Ik ook niet, maar gsm met foto-mogelijkheid doet wonderenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik neem nooit mijn fototoestel mee![]()
03-02-08quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gsm met foto-mogelijkheid doet wonderen.
Mooie foto's trouwens Robbie, wanneer ben je in het nieuwe Den Haag-stadion geweest?
quote:VVV krijgt multifunctionele voetbaltempel
VVV Venlo gaat voetballen in een multifunctioneel centrum. Het nieuwe stadion wordt volledig overdekt. In 2010 moet de nieuwe voetbaltempel klaar zijn.
De voetbalclub uit Venlo gaat in zee met verschillende consortiums om de bouw te realiseren. Het centrum wordt niet alleen gebruikt als voetbalstadion. Ook worden er in de toekomst concerten en andere culturele evenementen georganiseerd. In Nederland zijn Ajax en Vitesse de enige clubs die gebruik maken van een multifunctioneel centrum. Het stadion in Venlo krijgt een capaciteit van minimaal 15.000 toeschouwers.
Bron: L1
Minimaal 15.000?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef spurs het volgende:
Op www.fankaart.nl staat bij Dordrecht '90 een prachtige historische foto van het oude stadion.
De Aachense nieuwbouw gaat je geen extra stadion opleverenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:29 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, maar voor dat soort zaken hebben we al een ander topic:
[Stadions] #2: Allemaal nieuwbouw en verbouwingen
Hier gaat het om groundhoppen.
Veel plezier daar. Maak je weer een aantal foto's? Stadion van Sparta heb je al gehad toch? Kan me vaag herinneren dat ik je nog ff gesproken had daar. Met je Tulpen uit Amsterdam (in het Tsjechisch) spandoek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, trouwens, ik ben in Praag vanaf morgen voor 9 dagen. Moet sowieso langs het stadion van Slavia. Als ik tijd heb ga ik ook wel even langs de stadia van Sparta, Bohemians 1905 en Viktoria Zizkov.
Competitie in Tsjechie begint 5 augustus al geloof ik.
Was je daar nog niet geweest joh?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef Sandstorm_81 het volgende:
+1 De Vliert
Is hij een Belg dan? Dacht Vites-supporterquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof jij de meeste Belgische stadions al gezien hebt
je moet niet denken blijkt wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is hij een Belg dan? Dacht Vites-supporter.
Hij is supporters van de KV.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die 2 zijn iig een stuk positiever dan die uit Mechelen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
de KV.quote:
Nederlands-talig is OKquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
x10=> Vite$$e is de ploeg waar ik de grootste hekel aan heb in Nederland.
Wel een opvallende muziekkeuze bij Fc Den Bosch. Het leek wel het schlagerfestival en ik vond het freaky dat de meeste supporters ook elk liedje konden meezingen. Beangstigend! De tribune van de M-side vond ik nog wel mooi. De rest was een beetje Gamma bouwpakket.
Ik ben Kv Mechelen supporter.![]()
Oja, daar mogen we alleen lijstje van postenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet teveel op ingaan want anders gaat Yeahinho weer huilen.
180. Georg-Melches Stadion -> RW Essenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
179. Ottenstadion -> AA Gent
Joh, ik weet echt totaal niet meer wie jij bent. Ik was ook helemaal teringlam toen. Dat doek heb ik na die teringwedstrijd ook laten hangen daar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Veel plezier daar. Maak je weer een aantal foto's? Stadion van Sparta heb je al gehad toch? Kan me vaag herinneren dat ik je nog ff gesproken had daar. Met je Tulpen uit Amsterdam (in het Tsjechisch) spandoek.
Bij deze Estadio da Luz (65.400) van Benfica in de buitenwijken van Lissabon:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:49 schreef NAKZ het volgende:
(...)
Portugal
24. Estadio do Restelo (CF Os Belenenses)
25. Estadio da Luz (SL Benfica)
(...)
Weekje Lissabon levert weer twee stadions op, zal als ik tijd heb nog wel wat foto's plaatsen.
Zodra ik ze heb zal ik kijken of ik ze kan plaatsen. Ook de bus van de Bhutanese KNVB gespot, voorbij een wedstrijd gereden (geen tijd om langer te kijken) en met twee middelbareschool teams tijdens de rust van hun wedstrijd op de fotoquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik zou wat foto's erg waarderen Doc! Da's nog eens een unieke ground.
Het was bijna uitverkocht, in de hoeken waren nog wat lege plaatsen, weet de exacte cijfers niet. Ik ben een weekendje in Parijs geweest (vrijdag - maandag) en heb op de dag zelf nog kaarten aan de kassa gekocht, was niet echt gepland om naar de wedstrijd te gaan dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoeveel man zaten er en heb je het met een dagtrip gedaan? Heb een hekel aan de club PSG, maar zou het PdP wel eens willen bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |