Skinheads zijn de bezettende macht? Wanneer zijn die met tanks en een overweldigend machtsvertoon Rusland binnengevallen dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:59 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Bezettende macht -> Russische skinheads.
Onderdrukten -> Homo's + zwarten.
Sim-pel.
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef IHVK het volgende:
http://telegraaf-i.telegr(...)0070528_6/pagina.php
![]()
Geen tanks -> Stilletto's, honkbalknuppels, vuisten, dreigementenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Skinheads zijn de bezettende macht? Wanneer zijn die met tanks en een overweldigend machtsvertoon Rusland binnengevallen dan?
Waar het om gaat is onderdrukking. Nederlanders werden onderdrukt door de Duitsers, zwarte Zuid-Afrikanen werden onderdrukt door witte Zuid-Afrikanen, Ierse katholieken werden onderdrukt door Ierse en Engelse protestanten en Russische homo's worden onderdrukt door extreem-rechtse Russen. Wanneer mensen onderdrukt worden komen ze in actie en staan ze op tegen hun onderdrukkers. Of dit human nature is weet ik niet, maar de geschiedenis geeft enorm veel voorbeelden.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Skinheads zijn de bezettende macht? Wanneer zijn die met tanks en een overweldigend machtsvertoon Rusland binnengevallen dan?
Gast, ik wist al dat je niet helemaal spoort op het moment dat je je mening ventileerde in dat adoptietopic, maar als je niets anders kan dan poep praten, moest ik je maar eens gaan negeren.
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef maedel het volgende:
Nee, die reacties bij dat artikel in de telegraaf
![]()
quote:Russen hebben hellemaal gelijk. Geen Homo's in Russland. Viva la Putin. Viva la Rusia. Als Nederlanders homo's zijn betekend niet dat Russen of andere Oost Europeanen homo's moeten zijn. Ik steun alle landen die homosexualiteit verbieden 100% procent. Die gekken moeten naar pschychiater. ITALIANO
Sorry hoor, maar ik zie een wezenlijk verschil tussen een volk dat onderdrukt word door een bezettingsmacht en een groep westerse mensen die in een andere cultuur gaan lopen demonstreren voor hun sexuele geaardheid. Waarom denk je dat zulk soort demonstraties nooit plaatsvinden in pak em beet Saoedi Arabie? Rusland is misschien iets minder extreem, maar het neemt niet weg dat het overgrote deel van de bevolking het net zo verwerpelijk vind als de gemiddelde Arabier. Het door middel van demonstraties proberen door hun strot te drukken heeft domweg geen zin, omdat het algemeen beschouwd word als een van de vele uitwassen van het decadente westen en geen plaats heeft in hun midden.quote:Wat jij eigenlijk zegt is dat mensen maar niet meer tegen hun onderdrukkers moeten opstaan, omdat er een aantal mensen zijn die er schande van spreken dat hun onderdrukkers ze dan in elkaar slaan of zelfs vermoorden. Persoonlijk vind ik beide zaken noemenswaardig en alle aandacht waard, om zo onrecht te voorkomen of te verhelpen. Dat jij hierop een andere kijk hebt is prima, maar echt goede argumenten heb ik nog niet van je gehoord.
Omg, wat een niveau.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef maedel het volgende:
Nee, die reacties bij dat artikel in de telegraaf
![]()
Het feit dat er een paar westerse politici bij waren hoeft toch niet te betekenen dat er verder geen Russische homo's bij waren die opstaan tegen hun onderdrukkers? Ja, tenzij ik het verkeerd lees en de gehele groep demonstranten bestond uit westerse politic.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie een wezenlijk verschil tussen een volk dat onderdrukt word door een bezettingsmacht en een groep westerse mensen die in een andere cultuur gaan lopen demonstreren voor hun sexuele geaardheid.
quote:
Wat opvallend dat men vaak zegt 'welkom in de realiteit' en 'terecht'.quote:Och jeetje toch. Is het kind bedreigd. Nou welkom in deze realiteit die wereld wordt genoemd. Je hoeft echt niet zo van de toren te blazen. Nu haar dat overkomen is moet de EU maar van alles doen. Wederom pure egoisme van deze euro parlementarier. Voor die tijd hoorde je haar niet. Dat van Rusland wist ierdeeen al, echter zij schijnbaar nog niet.
Ehh, ja.quote:eigen schuld dat mens heeft daar niets te zoeken. Op kosten van de belastingbetaler ergens de zaak op stelten zetten, had haar maar een paar maanden in een Russische cel gegooid dan was ze meteen genezen!
Dat jij demonstreren "door de strot drukken" vindt, zegt al heel veel.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie een wezenlijk verschil tussen een volk dat onderdrukt word door een bezettingsmacht en een groep westerse mensen die in een andere cultuur gaan lopen demonstreren voor hun sexuele geaardheid. Waarom denk je dat zulk soort demonstraties nooit plaatsvinden in pak em beet Saoedi Arabie? Rusland is misschien iets minder extreem, maar het neemt niet weg dat het overgrote deel van de bevolking het net zo verwerpelijk vind als de gemiddelde Arabier. Het door middel van demonstraties proberen door hun strot te drukken heeft domweg geen zin, omdat het algemeen beschouwd word als een van de vele uitwassen van het decadente westen en geen plaats heeft in hun midden.
Jij leest ook alleen maar wat je wil zien he?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat jij demonstreren "door de strot drukken" vindt, zegt al heel veel.
Je hebt het beeld dat ALLE Russen homofobe, achterlijke figuren zijn. Er zijn heus wel mensen die het niet eens zijn met de neonazi's, hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je wil zien he?![]()
Sterker nog ik ken er één.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je hebt het beeld dat ALLE Russen homofobe, achterlijke figuren zijn. Er zijn heus wel mensen die het niet eens zijn met de neonazi's, hoor.
Tijd voor een stileto om een mening te uiten. Dat schijnt normaal te zijn volgens Telegraaf-reacties.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:47 schreef IHVK het volgende:
Het is tijd voor een slotje.
En terecht.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tijd voor een stileto om een mening te uiten. Dat schijnt normaal te zijn volgens Telegraaf-reacties..
Oh, dat zeer zeker, maar het niet eens zijn met neonazi's wil nog niet zeggen dat ze een acceptatie hebben voor homosexualiteit. Ga je eens verlichten op wat internationale sites, praat eens met wat Russen zelf zou ik zeggen, misschien dat je dan een keer wakker word. Ik kan hier wel tot st. Juttemis een wellles-nietes spelletje met jou gaan zitten spelen, maar ik heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je hebt het beeld dat ALLE Russen homofobe, achterlijke figuren zijn. Er zijn heus wel mensen die het niet eens zijn met de neonazi's, hoor.
Ik ken een Rus en die heeft niets tegen homo'sj reageerde heel goed toen een vriend uit de kast kwam.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh, dat zeer zeker, maar het niet eens zijn met neonazi's wil nog niet zeggen dat ze een acceptatie hebben voor homosexualiteit. Ga je eens verlichten op wat internationale sites, praat eens met wat Russen zelf zou ik zeggen, misschien dat je dan een keer wakker word. Ik kan hier wel tot st. Juttemis een wellles-nietes spelletje met jou gaan zitten spelen, maar ik heb wel wat beters te doen.
Benieuwd hoe een columnist zo een opmerking op zal vatten.quote:
Je begreep mijn PI wel he.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Benieuwd hoe een columnist zo een opmerking op zal vatten....
Neemt niet weg dat het nergens op slaat om aandacht vragen voor een ernstige situatie "huilend ergens mee komen aankakken" te noemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh, dat zeer zeker, maar het niet eens zijn met neonazi's wil nog niet zeggen dat ze een acceptatie hebben voor homosexualiteit.
Natuurlijk wel, ik doel meer op een soortgelijke mening op de telegraafsite.quote:
Ok.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik doel meer op een soortgelijke mening op de telegraafsite.
Ja kom, mensen vanwege hun mening neersteken met een mes is heel normaal. Daar kunnen columnisten in Nederland wel over meepraten.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:22 schreef -scorpione- het volgende:
Ze hebben daar gewoon iets andere grenzen ten aanzien van bepaalde normen en waarden, prima toch?
Ik word een beetje moe van al die politiek correcte gasten hier die iedereen voor idioot en achterlijk uitmaken die niet precies dezelfde normen en waarden heeft als hun en in dezelfde mate.
Pardon hoor, maar hier (en in heel veel landen met ons) staat gewoon in de wet dat het strafbaar is om iemand neer te hoeken vanwege z'n geaardheid...quote:Op maandag 28 mei 2007 17:22 schreef -scorpione- het volgende:
Ik word een beetje moe van al die politiek correcte gasten hier die iedereen voor idioot en achterlijk uitmaken die niet precies dezelfde normen en waarden heeft als hun en in dezelfde mate.
ik geloof niet dat ik daar jouw toestemming voor nodig heb zeikerd.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het nergens op slaat om aandacht vragen voor een ernstige situatie "huilend ergens mee komen aankakken" te noemen.
ik mag toch wel mn mening uiten?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik daar jouw toestemming voor nodig heb zeikerd.![]()
Tuurlijk, maar het staat mij vrij daar mijn reet mee af te vegen naar eigen inzicht.quote:
Wat doe je dan op een discussieforum?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het staat mij vrij daar mijn reet mee af te vegen naar eigen inzicht.
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:11 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een discussieforum?
Lieverd, als je over homoseksualiteit spreekt in die landen kun je zo wat zweepslagen verwachten. Erg stoer hoor 'Ik zou graag zien dat ze mee gaat doen met precies zo'n protestmars in Iran'...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:25 schreef -scorpione- het volgende:
Maar er ís helemaal niemand neergestokenDat burgertrutje moet dan ook niet zo zeuren. Stiletto's en vlindermessen zijn daar op elke hoek van de straat te koop, heel veel mensen lopen daar met zo'n ding rond, niets bijzonders. Zij ziet één zo'n mes en het is meteen van 'ik was bijna neergestoken'.
![]()
Trouwens, ik zou graag zien dat ze mee gaat doen met precies zo'n protestmars in Iran, Syrie, Saudi-Arabië en Yemen. Demonstreren in Rusland is natuurlijk gewoon de veilige optie kiezen.
Misschien wel. Misschien niet. Misschien wilde wel degelijk iemand steken.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:25 schreef -scorpione- het volgende:
Maar er ís helemaal niemand neergestokenDat burgertrutje moet dan ook niet zo zeuren. Stiletto's en vlindermessen zijn daar op elke hoek van de straat te koop, heel veel mensen lopen daar met zo'n ding rond, niets bijzonders. Zij ziet één zo'n mes en het is meteen van 'ik was bijna neergestoken'.
![]()
Is het alles of niets of zo? Of je stort 100.000 euro naar een rekening van een goed doel of helemaal niks? Wat is dat nou voor logica.quote:Trouwens, ik zou graag zien dat ze mee gaat doen met precies zo'n protestmars in Iran, Syrie, Saudi-Arabië en Yemen. Demonstreren in Rusland is natuurlijk gewoon de veilige optie kiezen.
Kun jij niet normaal reageren?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:35 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Lieverd, als je over homoseksualiteit spreekt in die landen kun je zo wat zweepslagen verwachten. Erg stoer hoor 'Ik zou graag zien dat ze mee gaat doen met precies zo'n protestmars in Iran'...Je weet niets over het rechtsysteem in die landen, maar toch heerlijk stoere uitspraken doen. 'Veilige optie'
Gast, ben je 15 of zo?
Maar goed, het is duidelijk te lezen dat jouw reactie niet waardig genoeg is om verder op te reageren, gewoon tijdverspilling.
Niets gebeurd dus, misschien telt niet, dus moet je ook niet gaan lopen veroordelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien niet. Misschien wilde wel degelijk iemand steken.
Nee hoor, maar ze loopt zo heibel te schoppen in de krant en aandacht te vragen, als ze zichzelf dan echt zo'n held vind dan moet ze niet alleen maar naar Rusland gaan. Elders op de wereld is de situatie slechter dan daar, waarom daar niet naar toe gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:37 schreef Dodecahedron het volgende:
Is het alles of niets of zo? Of je stort 100.000 euro naar een rekening van een goed doel of helemaal niks? Wat is dat nou voor logica.
Nu doe je het weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ze loopt zo heibel te schoppen in de krant en aandacht te vragen, als ze zichzelf dan echt zo'n held vind dan moet ze niet alleen maar naar Rusland gaan.
Nee, ik vraag me af waarom ze naar Rusland gaat. Ze wil een probleem aankaarten wat ergens anders veel erger is. Het lijkt er op dat ze het probleem waarvoor ze demonstreerde ondergeschikt vindt, ze is nu namelijk enkel bezig Rusland in een kwaad daglicht te stellen als land.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:42 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.
Ze moet óf achter de geraniums blijven zitten óf gelijk demonstreren in Teheran?
Je verzint een dillemma die er niet is.
Geweld tegen homo's gebeurd wel degelijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niets gebeurd dus, misschien telt niet, dus moet je ook niet gaan lopen veroordelen.
Ze is het straatgeweld in Rusland in een kwaad daglicht aan het stellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom ze naar Rusland gaat. Ze wil een probleem aankaarten wat ergens anders veel erger is. Het lijkt er op dat ze het probleem waarvoor ze demonstreerde ondergeschikt vindt, ze is nu namelijk enkel bezig Rusland in een kwaad daglicht te stellen als land.
Wat een onzin, vorig jaar was ze ook in Warschau bij de Gaypride. Ze is Europarlementarier, begrijpelijk dat ze in de westerse regio blijft.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom ze naar Rusland gaat. Ze wil een probleem aankaarten wat ergens anders veel erger is. Het lijkt er op dat ze het probleem waarvoor ze demonstreerde ondergeschikt vindt, ze is nu namelijk enkel bezig Rusland in een kwaad daglicht te stellen als land.
Ze moet niet zo misbruik maken van haar positie als volksvertegenwoordiger. Ze dient de boel niet zomaar op te ruien in een ander land.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Geweld tegen homo's gebeurd wel degelijk.
Daarnaast: Sophie in 't Veld mag toch wel zeggen dat ze bang was voor die skinhead die met messen liepen te zwaaien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |