quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moest snel typen, was bezig met die overheerlijke hamburger te bakken en het zou niet voor het eerst zijn dat er iets aanbrandt terwijl ik aan het FOK!ken ben![]()
Ik had honger ik moest en zou die hamburger veilig stellen, dat begrijp je toch wel, dan ga ik toch niet checken of ik typfouten maak![]()
En weet je wat? Het ding smaakte meer dan verrukkelijk![]()
Ohja ontopic: niks nu![]()
edit: @ Duderinnetje, Bluezz en Mini-Rulez:![]()
![]()
Dan maak je een overheerlijke koude aardappelsalade, recept aanwezig, dus geef maar een seintje als je het hebben wilt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:49 schreef Tezz het volgende:
Het enige vaststaande ingredient voor vanavond is varkenshaas met champsaus........voor de rest hoop ik nog wat inspiratie op te mogen doen hier!!!!!! Ik heb zin in een lekker apart aardappel gerecht maar heb dus totaal geen inspiratie........
goed plan!!!!!!! (ik wil graag het recept!)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dan maak je een overheerlijke koude aardappelsalade, recept aanwezig, dus geef maar een seintje als je het hebben wilt.
Aardappelsaladequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
goed plan!!!!!!! (ik wil graag het recept!)
Dankjewel! Ik stond ook net op het punt om naar de supermarkt te gaan dus ik dank je voor je snelle post!quote:
Ons kan je toch wel vertellen wat je gaat maken? We zullen het echt niet doorvertellen aan Bluezzquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond een lekker verrassingsmaaltje koken voor Bluezz.
De verse ingrediënten ervoor in huis gehaald.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons kan je toch wel vertellen wat je gaat maken? We zullen het echt niet doorvertellen aan Bluezz![]()
Nou, zelfgemaakte aardappelsalade (recept hierboven),quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet het nog niet. Tips zijn welkom.
Wat is dat?quote:
Klinkt goed! Ik denk dat ik dat morgen ook eens ga proberen.quote:
Tegen de tijd dat ze dit leest is ze thuis en weet ze het al:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons kan je toch wel vertellen wat je gaat maken? We zullen het echt niet doorvertellen aan Bluezz![]()
*grom* lekker*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:35 schreef golfer het volgende:
Het wordt op de huid gebakken filets van verse wilde zeebaars vergezeld door coquille St. Jacques met zeekraal, basmatirijst en een lekker sausje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |