1 |
Het is één van de vele nieuwe forum bugsquote:Op woensdag 28 november 2007 13:19 schreef MouzurX het volgende:
je kan geen nee doen als je een man bent ... oftewel slotje .. kutpoll
1 |
Dat werk dus nietquote:Op woensdag 28 november 2007 13:37 schreef frame-saw het volgende:
Haal dan die amp; weg. Ik heb nee gezegd.
Inderdaad. Ik kan me ook herinneren dat we in groep 2 doktortje speelden en als straf buiten de klas werden gezet. Daarna speelt dat niet meer of nauwelijks.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:16 schreef Dlocks het volgende:
Doktertje spelen doe je toch niet tussen je 12de/14de jaar? Dat is meer kleuterklas... ehh groep 2 a 3 werk. Dat zijn ook seksuele handelingen maar dan meestal wel met het andere geslacht. Of je op die leeftijd er al bewust van bent dat je dan bezig met seksuele handelingen bent is weer een ander verhaal.
Wat verstaan jullie trouwens onder doktertje spelen???quote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef zhe-devilll het volgende:
wat is er mis met doktertje spelen?
Nietquote:Op woensdag 28 november 2007 18:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Als iedereen de OP nou even leest, gaat het vast wat vlotter met het stemmen.En de beschrijving in de OP is iets anders dan doktertje spelen: wij gingen nooit samen masturberen bij doktertje spelen.
Hoezo 'gewoon'quote:Op donderdag 29 november 2007 09:12 schreef DDBtje het volgende:
Toen ik 14 was had ik voor het eerst gewoon seks. Dat experimenteren wat jij bedoeld doe je als je veeeeeeeeeel jonger bent.
Waarom? Op je 12e/14e ben je een kind.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef DDBtje het volgende:
uhmm ja gewoon klinkt een beetje alsof seks met hetzelfde geslacht niet gewoon is, maar ik viel vooral over het woord "kind" en de leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |