen in een op knappen staande broek! Want dat enorme afschuwwekkende opgeblazen achterwerk van dat onmens ( ik zal geen ondier zeggen, maar ik denk het wel. Zo erg is het al!) helpt niet in mijn perceptie over deze dreigkloon.
Oh, ik wil erg graag als getuige tegen deze redactie optreden mocht er een rechtzaak komen tegen dit programma en haar makers. De wijze waarop jullie door middel van eenzijdige sactionering en verbieden/ tot de orde roepen en tot een onderscheid komen is laakbaar!
De wijze waarop sommige (geestelijk onvolwaardige en onvolgroeide) bewoners
( Lees Brian Kubatz, Natasja Blank, Amanda Balk en Eric 't Mannetje!)tot daden worden aangezet waarop ze schuldig zijn aan mishandeling danwel ernstige bedreiging is zonder meer aan de redactie als direct gevolg van een beleid verwijtbaar!
De redactie heeft zich inmiddels meer dan eens incapabel neergezet! Triest, om zo te falen in de menselijke factor
( misschien was het beter geweest de kluns die mensen als poppenkast poppen ziet te vervangen voor een echt mens?) Van mij krijgen jullie een rode kaart!
Het helpt niet, net zoals het bij Saddam Husein niet hielp, net zoals het Josef Mengele niet hielp. Maar uiteindelijk helpt het wel! Er is in de psychologie voldoende bewezen, dat de zaken, zoals die door deze redactie toelaatbaar worden gemaakt, tot gruwelijke daden leiden.
De betrokken redactieleden zijn hiermee enorm de fout in gegaan! Zeg dan nooit dat je de uitkomst niet hebt gewild of dat je daar niet voor verantwoordelijk bent!
En voor de stagiairs onder de redactieleden heb ik wel een tip: Lees hier eens over crimineel gedrag en je eigen verantwoordelijkheid daarin!
http://www.preventierecht.nl/[ Bericht 4% gewijzigd door Lieve op 09-06-2007 22:31:08 ]