Was lekker. Saus voor het eerst helemaal gemaakt naar aanleiding van dit traditionele receptquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond tagliatelle met zelfgemaakte traditionele carbonarasaus en sla.
Pan uitgeliktquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef golfer het volgende:
Was lekker. Saus voor het eerst helemaal gemaakt naar aanleiding van dit traditionele recept
Voor herhaling vatbaar.![]()
Ik ruik het alquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond: door onze dorpsslager gemaakte raapstelen stamppot met runderstoofvlees.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging op dieet
Dat is geen dieet, dat is een hongerstaking.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging op dieet dus heb geleefd op 4 mueslirepen vandaag.
Vandaar nu een vette hamburger aan het maken met dikke plakken kaas, veel uit, mayo, curry, tomaat en komkommer![]()
Vind dat ik dat wel verdiend heb![]()
Introducing "de SOLJOJO"quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Vandaar nu een vette hamburger aan het maken met dikke plakken kaas, veel uit, mayo, curry, tomaat en komkommer![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik moest snel typen, was bezig met die overheerlijke hamburger te bakken en het zou niet voor het eerst zijn dat er iets aanbrandt terwijl ik aan het FOK!ken benquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:30 schreef Cici het volgende:
Vraagje, waarom noemen mensen een UI een uiT???
Het is een ui, zonder T!!!
Net zoals oven geen over is.
Ontopic - denk dat we gaan bestellen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |