dank voor je verwelkomingquote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef Nijna het volgende:
Moedertjuh welkom!
Ik ben de hele dag door misselijk en dat al 11 weken lang blegh met af en toe een paar dagen dat minder is. En dan ben ik zo blij en denk dat het over is om dan op eens weer helemaal terug te komen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef wenneke1 het volgende:
Moedertjuh, welkom.
Die angst is ook bij mij aanwezig terwijl ik de eerste keer nergens last van had.
Hoe is het verder met alle "misselijken" hier.
Is het bij jullie vooral in de ochtend of mogen jullie ook gedurende de dag genieten van minder prettige gevoelens.
En voor de genen met al een kleine, hoe doen jullie dat als je zelf even helemaal er door heenzit en er een klein hummeltje aan je broek hangt voor aandacht?? Ik ben echte helemaal leeg af en toe. Net alsof ik een klein vampiertje om mijn nek heb hangen. ( Niet dat ze geen engel is en niet lief, maar af en toe is het echt een meisje.)
Hier niet, binnen 3 uur stond ze op de stoep! En dat is dan ook meer dan welkom! Evt. kan telefonisch advies meteen. Check alleen van tevoren je verzekering, anders kun je schrikken van de prijs van (thuis)consult.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Als je een afspraak zou willen maken met een lactatiekundige, zijn daar dan lange wachttijden voor? (Beetje vroeg, ik weet, maar toch)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:06 schreef p_iglet het volgende:
Je kunt ook navragen of je kraamzorg organisatie een eigen lactatiekundige heeft.
De kraamzorg die hier straks komt heeft een eigen lactatiekundige, en als je die tijdens de kraamtijd nodig mocht hebben, dan vergoed de verzekering dat altijd omdat het onder kraamzorg valt.
beetje wel he!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef jellyrose het volgende:
Memmel, alsnog van harte gefeliciteerd met Anna!wat een scheetje (doet me een beetje denken aan Meike van Karin
)
Ik hoor ook steeds dat het niet zou mogen, maar de eerste twee weken deed het ook echt pijn bij mij. Maar alleen bij het aanhappen. Na twee weken was dat weg en ik heb nooit een kloofje of zo gehad... Hier was het dus een kwestie van ff door te bijten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef owlet het volgende:
Ik blijf het lastig vinden om te zeggen dat pijn "er maar bij hoort" want ook bij een lichte huid hoort het niet zo veel pijn te doen dat je tegen het plafond schiet. Wat gevoeligheid is oke, de toeschietreflex voelen is ook oke. Maar echt zo veel pijn...... heb je een kloofje?
Voor alle misselijke dames: ik heb van een vriendin een half potje zwangerschapsgranules gekregen van VSM Puur Mama en het scheelt echt, het haalt het ondraaglijke van de misselijkheid af. De eerste dag dacht ik dat het erger werd en daarna werd het echt minder.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef wenneke1 het volgende:
Hoe is het verder met alle "misselijken" hier.
Is het bij jullie vooral in de ochtend of mogen jullie ook gedurende de dag genieten van minder prettige gevoelens.
En voor de genen met al een kleine, hoe doen jullie dat als je zelf even helemaal er door heenzit en er een klein hummeltje aan je broek hangt voor aandacht?? Ik ben echte helemaal leeg af en toe. Net alsof ik een klein vampiertje om mijn nek heb hangen. ( Niet dat ze geen engel is en niet lief, maar af en toe is het echt een meisje.)
Oud wijf!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:38 schreef owlet het volgende:
"je moet maar doorzetten" klinkt zo hard en ouwe-wijven-bakerpraatjes-achtig, maar ergens is het wel waar.
Als je het 'vertelt' hebt op het werk, dan heb je recht op meer pauzes (1/8ste van je werktijd). Bovendien moet er een afsluitbare kamer zijn waar je je in moet kunnen terugtrekken (met bank of bed)....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
De man met de hamer komt hier even langs.
Vorige week heel weinig hier op kantoor gewerkt dus toen is het me niet op gevallen en met het lange weekend enzo, maar nu...Ik ben echt zo moe!
Zou het liefst ergens een tukkie gaan doen!
Nou ja, nog een uurtje, dan mag ik naar huis.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat zo?Nooit geweten, maar eigenlijk vind ik dat zelf ook nog wel een klein beetje overdreven.
Ik zou overigens volgens mij best mijn deur dicht kunnen doen en op de grond kunnen gaan liggen. In principe zie je mij net niet door de ramen naar de gang.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... dat beeld is best reeël hoor.
Ik werk blij vlagen heel hard, neem nog weleens werk mee naar huis, maar bijvoorbeeld vandaag heb ik nog geen moer gedaan behalve 1 klus voor mijn baas. Het wil niet.![]()
ben wel benieuwd hoor beak wanneer het nou gebeurt sterktequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:47 schreef Beaker het volgende:
* meld *38 weken
Slecht geslapen en nog steeds dat gerommelvoor de rest weinig nieuws!
ik heb het gevoel dat ik ieder moment ongesteld moet worden en mijn rug doet ook nog zeer!
Moet om 11 uur bij de vk zijn
nou ik ben al blij dat het gelukt is dus elke week is welkomquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:56 schreef S-A-I-N-T het volgende:
moederthjuh, hier ook onregelmatig en de echo viel ook erg "tegen" bleek pas 6 weken te zijn.
Marit en beaker spannend hoor. Ik hoop dat beeb snel komt marit. Wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt misschien vast een voor teken even de slaap inhalen.
Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd.
Hier nog steeds zo misselijk en vanmorgen terwijl ik op de wc zat kon ik nog net op tijd bij de wasbak. Handig als je badkamer niet al te groot is. Maar bleg wat baal ik er van. Ruim 12 weken nu het mag best minder worden hoor.
liefs joyce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |