en hij heet niet eens zo lieverdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ik reclame maak voor Dr. Clavan..![]()
what else is new.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
En Brian vertelt Amanda maar weer eens dat ze is aangerand door Huub.
Foto staat gewoon op haar fotoboek wat the f?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef schatje het volgende:
Foto is al weggehaald. Ontopic maar weer.
whahahaha ik denk wat? bad bloed?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Dark het volgende:
Brian heeft geen bad bloed en wraakgevoelens naar Mitch toe.
Is dat die BERGMAN KLINIEK van www.bergmankliniek.nl ????quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Je melden bij Dr. CLAVAN van de BERGMAN kliniek![]()
Maakt niet uit. Is offtopic. Dus kappen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Foto staat gewoon op haar fotoboek wat the f?
ja en? Dat geeft jou nog niet het recht om hem hier te plaatsen. Hier oordelen we over de idioten van DGK niet die op fok.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Foto staat gewoon op haar fotoboek wat the f?
Dit is ook verleden tijd ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Is dat die BERGMAN KLINIEK van www.bergmankliniek.nl ????
Dat is het verboden woord in de COS sinds vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Is dat die BERGMAN KLINIEK van www.bergmankliniek.nl ????
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
Komt hij? dan zet ik wel even de streams aan.
Nou iid net zo 'groot'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:18 schreef Katewalker het volgende:
What the fuck...hij lijkt op Huub.............![]()
![]()
ja vond ik ook alquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:18 schreef Katewalker het volgende:
What the fuck...hij lijkt op Huub.............![]()
![]()
Oh shit, dus ik ben nu geband ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is het verboden woord in de COS sinds vanmiddag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |