Was lekker. Saus voor het eerst helemaal gemaakt naar aanleiding van dit traditionele receptquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond tagliatelle met zelfgemaakte traditionele carbonarasaus en sla.
Pan uitgeliktquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef golfer het volgende:
Was lekker. Saus voor het eerst helemaal gemaakt naar aanleiding van dit traditionele recept
Voor herhaling vatbaar.![]()
Ik ruik het alquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond: door onze dorpsslager gemaakte raapstelen stamppot met runderstoofvlees.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging op dieet
Dat is geen dieet, dat is een hongerstaking.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging op dieet dus heb geleefd op 4 mueslirepen vandaag.
Vandaar nu een vette hamburger aan het maken met dikke plakken kaas, veel uit, mayo, curry, tomaat en komkommer![]()
Vind dat ik dat wel verdiend heb![]()
Introducing "de SOLJOJO"quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Vandaar nu een vette hamburger aan het maken met dikke plakken kaas, veel uit, mayo, curry, tomaat en komkommer![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik moest snel typen, was bezig met die overheerlijke hamburger te bakken en het zou niet voor het eerst zijn dat er iets aanbrandt terwijl ik aan het FOK!ken benquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:30 schreef Cici het volgende:
Vraagje, waarom noemen mensen een UI een uiT???
Het is een ui, zonder T!!!
Net zoals oven geen over is.
Ontopic - denk dat we gaan bestellen vanavond.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moest snel typen, was bezig met die overheerlijke hamburger te bakken en het zou niet voor het eerst zijn dat er iets aanbrandt terwijl ik aan het FOK!ken ben![]()
Ik had honger ik moest en zou die hamburger veilig stellen, dat begrijp je toch wel, dan ga ik toch niet checken of ik typfouten maak![]()
En weet je wat? Het ding smaakte meer dan verrukkelijk![]()
Ohja ontopic: niks nu![]()
edit: @ Duderinnetje, Bluezz en Mini-Rulez:![]()
![]()
Dan maak je een overheerlijke koude aardappelsalade, recept aanwezig, dus geef maar een seintje als je het hebben wilt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:49 schreef Tezz het volgende:
Het enige vaststaande ingredient voor vanavond is varkenshaas met champsaus........voor de rest hoop ik nog wat inspiratie op te mogen doen hier!!!!!! Ik heb zin in een lekker apart aardappel gerecht maar heb dus totaal geen inspiratie........
goed plan!!!!!!! (ik wil graag het recept!)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dan maak je een overheerlijke koude aardappelsalade, recept aanwezig, dus geef maar een seintje als je het hebben wilt.
Aardappelsaladequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
goed plan!!!!!!! (ik wil graag het recept!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |