Klopt toch niet helemaalquote:Op zondag 10 juni 2007 23:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
173. Guldensporenstadion -> Kv Kortrijk
Dit was de laatste voor mij van dit seizoen en wat voor een. Geweldige wedstrijd gezien en erg leuk stadion.
Racing Schaerbeek (een migrantenclub voor Marokkanen) en Kosova Schaerbeek (voor de Albaneze/Kosovaarse imigranten). Ik heb de plannen van Anderlecht ook gelezen. Ben benieuwd of ze het gaan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef DarkShine het volgende:
@ Barnet_Bee; Er spelen toch 2 clubs momenteel in dat krot Stade du Crossing ?
Anderlecht heeft ook overwegen om op die plek een nieuw stadion uit de grond te stampen.
Ja, want als er eenmaal iemand op zo’n advertentie drukt dan blijven ze komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Heb trouwens nog niks fatsoenlijks tegen die spambots gevonden, dus wacht nog steeds ff met reclame maken ervoor.
Ik heb het een keer gezien met 3000 man of zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Bizar die leegte daar. Op zich best een leuk stadion.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
DAM, lees eens mee of rot op uit dit topic.
Ik word moe van al die achterlijke posts van je met domme vragen.
Niet lezen of ben jij iemand die zijn kop steeds tegen een muur stoot terwijl je begint te bloeden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
DAM, lees eens mee of rot op uit dit topic.
Ik word moe van al die achterlijke posts van je met domme vragen.
Jij lijkt me wel zo iemand aangezien je hier steeds blijft posten terwijl amper iemand je serieus neemt ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet lezen of ben jij iemand die zijn kop steeds tegen een muur stoot terwijl je begint te bloeden?
Dat spreekt mij wel heel erg aanquote:Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef DRD het volgende:
ontzettend pauperig.
Veel Amerikanen met Engelse roots. En die zijn dan voor Engeland want zo hoort dat.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zit nog behoorlijk vol. Vooral veel import Engelsen zeker ipv Amerikanen?
Helemaal vergeten dat ik ook nog in Bern geweest ben. FC Thun-Ajax. Prachtige wedstrijd was dat. Stadion is van Young Boys, maar wij speelden daar tegen Thun omdat het stadion van Thun niet aan de eisen van de Uefa voldeed. Zelfde geldt trouwens voor de wedstrijd tegen Zulte-Waregem. Die in het Jules Otten Stadion van AA Gent werd gespeeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nederland:
1. De Meer (AJAX)
2. Olympisch Stadion Amsterdam (AJAX)
3. Amsterdam Arena (AJAX)
4. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
5. Euroborg (FC Groningen)
6. De Kuip (feyenoord)
7. Nieuw Galgenwaard (fc utrecht)
8. Galgenwaard (oude stadion) (fc utrecht)
9. Arke Stadion (Twente)
10. Parkstad Limburg Stadion (Roda)
11. Rat Verlegh Stadion (NAC)
12. De Vijverberg (De Graafschap)
13. Het Kasteel (Sparta)
14. Mandemakers Stadion (RKC)
15. RBC Stadion
16. Polman Stadion (heracles)
17. DSB Stadion (az)
18. Philips Stadion (psv)
19. Willem II Stadion
Engeland:
20. Highbury (Arsenal)
21. Emirates Stadium (Arsenal)
Duitsland:
22. Olympia Stadion (Bayern Munchen)
Frankrijk:
23. Stade de l'Abbé Deschamps (Auxerre)
Italie:
24. Della Alpi (Juve)
25. San Siro (AC Milan & Inter Milan)
Spanje
26. Camp Nou (Barca)
Tsjechië
27. Toyote Arena (Sparta Praag)
België:
28. Jules Otten Stadion (AA Gent)
29. Jan Breydelstadion (Club Brugge)
Denemarken:
30. Parken (Brondby)
Noorwegen:
31. Arasen Stadium (IK Start)
Dit zijn ze geloof ik allemaal tot nu toe
Je kunt ook niks zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:21 schreef TerroRobbie het volgende:
al 1 gebruiker.
En nu al spam op het forum.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Nu het forum van Barnet Bee er niet meer is heb ik er zelf een op mijn site gezet:
[[url=http://groundhopping.logt.nu/graphics/banner.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt het forum ook direct bereiken door naar deze link te gaan.
Nog meer forummodificaties ertegen installeren dusquote:
Je moet eens achter de tijdelijke tribune komen van het bezoekersvak. Daar kunnen ze nog niet de halve capaciteit ontvangen van de capaciteit in het bezoekersvak. Verschrikkelijk was het om daar iets te drinken proberen te krijgen!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
179. Ottenstadion -> AA Gent
Viel me erg tegen. Enorme wachtrijen buiten (voor een intertoto-wedstrijd) en stadion zelf is ook niet zoveel meer met die tijdelijke tribune achter de goal. Het wordt tijd voor ze dat ze gaan verhuizen naar dat Arteveldestadion (het 10-jarenplan).
Zeiken? Ik constateer slechts de feiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kun jij niks anders dan zeiken, ga anders zelf even naar Kiev en neem wat foto's.
Extreem rechts?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Voetbalseizoen was net afgelopen, alles zat dicht en het stadion is omringd door bomen. Zit eigenlijk net op de rand van een heel groot stadspark. Mooi park ook. Verder staat het stadion pal in het centrum van de stad. Kiev is trouwens een enorm grote stad.
Dinamo Kiev-supporters zijn over het algemeen extreem rechts ja. Rondom het stadion staan genoeg racistische leuzen en logo's. Over het algemeen zijn Oekraieners ook veel nationalistischer dan Nederlanders. Dat draagt er ook wel bij toe.quote:
quote:Stadion KVM heet voortaan ‘Veolia-Stadion’
Kersvers eersteklasser KV Mechelen speelt komend seizoen niet meer in Achter De Kazerne, maar in het Veolia-Stadion. Dat is de club met de nieuwe hoofdsponsor overeengekomen. Veolia is een transportbedrijf dat een contract is aangegaan voor twee seizoen. Zo wordt het één van de hoofdsponsors.
Veolia Transport is één van de takken van het grote Franse concern Veolia Environnement. Het heeft activiteiten in de sectoren water, vuilverwerking, energie en transport. De jaarlijkse omzet van Veolia bedraagt circa 26 miljard euro. Het telt meer dan 300.000 werknemers.
Bron: Voetbalkrant
Maar ik neem nooit mijn fototoestel meequote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef DRD het volgende:
Graag, ik kijk liever foto's (zeker nu stadionwelt.de al meer dan een jaar betaald is) dan alleen de pure lijstjes van mensen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |