quote:Op maandag 28 mei 2007 11:05 schreef Memmel het volgende:
Ik wist niet dat je er zoveel in kwijt kon...![]()
![]()
Oh ja hoor!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef Tan het volgende:
Ik heb ook een catheter gehad, en geen blaasontsteking, dus het hoeft gelukkig niet altijdMaar dat lijkt me wel vreselijk, zo'n nierbekkenontsteking, Moonah, ben je d'r weer helemaal bovenop gekomen?
Je hoeft het niet perse te melden. Ik zou wel je papieren van de controle's meenemen zodat je, mocht het aan de andere kant van het land allemaal beginnen, je dat kunt laten zien in het zh.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:28 schreef Beaker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Crook en ik zijn echt super benieuwd en nieuwschierig naar onze eigen baby, we kunnen niet wachten tot het zover is!
As woensdag naar de vk, moet ik haar melden dat ik 1 juni een trouwerij heb aan de andere kant van het land?
Dat weet ikquote:Op maandag 28 mei 2007 17:02 schreef Rottdog het volgende:
Lieve Beaker hoe erg als het je ook in de oren klinkt het kan ook nog 4 weken duren.
Memmel van harte
bij mijn zoon die in oktober 16 wordt was ik 21quote:Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef Tan het volgende:
Moedertje, wat leuk, een oudere moeder. Hoe oud als ik vragen mag?en hoe ver ben je nu?
zit nu aan een beschuitje met suiker anders blijf ik boven de pot hangenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef wenneke1 het volgende:
Moedertjuh, welkom.
Die angst is ook bij mij aanwezig terwijl ik de eerste keer nergens last van had.
Hoe is het verder met alle "misselijken" hier.
Is het bij jullie vooral in de ochtend of mogen jullie ook gedurende de dag genieten van minder prettige gevoelens.
En voor de genen met al een kleine, hoe doen jullie dat als je zelf even helemaal er door heenzit en er een klein hummeltje aan je broek hangt voor aandacht?? Ik ben echte helemaal leeg af en toe. Net alsof ik een klein vampiertje om mijn nek heb hangen. ( Niet dat ze geen engel is en niet lief, maar af en toe is het echt een meisje.)
dank voor je verwelkomingquote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef Nijna het volgende:
Moedertjuh welkom!
Ik ben de hele dag door misselijk en dat al 11 weken lang blegh met af en toe een paar dagen dat minder is. En dan ben ik zo blij en denk dat het over is om dan op eens weer helemaal terug te komen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef wenneke1 het volgende:
Moedertjuh, welkom.
Die angst is ook bij mij aanwezig terwijl ik de eerste keer nergens last van had.
Hoe is het verder met alle "misselijken" hier.
Is het bij jullie vooral in de ochtend of mogen jullie ook gedurende de dag genieten van minder prettige gevoelens.
En voor de genen met al een kleine, hoe doen jullie dat als je zelf even helemaal er door heenzit en er een klein hummeltje aan je broek hangt voor aandacht?? Ik ben echte helemaal leeg af en toe. Net alsof ik een klein vampiertje om mijn nek heb hangen. ( Niet dat ze geen engel is en niet lief, maar af en toe is het echt een meisje.)
Hier niet, binnen 3 uur stond ze op de stoep! En dat is dan ook meer dan welkom! Evt. kan telefonisch advies meteen. Check alleen van tevoren je verzekering, anders kun je schrikken van de prijs van (thuis)consult.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Als je een afspraak zou willen maken met een lactatiekundige, zijn daar dan lange wachttijden voor? (Beetje vroeg, ik weet, maar toch)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:06 schreef p_iglet het volgende:
Je kunt ook navragen of je kraamzorg organisatie een eigen lactatiekundige heeft.
De kraamzorg die hier straks komt heeft een eigen lactatiekundige, en als je die tijdens de kraamtijd nodig mocht hebben, dan vergoed de verzekering dat altijd omdat het onder kraamzorg valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |