Ja, ik had het ook over idooten uitspraken. En het ging niet over DGK bewoners maar over een andere groep meiden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en? Dat geeft jou nog niet het recht om hem hier te plaatsen. Hier oordelen we over de idooten van DGK niet die op fok.![]()
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:20 schreef 2live het volgende:
[..]
valt niet mee elke avond uren konijnen
![]()
Offtopic maar thanksquote:
De gore ratquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Amanda weet dat ze slecht is geweest door niks tegen Brian te zeggen over de zoen van Mitch.
goed zo, vasthouden aan je principesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Michael zegt nogmaals dat alcohol voor hem er niet bij hoort.
Ja maar we doen dat dus niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook over idooten uitspraken. En het ging niet over DGK bewoners maar over een andere groep meiden.
Deze groep meiden werden genoemd op de streams door Amanda, Natasia etc..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook over idooten uitspraken. En het ging niet over DGK bewoners maar over een andere groep meiden.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
Ik ga scooby doo kijken, vast spannender dan deze streams
't Is echt een hoerenmadam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
Natasja aait Amanda nog even gerustellend over haat bolletje.
Hij voelt nattigheid (nu nog even niet van Amanda)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef petraa het volgende:
Brian begint Para te worden.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik voel iets voor Mitch en als ik nog meer voor hem voel zeg ik de afspraak met jou op". Je ziet dat die opmerking hard aankomt.
[afbeelding]
Hoooooo wacht! Ze gaat zich nu weer wel aan de afspraak houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk.
Nog bedankt voor het posten van dat linkje; was even bezig wat foto's in de update te zetten.
Ik nu voornamelijk omdat ze denkt dat Mitch er ook maar een seconde over prakkizeert iets blijvends met haar te willen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met Amanda![]()
Ik kan ze zo langzamerhand niet meer volgen als ik even niet luisterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooo wacht! Ze gaat zich nu weer wel aan de afspraak houden.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop stilletjes dat Mitch een vette opdracht van de buren heeft gekregenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
Brian krijgt zijn zin: amanda zal niet meer met Mitch zoenen.
Brian herhaalt eindeloos dat hij haar dat niet heeft opgelegd.
En Amanda denkt dat ze beloond gaat worden met de 'liefde' van Brian. Ze bedelt bijna om een zoen, maar Brian houdt haar op een afstand.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
ik hoop het ook zoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop stilletjes dat Mitch een vette opdracht van de buren heeft gekregen![]()
Mitch heeft het gesprek waarschijnlijk gevolgd bij de buren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop stilletjes dat Mitch een vette opdracht van de buren heeft gekregen![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Dark het volgende:
[..]
In het telefoongesprek kwam hij wel over als een bewuste knul die kon luisteren en zijn grenzen kon stellen. We zullen zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weinig pit in dat nichtje vriendje van Eric. Zal een saaie avond gaan worden
[afbeelding]
Daarom. Als Mitch vanavond wel romantisch en charmant doet, gaat ze zo voor de bijl.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Clank het volgende:
En Amanda denkt dat ze beloond gaat worden met de 'liefde' van Brian. Ze bedelt bijna om een zoen, maar Brian houdt haar op een afstand.
Hij moet nog los komen.. ik denk dat het 'dolletjes' gaat worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weinig pit in dat nichtje vriendje van Eric. Zal een saaie avond gaan worden
[afbeelding]
Schandalig van de FEBO, om Amanda zo te gebruiken in dit gore spelletje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Mitch heeft het gesprek waarschijnlijk gevolgd bij de buren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |