Elli doet ook mee! Waar Brain mee onder de douche heeft gestaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
amanda ontdekt dat haar vriendin mee gaat doen aan ; dames in de dop'
Het neukertje van Brian van de Soca boys ook!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
amanda ontdekt dat haar vriendin mee gaat doen aan ; dames in de dop'
De tweede, jongere, Michael.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
welke date is het eigenlijk? De eerste die hij belde, of de tweede?
brian denkt van niet; de sukkel!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Het neukertje van Brian van de Soca boys ook!
Weinig. Geen terror iniedergeval.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog aktie geweest vandaag?
Hij komt er nog wel achter als ze maandagavond gaan kijkenquote:
Hopelijk word er vanavond nog iemand para.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen komt pas 8 uur volgens villa vandaag. Hha en Brian vind dat het meisje waarmee hij geneukt heeft niet op de foto staat bij Dames in de Dop
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:54 schreef Disana het volgende:
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/
Dat was voor Amanda zelf ook een goed idee geweest.
Mitch stelde het ook voor aan Amanda en die vroeg weer of dat een sarcastische opmerking was.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:54 schreef Disana het volgende:
Dat zei Mitch net ook.. haha...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:54 schreef Disana het volgende:
t zou me niets verbazen als hij gewoon niet komt. . .quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef F04 het volgende:
De jongen moest als het goed is al om 7 uur in de villa zijn, maar volgens enkele bronnen binnen Fok is hij te laat.
rechts bovenaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
En wie is nu de vriendin van Amanda of die Ellie van de Soca Boys...
[[url=http://aycu04.webshots.com/image/16723/2005208887714059060_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Dat vroeg ik me dus ook net af.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu04.webshots.com/image/16723/2005208887714059060_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Tegen Eric hebben ze gezegd 7 uur...ook een rotstreek..die jongen een uur laten wachten..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen komt pas 8 uur volgens villa vandaag. Hha en Brian vind dat het meisje waarmee hij geneukt heeft niet op de foto staat bij Dames in de Dop
Ze staan toevallig ook nog naast elkaar ook.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik de promo op de site zie ik iemand flippen , maar is dat niet Brian's neukertje?
Ellie van de socaboys is de 2de van rechts, vriendin van Amanda weet ik niet. Amanda herkende haar aan haar buik!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
Roze truitje rechts is de vriendin van Amandaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
Alle 13 lelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
ik kijk op de streams mee, ik denk dat brian het zwaar krijgtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, misschien maar 1 keertje kijken dan.
Jullie weten ook allesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Roze truitje rechts is de vriendin van Amanda
Nee, ik bedoel dat 'Dames in de Dop'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kijk op de streams mee, ik denk dat brian het zwaar krijgt![]()
Een tijdje geleden stond hier een URL van het programma met voor iedere meid een aparte paginaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie weten ook allesGoed dat ik de foto even had uitvergroot.
Gemist.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een tijdje geleden stond hier een URL van het programma met voor iedere meid een aparte pagina
dat snapte ik wel, ik ben nieuwsgierig naar het programma,[ van de dames] maar ook naar brians reactie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat 'Dames in de Dop'Heb ook wel eens een leuke soortgelijke serie gezien op de BBC - dat ging er snoeihard aan toe en sommige meisjes bleven ondeugend.
Ontevrede rotkindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een tijdje geleden stond hier een URL van het programma met voor iedere meid een aparte pagina
Wilde net zeggen dat ik een paardestaard zie bij Lieke d'r broer.. En of ie kaal is boven opquote:
Doe ff normaal dat is niet zo grappigquote:
Dat ben ik .. en ik ben boos wat moet ik doen ?quote:
Wie is dat?quote:
En hoe heet hij nou? Bolleke of Polleke, ik kon het niet verstaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:06 schreef Katewalker het volgende:
Het broertje van Lieke...hij ziet er uit als een computernerd...een beroepshacker..haha
Ikke ... GVDquote:
schijt aan hebben; leuke foto, niks mis meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben ik .. en ik ben boos wat moet ik doen ?
Je melden bij Dr. CLAVAN van de BERGMAN kliniekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent mooi genoeg om hier te staan...maar is niet leuk als dat tegen je wil is..een moderater pm-en ofzo? Ik weet het niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat jou foto hier neer gezet word, moet de foto weggehaald worden en anders dien je een klacht in.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
ff dat gele driehoekje bovenin indrukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Even een topic report maken om hem te laten verwijderen. Geel driehoekje met uitroepteken bovenaan pagina.quote:
dat is niet liefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Je melden bij Dr. CLAVAN van de BERGMAN kliniek![]()
Fokke, dacht ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
En hoe heet hij nou? Bolleke of Polleke, ik kon het niet verstaan.
okquote:
Nou..als je op de link van een quote klikt komt toch echt die foto nog te voorschijn...quote:
Dit is pas de eerste keer dat ik reclame maak voor Dr. Clavan..quote:
ja jullie moeten hem uit de quote halen (bv soury zelf) en katewalkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou..als je op de link van een quote klikt komt toch echt die foto nog te voorschijn...
Laat maar is over 15 min al verleden tijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
ja jullie moeten hem uit de quote halen (bv soury zelf)
en hij heet niet eens zo lieverdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ik reclame maak voor Dr. Clavan..![]()
what else is new.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
En Brian vertelt Amanda maar weer eens dat ze is aangerand door Huub.
Foto staat gewoon op haar fotoboek wat the f?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef schatje het volgende:
Foto is al weggehaald. Ontopic maar weer.
whahahaha ik denk wat? bad bloed?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Dark het volgende:
Brian heeft geen bad bloed en wraakgevoelens naar Mitch toe.
Is dat die BERGMAN KLINIEK van www.bergmankliniek.nl ????quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Je melden bij Dr. CLAVAN van de BERGMAN kliniek![]()
Maakt niet uit. Is offtopic. Dus kappen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Foto staat gewoon op haar fotoboek wat the f?
ja en? Dat geeft jou nog niet het recht om hem hier te plaatsen. Hier oordelen we over de idioten van DGK niet die op fok.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Foto staat gewoon op haar fotoboek wat the f?
Dit is ook verleden tijd ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Is dat die BERGMAN KLINIEK van www.bergmankliniek.nl ????
Dat is het verboden woord in de COS sinds vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Is dat die BERGMAN KLINIEK van www.bergmankliniek.nl ????
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
Komt hij? dan zet ik wel even de streams aan.
Nou iid net zo 'groot'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:18 schreef Katewalker het volgende:
What the fuck...hij lijkt op Huub.............![]()
![]()
ja vond ik ook alquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:18 schreef Katewalker het volgende:
What the fuck...hij lijkt op Huub.............![]()
![]()
Oh shit, dus ik ben nu geband ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is het verboden woord in de COS sinds vanmiddag.![]()
Ja, ik had het ook over idooten uitspraken. En het ging niet over DGK bewoners maar over een andere groep meiden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en? Dat geeft jou nog niet het recht om hem hier te plaatsen. Hier oordelen we over de idooten van DGK niet die op fok.![]()
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:20 schreef 2live het volgende:
[..]
valt niet mee elke avond uren konijnen
![]()
Offtopic maar thanksquote:
De gore ratquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Amanda weet dat ze slecht is geweest door niks tegen Brian te zeggen over de zoen van Mitch.
goed zo, vasthouden aan je principesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Michael zegt nogmaals dat alcohol voor hem er niet bij hoort.
Ja maar we doen dat dus niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook over idooten uitspraken. En het ging niet over DGK bewoners maar over een andere groep meiden.
Deze groep meiden werden genoemd op de streams door Amanda, Natasia etc..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook over idooten uitspraken. En het ging niet over DGK bewoners maar over een andere groep meiden.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
Ik ga scooby doo kijken, vast spannender dan deze streams
't Is echt een hoerenmadam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
Natasja aait Amanda nog even gerustellend over haat bolletje.
Hij voelt nattigheid (nu nog even niet van Amanda)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef petraa het volgende:
Brian begint Para te worden.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik voel iets voor Mitch en als ik nog meer voor hem voel zeg ik de afspraak met jou op". Je ziet dat die opmerking hard aankomt.
[afbeelding]
Hoooooo wacht! Ze gaat zich nu weer wel aan de afspraak houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk.
Nog bedankt voor het posten van dat linkje; was even bezig wat foto's in de update te zetten.
Ik nu voornamelijk omdat ze denkt dat Mitch er ook maar een seconde over prakkizeert iets blijvends met haar te willen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met Amanda![]()
Ik kan ze zo langzamerhand niet meer volgen als ik even niet luisterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooo wacht! Ze gaat zich nu weer wel aan de afspraak houden.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop stilletjes dat Mitch een vette opdracht van de buren heeft gekregenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
Brian krijgt zijn zin: amanda zal niet meer met Mitch zoenen.
Brian herhaalt eindeloos dat hij haar dat niet heeft opgelegd.
En Amanda denkt dat ze beloond gaat worden met de 'liefde' van Brian. Ze bedelt bijna om een zoen, maar Brian houdt haar op een afstand.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
ik hoop het ook zoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop stilletjes dat Mitch een vette opdracht van de buren heeft gekregen![]()
Mitch heeft het gesprek waarschijnlijk gevolgd bij de buren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop stilletjes dat Mitch een vette opdracht van de buren heeft gekregen![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Dark het volgende:
[..]
In het telefoongesprek kwam hij wel over als een bewuste knul die kon luisteren en zijn grenzen kon stellen. We zullen zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weinig pit in dat nichtje vriendje van Eric. Zal een saaie avond gaan worden
[afbeelding]
Daarom. Als Mitch vanavond wel romantisch en charmant doet, gaat ze zo voor de bijl.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Clank het volgende:
En Amanda denkt dat ze beloond gaat worden met de 'liefde' van Brian. Ze bedelt bijna om een zoen, maar Brian houdt haar op een afstand.
Hij moet nog los komen.. ik denk dat het 'dolletjes' gaat worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weinig pit in dat nichtje vriendje van Eric. Zal een saaie avond gaan worden
[afbeelding]
Schandalig van de FEBO, om Amanda zo te gebruiken in dit gore spelletje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Mitch heeft het gesprek waarschijnlijk gevolgd bij de buren.![]()
De bedoeling is dat Huub even Eric weglokt. Japio gaat dan de date begroeten .....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Jaap gaat zo te horen terror plegen.
Ze gaan het truukje van Brian herhalen.. de ab's van de airco verstoppen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft even de verwarming op max gezet in de masterbedroom (en afstandsbediening meegenomen)
Voor mij hoeft dat niet echt. Als ze net zo praat tegen Fokke (of Sukke ) als tegen Huub, zit ik er niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:36 schreef petraa het volgende:
Waarom mogen we het gesprek met Lieke en haar broer niet volgen ??? Normaal wordt altijd het bezoek gevolgd.
Amanda is de dupe, het slachtoffer. Dat bedoelde ik toen ik zei dat ik medelijden met haar had.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schandalig van de FEBO, om Amanda zo te gebruiken in dit gore spelletje.![]()
Zal wel Eric pesten zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:34 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt tegen Brian... 'we zitten met z'n drieeën op één lijn'...
Ik weet nog ff niet waar het over gaat.
De Febo heeft in mijn ogen wel andere dingen gedaan die echt niet konden.Amanda is helemaal niet zielig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Amanda is de dupe, het slachtoffer. Dat bedoelde ik toen ik zei dat ik medelijden met haar had.
Slaat ook weer nergens op.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:40 schreef schatje het volgende:
Wel gemeen hoor om zo'n knul te pakkken.
Dat snap ik ook niet. Ze moeten visite gewoon met rust laten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:40 schreef schatje het volgende:
Wel gemeen hoor om zo'n knul te pakkken.
Ze verteld zeker ook over die kliniek die hier niet meer genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Natasja doet uigebreid verslag over haar borsten aan Michael.
KDHNGMWquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze verteld zeker ook over die kliniek die hier niet meer genoemd mag worden.![]()
Niveaseksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:46 schreef petraa het volgende:
Jaap en Amanda worden geil
Dat wil ik meemaken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:46 schreef petraa het volgende:
Jaap en Amanda worden geil
Mijn man volgt dgk niet maar volgens hem heeft Huub last van " A little man syndroom":quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel Eric pesten zijn.
stomme grapjes.
Brian pesten is veel leuker.
Maar ja Huub is niet zo slim meer.
Die wil Japio na doen met zijn fokking enzo.
Dat zou idd oke zijn,............. ware het niet, dat Eric na het afgelopen kotsspektakel heeft aangegeven dat hij dat soort dingen niet trekt en zin had om weg te gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef Frasier het volgende:
Het zou wel oke zijn als ze die date van Eric gewoon met rust laten
quote:
Grappig dat hij dat kan zeggen over Huub, als hij het niet volgt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Mijn man volgt dgk niet maar volgens hem heeft Huub last van " A little man syndroom":
A man, small in stature, who attempts to overcome the way he believes other people perceive him (as a diminuative character) by 1) attaching himself to authority figures, 2) trying to manipulate himself into positions of control, 3) migrating toward positions of leadership, and 4) having a fairly volatile temper.
Huub is een schreeuwlelijk geworden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Mijn man volgt dgk niet maar volgens hem heeft Huub last van " A little man syndroom":
A man, small in stature, who attempts to overcome the way he believes other people perceive him (as a diminuative character) by 1) attaching himself to authority figures, 2) trying to manipulate himself into positions of control, 3) migrating toward positions of leadership, and 4) having a fairly volatile temper.
Als hij dan maar niet in slaap valt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen Amanda : "Niet lullen, gewoon pijpen. Dat helpt het beste"
Ik bedoelde niet zo veel als ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig dat hij dat kan zeggen over Huub, als hij het niet volgt.
Zou het niet zo kunnen zijn, dat we ons gaan irriteren als we mensen te lang en te vaak zien. Kijk maar iedereen kotst Brian en Natas uit en nu beginnen de meeste ook Huub uit te kotsen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is een schreeuwlelijk geworden.
Hij teert op andermans grapjes.
Echt slim speelt hij het spel niet.
Jammer dat hij zo kan zakken.
Haar broer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef Gigageil het volgende:
Wie is die gozer bij Lieke in de Chill ?![]()
Zodra Huub weer leuk wordt (= Lieke exit) vind ik hem weer meer om te pruimen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn, dat we ons gaan irriteren als we mensen te lang en te vaak zien. Kijk maar iedereen kotst Brian en Natas uit en nu beginnen de meeste ook Huub uit te kotsen.
Huub valt gewoon door de mand.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn, dat we ons gaan irriteren als we mensen te lang en te vaak zien. Kijk maar iedereen kotst Brian en Natas uit en nu beginnen de meeste ook Huub uit te kotsen.
Kinderachtigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio haalt de tas van Michael leeg en stopt iets in z'n zak
[afbeelding]
Short people, short people, short people got no reason to livequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat menneke kan zo voor 16 doorgaan........ ik vind het sneu!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Jaap noemt Michael 'midget'. 'Ik ben toch aap, wat is het probleem.'
volgens mij mogen ze brian niet pesten. Heb ze nu al zo vaak plannen horen maken maar nooit uitgekomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel Eric pesten zijn.
stomme grapjes.
Brian pesten is veel leuker.
Maar ja Huub is niet zo slim meer.
Die wil Japio na doen met zijn fokking enzo.
Randy Newmanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Short people, short people, short people got no reason to live![]()
Ik denk eerder Huub niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
volgens mij mogen ze brian niet pesten. Heb ze nu al zo vaak plannen horen maken maar nooit uitgekomen.
Of jaap wil niet?
Ook al vind ik zijn gedrag en arrogantie niet leuk, van Huub kan ik toch veel meer hebben dan van Natasia en Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
Zoveel mensen op de bank... gaan ze tv kijken?
Half uurtje mag, als ze straks maar een feestje gaan houden in de chill met Mitch erbijquote:
Jaap noemt Michael Sjaak, waarschijnlijk omdat ie zwaar de sjaak gaat zijn vanavondquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:01 schreef Clank het volgende:
Zal me benieuwen hoelang het duurt voordat Eric helemaal loco wordt.
Ik weet inmiddels niet meer beter.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk, ik vind dit superkinderachtig.
Welkom in de Gouden Crechequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk, ik vind dit superkinderachtig.
Zo komt het bij mij ook over, grote broer en klein broertje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef robert2006 het volgende:
eric en michael is net vader en zoon.
geloof dat eric wel op kleine jongens valt, kwa lengte
Eric wil alles wat een piemel heeft wel rukken volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef robert2006 het volgende:
eric en michael is net vader en zoon.
geloof dat eric wel op kleine jongens valt, kwa lengte
De hoofdredacteur had zelfs drugs.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Bij visite van Eric letten ze er altijd op of ze geen drugs bij zich hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |