Haar broer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef Gigageil het volgende:
Wie is die gozer bij Lieke in de Chill ?![]()
Zodra Huub weer leuk wordt (= Lieke exit) vind ik hem weer meer om te pruimen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn, dat we ons gaan irriteren als we mensen te lang en te vaak zien. Kijk maar iedereen kotst Brian en Natas uit en nu beginnen de meeste ook Huub uit te kotsen.
Huub valt gewoon door de mand.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn, dat we ons gaan irriteren als we mensen te lang en te vaak zien. Kijk maar iedereen kotst Brian en Natas uit en nu beginnen de meeste ook Huub uit te kotsen.
Kinderachtigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio haalt de tas van Michael leeg en stopt iets in z'n zak
[afbeelding]
Short people, short people, short people got no reason to livequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Mijn man volgt dgk niet maar volgens hem heeft Huub last van " A little man syndroom":
Dat menneke kan zo voor 16 doorgaan........ ik vind het sneu!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Jaap noemt Michael 'midget'. 'Ik ben toch aap, wat is het probleem.'
volgens mij mogen ze brian niet pesten. Heb ze nu al zo vaak plannen horen maken maar nooit uitgekomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel Eric pesten zijn.
stomme grapjes.
Brian pesten is veel leuker.
Maar ja Huub is niet zo slim meer.
Die wil Japio na doen met zijn fokking enzo.
Randy Newmanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Short people, short people, short people got no reason to live![]()
Ik denk eerder Huub niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
volgens mij mogen ze brian niet pesten. Heb ze nu al zo vaak plannen horen maken maar nooit uitgekomen.
Of jaap wil niet?
Ook al vind ik zijn gedrag en arrogantie niet leuk, van Huub kan ik toch veel meer hebben dan van Natasia en Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
Zoveel mensen op de bank... gaan ze tv kijken?
Half uurtje mag, als ze straks maar een feestje gaan houden in de chill met Mitch erbijquote:
Jaap noemt Michael Sjaak, waarschijnlijk omdat ie zwaar de sjaak gaat zijn vanavondquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:01 schreef Clank het volgende:
Zal me benieuwen hoelang het duurt voordat Eric helemaal loco wordt.
Ik weet inmiddels niet meer beter.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk, ik vind dit superkinderachtig.
Welkom in de Gouden Crechequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk, ik vind dit superkinderachtig.
Zo komt het bij mij ook over, grote broer en klein broertje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef robert2006 het volgende:
eric en michael is net vader en zoon.
geloof dat eric wel op kleine jongens valt, kwa lengte
Eric wil alles wat een piemel heeft wel rukken volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef robert2006 het volgende:
eric en michael is net vader en zoon.
geloof dat eric wel op kleine jongens valt, kwa lengte
De hoofdredacteur had zelfs drugs.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Bij visite van Eric letten ze er altijd op of ze geen drugs bij zich hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |