Rusland hoort niet bij de EU.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:47 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Wat een onzin, vorig jaar was ze ook in Warschau bij de Gaypride. Ze is Europarlementarier, begrijpelijk dat ze in de westerse regio blijft.
Waarom niet?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ze moet niet zo misbruik maken van haar positie als volksvertegenwoordiger. Ze dient de boel niet zomaar op te ruien in een ander land.
Ik zou zeggen: Zoek eens op "russian skinheads" op YouTube.quote:Ik zeg ook niet dat geweld er niet gebeurt, in NL gebeurt het ook, waarom demonstreert ze hier niet.
Die moordpartij op Virginia Tech was helemaal niet erg, stuur liever beveiligers naar Darfur.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom ze naar Rusland gaat. Ze wil een probleem aankaarten wat ergens anders veel erger is. Het lijkt er op dat ze het probleem waarvoor ze demonstreerde ondergeschikt vindt, ze is nu namelijk enkel bezig Rusland in een kwaad daglicht te stellen als land.
Klopt, maar de volksmentaliteit van Rusland lijkt wel op die van de overige oostbloklanden die wel bij de EU horen, zie Moldavie waar de Gaypride recentelijk niet geweldig ging. Een taak van een politicus is, naast oplossingen bedenken, ook problemen aankaarten die er zijn in en rondom de regio. Dat doet zij.quote:
Tis trouwens wel frappant dat er ook onder homosexuelen een grote skinhead subcultuur bestaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:59 schreef Dodecahedron het volgende:
Bezettende macht -> Russische skinheads.
Onderdrukten -> Homo's + zwarten.
Sim-pel.
Ook in Rusland?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:43 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Tis trouwens wel frappant dat er onder homosexuelen een grote skinhead subcultuur bestaat.
serieus?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:43 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Tis trouwens wel frappant dat er onder homosexuelen een grote skinhead subcultuur bestaat.
idd, neonazi's is een betere termquote:Op maandag 28 mei 2007 21:16 schreef tranqulidad het volgende:
wat skinheads betreft.
je heb nazi skins, homo skins, en ook linkse skins dus het is niet vreemd het is zelfs zo dat onder de skinheads de nazi's nog steeds een minderheid is, de meeste gaat het om de muziek.
Want anders??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:20 schreef JohnDope het volgende:
Tja laat deze russische demonstratie een goede waarschuwing voor de Gayparade te amsterdam zijn, dat ze die boot met kinderen NIET moeten laten varen!
Je hebt baas boven baas; dat ze straks in amsterdam een boot met kinderen laten mee varen, is nog veel geschifter.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Jarno het volgende:
Dat hele Oost-Europa is zo geschift als de neten..
Van wie? Van dezelfde mensen die die parkeergarages gingen verbouwen na de moord op Pimmetje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:
Dan komen er ook demonstraties mag ik aannemen.
Ja, inderdaad. En Midden-Europa ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Jarno het volgende:
Dat hele Oost-Europa is zo geschift als de neten..
Want dan doe jij...?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:20 schreef JohnDope het volgende:
Tja laat deze russische demonstratie een goede waarschuwing voor de Gayparade te amsterdam zijn, dat ze die boot met kinderen NIET moeten laten varen!
Nee, er liepen alleen homo's en liberale mensen te demonsteren. En dan waren er nog rellende radicalen, gewoon tuig en speciaal tuig ("politie").quote:En men wilt het doen lijken of er alleen nazies liepen te demonstreren, maar dat was natuurlijk niet zo, die mensen kwamen van alle rangen en standen.
Kijk als je het niet meer inhoudelijk kan handle-len, dan moet je me op woorden pakken, maar inhoudelijk heb ik een goed punt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En nazi schrijf je zo dus. Geen nazie, geen natie, naasie, naadjie of nasi (rames)
Over quotes gesproken:quote:Op zondag 3 juni 2007 22:19 schreef JohnDope het volgende:
Als ik op een dag een keer tijd heb, dan zal ik voor mensen zoals jij een chatrobotje maken, die dat je net zolang blijft verbeteren (via quotes) totdat je er knetter gek van wordt![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:20 schreef JohnDope het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:46 schreef JohnDope het volgende:
Je hebt baas boven baas; dat ze straks in amsterdam een boot met kinderen laten mee varen, is nog veel geschifter.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef JohnDope het volgende:
.... Er zijn sexfeesten die via internet worden georganiseerd en de onschuldige homosexuelen die daar op af komen worden gedrogeerd, verkracht en vervolgens met aids-bloed geinjecteerd.
En dat volk wil nu ook tijdens de gayparade een boot met kinderen mee laten varen.
Nogmaals ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen dat volk die op die boten gaat staan en dat is nog buiten het feit dat wij Nederlanders straks goed voor lul staan wereldwijd, als ze op de gayparade een boot met kinderen laten mee varen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef JohnDope het volgende: Die gaypride moet afgelast worden!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:58 schreef JohnDope het volgende:
... En de rest dat klopt ook wel, maar als ze een boot met kinderen mee laten varen, dan vind ik dat er gedemonstreerd moet worden tegen de gayparade.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:24 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb een hekel aan die overdreven homo's die mee doen aan Gayparades e.d. Met een normale homo heb ik helemaal geen problemen! En nogmaals als die homosexuelen zo overdreven willen doen en homofobie willen opwekken, dan moeten ze vooral door gaan met de gayparade.
Maar die boot met kinderen mag gewoon niet meevaren, dan mag er wat mij betreft wel goed gedemonstreerd gaan worden tijdens de gayparade, desnoods met de bijbel in de hand.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef JohnDope het volgende:
Verder roepen die mensen wel discriminatie over zich af door een gayparade te houden. Dan moeten ze ook maar niet doen of zij anders zijn.
Ik verafschuw dus die boothomo's. Maar een homo die gewoon normaal doet en niet steeds van die dubbelzinnige grappen maakt (en dat zijn er veel, die dubbelzinnige grappen maken), daar heb ik niks op tegen.
En laten we eerlijk zijn, wanneer ze een boot met kinderen laten mee vragen dan is dat vragen om problemen.
NU WETEN WE HET WEL.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:11 schreef JohnDope het volgende:
Die Fagz laten ook een boot met kinderen mee varen.
Nu is de grens overschreden. Het kan bijna niet anders, dan dat een zwarte dag voor Amsterdam gaat worden. (het is natuurlijk al een zwarte dag, omdat die boot meevaart, maar ook omdat die dag niet rustig gaat verlopen).
Jou punt is, dat de Gaypride Amsterdam met dit voorval in hun achterhoofd deelname van 'de boot met kinderen' beter kunnen heroverwegen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk als je het niet meer inhoudelijk kan handle-len, dan moet je me op woorden pakken, maar inhoudelijk heb ik een goed punt.
Verder zit ik hier natuurlijk niet te solliciteren. Als ik op een dag een keer tijd heb, dan zal ik voor mensen zoals jij een chatrobotje maken, die je net zolang blijft verbeteren (via quotes) totdat je er knetter gek van wordt
Overigens zei ik nazies. Dus nazi's.![]()
Zo Zo jij maakt er werk van, je komt zelfs met posts van eind januari / begin februari aanzettenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over quotes gesproken:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
NU WETEN WE HET WEL.
Dit meen je niet serieus?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef damian5700 het volgende:
omdat over het algemeen mensen zich liever niet laten leiden door angst.
Het kostte me opvallend weinig tijd en moeite om dit overzichtje te maken. Wat op zich weer te denken geeft...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef JohnDope het volgende:
Zo Zo jij maakt er werk van, je komt zelfs met posts van eind januari / begin februari aanzetten![]()
Ja, discussie. Inhoudelijk, zeg maar. Zonder stomme bijbelteksten enzo. Verder ga ik niet steeds je woroden herhalen. Mijn punt is wel duidelijk, denk ik. Change the record.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:00 schreef Floripas het volgende:
JohnDope, wat heeft dat allemaal te maken met de neonazi's?
Ik begrijp niet wat Floripas bedoelt, vandaarquote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat probeer je met deze vraag duidelijk te maken?
Same herequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ,waar heb je het in godsnaam over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |