Geen idee, maar er zijn dacht ik wel meer Fokkers die fapomatic gebruiken. 't is iig. niet mijn server hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Waar host jij die screenies vandaan?
Achter een dailup modem ofzo...
Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinnerenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Even wat onzin verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg.
Het waren maar een paar posts gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinneren.
Laat de Linux vs. Windows discussies maar over aan DIG inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Het waren maar een paar posts gelukkig.Iemand die niet normaal kan reageren wanneer het woord 'linux' valt.
Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.quote:# Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
Autosave is met laptop idd. wel een goed idee, dank je.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef kvdveer het volgende:
Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.
Heb je je code trouwens ergens online staan of zo, zodat anderen mee kunnen werken? (denk aan sourceforge)
De editor is nog niet in de maak helaas...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
...maar deze optie is inderdaad slim bedacht. Ik gebruik zelf SQLiteAdmin voor de data-invoer werkzaamheden. Kijk zoals kdveer zegt wel uit want je kan de boel om zeep helpen dus backup je db-bestandquote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
Ik ga het eens proberenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
[..]
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Hemd Sokken Schoenen Broek Shirt Trui BH Jurk Rok |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Bondage / discipline Communicatie Algemene seks Voelen Masturbatie Naakt Orale seks Exhibitionisme Sadomasochisme Scheren Billenkoek Kietelen Aanraken / Strelen Plasseks |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Flesje bier Wijn Frisdrank Blinddoek Zweep Handboeien Plankje Tepelklemmen Glijmiddel Condoom Vibrator Dildo Dubbele dildo Strap-on dildo Buttplug Videocamera Touw Wasknijpers Baby / massageolie Slagroom Siroop Banaan Komkommer Kaars Haardroger Duct tape Bad Douche |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |