abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 13:32:41 #51
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49850038
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:05 schreef Memmel het volgende:
Ik wist niet dat je er zoveel in kwijt kon...
Herkenbaar! Had je ook een katheter? Mag ik je dan wijzen op de hele grote kans op blaasontsteking? Goed op letten hoor. Bij mij was die niet herkend, omhoog getrokken en een nierbekkenontsteking geworden. Je kunt preventief veel vitamine C slikken (van die bruistabletten, maakt de urine extra zuur). Mocht je toch antibiotica moeten gaan slikken (ja, sorry, ik loop op de zaken vooruit, maar ik heb door dit soort gedoe zoveel extra gesukkeld tijdens en na mijn kraamtijd), hou dan goed in de gaten dat jij en Anna geen spruw krijgen.

Maar buiten dat: geniet maar heerlijk van jullie mooie meiske!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 28 mei 2007 @ 14:03:34 #52
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49851052
Ik heb ook een catheter gehad, en geen blaasontsteking, dus het hoeft gelukkig niet altijd Maar dat lijkt me wel vreselijk, zo'n nierbekkenontsteking, Moonah, ben je d'r weer helemaal bovenop gekomen?
pi_49851107
Memmel, wat een lief meisje op de foto!! En fijn dat alles goed gaat..

Ik wordt steeds nieuwsgierig naar het kleine frummeltje in mijn buik...
  maandag 28 mei 2007 @ 14:13:46 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49851412
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef Tan het volgende:
Ik heb ook een catheter gehad, en geen blaasontsteking, dus het hoeft gelukkig niet altijd Maar dat lijkt me wel vreselijk, zo'n nierbekkenontsteking, Moonah, ben je d'r weer helemaal bovenop gekomen?
Oh ja hoor!
Maar mijn kraamhulp zei dat het in 90% van de gevallen optreedt. Bij mij was het te laat onderkend en dat geeft dus een hoop extra gedoe (en pijn). Dus ik wil absoluut geen paniek zaaien, maar als je het kunt voorkomen is dat natuurlijk wél zo fijn!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 28 mei 2007 @ 15:23:50 #55
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49853605
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:28 schreef Beaker het volgende:

[..]

Crook en ik zijn echt super benieuwd en nieuwschierig naar onze eigen baby, we kunnen niet wachten tot het zover is!
As woensdag naar de vk, moet ik haar melden dat ik 1 juni een trouwerij heb aan de andere kant van het land?
Je hoeft het niet perse te melden. Ik zou wel je papieren van de controle's meenemen zodat je, mocht het aan de andere kant van het land allemaal beginnen, je dat kunt laten zien in het zh.

Memmel mooi meisje heb je daar! En Anna is een van mijn favoriete namen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_49855853
Memmel,van harte gefeliciteerd met jullie dochter Anna

Beaker,je moet het wel melden en ook je papieren van de vlos meenemen.Als je daar gaat bevallen,weten ze van de hoed en de rand Maar waarom beval je gewoon niet even voor die tijd

Groetjes,Minoes
pi_49856319
Ik zou wel willen Minoes, maar volgens mij vermaakt de baby zich nog prima in mijn buik

Oja, ff over dat smssen. Ik geef vader Crook de eer om het aan jullie te komen melden, vind ie leuk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 28 mei 2007 @ 17:02:52 #58
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49856688
Lieve Beaker hoe erg als het je ook in de oren klinkt het kan ook nog 4 weken duren.

Memmel van harte
pi_49856865
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:02 schreef Rottdog het volgende:
Lieve Beaker hoe erg als het je ook in de oren klinkt het kan ook nog 4 weken duren.

Memmel van harte
Dat weet ik en ik vind het niet erg hoor ik geniet nog steeds volop van mijn zwangerschap! dus of het nou nog 1 week duurt of 3 of 4, ik geniet
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49857677
ja lijkt me leuk dus hier ben ik dan een nu wat oudere aanstaande mama
trouwens wel eng hoor nu bij mijn zoon geen seconde aan miskramen endergelijke gedacht en nu ben ik steeds bang
maar mijn gevoel is goed .
ik heb dus al een zoon van bijna 16 en dit is eigenlijk een wonder ( volgens de arts een staatsloterij trekking )
woensdag een echo dan weet ik hoever ik ben ik hou jullie op de hoogte kus moedertjuh

[ Bericht 0% gewijzigd door Moedertjuh op 29-05-2007 08:00:48 ]
pi_49857727
ik had het hier met marit-man over het melden van geboorte hier .. straks ..

hij moest lachen en dacht dat ik ook vanuit het kraambed nog wel kon commanderen ..
en hij me heus de laptop wel zou komen brengen
pi_49857788
hai Moedertje!
die angst lijkt me zeer normaal en menselijk, gelukkig maar dat je gevoel in ieder geval goed is!
Spannend woensdag de echo, dat maakt het allemaal zo echt en minder onzeker!
Ik ben benieuwd...
  maandag 28 mei 2007 @ 17:37:27 #63
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49857829
Memmel en Memmel-man.. van harte met jullie mooie dochter Anna !

Nieuwe zwangeren welkom..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_49859002
Moedertje van harte en welkom
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 28 mei 2007 @ 18:27:00 #65
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49859339
Moedertje, wat leuk, een oudere moeder. Hoe oud als ik vragen mag? en hoe ver ben je nu?
  maandag 28 mei 2007 @ 18:47:02 #66
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_49859907
moedertjuh die angst gaat wel weg, bij mij verdween dat pas toen ik over de grens van 12 weken was , ook omdat ik met 6 weken een bloeding had.
hoe vind je zoon het dat hij nog eeen brusje krijgt??
maar gefeliciteerd zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
zo een wonder heb ik ook in me buik.
ene week zegt de gyn er zit geen kans in op een naturlijke manier omdat vriend lief teweinig zaadcellen had en het dan waarschijnlijk ivf werd en een week later had ik een posi test in mijn handen.
pi_49859984
Memmel wat een mooi meisje heb je!

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
pi_49860769
Moedertjuh welkom!
Fake it till you make it...
pi_49861246
Moedertjuh, welkom.

Die angst is ook bij mij aanwezig terwijl ik de eerste keer nergens last van had.

Hoe is het verder met alle "misselijken" hier.
Is het bij jullie vooral in de ochtend of mogen jullie ook gedurende de dag genieten van minder prettige gevoelens.
En voor de genen met al een kleine, hoe doen jullie dat als je zelf even helemaal er door heenzit en er een klein hummeltje aan je broek hangt voor aandacht?? Ik ben echte helemaal leeg af en toe. Net alsof ik een klein vampiertje om mijn nek heb hangen. ( Niet dat ze geen engel is en niet lief, maar af en toe is het echt een meisje.)
pi_49863513
Moedurtjuh, welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Wenneke, ik was vooral misselijk in de middag, tegen 11 uur begon het, en rond 8 uur werd het weer wat beter. Maar ik had alleen het gevoel, heb er niet door overgegeven..
pi_49866153
@ Wenneke, ik had het de eerste 3 maanden hele de dag door een misselijk gevoel, maar niet overgeven! Na die 3 maanden was het helemaal weg
Nu heb ik het heel af en toe als ik te laat eet
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49869906
Memmel, Anna is mooi hoor!! Mag je trots op zijn!!!
Hoe voel jij je???? (ik vind het al heel knap dat je nu alweer "fokt" )

Marit en Beaker (en als ik nog iemand vergeet) succes met de laatste loodjes
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_49869950
Helaas 24/24 misselijk en gelukkig dankzij de tabletten niet meer alles overgeven, maar ik vind het wel heavy. Voor mijn gevoel is het erger en meer dan de vorige keer.
pi_49877016
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef Tan het volgende:
Moedertje, wat leuk, een oudere moeder. Hoe oud als ik vragen mag? en hoe ver ben je nu?
bij mijn zoon die in oktober 16 wordt was ik 21
en nu ben ik bijna 37 dus wel iets ouder
pi_49877044
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef wenneke1 het volgende:
Moedertjuh, welkom.

Die angst is ook bij mij aanwezig terwijl ik de eerste keer nergens last van had.

Hoe is het verder met alle "misselijken" hier.
Is het bij jullie vooral in de ochtend of mogen jullie ook gedurende de dag genieten van minder prettige gevoelens.
En voor de genen met al een kleine, hoe doen jullie dat als je zelf even helemaal er door heenzit en er een klein hummeltje aan je broek hangt voor aandacht?? Ik ben echte helemaal leeg af en toe. Net alsof ik een klein vampiertje om mijn nek heb hangen. ( Niet dat ze geen engel is en niet lief, maar af en toe is het echt een meisje.)
zit nu aan een beschuitje met suiker anders blijf ik boven de pot hangen
ik hoor morgen hoe ver ik ben denk zelf plus minnus 10 weken of zo en ik hoop echt dat dat morgen gevoel verdwijnt
mijn zoon van 16 zegt dat het een klein demoontje is die nu al aant plagen is
hij noemt de aanstaande kleine ook problem child maar is wat trots dat hij een broertje of zusje krijgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')