abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 15:02:44 #1
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55823542
Vorig jaar heb ik met hulp van een aantal Fokkers een gratis erotisch computerspel gemaakt, genaamd "Spannend Spel voor een Stel" wat in december 2007 is uitgebracht. Voor degenen die het vorige topic om de een of andere reden hebben gemist nog even een linkje en screens:
Erotisch spel, nu met screens!

Versie 1.0 en informatie over de ontwikkeling van versie 2 vind je op:
http://www.spannendspel.nl

Nu ben ik inmiddels begonnen met het ontwikkelen van versie 2, met de volgende uitbreidingen:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals bestellen van opdrachten en terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig

Via dit topic hou ik jullie op de hoogte van de voortgang van de nieuwe versie. Ik heb voorlopig nog geen testers nodig, dus aanmelden hoeft nog niet. Wel kan ik extra programmeurs goed gebruiken, dus ben je goed in C# dan kan je het zeggen .

Ook extra ideeën zijn altijd welkom, maar kijk eerst even of die niet al genoemd zijn hierboven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tally op 03-11-2008 09:44:03 ]
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    pi_55823669
    Even een tvp en tevens pm
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 januari 2008 @ 15:13:06 #3
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_55823710
    Waar host jij die screenies vandaan?
    Achter een dailup modem ofzo...
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      zondag 6 januari 2008 @ 15:58:32 #4
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_55824829
    Ook voor Linuxgebruikers?
    censuur :O
    pi_55826116
    Even wat onzin verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg.
    Ja, ik mag weer :6
    *O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
      zondag 6 januari 2008 @ 22:14:43 #6
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55834163
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
    Waar host jij die screenies vandaan?
    Achter een dailup modem ofzo...
    Geen idee, maar er zijn dacht ik wel meer Fokkers die fapomatic gebruiken. 't is iig. niet mijn server hoor .
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
    Even wat onzin verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg.
    Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinneren .
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
      zondag 6 januari 2008 @ 23:17:12 #7
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_55835853
    tvp
      maandag 7 januari 2008 @ 15:19:28 #8
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_55848970
    Ik wacht op de opdracht-editor!
    It's Time To Shine
    [i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
    pi_55849070
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Blind_Guardian het volgende:

Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinneren .
    Het waren maar een paar posts gelukkig. Iemand die niet normaal kan reageren wanneer het woord 'linux' valt.
    Ja, ik mag weer :6
    *O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
      maandag 7 januari 2008 @ 17:46:43 #10
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55852797
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
    Het waren maar een paar posts gelukkig. Iemand die niet normaal kan reageren wanneer het woord 'linux' valt.
    Laat de Linux vs. Windows discussies maar over aan DIG inderdaad . Enerzijds is het natuurlijkwel jammer dat ik me maar op 1 platform kan richten, anderzijds is 90% van de spellen die in omloop zijn volgens mij Windows-only (zal er wel een procentje naast zitten, maar de boodschap is duidelijk volgens mij).
    pi_55855420
    quote:
    # Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig
    Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.

Heb je je code trouwens ergens online staan of zo, zodat anderen mee kunnen werken? (denk aan sourceforge)
      maandag 7 januari 2008 @ 19:38:05 #12
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_55855555
    Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
    It's Time To Shine
    pi_55856569
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
    Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
    Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
      maandag 7 januari 2008 @ 20:22:19 #14
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_55856816
    tvp. ga het eens bekijken
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      maandag 7 januari 2008 @ 22:18:41 #15
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55860193
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef kvdveer het volgende:
    Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.

Heb je je code trouwens ergens online staan of zo, zodat anderen mee kunnen werken? (denk aan sourceforge)
    Autosave is met laptop idd. wel een goed idee, dank je.

Code staat nergens online, Sourceforge is toch open toegankelijk, of valt dat wel mee? Ik zat zelf aan een SVN servertje te denken
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
    De editor is nog niet in de maak helaas...
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
    Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
    ...maar deze optie is inderdaad slim bedacht. Ik gebruik zelf SQLiteAdmin voor de data-invoer werkzaamheden. Kijk zoals kdveer zegt wel uit want je kan de boel om zeep helpen dus backup je db-bestand
      maandag 7 januari 2008 @ 23:54:21 #16
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_55862874
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:

[..]

Ik ga het eens proberen
    It's Time To Shine
      dinsdag 8 januari 2008 @ 20:56:25 #17
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55882926
    Nieuwe dingen die ik toevoeg aan versie 2:

• Mogelijkheid om Engels als interface-taal te kiezen, dwz. dat alle knoppen, labels en dergelijke vertaald worden in het Engels. De opdrachten moet ik nog eens een keer naar kijken, is ook wel leuk als die vertaald worden .

• De winnaar krijgt nu niet langer een stom popupschermpje met de mededeling dat hij gewonnen heeft, maar de mogelijkheid om een certificaat uit te printen waarmee hij een gratis opdracht aan elke speler mag vragen . Als jullie lief zijn misschien binnenkort wat concept-screenshotjes...
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    pi_55889451
    Sorry voor deze TVP Maar als ik ideetjes heb dan zal ik ze tevens posten

Jammer dat het C# is C/C++ & VB6/VB.NET 2003 hier
    EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
    pi_55896125
    * het.ismij wil wel wat voor je vertalen in EN Blind.
    Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
    Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
      donderdag 10 januari 2008 @ 20:21:50 #21
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55933083
    Een vraagje...

Omdat het door programmeer-redenen erg moeilijk zou worden om spelers zelf categorieen, speeltjes en kleding te laten toevoegen / verwijderen wil ik een vaste hoeveelheid van elk in het spel brengen. Willen jullie de volgende 3 lijstjes aanvullen en corrigeren:

Kleding:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Boxer / slip 
    Hemd
    Sokken
    Schoenen
    Broek
    Shirt
    Trui
    BH
    Jurk
    Rok

Categorie:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    Anale seks
    Bondage / discipline
    Communicatie
    Algemene seks
    Voelen
    Masturbatie
    Naakt
    Orale seks
    Exhibitionisme
    Sadomasochisme
    Scheren
    Billenkoek
    Kietelen
    Aanraken / Strelen
    Plasseks

Speelgoed:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    Blikje bier
    Flesje bier
    Wijn
    Frisdrank
    Blinddoek
    Zweep
    Handboeien
    Plankje
    Tepelklemmen
    Glijmiddel
    Condoom
    Vibrator
    Dildo
    Dubbele dildo
    Strap-on dildo
    Buttplug
    Videocamera
    Touw
    Wasknijpers
    Baby / massageolie
    Slagroom
    Siroop
    Banaan
    Komkommer
    Kaars
    Haardroger
    Duct tape
    Bad
    Douche
    pi_55938527
    Categorie:
    - Rollenspel
    - Femdom

of iets dergelijks

Speelgoed:
    - Ketting
    - Gag (of iets om als gag te gebruiken )
    - Fruit?
    - Chocoladesaus
    - Tandenborstel?

Kleding:
    - Jarretels
    - Panties

Hoop dat je hier wat mee kan
    pi_55943038
    Ik heb er ook nog een paar

Fotocamera
    Loveswing

Fisten
      vrijdag 11 januari 2008 @ 08:29:23 #24
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55943066
    TVP'tje als DIG-mod
      vrijdag 11 januari 2008 @ 14:27:18 #25
    39114 Angst
    CorticotropinReleasingHormon
    pi_55950905
    Kleding:
    [ code verwijderd ]
    blouse
    onderjurk (zou kennen he)
    vest
    sieraden?
    corset

Categorie:
    [ code verwijderd ]
    stroking (tenminste ik heb is gehoord dat het zo heette) dat is iemand heel zacht aanraken, bijv. met veren enzo (in he tnederlands zou je het dan aaien noemen)
    rollenspel

Speelgoed:
    [ code verwijderd ]
    haarborstel
    massage spullen? bijna iedereen heeft wel zo'n vierpotig ding
    plastic handschoenen (ik verzin maar wit)
    eetbare massageolie

tevens tvp (ik moet dat spel nog downlaoden)

[/quote]
    In theorie vind ik iedereen aardig!
    <a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
    Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')