eind van pagina 1quote:Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik kan niet zien of er posts verwijderd zijn; er is ook niemand komen melden dat ze hebben geveegd. Stonden die aan het begin van het topic of wat?
Ik zit te twijfelen of ik het niet gewoon zal opschonen en nog een kans geven. De vraag is legitiem in SEX namelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef harrypiel het volgende:
kan het "dames waar denken jullie van tijdens het masturberen" draadje niet naar ONZ geschopt worden? Het trekt baggerende puberjongetjes aan als vliegen op stront.
in dit topic? De nadelen van een (te) grote dikke pé-nis...quote:
Niet als je je instellingen aangepast hebt nee. Ik heb 150 reacties/pagina, standaard is 50 per pagina.quote:Op zondag 30 december 2007 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
in dit topic? De nadelen van een (te) grote dikke pé-nis...
Kan ook, maar ook al is de topictitel legitiem in het SEX subforum, dr zal weinig weinig daarvan overblijven als er alleen maar jochies met zogenaamd "bijdehante en grappige" antwoorden blijven komen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik het niet gewoon zal opschonen en nog een kans geven. De vraag is legitiem in SEX namelijk.
Daar hebben we een heel mooi verwijderknopje voor.quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Kan ook, maar ook al is de topictitel legitiem in het SEX subforum, dr zal weinig weinig daarvan overblijven als er alleen maar jochies met zogenaamd "bijdehante en grappige" antwoorden blijven komen.
ja klopt, laat maar hoorquote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Niet als je je instellingen aangepast hebt nee. Ik heb 150 reacties/pagina, standaard is 50 per pagina.
Maar ik heb het topic gisteravond gelezen en vandaag gelezen, ik kan me niet herinneren of er eerst iets anders stond. Ik kan het eventueel aan andere modjes vragen, of zij eraan gezeten hebben. Maar is misschien een beetje veel moeite voor een paar reacties uit een topic dat gesloten is.
Done.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Verzoekje:
Mag het kapotte linkje http://91.196.168.43/~makkie88/erik/SSveS.zip in de OP van Erotisch computerspel, deel 2
worden vervangen door http://makkie.wtfz.net/erik/SSveS.zip ?
Bij voorbaat dank
Nee, dat is dicht. Wel fijn dat je weet dat je een baggertopic hebt geopend. Laat dat voortaan, wil je?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:34 schreef Gewas het volgende:
Is mijn baggertopic Tintelingen in je piemolnog steeds open? Het is heel irritant als je dat topic wilt bekijken en Fok! loopt telkens vast.
Sorry, ik hoop niet dat jullie boos zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, dat is dicht. Wel fijn dat je weet dat je een baggertopic hebt geopend. Laat dat voortaan, wil je?
Probeer volgende keer maar gewoon niet te denken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Sorry, ik hoop niet dat jullie boos zijn.Maar ik had een paar biertjes op en ik dacht 'Hey laat ik een leuk topic openen.'
Heb ik nu een note gekregen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Probeer volgende keer maar gewoon niet te denken.En klik vooral niet op knopjes op Fok!
Nee, je hebt geen note gekregen. Het leuke van baggertopics is dat ze heeeeeeeel lang in je postgeschiedenis blijven staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:11 schreef Gewas het volgende:
[..]
Heb ik nu een note gekregen?![]()
Kan jij trouwens zien hoeveel notes ik heb?
Oh gelukkig... Maar vanweer diequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen note gekregen. Het leuke van baggertopics is dat ze heeeeeeeel lang in je postgeschiedenis blijven staan.En natuurlijk kan ik zien hoeveel notes je hebt.
En om gelijk maar Blind_Guardian ook aan te spreken: deze feedback is niet bedoeld voor slowchat.
Verwijderde berichten staan niet in je postgeschiedenis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh gelukkig... Maar vanweer diesmilie? Betekend dat dat ik wel notes heb?
Kan me niet meer herinneren dat ik rare dingen heb gezegd ofzo.
En over die postgeschiedenis. Alles blijft toch in je postgeschiedenis staan? Of verdwijnt het na een tijdje?
Snelle jongen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:25 schreef Gewas het volgende:
Oh wacht... Je mag zeker niet vertellen hoeveel notes ik heb.
Ik heb de onnodige gedeeltes verwijderd, de relevante reactie heb ik laten staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:28 schreef avotar het volgende:
Kan deze post Parenclub: done or not-done? Deel 3 verdwijnen aub..
totally uncalled for en zeer kwetsend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |