Dat is ook het feitelijke doelquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef OldJeller het volgende:
All the girls are looking at me.
Jammer, maar niks komt uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel erg vervelend? Dus mijn topics lopen het risico te moeten lijden omdat users als OldJeller zich er in niet kunnen gedragen? Erg jammer allemaal.
Ik mag jouquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 07:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik mag jou
En nee, ik ben al bezet, voor die standaardreacties opduiken. Heb niet voor niet dat spel samen met mijn vriendin gemaakt.
1. Nee, eerder aandacht teveel, ik moet tegenwoordig al mensen afwimpelen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:12 schreef hepas het volgende:
Heb je aandacht tekort, en dan ga je maar lekker provoceren?
Altijd hetzelfde liedje met jou, we worden moe van je
Kan een mod even het laatste punt verbeteren naar "4."?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
3. Wie de neuk ben jij in godsnaam?
3. Waar haal je het lef vandaan om namens "we" te spreken, kutnewbie.
Jaja, al dat aandacht is zeker afkomstig van exotische babes tussen 18 en 27 die je kênkerhard willen neuken, is het niet? Harstikke egostrelend, man! Vertel nog meer verhalenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:33 schreef kastanova het volgende:
1. Nee, eerder aandacht teveel, ik moet tegenwoordig al mensen afwimpelen.
Oh nee? Laten we dan nog keer kijken naar je schreeuw om aandacht:quote:2. Het was geen provocatie, maar een puntje van kritiek.
Zie username.quote:3. Wie de neuk ben jij in godsnaam?
Nergens. Want ik heb niet eens lef nodig om types als jij in hun bek te pissenquote:3. Waar haal je het lef vandaan om namens "we" te spreken, kutnewbie.
Pffff, was de deviatie maar dusdanig beperktquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:46 schreef hepas het volgende:
Jaja, al dat aandacht is zeker afkomstig van exotische babes tussen 18 en 27 die je kênkerhard willen neuken, is het niet? Harstikke egostrelend, man! Vertel nog meer verhalen![]()
Goed en doldwaas betoog, maar je vergeet hierbij slechts 1 ding; het ís een greppelsnol.quote:Puntje van kritiek? Je kunt overigens ook gerust toegeven dat dit eerder op provocatie dan op puntje van kritiek lijkt. Maar als je imago heilig voor je is: geen zorgen, dat je niet toegeeft, vind ik ook prima
Nee inderdaad, dat kan elke newbie/kutkloon... Om voor anderen te spreken heb je echter wel lef nodig.quote:Nergens. Want ik heb niet eens lef nodig om types als jij in hun bek te pissen
Achja, was je humor maar minder beperktquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:07 schreef kastanova het volgende:
Pffff, was de deviatie maar dusdanig beperkt.
Godallemachtig, die typische provocatie had ik wel mijlenver kunnen zien aankomenquote:Goed en doldwaas betoog, maar je vergeet hierbij slechts 1 ding; het ís een greppelsnol.
Goed geconstateerdquote:Nee inderdaad, dat kan elke newbie/kutkloon... Om voor anderen te spreken heb je echter wel lef nodig.
onze "die van mij is zo groot ..... " posts ..of lees ik daar nou overheen of?quote:Op zondag 30 december 2007 15:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Goed, dit topic is ook wel weer leuk geweest...
Jammer hoor Krea. Je OP was best 'geloofwaardig' tot je Idolsbedankspeech.
MouzurX, over welke posts heb je het?
Ik kan niet zien of er posts verwijderd zijn; er is ook niemand komen melden dat ze hebben geveegd. Stonden die aan het begin van het topic of wat?quote:Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
onze "die van mij is zo groot ..... " posts ..of lees ik daar nou overheen of?
Ik heb iig niks verwijderd.quote:Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
onze "die van mij is zo groot ..... " posts ..of lees ik daar nou overheen of?
Lieve libelle-lezer,quote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef RickoKun het volgende:
Hoi
Ik wil eventjes zeggen dat ik SEX een redelijk veredelde ONZ subforum vind worden!
Groetjes,
Een lievvvv kreeftje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |