Sorry hoor, maar nog nooit van verkrachtingspelletjes gehoort, fake rape, dat wordt gewoon zo genoemd hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar kom dan niet met verkrachting. Verkrachting is per definitie tegen de wil van het slachtoffer, en dus geen spelletje.
Ik vraag je dus nogmaals vriendelijk om eerst de definitie van verkrachting op te zoeken, voordat je dat oppert als spelletje in de slaapkamer.
Thanksquote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nog nooit van verkrachtingspelletjes gehoort, fake rape, dat wordt gewoon zo genoemd hoor.
Leuk dat jij het daar niet mee eens bent, maar dat maakt die uitdrukking gebruiken nog niet verkeerd.
Er zijn vele vrouwen met verkrachtingsfantasieen en zat mensen die dat dan ook uitspelen.
Dat maakt het niet hetzelfde als verkrachting, het is een fantasie, een rollenspel, maar die uitdrukking blijft gewoon zo, die naam heeft dat nu eenmaal.
Dat is goed. Als er wat reacties zijn gekomen vraag ik wel een merge aan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:43 schreef daReaper het volgende:
Mag dit topic weer open?
vibrator op afstand
Ik heb het even aan gekeken, maar ik zie niet echt een reactie komen in het centrale topic... En ik zou toch graag voor het eind van het jaar een antwoord hebben
Dankjequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is goed. Als er wat reacties zijn gekomen vraag ik wel een merge aan.
| 1 |
Er loopt een topic over in [BUG], [FO][BUG] HTML entities worden bij QR dubbel ge-encoded . Het komt ook voor in TT's: [FO][BUG] TT met speciale characters Hopelijk hebben ze snel een oplossing gevonden.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:08 schreef LaMaleta het volgende:
Poll schijn niet te werken vanwege de encoding in de url![]()
[ code verwijderd ]
Sexuele handelingen als kind met een ander kind!
Zeg dat maar tegen Poema, die heeft 'm dichtgegooid.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:36 schreef Dangel het volgende:
schiet eens op met de slowchat
Ik zeg het ook tegen Poema!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Poema, die heeft 'm dichtgegooid.
Die komt hier niet.quote:
Anders overdrijf je even en geef je mij de schuld. Zeikwijf.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Bagger en slowchat verwijderd. heiden6: zou je het misschien kunnen afleren te slowchatten in nagenoeg elk topic in SEX dat je bezoekt?
Ik geef jou niet de schuld: er slowchatten altijd twee mensen, op z'n minst. Ik dacht er verstandig aan te doen je te waarschuwen, zodat je niet gewoon vrolijk doorgaat en straks opeens het reageerknopje niet meer kan gebruiken. Je doet er goed aan mijn advies over te nemen, is voor je eigen bestwil en dat van het forum.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders overdrijf je even en geef je mij de schuld. Zeikwijf.
Bij deze even het verzoek om niet steeds zo tegen me te zeuren en mierenneuken, je doet het er namelijk om.
Bij voorbaat dank.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik geef jou niet de schuld: er slowchatten altijd twee mensen, op z'n minst. Ik dacht er verstandig aan te doen je te waarschuwen, zodat je niet gewoon vrolijk doorgaat en straks opeens het reageerknopje niet meer kan gebruiken. Je doet er goed aan mijn advies over te nemen, is voor je eigen bestwil en dat van het forum.
Je kan voortaan ook proberen normaal te communiceren, misschien dat je dan welkom blijft op het forum.
Dat er vanuit jouw perceptie niemand anders op z'n donder krijgt voor het verkloten van topics door middel van slowchatten is mij niet aan te rekenen.
Dat kan.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vraagje: kan mijn topic over spelontwikkeling een rename krijgen of anderzijds wat aandacht krijgen? Het spel is nu bijna releaseklaar en heb wat mooie screens toegevoegd. (Mogelijke titel: "Erotisch spel, nu met screens")
Bvd
Dank jequote:
Ik was nog bezig die user het voordeel van de twijfel te gunnen...quote:Op zondag 9 december 2007 01:31 schreef BlixaBargeld het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/198886
spamaccountje voor een bepaalde winkel?
Je topic is niet verbannen. Ik had een keuze tussen het helemaal leeggooien (gezien het aantal serieuze reacties), te sluiten, of het een kans te gunnen in ONZ. Dat laatste leek me de beste kans voor het topic om wat posts te trekken (mits je het niet zelf helemaal volpost met offtopic posts).quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:17 schreef floris.exe het volgende:
Gaarne zou ik vernemen dat mijn topic [mannen] masturbatie met huis, tuin en keukenattributen weer teruggeplaatst wordt in SEX. De reden waarom deze in eerste instantie naar ONZ is verbannen is mij geheel onduidelijk.
Oke, op die manier kan ik het begrijpen. Dat je je hebt gebaseerd op de inhoud van de topic en niet zozeer het onderwerp an sich. Ik respecteer je keuze, nu ik dat weet. Vraag voor mij blijft echter wel hoe het kan dat men niet normaal heeft kunnen reageren. Zo'n raar onderwerp is het toch niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je topic is niet verbannen. Ik had een keuze tussen het helemaal leeggooien (gezien het aantal serieuze reacties), te sluiten, of het een kans te gunnen in ONZ. Dat laatste leek me de beste kans voor het topic om wat posts te trekken (mits je het niet zelf helemaal volpost met offtopic posts).
Niks geen taboe, helemaal niet omdat het hier niet zou mogen of een topic over dat onderwerp hier niet zou passen. Maar dit is een serieus subforum, en een topic vol met bagger hoort hier niet, sorry.
Het is een onderwerp dat zich makkelijk leent voor hilariteit, en naar wat ik heb begrepen ben jij een user die bepaalde reacties oproept (ongewild of niet). Kijk maar naar OldJeller, die geeft precies het voorbeeld waarom een topic van jou over zo'n onderwerp waarschijnlijk gedoemd is te verzanden in een hoop baggerprut.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Oke, op die manier kan ik het begrijpen. Dat je je hebt gebaseerd op de inhoud van de topic en niet zozeer het onderwerp an sich. Ik respecteer je keuze, nu ik dat weet. Vraag voor mij blijft echter wel hoe het kan dat men niet normaal heeft kunnen reageren. Zo'n raar onderwerp is het toch niet?
Maar dat is toch heel erg vervelend? Dus mijn topics lopen het risico te moeten lijden omdat users als OldJeller zich er in niet kunnen gedragen? Erg jammer allemaalquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het is een onderwerp dat zich makkelijk leent voor hilariteit, en naar wat ik heb begrepen ben jij een user die bepaalde reacties oproept (ongewild of niet). Kijk maar naar OldJeller, die geeft precies het voorbeeld waarom een topic van jou over zo'n onderwerp waarschijnlijk gedoemd is te verzanden in een hoop baggerprut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |