abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50851137
Ik moet eerst die oude nog eens bezoeken.
pi_50851311
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:29 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

173. Guldensporenstadion -> Kv Kortrijk

Dit was de laatste voor mij van dit seizoen en wat voor een. Geweldige wedstrijd gezien en erg leuk stadion.
Klopt toch niet helemaal , want afgelopen weekend ben ik naar Brussel gegaan om wat vergane glorie te bekijken. Opvallend dat is sommige stadions nog wedstrijden bezig waren, terwijl het al eind juni is.

174. Stade Du Crossing -> Kosova Schaerbeek (vroeger van Crossing Schaarbeek)
175. Stade Bertelson -> FC Forest (heeft een Franse naam, maar daar kan ik niet zo snel opkomen)
176. B-Terrein Koning Boudewijnstadion -> Rode Duivelinnen (leuk stadion, en moeilijk om in te komen, doordat er beveiliging stond voor het concert van Genesis)
177. Neerstalle -> Royal Léopold Uccle (net op tijd, want die oude tribune gaat weg)
178. Drie Linden Stadion -> Naam bespeler ben ik kwijt (vroeger van Racing Brussel)

Voor de rest ook nog bij St. Joost (daar stond een geweldig leuke tribune) en Stade Guy Thijs geweest, maar buiten dei hoofdtribune kun je dat geen echte stadions noemen, dus tel ik ze niet mee. Koning Boudewijnstadion, Astridpark en Edmond Machtensstadion zijn we niet naartoe gegaan aangezien ik die met een wedstrijd wil zien. Dudenpark ben ik al geweest en het leuke stadion van Jette was potdicht.

Mijn eerstevolgende trip is nu gepland in augustus, wanneer ik een week naar Engeland ga.
pi_50890697
107: Hong Kong Stadium, Hong Kong.

Foto volgt over een week of 2
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:40:57 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50892450
@ Barnet_Bee; Er spelen toch 2 clubs momenteel in dat krot Stade du Crossing ?

Anderlecht heeft ook overwegen om op die plek een nieuw stadion uit de grond te stampen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50893694
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef DarkShine het volgende:
@ Barnet_Bee; Er spelen toch 2 clubs momenteel in dat krot Stade du Crossing ?

Anderlecht heeft ook overwegen om op die plek een nieuw stadion uit de grond te stampen.
Racing Schaerbeek (een migrantenclub voor Marokkanen) en Kosova Schaerbeek (voor de Albaneze/Kosovaarse imigranten). Ik heb de plannen van Anderlecht ook gelezen. Ben benieuwd of ze het gaan doen.
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:15:08 #108
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50893872
Heb trouwens nog niks fatsoenlijks tegen die spambots gevonden, dus wacht nog steeds ff met reclame maken ervoor.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50895408
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Heb trouwens nog niks fatsoenlijks tegen die spambots gevonden, dus wacht nog steeds ff met reclame maken ervoor.
Ja, want als er eenmaal iemand op zo’n advertentie drukt dan blijven ze komen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 07:13:15 #110
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_50960023
Stadion # 145: Qwest Field,Seattle (Seattle Sounders - Miami FC 1-0, United Soccer League)

Prachtig stadion(van de Seattle Seahawks uit de NFL), voetbal is bagger. Weinig publiek (schat zo'n 2 à 3.000) wat totaal geen verstand van voetbal heeft.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 29 juni 2007 @ 07:28:44 #111
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_50960108
Enkele foto's van vanavond:

Qwest Field aan de buitenkant...

en vanaf de parkeerplaats... (met op de voorgrond de 'pooiers-bak' waar we de afgelopen maand mee hebben rondgereden)

natuurlijk hoort er gegeten en gedronken te worden...

het stadion aan de binnenkant...

de 'kopse kant' van het stadion met op de achtergrond Downtown Seattle...

de 'fanatieke' aanhang van de Sounders

zoals voor elke sportwedstrijd in Amerika, ook hier het volkslied...

het eindsignaal, Seattle wint met 1-0. Slechts één lange zijde was open voor publiek...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_50965323
Voetbal in de VS blijf ik zo gemaakt vinden. Wel een leuk stadion, al zouden ze die bak moeten dichtmaken.

En is het voetbal van hoog nivo? Maken ze er wat sfeer?
pi_50978173
Bizar die leegte daar. Op zich best een leuk stadion.
pi_51009760
Als je in het stadion bent geweest waar nu Brazilie speelt maar tijdens een honkbalwedstrijd, telt het dan ook mee?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51009800
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Bizar die leegte daar. Op zich best een leuk stadion.
Ik heb het een keer gezien met 3000 man of zo

Expos
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51010938
Nederland:
1. De Meer (AJAX)
2. Olympisch Stadion Amsterdam (AJAX)
3. Amsterdam Arena (AJAX)
4. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
5. Euroborg (FC Groningen)
6. De Kuip (feyenoord)
7. Nieuw Galgenwaard (fc utrecht)
8. Galgenwaard (oude stadion) (fc utrecht)
9. Arke Stadion (Twente)
10. Parkstad Limburg Stadion (Roda)
11. Rat Verlegh Stadion (NAC)
12. De Vijverberg (De Graafschap)
13. Het Kasteel (Sparta)
14. Mandemakers Stadion (RKC)
15. RBC Stadion
16. Polman Stadion (heracles)
17. DSB Stadion (az)
18. Philips Stadion (psv)
19. Willem II Stadion

Engeland:
20. Highbury (Arsenal)
21. Emirates Stadium (Arsenal)

Duitsland:
22. Olympia Stadion (Bayern Munchen)

Frankrijk:
23. Stade de l'Abbé Deschamps (Auxerre)

Italie:
24. Della Alpi (Juve)
25. San Siro (AC Milan & Inter Milan)

Spanje
26. Camp Nou (Barca)

Tsjechië
27. Toyote Arena (Sparta Praag)

België:
28. Jules Otten Stadion (AA Gent)
29. Jan Breydelstadion (Club Brugge)

Denemarken:
30. Parken (Brondby)

Noorwegen:
31. Arasen Stadium (IK Start)

Dit zijn ze geloof ik allemaal tot nu toe
pi_51010983
DAM, lees eens mee of rot op uit dit topic.

Ik word moe van al die achterlijke posts van je met domme vragen .
pi_51011022
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Yeahinho het volgende:

pi_51011569
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Yeahinho het volgende:

Niet lezen of ben jij iemand die zijn kop steeds tegen een muur stoot terwijl je begint te bloeden?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juni 2007 @ 21:24:26 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51012074
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet lezen of ben jij iemand die zijn kop steeds tegen een muur stoot terwijl je begint te bloeden?
Jij lijkt me wel zo iemand aangezien je hier steeds blijft posten terwijl amper iemand je serieus neemt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51026673
108: Guangzhou Park Stadion (naam volgt nog)

109: Guangzhou University Stadium (en deze zoeken we ook op).

Morgen volgt hopelijk het Olmpisch Stadion van Guangzhou en dan ben ik klaar. Wel vette stadions in Azie. Ontzettend groot of ontzettend pauperig.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:08:26 #122
109281 Barnet_Bee
Hail Hail
pi_51030058
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef DRD het volgende:
ontzettend pauperig.
Dat spreekt mij wel heel erg aan
pi_51030550
Toffe foto's, die van Seattle! Ben ook benieuwd naar die van DRD.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:06:08 #124
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51033050
In ben dan verre van een groundhopper maar hier toch maar wat foto's van England - USA, 28 mei 2005 in Soldier Field, Chicago.

Op weg naar Chicago, de skyline is te zien:

Hing daar vlakbij ineens een PSV vlag!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_51033136
Dat zit nog behoorlijk vol. Vooral veel import Engelsen zeker ipv Amerikanen?
  zondag 1 juli 2007 @ 18:21:22 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51033440
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zit nog behoorlijk vol. Vooral veel import Engelsen zeker ipv Amerikanen?
Veel Amerikanen met Engelse roots. En die zijn dan voor Engeland want zo hoort dat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_51048770
Zijn dat niet vooral Canadezen?
pi_51056049
110: Tianthe Stadium, Guangzhou. (niet het Olympisch helaas en daar kom ik ook niet meer), maar 1 "in" de stad. Lijkt niet meer in gebruik, binnen wordt gegolft en zelfs op het dak geweest.

Denk dat dit ze waren voor deze week, maar je weet nooit wat je nog tegenkomt (had er 2 gepland en het zijn er nu al 4)

En ja, die pauperzooi was leuk, ook vandaag weer losse stoeltjes, ongebruikte skyboxen en commentaarhokjes waar je in kan, zwervers die in het stadion "wonen", afbrokkeld beton, etc, etc, etc.

(foto's op z'n vroegst zondag).
pi_51132850
111: Macau Stadium, Macau.

Toch nog iets erbij . Kan het ook gewoon niet laten. Is een paar jaar geleden gerenoveerd voor Oost Azie spelen ofzo en is wel aardig, mannetje of 18.000 en een tribune die twee kanten op te gebruiken is.

Dat was het dan echt denk ik.
pi_51177540
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nederland:
1. De Meer (AJAX)
2. Olympisch Stadion Amsterdam (AJAX)
3. Amsterdam Arena (AJAX)
4. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
5. Euroborg (FC Groningen)
6. De Kuip (feyenoord)
7. Nieuw Galgenwaard (fc utrecht)
8. Galgenwaard (oude stadion) (fc utrecht)
9. Arke Stadion (Twente)
10. Parkstad Limburg Stadion (Roda)
11. Rat Verlegh Stadion (NAC)
12. De Vijverberg (De Graafschap)
13. Het Kasteel (Sparta)
14. Mandemakers Stadion (RKC)
15. RBC Stadion
16. Polman Stadion (heracles)
17. DSB Stadion (az)
18. Philips Stadion (psv)
19. Willem II Stadion

Engeland:
20. Highbury (Arsenal)
21. Emirates Stadium (Arsenal)

Duitsland:
22. Olympia Stadion (Bayern Munchen)

Frankrijk:
23. Stade de l'Abbé Deschamps (Auxerre)

Italie:
24. Della Alpi (Juve)
25. San Siro (AC Milan & Inter Milan)

Spanje
26. Camp Nou (Barca)

Tsjechië
27. Toyote Arena (Sparta Praag)

België:
28. Jules Otten Stadion (AA Gent)
29. Jan Breydelstadion (Club Brugge)

Denemarken:
30. Parken (Brondby)

Noorwegen:
31. Arasen Stadium (IK Start)

Dit zijn ze geloof ik allemaal tot nu toe
Helemaal vergeten dat ik ook nog in Bern geweest ben. FC Thun-Ajax. Prachtige wedstrijd was dat. Stadion is van Young Boys, maar wij speelden daar tegen Thun omdat het stadion van Thun niet aan de eisen van de Uefa voldeed. Zelfde geldt trouwens voor de wedstrijd tegen Zulte-Waregem. Die in het Jules Otten Stadion van AA Gent werd gespeeld.

Zwitserland:
32. Wankdorf Stadion (FC Thun)
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:36:39 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51183418
Nu het forum van Barnet Bee er niet meer is heb ik er zelf een op mijn site gezet:

Je kunt het forum ook direct bereiken door naar deze link te gaan.
Planning:
-
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:34:23 #133
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51196684
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 03:21 schreef TerroRobbie het volgende:
al 1 gebruiker.
Je kunt ook niks zeggen
Planning:
-
pi_51203832
1.FC Den Haag
2.PSV
3.ajax (de meer)
4.ajax
5.Feyenoord
6.Vitesse
7.Willem II
8.RBC Roosendaal
9.SC Heerenveen
10.FC Twente
11.MVV
12. AZ (Alkmaarderhout)
13. FC Groningen (Oosterpark)
14. RKC
15. Utrecht
16. Sparta
17. Excelsior
18. NEC Nijmegen
19. AS Nancy
20. FC Karnten
21. FC Basel
22. R. Antwerp FC
23. Wembley (oud) Engeland - Saoudi Arabië
24. Chelsea FC
25. Swindon Town FC
26. Reading FC
De man van de schaar, het technisch vernuft, de hengelaar van Feyenoord, Theo Lucius NATUURLIJK!!!
pi_51225980
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Nu het forum van Barnet Bee er niet meer is heb ik er zelf een op mijn site gezet:

[[url=http://groundhopping.logt.nu/graphics/banner.jpg]afbeelding][/url]

Je kunt het forum ook direct bereiken door naar deze link te gaan.
En nu al spam op het forum.
volgende wedstrijden:
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:11:39 #136
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51227237
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:12 schreef spurs het volgende:

[..]

En nu al spam op het forum.
Nog meer forummodificaties ertegen installeren dus
Planning:
-
  zondag 8 juli 2007 @ 12:43:14 #137
109281 Barnet_Bee
Hail Hail
pi_51256895
179. Ottenstadion -> AA Gent

Viel me erg tegen. Enorme wachtrijen buiten (voor een intertoto-wedstrijd) en stadion zelf is ook niet zoveel meer met die tijdelijke tribune achter de goal. Het wordt tijd voor ze dat ze gaan verhuizen naar dat Arteveldestadion (het 10-jarenplan).
  zondag 8 juli 2007 @ 13:39:10 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51258202
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
179. Ottenstadion -> AA Gent

Viel me erg tegen. Enorme wachtrijen buiten (voor een intertoto-wedstrijd) en stadion zelf is ook niet zoveel meer met die tijdelijke tribune achter de goal. Het wordt tijd voor ze dat ze gaan verhuizen naar dat Arteveldestadion (het 10-jarenplan).
Je moet eens achter de tijdelijke tribune komen van het bezoekersvak. Daar kunnen ze nog niet de halve capaciteit ontvangen van de capaciteit in het bezoekersvak. Verschrikkelijk was het om daar iets te drinken proberen te krijgen!
Planning:
-
pi_51261266
Goed, mijn 1000 foto's zijn een beetje gearchiveerd. Tijd om hier eens wat indrukken van Aziatische stadions achter te laten:

Hong Kong Stadium is voor mij het prototype Aziatische nieuwbouw. Twee hoge overdekte tribunes aan de lange kanten en kleine onverdekte tribunes achter de doelen. Heel erg WK 2002 stijl. Passen bijna 50.000 mensen in en is ook regelmatig uitverkocht, maar bijna nooit met voetbalwedstrijden. Dit stadion is volgens mij nieuwbouw op de plek waar eht oude stadion stond.
Happy Valley Racecourse is natuurlijk geen voetbalstadion, maar een paardenrenbaan. Werd door ons continu La Bombonera genoemd en het lijkt me wel duidelijk waarom. Gigantische hoeveelheid skyboxen en businesseats.

Voor de mensen met goede ogen is hieronder Shenzhen Stadium tussen de wolken te ontdekken. Ook een gigantische bak, zoals de meeste Chinese stadions eigenlijk veel te groot voor de bespelers. Helaas niet in geweest en deze "telt" dan ook niet mee. Het Universiteitsstadion werd wel even bezocht, wat ook een prototype is (1 overdekte zittribune, 1 onoverdekte en staantribunes achter de doelen) met een atletiekbaan. Iedere univesiteit heeft daar zijn eigen stadionnetje met weer onderlingen competities en wedstrijden.

Guangzhou bestond vooral uit verrassingen. In het Yuexiu Park ligt een afbrokkelende betonbak. Alleen maar staanplaatsen, die met geverfde nummers worden aangegeven. Op de Universiteitscampus is net eens stadion verrezen, wat gebruikt wordt voor een of andere studentenkampioenschappen deze zomer. In Nederland wordt dat ergens op een achterafveldje gehouden, in China bouwen ze gewoon een stadion voor 35.000 mensen. Zonder parkeerplaatsen of Openbaar vervoer in de buurt, dan dan weer niet.
Als laatste werd daar nog het Tianthe stadion in de stad bezocht. Heel vreemd ding, want het leek er niet op dat er nog recent in is gevoetbalt. Lichtmastlampen op de tribunes, skyboxen die als elektriciteitshok gebruikt worden en een trap naar het dak waar je gewoon op kon. De atletiekbaan met gaten en de zwervers die er woonden maakte het toch wel compleet.

Het Stadion van Macau is dan weer een heel erg Portugees stadion, met heel veel verschillende hekjes en vakjes. 1 lange zijde kan ook aan de andere kant gebruikt worden als hockeytribune. Stadion is voor 2005 opgeknapt vanwege de Zuid-Oost Azie spelen ofzo, vandaar dat deze er wel fatsoenlijk uit ziet.

Volgend jaar zijn de Olympische Spelen in Beijing. Dat lijkt mij een prima moment om even te gaan kijken hoe de Chinezen een evenement kunnen organiseren. Als dat goed blijkt te gaan, mag het WK van mij zo snel mogelijk naar China. Ze kunnen daar gigantische grote en moderne stadions bouwen in een korte tijd. En ook de liefhebber van oude zooi raakt er niet uitgekeken. Het voordeel van het land is dat die steden allemaal miljoenen inwoners hebben. Er zijn dus ook in buitenwijken heel veel andere, kleinere stadionnetjes te vinden. Met de bus of de taxi reden we soms langs complexen waar clubs als Dordt en Telstar gewoon jalours op kunnen zijn. Niet alleen groter, maar ook moderner.
pi_51263995
Mooie foto's, leuke stukjes tekst.
  maandag 9 juli 2007 @ 00:23:23 #141
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51277615
Speciaal voor jullie dan wat foto's van het Dinamo Kiev stadion:

AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51277768
Vrij weinig stadion te zien.
pi_51278103
Mooi stukkie DRD. En Aanvoerder heeft het ook goed geprobeerd .
pi_51278308
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kun jij niks anders dan zeiken, ga anders zelf even naar Kiev en neem wat foto's.
Zeiken? Ik constateer slechts de feiten.

Dat jij daar meteen weer geirriteerd op moet reageren.... Heb je weer last van je sinaasappelhuidje?
  maandag 9 juli 2007 @ 00:52:34 #145
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51278315
Voetbalseizoen was net afgelopen, alles zat dicht en het stadion is omringd door bomen. Zit eigenlijk net op de rand van een heel groot stadspark. Mooi park ook. Verder staat het stadion pal in het centrum van de stad. Kiev is trouwens een enorm grote stad.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51278364
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Voetbalseizoen was net afgelopen, alles zat dicht en het stadion is omringd door bomen. Zit eigenlijk net op de rand van een heel groot stadspark. Mooi park ook. Verder staat het stadion pal in het centrum van de stad. Kiev is trouwens een enorm grote stad.
Extreem rechts?
pi_51278379
Zonde Aanvoerder.
  maandag 9 juli 2007 @ 01:09:48 #148
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51278693
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Extreem rechts?
Dinamo Kiev-supporters zijn over het algemeen extreem rechts ja. Rondom het stadion staan genoeg racistische leuzen en logo's. Over het algemeen zijn Oekraieners ook veel nationalistischer dan Nederlanders. Dat draagt er ook wel bij toe.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:52:28 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51299770
quote:
Stadion KVM heet voortaan ‘Veolia-Stadion’

Kersvers eersteklasser KV Mechelen speelt komend seizoen niet meer in Achter De Kazerne, maar in het Veolia-Stadion. Dat is de club met de nieuwe hoofdsponsor overeengekomen. Veolia is een transportbedrijf dat een contract is aangegaan voor twee seizoen. Zo wordt het één van de hoofdsponsors.

Veolia Transport is één van de takken van het grote Franse concern Veolia Environnement. Het heeft activiteiten in de sectoren water, vuilverwerking, energie en transport. De jaarlijkse omzet van Veolia bedraagt circa 26 miljard euro. Het telt meer dan 300.000 werknemers.

Bron: Voetbalkrant
Planning:
-
  maandag 9 juli 2007 @ 22:40:15 #150
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51307568
Vanaf september zal ik ook foto's posten van Tsjechische stadia. Slavia Praag krijgt in maart een nieuw stadion opgeleverd.
pi_51307899
Graag, ik kijk liever foto's (zeker nu stadionwelt.de al meer dan een jaar betaald is) dan alleen de pure lijstjes van mensen lezen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:56:33 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51311852
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef DRD het volgende:
Graag, ik kijk liever foto's (zeker nu stadionwelt.de al meer dan een jaar betaald is) dan alleen de pure lijstjes van mensen lezen.
Maar ik neem nooit mijn fototoestel mee
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')