124. Koning Boudewijn Stadion-Nationaal stadion Belgie al zou ik daar als Belg niet al te trots op zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
123. Portsmouth-Fratton Park
Met wedstrijd uiteraard
Van de Belgische sadions waar ik geweest ben vond ik alleen Sclessin op een bepaalde manier indrukwekkend.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
124. Koning Boudewijn Stadion-Nationaal stadion Belgie al zou ik daar als Belg niet al te trots op zijn
Ik vind Belgie veel meer leuke stadions hebben als Nederland maar dit is een gedrocht, wsl door die sintelbaan en de infrastructuur rond het stadion is helemaal een ramp zeg.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van de Belgische sadions waar ik geweest ben vond ik alleen Sclessin op een bepaalde manier indrukwekkend.
België heeft inderdaad veel meer oude echte voetbalstadions, maar van de nieuwere stadions vind ik alleen Sclessin wel wat hebben. het Jan Breydel-stadion van Brugge vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vind Belgie veel meer leuke stadions hebben als Nederland maar dit is een gedrocht, wsl door die sintelbaan en de infrastructuur rond het stadion is helemaal een ramp zeg.
Waarom is dat forum alweer weg trouwens?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebbers van groundhoppen heb ik een klein forum gezet op mijn site dat alleen over groundhopping gaat. Voordat ik als spamkoning wordt neergezet (wat ik natuurlijk wel ben) heb ik speciaal voor Fok een linkje naar hier gezet. De link: http://groundhoppersonline.com
Die is ook ontzettend kick, ook schitterend is de terrace (lange zijde) op Union.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Samen met de facade van Union misschien wel de 2 mooiste hoofdtribunes van Belgie.
En die hoofdtribune van Lyra.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Samen met de facade van Union misschien wel de 2 mooiste hoofdtribunes van Belgie.
Teveel spam. Het was op een gegeven moment niet meer bij te houden om die weg te halen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom is dat forum alweer weg trouwens?
Ben er een aan het opzetten op mijn site trouwens. Vond het niveau op dat forum van je toch wel van niveau ondanks het kleine aantal gebruikers.
Dat moet je hem vragen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
Waar is de lijst van Yeahino? Nu kan ik me niet meer gaan rukken op mijn 1e plek
Volgens de stadionomroeper waren er 6108 toeschouwers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoeveel man trok Oberhausen gisteren?
Bedoel je van de gehele Oberliga? Misschien wel, maar sommige wedstrijden in de voormalige DDR willen ook nog weleens aardig wat publiek trekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
Best een aardig aantal voor de Oberliga. Zal wel het record van dit seizoen zijn.
Nee, van deze Oberliga. Maar het zou in totaal ook wel eens de hoogste opkomst kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef spurs het volgende:
[..]
Bedoel je van de gehele Oberliga? Misschien wel, maar sommige wedstrijden in de voormalige DDR willen ook nog weleens aardig wat publiek trekken.
Dat was wel een aardige wedstrijd. Veel publiek was er op afgekomen (er waren fans van Beerschot, Berchem, Aalst (heel veel), Racing Mechelen en Anderlecht) en de tweede helft was het voetballend ook erg spectaculair. Enige minpunt was dat La Louviere de wedstrijd won in de laatste 5 minuten. Boom heeft nu nog een waterkansje als er een ploeg uit de hogere klassen wegzakt, maar dat ziet er nu niet naar uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Hoe was Rupel Boom - Lalou?
Ik vind wel dat ze een leuk stadion hebben, zeker de zittribune.
En dankzij het resultaat van Antwerp staat KVM op kop!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gisteren ben ik naar Antwerp FC gegaan. De Bosuil blijft genieten, ondanks dat ik er al eerder ben geweest. Ook ben ik nog langs de resten van het Veltwijckpark (Germinal Ekeren) gegaan. Dat stadion was mijn eerste in het buitenland wat ik ooit heb bezocht. Best pijnlijk om te zien. Ook heb ik nog een prachtige houten tribune gezien van Macabbi Antwerpen, ooit een goede 3e klasser. Nu is alleen die tribune nog over, te weinig om als stadion te tellen. Toch is die tribune echt een aanrader.
en als ze minder laf op de bosuil hadden gespeeld, dan hadden ze misschien wel 9 punten gehad.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dankzij het resultaat van Antwerp staat KVM op kop!
Of verloren we net zoals de laatste 2x onterecht op de Bosuil.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef spurs het volgende:
[..]
en als ze minder laf op de bosuil hadden gespeeld, dan hadden ze misschien wel 9 punten gehad.
Heb hetzelfde probleem, uitvak is uitverkocht en thuisvak lijkt niet te lukken...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik hoop dat Lierse v KVM lukt, maar ik kan maar niet aan kaartjes komen :-( Lierse werkt echt enorm tegen :-(
Zou je dan 2 extra tickets voor mij mee kunnen nemen? Ik kan het geld gelijk overmaken en dat je ze dan voor de wedstrijd aan mij geeft? Ben zelf niet in staat om vandaag of morgen naar Lier te rijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem, uitvak is uitverkocht en thuisvak lijkt niet te lukken...
Denk dat ik morgen naar Lier rij om tickets te halen.
Mocht ik af kunnen rijden neem ik 2 tickets extra mee, dat stuur ik je dan wel via PB. Geld regelen we wel dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Zou je dan 2 extra tickets voor mij mee kunnen nemen? Ik kan het geld gelijk overmaken en dat je ze dan voor de wedstrijd aan mij geeft? Ben zelf niet in staat om vandaag of morgen naar Lier te rijden.
Ik ben vandaag nog via een Lierse-forum aan het proberen kaartjes te krijgen. Hoeveel zou ik er voor jou moeten vragen? Als het lukt hoef je morgen in ieder geval niet te rijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mocht ik af kunnen rijden neem ik 2 tickets extra mee, dat stuur ik je dan wel via PB. Geld regelen we wel dan.
Hopen dat die meeting op me werk niet doorgaat dan kan ik afrijden
Twee als het kan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog via een Lierse-forum aan het proberen kaartjes te krijgen. Hoeveel zou ik er voor jou moeten vragen? Als het lukt hoef je morgen in ieder geval niet te rijden.
Krijg totaal geen reactie. Dit gaat niet lukken. Kut-Liersequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog via een Lierse-forum aan het proberen kaartjes te krijgen. Hoeveel zou ik er voor jou moeten vragen? Als het lukt hoef je morgen in ieder geval niet te rijden.
Jij mag het anders ook doen hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Yeahinho, doe eens een nieuwe lijst maken.
quote:Nederland:
1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion
24. Woudenstein
25. Cambuur Stadion
26. DSB Stadion
Engeland:
27. Highbury
28. City of Manchester Stadium
29. Old Trafford
30. St. James' Park
31. Stadium of Light
Duitsland:
32. BayArena (Bayer Leverkusen)
Frankrijk:
33. Stade Vélodrome (L'OM)
Italie:
34. Stadio Ennio Tardini (Parma)
Kroatië
35. Stadion Maksimir
Spanje
36. Estadio Reyno de Navarra
Tsjechië
37. Bazaly Stadion
Mooi. Hoe laat ben jij er morgen? Ik werk morgen in Breda en ben om 17:00 afgewerkt, dus ik kan er vrij vroeg zijn. Welke tribune zitten/staan we eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Lierse gaat eraan!![]()
Barnet_Bee, hoe gaan we afspreken in Lier morgen? 4 Tickets zijn binnen!
Zitten in J. Naast het uitvak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Mooi. Hoe laat ben jij er morgen? Ik werk morgen in Breda en ben om 17:00 afgewerkt, dus ik kan er vrij vroeg zijn. Welke tribune zitten/staan we eigenlijk?
Wil jij soms de Den Ouden award winnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk en aardig, dat jullie op bezoek (zijn ge)gaan bij KV Mechelen en FC Antwerp... maar kan dat verdere geleuter niet gewoon in het België-topic aub?
Yeahinho is een zuurpruim.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wil jij soms de Den Ouden award winnen![]()
Tickets regelen voor andere groundhoppers mag al niet meer in een groundhoptopic?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk en aardig, dat jullie op bezoek (zijn ge)gaan bij KV Mechelen en FC Antwerp... maar kan dat verdere geleuter niet gewoon in het België-topic aub?
173. Guldensporenstadion -> Kv Kortrijkquote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
172. Gemeentelijk Parkstadion -> Rupel-Boom F.C.
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
036: FC Groningen - Euroborg
België:
037: KV Mechelen - Achter de Kazerne
038: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
039: Sint Truiden - Staaien (Oud)
040: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
041: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
042: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
045: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
046: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
047: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
048: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
049: Royal Antwerp FC - de Bosuil
050: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
051: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
052: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
053: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
054: Kleine Heyzel
055: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
056: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
057: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
058: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
059: KFC Vigor Wuitens Hamme - Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens Hamme
060: K. Lierse SK - Herman Vanderpoortenstadion
061: KV Kortrijk - Guldensporenstadion
Duitsland:
062: Alemannia Aachen - Tivoli
063: KSV Hessen Kassel - Auestadion
064: Hertha BSC - Olympia Stadion
065: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
066: FC Schalke 04 - Veltins Arena
067: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
068: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
069: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
070: Ipswich Town FC - Portman Road
Volgend seizoen toch maar eens een keer naar Boom gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Om Yeahino gerust te stellen zal ik wat foto's plaatsen van Rupel-Boom v La Louvière:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog meer foto's
Vorig jaar had je er nog 47, en daarna heb je er nog verschillende nieuwe stadions bijgepostquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
37denk ik/vind ik
Waar is de lijst?
Boom v Berchem is een leuke. Komt ook aardig wat man op af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgend seizoen toch maar eens een keer naar Boom gaan.
Stadion ziet wel aardig uit.
Dit seizoen komt er (onder voorbehoud) nog eentje bij, dan is het verder wachten tot dat in Augustus het nieuwe seizoen begint.
OK, zal de datum van Boom-Berchem Sport in de gaten houden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Boom v Berchem is een leuke. Komt ook aardig wat man op af.
Welke ga je misschien dit seizoen nog bezoeken?
Het is dan wel niet de reden, maar er zullen over een jaar een aantal rijen onder komen. Een stuk of drie á vier denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef DRD het volgende:
106: Euroborg...
Verder staan de tribunes op de lange zijde toch nog behoorlijk ver van het veld af, wat is daar de reden van?
Ja. Net zoiets als Highbury ipv de officiële naam Arsenal Stadium en Upton Park ipv Boleyn Ground.quote:
Ben wel benieuwd naar dat stadion. Plaats je hier dan wat foto's?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
OK, zal de datum van Boom-Berchem Sport in de gaten houden.
De kans is groot dat ik volgende week donderdag nog Seattle Sounders-Miami FC ga bezoeken in het Qwest Field (normaal stadion van het NFL-team de Seattle Seahawks). De Sounders (uitkomend in de USL profcompetitie) spelen hier veel van hun thuiswedstrijden.
Bij mijn weten is het niet op dezelfde manier ingeburgerd bij de supporters.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja. Net zoiets als Highbury ipv de officiële naam Arsenal Stadium en Upton Park ipv Boleyn Ground.
Ja, doe ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar dat stadion. Plaats je hier dan wat foto's?
De City-fans die ik ken hebben het allemaal over Eastlands. Ik was ook bij Watford v Man City en daar ging het ook over Eastlands de hele tijd. Zelfs bij MotD hebben ze het over Eastlands. Wel logisch, want City of Manchester Stadium bekt niet echt lekker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het niet op dezelfde manier ingeburgerd bij de supporters.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Echte voetbalsfeerBij het Nederlands (jeugd) elftal
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:42 schreef manny het volgende:
Op de onderste ring zit je dus echt niet droog...zeker gisteren toen er een soort wolkbreuk plaatsvond... publiek daar moest echt vluchten
Die hele "polonauise" hoempapa sfeer bij het nederlands elftal kan mij ook gestolen worden. Mijn opmerking in dit "groundhoppers" topic ging over het stadion. Straalt m.i. voetbal uit, de sfeer is goed. Anders dan in zo'n multifunctionele bak als het Gelredome of de Arena.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:07 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
![]()
Het is stil aan de overkant![]()
Foppe is oke ole ole
![]()
Klopt toch niet helemaalquote:Op zondag 10 juni 2007 23:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
173. Guldensporenstadion -> Kv Kortrijk
Dit was de laatste voor mij van dit seizoen en wat voor een. Geweldige wedstrijd gezien en erg leuk stadion.
Racing Schaerbeek (een migrantenclub voor Marokkanen) en Kosova Schaerbeek (voor de Albaneze/Kosovaarse imigranten). Ik heb de plannen van Anderlecht ook gelezen. Ben benieuwd of ze het gaan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef DarkShine het volgende:
@ Barnet_Bee; Er spelen toch 2 clubs momenteel in dat krot Stade du Crossing ?
Anderlecht heeft ook overwegen om op die plek een nieuw stadion uit de grond te stampen.
Ja, want als er eenmaal iemand op zo’n advertentie drukt dan blijven ze komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Heb trouwens nog niks fatsoenlijks tegen die spambots gevonden, dus wacht nog steeds ff met reclame maken ervoor.
Ik heb het een keer gezien met 3000 man of zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Bizar die leegte daar. Op zich best een leuk stadion.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
DAM, lees eens mee of rot op uit dit topic.
Ik word moe van al die achterlijke posts van je met domme vragen.
Niet lezen of ben jij iemand die zijn kop steeds tegen een muur stoot terwijl je begint te bloeden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
DAM, lees eens mee of rot op uit dit topic.
Ik word moe van al die achterlijke posts van je met domme vragen.
Jij lijkt me wel zo iemand aangezien je hier steeds blijft posten terwijl amper iemand je serieus neemt ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet lezen of ben jij iemand die zijn kop steeds tegen een muur stoot terwijl je begint te bloeden?
Dat spreekt mij wel heel erg aanquote:Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef DRD het volgende:
ontzettend pauperig.
Veel Amerikanen met Engelse roots. En die zijn dan voor Engeland want zo hoort dat.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zit nog behoorlijk vol. Vooral veel import Engelsen zeker ipv Amerikanen?
Helemaal vergeten dat ik ook nog in Bern geweest ben. FC Thun-Ajax. Prachtige wedstrijd was dat. Stadion is van Young Boys, maar wij speelden daar tegen Thun omdat het stadion van Thun niet aan de eisen van de Uefa voldeed. Zelfde geldt trouwens voor de wedstrijd tegen Zulte-Waregem. Die in het Jules Otten Stadion van AA Gent werd gespeeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nederland:
1. De Meer (AJAX)
2. Olympisch Stadion Amsterdam (AJAX)
3. Amsterdam Arena (AJAX)
4. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
5. Euroborg (FC Groningen)
6. De Kuip (feyenoord)
7. Nieuw Galgenwaard (fc utrecht)
8. Galgenwaard (oude stadion) (fc utrecht)
9. Arke Stadion (Twente)
10. Parkstad Limburg Stadion (Roda)
11. Rat Verlegh Stadion (NAC)
12. De Vijverberg (De Graafschap)
13. Het Kasteel (Sparta)
14. Mandemakers Stadion (RKC)
15. RBC Stadion
16. Polman Stadion (heracles)
17. DSB Stadion (az)
18. Philips Stadion (psv)
19. Willem II Stadion
Engeland:
20. Highbury (Arsenal)
21. Emirates Stadium (Arsenal)
Duitsland:
22. Olympia Stadion (Bayern Munchen)
Frankrijk:
23. Stade de l'Abbé Deschamps (Auxerre)
Italie:
24. Della Alpi (Juve)
25. San Siro (AC Milan & Inter Milan)
Spanje
26. Camp Nou (Barca)
Tsjechië
27. Toyote Arena (Sparta Praag)
België:
28. Jules Otten Stadion (AA Gent)
29. Jan Breydelstadion (Club Brugge)
Denemarken:
30. Parken (Brondby)
Noorwegen:
31. Arasen Stadium (IK Start)
Dit zijn ze geloof ik allemaal tot nu toe
Je kunt ook niks zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:21 schreef TerroRobbie het volgende:
al 1 gebruiker.
En nu al spam op het forum.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Nu het forum van Barnet Bee er niet meer is heb ik er zelf een op mijn site gezet:
[[url=http://groundhopping.logt.nu/graphics/banner.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt het forum ook direct bereiken door naar deze link te gaan.
Nog meer forummodificaties ertegen installeren dusquote:
Je moet eens achter de tijdelijke tribune komen van het bezoekersvak. Daar kunnen ze nog niet de halve capaciteit ontvangen van de capaciteit in het bezoekersvak. Verschrikkelijk was het om daar iets te drinken proberen te krijgen!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
179. Ottenstadion -> AA Gent
Viel me erg tegen. Enorme wachtrijen buiten (voor een intertoto-wedstrijd) en stadion zelf is ook niet zoveel meer met die tijdelijke tribune achter de goal. Het wordt tijd voor ze dat ze gaan verhuizen naar dat Arteveldestadion (het 10-jarenplan).
Zeiken? Ik constateer slechts de feiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kun jij niks anders dan zeiken, ga anders zelf even naar Kiev en neem wat foto's.
Extreem rechts?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Voetbalseizoen was net afgelopen, alles zat dicht en het stadion is omringd door bomen. Zit eigenlijk net op de rand van een heel groot stadspark. Mooi park ook. Verder staat het stadion pal in het centrum van de stad. Kiev is trouwens een enorm grote stad.
Dinamo Kiev-supporters zijn over het algemeen extreem rechts ja. Rondom het stadion staan genoeg racistische leuzen en logo's. Over het algemeen zijn Oekraieners ook veel nationalistischer dan Nederlanders. Dat draagt er ook wel bij toe.quote:
quote:Stadion KVM heet voortaan ‘Veolia-Stadion’
Kersvers eersteklasser KV Mechelen speelt komend seizoen niet meer in Achter De Kazerne, maar in het Veolia-Stadion. Dat is de club met de nieuwe hoofdsponsor overeengekomen. Veolia is een transportbedrijf dat een contract is aangegaan voor twee seizoen. Zo wordt het één van de hoofdsponsors.
Veolia Transport is één van de takken van het grote Franse concern Veolia Environnement. Het heeft activiteiten in de sectoren water, vuilverwerking, energie en transport. De jaarlijkse omzet van Veolia bedraagt circa 26 miljard euro. Het telt meer dan 300.000 werknemers.
Bron: Voetbalkrant
Maar ik neem nooit mijn fototoestel meequote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef DRD het volgende:
Graag, ik kijk liever foto's (zeker nu stadionwelt.de al meer dan een jaar betaald is) dan alleen de pure lijstjes van mensen lezen.
Ik ook niet, maar gsm met foto-mogelijkheid doet wonderenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik neem nooit mijn fototoestel mee![]()
03-02-08quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gsm met foto-mogelijkheid doet wonderen.
Mooie foto's trouwens Robbie, wanneer ben je in het nieuwe Den Haag-stadion geweest?
quote:VVV krijgt multifunctionele voetbaltempel
VVV Venlo gaat voetballen in een multifunctioneel centrum. Het nieuwe stadion wordt volledig overdekt. In 2010 moet de nieuwe voetbaltempel klaar zijn.
De voetbalclub uit Venlo gaat in zee met verschillende consortiums om de bouw te realiseren. Het centrum wordt niet alleen gebruikt als voetbalstadion. Ook worden er in de toekomst concerten en andere culturele evenementen georganiseerd. In Nederland zijn Ajax en Vitesse de enige clubs die gebruik maken van een multifunctioneel centrum. Het stadion in Venlo krijgt een capaciteit van minimaal 15.000 toeschouwers.
Bron: L1
Minimaal 15.000?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef spurs het volgende:
Op www.fankaart.nl staat bij Dordrecht '90 een prachtige historische foto van het oude stadion.
De Aachense nieuwbouw gaat je geen extra stadion opleverenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:29 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, maar voor dat soort zaken hebben we al een ander topic:
[Stadions] #2: Allemaal nieuwbouw en verbouwingen
Hier gaat het om groundhoppen.
Veel plezier daar. Maak je weer een aantal foto's? Stadion van Sparta heb je al gehad toch? Kan me vaag herinneren dat ik je nog ff gesproken had daar. Met je Tulpen uit Amsterdam (in het Tsjechisch) spandoek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, trouwens, ik ben in Praag vanaf morgen voor 9 dagen. Moet sowieso langs het stadion van Slavia. Als ik tijd heb ga ik ook wel even langs de stadia van Sparta, Bohemians 1905 en Viktoria Zizkov.
Competitie in Tsjechie begint 5 augustus al geloof ik.
Was je daar nog niet geweest joh?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef Sandstorm_81 het volgende:
+1 De Vliert
Is hij een Belg dan? Dacht Vites-supporterquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof jij de meeste Belgische stadions al gezien hebt
je moet niet denken blijkt wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is hij een Belg dan? Dacht Vites-supporter.
Hij is supporters van de KV.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die 2 zijn iig een stuk positiever dan die uit Mechelen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
de KV.quote:
Nederlands-talig is OKquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
x10=> Vite$$e is de ploeg waar ik de grootste hekel aan heb in Nederland.
Wel een opvallende muziekkeuze bij Fc Den Bosch. Het leek wel het schlagerfestival en ik vond het freaky dat de meeste supporters ook elk liedje konden meezingen. Beangstigend! De tribune van de M-side vond ik nog wel mooi. De rest was een beetje Gamma bouwpakket.
Ik ben Kv Mechelen supporter.![]()
Oja, daar mogen we alleen lijstje van postenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet teveel op ingaan want anders gaat Yeahinho weer huilen.
180. Georg-Melches Stadion -> RW Essenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
179. Ottenstadion -> AA Gent
Joh, ik weet echt totaal niet meer wie jij bent. Ik was ook helemaal teringlam toen. Dat doek heb ik na die teringwedstrijd ook laten hangen daar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Veel plezier daar. Maak je weer een aantal foto's? Stadion van Sparta heb je al gehad toch? Kan me vaag herinneren dat ik je nog ff gesproken had daar. Met je Tulpen uit Amsterdam (in het Tsjechisch) spandoek.
Bij deze Estadio da Luz (65.400) van Benfica in de buitenwijken van Lissabon:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:49 schreef NAKZ het volgende:
(...)
Portugal
24. Estadio do Restelo (CF Os Belenenses)
25. Estadio da Luz (SL Benfica)
(...)
Weekje Lissabon levert weer twee stadions op, zal als ik tijd heb nog wel wat foto's plaatsen.
Zodra ik ze heb zal ik kijken of ik ze kan plaatsen. Ook de bus van de Bhutanese KNVB gespot, voorbij een wedstrijd gereden (geen tijd om langer te kijken) en met twee middelbareschool teams tijdens de rust van hun wedstrijd op de fotoquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik zou wat foto's erg waarderen Doc! Da's nog eens een unieke ground.
Het was bijna uitverkocht, in de hoeken waren nog wat lege plaatsen, weet de exacte cijfers niet. Ik ben een weekendje in Parijs geweest (vrijdag - maandag) en heb op de dag zelf nog kaarten aan de kassa gekocht, was niet echt gepland om naar de wedstrijd te gaan dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoeveel man zaten er en heb je het met een dagtrip gedaan? Heb een hekel aan de club PSG, maar zou het PdP wel eens willen bezoeken.
Een kleine updatequote:Op donderdag 12 februari 2004 17:15 schreef okee6 het volgende:
1 De Kuip - Rotterdam
2 Philips - Eindhoven
3 Kruisstraat - Heerenveen
4 Abe Lenstra - Heerenveen
5 Oosterpark - Groningen
6 Oosterenk - Zwolle
7 Het Diekman - Enschede
8 Arke Stadion - Enschede
9 MyCom-Stadion - Breda
10 Galgenwaard - Utrecht
11 Olympisch Stadion - Amsterdam
12 Camminghaburen/Cambuur - Leeuwarden
13 Nieuw-Monnikenhuize - Arnhem
14 Kaalheide - Kerkrade
15 De Vijverberg - Doetinchem
16 De Krommedijk - Dordrecht
17 De Adelaarshorst - Deventer
18 Het Kasteel - Rotterdam
19 Het Zuiderpark - ADO Den Haag
20 Beatrixstraat - Breda
21 Wageningse Berg - Wageningen
22 Berg&Bos - Apeldoorn
23 Wembley - Londen
24 Camp Nou - Barcelona
25 Olympisch stadion - Barcelona
26 Olympia stadion - Berlijn
27 Hidegkuti Nándor - Boedapest
28 Nép-stadion - Boedapest
29 Ulloi Ut - Boedapest
30 San Siro - Milaan
31 Nya Ullevi - Göteborg
32 Rhein Park - Vaduz
quote:België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier
Bosnië
03. Stadion Prijedor, Prijedor
Duitsland
04. Volkswagen Arena, Wolfsburg
05. Weserstadion, Bremen
06. AOL-Arena, Hamburg
07. Millerntor, Hamburg
08. Preußenstadion, Münster
09. Paul Janes Stadion, Düsseldorf
10. Ruhrstadion, Bochum
11. Lohrheidestadion, Wattenscheid
12. Georg-Melches-Stadion, Essen
Engeland
13. Highbury, Londen
14. Craven Cottage, Londen
15. White Hart Lane, Londen
16. Portman Road, Ipswich
17. Huish Park, Yeovil
18. Ashton Gate, Bristol
19. Memorial Stadium, Bristol
Finland
20. Urheilupuisto, Mikkeli
21. Olympiastadion, Helsinki
22. Finnair Stadium, Helsinki
23. Lahden Stadion, Lahti
24. Kisapuisto, Lahti
25. Harju, Jyväskylä
26. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
27. Stade de France, Saint Denis
Ierland
28. Dalymount Park, Dublin
29. Croke Park, Dublin
30. Tolka Park, Dublin
31. Carlisle Grounds, Bray
Nederland
32. Stadion Oosterpark, Groningen
33. Stadion De Langeleegte, Veendam
34. Gelredome, Arnhem
35. Arke Stadion, Enschede
36. Philips Stadion, Eindhoven
37. De Kuip, Rotterdam
38. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
39. Alkmaarderhout, Alkmaar
40. Wagner & Partners Stadion, Sittard
41. Willem II Stadion, Tilburg
42. Stadion Galgenwaard, Utrecht
43. Mandemakers Stadion, Waalwijk
44. De Goffert, Nijmegen
45. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
46. MyCom Stadion, Breda
47. De Vijverberg, Doetinchem
48. Amsterdam ArenA, Amsterdam
49. Eneco Stadion, Rotterdam
50. Stadion Stad Rotterdam Verzekeringen, Rotterdam
51. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
52. Unive Stadion, Emmen
53. Oosterenk Stadion, Zwolle
54. Veronica Stadion, Volendam
55. Zuiderpark Stadion, Den Haag
56. Stadion de Koel, Venlo
57. Cambuur Stadion, Leeuwarden
58. Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
59. Polman Stadion, Almelo
60. Adelaarshorst, Deventer
61. ECCO Stadion, Den Bosch
62. Euroborg, Groningen
63. DSB Stadion, Alkmaar
64. Olympisch Stadion, Amsterdam
Servië
65. Stadion Partizana, Belgrado
Spanje
66. Camp Nou, Barcelona
Zweden
67. Rasunda Stadion, Stockholm
68. Stockholms (Olympisch) Stadion, Stockholm
69. Söderstadion, Stockholm
125. Stade Josy Barthel-Nationaal Stadion Luxemburgquote:Op zondag 27 mei 2007 13:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
124. Koning Boudewijn Stadion-Nationaal stadion Belgie al zou ik daar als Belg niet al te trots op zijn
Een weekje Engeland heeft ervoor gezorgd dat ik flink wat stadions heb gezien. Hoogtepunt was de wedstrijd van Hyde United tegen Vauxhall Motors. 0-3 bij rust, 6-3 op het eind. Binnenkort plaats ik een verslagje van dit tripje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
180. Georg-Melches Stadion -> RW Essen
Erg leuk stadion en een goede sfeer in de derby tegen RW Oberhausen. Verrassende 1-4 overwinning van RW Oberhausen ook.
Niet perongeluk op een mijn gestapt hoop ik?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:50 schreef Erasmusch het volgende:
38. National Stadium, Vientiane
39. Olympic Stadium, Phnom Penh
pics komen nog wel
Lijkt wel of 'ie Van Persie een hoek wil verkopen (van mij mag 'ie).quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:46 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 148: Ashburton Grove, (Arsenal - Manchester City 1-0, Premier League)
[afbeelding]
So far nog niet nee. Wel een AK47 mogen leegknallenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet perongeluk op een mijn gestapt hoop ik?
001: Ado Den Haag - Zuiderpark
002: AFC Ajax - Amsterdam ArenA
003: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
004: BV Veendam - Lange Leegte
005: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
006: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
007: Excelsior Rotterdam - Woudestein
008: FC Den Bosch - de Vliert (2, 3 & 4 tribune versie)
009: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
010: FC Groningen - Euroborg
011: FC Groningen - Oosterpark
012: FC Twente - Arke Stadion
013: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
014: FC Volendam - Kras Stadion
015: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
016: Feyenoord Rotterda - de Kuip
017: Fortuna Sittard - de Baandert
018: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
019: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
020: Helmond Sport - de Braak
021: Heracles Almelo - Polman Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
024: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
025: NEC Nijmegen - de Goffert
026: PSV Eindhoven - Philipsstadion
027: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
028: RKC Waalwijk - Mandemakers Stadion
029: Roda JC - Kaalheide
030: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
031: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
032: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
033: Vitesse - Gelredome
034: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
035: VVV Venlo - De Koel
036: Willem II - Willem II Stadion
België:
037: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
038: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
039: K.A.A. Gent - Jules Ottenstadion
040: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
041:KFC Dessel Sport - Lorzestadion
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: KFC Vigor Wuitens Hamme - Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens Hamme
044: Kleine Heyzel
045: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
046: Koninklijke Lierse SK - Herman Vanderpoortenstadion
047: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
048: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
049: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
050: KV Kortrijk - Guldensporenstadion
051: KV Mechelen - Achter de Kazerne
052: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
053: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
054: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
055: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
056: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
057: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
058: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
059: Royal Antwerp FC - de Bosuil
060: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
061: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
062: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
063: Sint Truiden - Staaien (Oud)
064: Sporting Lokeren OVL - Daknam Stadion
Duitsland:
065: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
066: Alemannia Aachen - Tivoli
067: FC Schalke 04 - Veltins Arena
068: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
069: Hertha BSC - Olympia Stadion
070: KSV Hessen Kassel - Auestadion
Italië:
071: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
072: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
073: Ipswich Town FC - Portman Road
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef Egol het volgende:
1.FC Den Haag
2.PSV
3.ajax (de meer)
4.ajax
5.Feyenoord
6.Vitesse
7.Willem II
8.RBC Roosendaal
9.SC Heerenveen
10.FC Twente
11.MVV
12. AZ (Alkmaarderhout)
13. FC Groningen (Oosterpark)
14. RKC
15. Utrecht
16. Sparta
17. Excelsior
18. NEC Nijmegen
19. AS Nancy
20. FC Karnten
21. FC Basel
22. R. Antwerp FC
23. Wembley (oud) Engeland - Saoudi Arabië![]()
24. Chelsea FC
25. Swindon Town FC
26. Reading FC
27. FC Den Haag nieuw stadion
28. Neftochimik Burgas (Nationaal stadion Bulgarije)
29. Fenix Stadion Genk
Dat is toch zowat op dezelfde locatie (scheelt toch niet veel?) ??quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Telt dat tijdelijk bouwval van Zwolle ook als nieuw stadion?
Idd, veld is alleen een paar meter verschoven ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is toch zowat op dezelfde locatie (scheelt toch niet veel?) ??
Heb ik helaas geen foto's van. Maar redelijk groot? Mwa misschien de hoofdtribune, maar het staantribune'tje...quote:Op zaterdag 8 september 2007 07:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
047: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele -> Darkshine, heb je ook foto's van dit stadion? Deze ken ik helemaal niet, maar schijnt nog redelijk groot te zijn.
Morgen ga ik naar Lyra v Berchem Sport, maar die heb ik al ooit gehopt. Nu met een wedstrijd, die hopelijk een flink aantal toeschouwers trekt.
Ik weet het niet meer echtquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is het voor de rest nog de moeite waard? En met welk stadion kun je het een beetje vergelijken?
Dit is dus niet het nationale stadion van Bulgarije. Die staat in Sofia, naast het stadion van CSKA Sofia.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:12 schreef Egol het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja als je op vakantie bent in Sunnybeach en dit stadion legt er redelijk in de buurt dan moet je natuurlijk even een kijkje nemen![]()
118 Estadio Municipal - U.D. Marbellaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef spurs het volgende:
117 Tivoli - Alemannia Aachen.
Van het weekend hoop ik 1 of 2 wedstrijden in Spanje te kunnen bezichtigen.
Op dit moment speelt Bulgarije zijn wedstrijden daar.quote:Op zondag 9 september 2007 10:46 schreef spurs het volgende:
[..]
Dit is dus niet het nationale stadion van Bulgarije. Die staat in Sofia, naast het stadion van CSKA Sofia.
Je hebt al in dit topic gepost. Wat is dit dan voor kansloze TVP? Kneusquote:Op maandag 10 september 2007 10:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TVP
Ja Engeland heeft ook meerdere wedstrijden afgewerkt op Old Trafford, maar dan is dat nog niet het nationale stadion.quote:Op zondag 9 september 2007 14:55 schreef Egol het volgende:
[..]
Op dit moment speelt Bulgarije zijn wedstrijden daar.
Let op je hartquote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt al in dit topic gepost. Wat is dit dan voor kansloze TVP? Kneus
Ik tel hem gewoon mee!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, veld is alleen een paar meter verschoven ofzo.
Echt een bouwval, dat de KNVB dit toestaat zeg.
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/zwolle_klein_.jpg]afbeelding][/url]
klik voor vergroting
Aan de lange zijde een nieuwe (nog onoverdekte) tribune voor zo'n 3.000 Zwolle-fans. En achter het doel een tijdelijk uitvak; (een deel van) een uitgeklede tribune van het oude stadion, met wat hekken er omheen....
Stadion op bijna dezelfde locatie meetellen?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En een van de vetste
Tigre![]()
Ik heb wel wat foto's gemaakt. Misschien dat ik er vanavond wat plaats.quote:Op zondag 16 september 2007 09:33 schreef DarkShine het volgende:
Foto's van KVO?
Had lierse wat volk mee?
38:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:50 schreef Erasmusch het volgende:
38. National Stadium, Vientiane
39. Olympic Stadium, Phnom Penh
pics komen nog wel
126. White Hart Lane-sperzquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
125. Stade Josy Barthel-Nationaal Stadion Luxemburg
UN Kaerjeng v Standard Liege @ UEFA Cup
Ben je nou ook fan van de Sperz geworden?quote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
126. White Hart Lane-sperz
sperz v Arsenal @ Premier League
Vond ik zelf ook, vooral dat van Meppen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef DarkShine het volgende:
Kicke stadions fanneke!
Dat is absoluut jammer.quote:Op zondag 30 september 2007 18:52 schreef NeedeRadicals het volgende:
Bernabeu is inderdaad een prachtig stadion..stond ook hoog op mijn verlanglijstje, was daarom ook blij met Getafe als loting in Uefa Cup.
Achteraf gezien waren we beter een dag eerder gegaan, konden we nog naar Real-Werder.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:30 schreef Barnet_Bee het volgende:
192. Memorial Ground -> Bristol Rovers (fantastische wedstrijd in een uitverkocht stadion tegen Leeds)
193. Field Mill -> Mansfield Town
Gisteren opnieuw naar Brussel geweest voor België v Finaln en vooraf wat stadions bezocht die ik nog niet had gezien:quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
194. Stonebridge Road -> Gravesend & Northfleet Ebbsfleet United. Een erg leuk stadion.
120 Franz Horr Stadion - FK Austria Wienquote:Op zondag 9 september 2007 10:50 schreef spurs het volgende:
[..]
118 Estadio Municipal - U.D. Marbella
119 La Rosaleda - Malaga C.F.
quote:België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier
Bosnië
03. Stadion Prijedor, Prijedor
Duitsland
04. Volkswagen Arena, Wolfsburg
05. Weserstadion, Bremen
06. AOL-Arena, Hamburg
07. Millerntor, Hamburg
08. Preußenstadion, Münster
09. Paul Janes Stadion, Düsseldorf
10. Ruhrstadion, Bochum
11. Lohrheidestadion, Wattenscheid
12. Georg-Melches-Stadion, Essen
Engeland
13. Highbury, Londen
14. Craven Cottage, Londen
15. White Hart Lane, Londen
16. Portman Road, Ipswich
17. Huish Park, Yeovil
18. Ashton Gate, Bristol
19. Memorial Stadium, Bristol
Finland
20. Urheilupuisto, Mikkeli
21. Olympiastadion, Helsinki
22. Finnair Stadium, Helsinki
23. Lahden Stadion, Lahti
24. Kisapuisto, Lahti
25. Harju, Jyväskylä
26. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
27. Stade de France, Saint Denis
Ierland
28. Dalymount Park, Dublin
29. Croke Park, Dublin
30. Tolka Park, Dublin
31. Carlisle Grounds, Bray
Italië
32. Stadio Artemio Franchi, Florence
Nederland
33. Stadion Oosterpark, Groningen
34. Stadion De Langeleegte, Veendam
35. Gelredome, Arnhem
36. Arke Stadion, Enschede
37. Philips Stadion, Eindhoven
38. De Kuip, Rotterdam
39. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
40. Alkmaarderhout, Alkmaar
41. Wagner & Partners Stadion, Sittard
42. Willem II Stadion, Tilburg
43. Stadion Galgenwaard, Utrecht
44. Mandemakers Stadion, Waalwijk
45. De Goffert, Nijmegen
46. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
47. Rat Verlegh Stadion, Breda
48. De Vijverberg, Doetinchem
49. Amsterdam ArenA, Amsterdam
50. Sparta Stadion, Rotterdam
51. Woudestein, Rotterdam
52. RBC Stadion, Roosendaal
53. Unive Stadion, Emmen
54. Oosterenk Stadion, Zwolle
55. Veronica Stadion, Volendam
56. Zuiderpark Stadion, Den Haag
57. Stadion de Koel, Venlo
58. Cambuur Stadion, Leeuwarden
59. Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
60. Polman Stadion, Almelo
61. Adelaarshorst, Deventer
62. ECCO Stadion, Den Bosch
63. Euroborg, Groningen
64. DSB Stadion, Alkmaar
65. Olympisch Stadion, Amsterdam
Servië
66. Stadion Partizana, Belgrado
Spanje
67. Camp Nou, Barcelona
Zweden
68. Rasunda Stadion, Stockholm
69. Stockholms (Olympisch) Stadion, Stockholm
70. Söderstadion, Stockholm
Yep, ik leef nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah Spurs, leef jij ook nog.
Sportpark Schoonenberg begint nu toch wel een beetje triest te worden he.
Rusland:quote:Op maandag 17 september 2007 13:53 schreef Gatalin het volgende:
Nederland:
1. Alkmaarderhout
2. Amsterdam ArenA
3. Arke Stadion
4. Gelredome
5. Stadion Oosterpark
6. Stadion Feijenoord
7. DSB Stadion
8. Zuiderparkstadion
9. 't Kasteel
Engeland:
10. Loftus Road
11. St James' Park
Duitsland:
12. RheinEnergieStadion
13. Weserstadion
Zwitserland:
14. Hardturm
Zo'n lijst hebben ik en anderen ook al jaren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef DRD het volgende:
Alleen met je eigen club (of land) naar wedstrijden gaan, en verder niet. Hele gave lijst!
En de bus reed nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Mindlight het volgende:
37. Cambuur stadion.
Haha sinds ik mijn rijbewijs + auto heb is de bus uit de gratie geraakt. Nadeel is wel dat ik een groot deel van de eerste helft gemist heb.quote:
10 euro voor een wedstrijd in de verbandsligaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:30 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 154: Lohrheide-Stadion (SG Wattenscheid 09 - TuS Erndtebrück 5-2, Verbandsliga Westfalen II)
[ afbeelding ]
Wedstrijd tussen de nummers 1 (Erndtebrück) en 2.
Wattenscheid heb ik begin jaren 90 nog bij Leverkusen in de Bundesliga zien spelen. Daar hebben ze toen een jaar of 4 in gespeeld. Nu zijn ze afgezakt naar de Verbandsliga (5e niveau).![]()
Stadion is natuurlijk veel te groot voor die afdeling.
Vandaag waren er een kleine 1000 toeschouwers, waarvan de meeste op deze tribune zaten:
[ afbeelding ]
De grote hoofdtribune bleef dicht:
[ afbeelding ]
Achter beide doelen staanplaatsen:
[ afbeelding ]
Och, als je zo'n leuke wedstrijd ziet met 7 doelpunten vind ik het wel meevallen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
10 euro voor een wedstrijd in de verbandsliga![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |