Yups, mag je hem eerst aanzetten om in te brengen en er uithalen om weer uit te zetten.... Pokkeding.quote:
't is toch juist de bedoeling van zo'n afstandsbediening, dat dat niet hoeft... Gewoon gaar systeem dus? Welke heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef Panzer het volgende:
[..]
Yups, mag je hem eerst aanzetten om in te brengen en er uithalen om weer uit te zetten.... Pokkeding.
Onzin, je hebt die dingen gewoon met afstandsbediening. Dat is juist de fun eraan, met name als de man de afstandbediening in beheer heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef Panzer het volgende:
[..]
Yups, mag je hem eerst aanzetten om in te brengen en er uithalen om weer uit te zetten.... Pokkeding.
Ik heb een eitje die dat wel gewoon doet, maar wel een ongeluk gehad met dat kreng.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef Panzer het volgende:
[..]
Oe, dat lijkt niet erg fijnquote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb een eitje die dat wel gewoon doet, maar wel een ongeluk gehad met dat kreng.
Het was geen goed idee om die anaal te doen, dat lusje brak dus af, was geen prettige ervaring dat er weer uit te halen
donderdag 29 november 2007 @ 11:14quote:Op donderdag 29 november 2007 14:36 schreef BaaiBaai het volgende:
Had je wel een sex toy van een goed merk gekocht? Sex toys van goede merken moeten daar geen last van hebben...
Daarbij is het ook belangrijk je sex toy goed te onderhouden. Wanneer je hem niet goed schoonmaakt dan kunnen ze naar verloop van tijdstuk gaan. Speciale cleaners zorgen ervoor dat ze niet uitdrogen en dat dingen kunnen breken (zoals het bandje bij jou deed)...
Just my 2 cents
Wij hebben in onze webshop (ik zal geen reclame maken) de ervaring dat het merk max passion erg goed is in de categorie vibrators en butt plugs met een afstandbediening. De kwaliteit van deze toys is erg goed. Daarbij hoef je natuurlijk niet gefrustreerd te zijn om ze te gebruikenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:39 schreef het.ismij het volgende:
[..]
donderdag 29 november 2007 @ 11:14
ik had al zo'n vermoeden
Ero is onze hoop in bange sexueel gefrustreerde dagen
Kan je even reclame maken in mijn pm?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:21 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Wij hebben in onze webshop (ik zal geen reclame maken) de ervaring dat het merk max passion erg goed is in de categorie vibrators en butt plugs met een afstandbediening. De kwaliteit van deze toys is erg goed. Daarbij hoef je natuurlijk niet gefrustreerd te zijn om ze te gebruiken
die eerste heb ikquote:Op donderdag 29 november 2007 14:48 schreef treintje75 het volgende:
een eitje is een meestal prettiger omdat je dat met je eigen lingerie kan gebruiken.
b.v.:
http://www.manoes.nl/sexs(...)vibrerend-eitje.html
of
http://www.manoes.nl/sexs(...)ro_ei_draadloos.html
Was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 29 november 2007 19:21 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Wij hebben in onze webshop (ik zal geen reclame maken) de ervaring dat het merk max passion erg goed is in de categorie vibrators en butt plugs met een afstandbediening. De kwaliteit van deze toys is erg goed. Daarbij hoef je natuurlijk niet gefrustreerd te zijn om ze te gebruiken
Nu heb ik het niet gezienquote:Op donderdag 29 november 2007 19:25 schreef daReaper het volgende:
[..]
Kan je even reclame maken in mijn pm?
-edit: oh, signature
Topquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef het.ismij het volgende:
geheel onafhankelijk:
http://www.speeltjesoutlet.nl/
Hij was spiksplinternieuw, de eerste keer dat ik hem gebruikte en hij was alles behalve goedkoop te noemen....quote:Op donderdag 29 november 2007 14:36 schreef BaaiBaai het volgende:
Had je wel een sex toy van een goed merk gekocht? Sex toys van goede merken moeten daar geen last van hebben...
Daarbij is het ook belangrijk je sex toy goed te onderhouden. Wanneer je hem niet goed schoonmaakt dan kunnen ze naar verloop van tijdstuk gaan. Speciale cleaners zorgen ervoor dat ze niet uitdrogen en dat dingen kunnen breken (zoals het bandje bij jou deed)...
Just my 2 cents
haha jah dan gaat hij op onderzoek uitquote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb een eitje die dat wel gewoon doet, maar wel een ongeluk gehad met dat kreng.
Het was geen goed idee om die anaal te doen, dat lusje brak dus af, was geen prettige ervaring dat er weer uit te halen
Wat is dan het leuke aan zo'n eitje dat je inbrengt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:12 schreef saaw het volgende:
[..]
die eerste heb ik
afstandbediening werkt prima, ook vanaf een flinke [15 m oid] afstand
leuk ding
ik heb hem ergens online besteld voor 30 euro [incluief verzenden]
opzich is dat eitje niet briljant hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat is dan het leuke aan zo'n eitje dat je inbrengt?
Een slipje met trilding bij de clit zou dan prima zijn denk ik... Hoezo onpractisch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:14 schreef Aventura het volgende:
Dat bedoel ik dus...Je voelt een tampon ook niet zitten, het achterste deel van je vagina is niet echt gevoelig. Leuker zou zijn 'iets' wat tegen de clit aan beweegt. Maar dat lijkt me wat onpractisch voor in de disco...
Inderdaad, zo'n eitje is dan ook niet echt nuttig/leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:14 schreef Aventura het volgende:
Dat bedoel ik dus...Je voelt een tampon ook niet zitten, het achterste deel van je vagina is niet echt gevoelig. Leuker zou zijn 'iets' wat tegen de clit aan beweegt. Maar dat lijkt me wat onpractisch voor in de disco...
uitschijten?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat ding drukt wat tegen je g-spot aan enzo, degene die ik heb kan verschillende riedeltjes brommen, lekker is het wel, dat absoluut, kan er wel een aardig eind op komen richting een orgasme, helemaal lukt niet, dat wil zeggen, tot nu toe nog niet, maar na die aanvaring heb ik hem even weggelegt, had genoeg eitjes ervaring voor even zeg maar, wat een auw om dat ding er weer uit te krijgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat is dan het leuke aan zo'n eitje dat je inbrengt?
Nope, grabbelton, nu gaat dat eitje prima, 2 vingers gaat ook prima, maar dat samen was toch echt wel wat minder bij het uithalen.quote:
ziekenhuis: u heeft een ei in uw bips!?! bent is familie van een kip?quote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope, grabbelton, nu gaat dat eitje prima, 2 vingers gaat ook prima, maar dat samen was toch echt wel wat minder bij het uithalen.
Was niet van plan te wachten tot de ontlasting, straks was dat ding nog dieper gegaan ofzo, het zou en moest er gewoon uit, onmiddelijk!
Zag mezelf al bij de ehbo in het ziekenhuis zitten namelijk, hell no!!!!!!!
Hahaha, zoiets hadden ze al eens vaker meegemaakt met dildo's e.d. bij homo's op de EHBO tijdens m'n stage.quote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Zag mezelf al bij de ehbo in het ziekenhuis zitten namelijk, hell no!!!!!!!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:53 schreef daReaper het volgende:
Hoi,
Ik wil voor mijn vriendin een vibrator met afstandsbediening kopen. We hebben al afgesproken, dat we er een keer mee naar de disco gaan, waarbij ik dan de afstandsbediening krijg![]()
waarom ook niet? aangezien er per jaar best wat worden verkocht gebeurd het waarschijnlijk vaker dan je denktquote:
Uiteindelijk is alles te hacken natuurlijk...de vraag is of het in dit geval vervelend wordt gevonden..quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:00 schreef TubewayDigital het volgende:
zou die afstandbediening te hacken zijn ?Dan weet ik het wel.
in principe is die afstandsbediening universeel denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:37 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles te hacken natuurlijk...de vraag is of het in dit geval vervelend wordt gevonden..
Nu maar hopen dat de afstandsbediening sterk genoeg is zodat je die niet zo'n beetje in je vriendin hoeft te drukken voor de vibrator wat doet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:23 schreef daReaper het volgende:
Ik heb trouwens dit beestje maar besteld:
http://www.x-toys.nl/detail.php?vibro_thong_wireless_remote_control&id=1280
Uuuuuuh domme vraag mischien was jij diegene die om half drie op de eerste hulp naar binnen werd gebracht. Ze dachten eerst dat je een defribrilator had ingeslikt.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
die TS gekocht heeft kost 39,95 excl. verzendkostenquote:Op donderdag 27 december 2007 02:19 schreef SunChaser het volgende:
die dingen zin toch duur?
http://www.speeltjesoutlet.nl/Bestellen.php?ID=E20164&Name=Butterfly%20Vibrator&Cat=Vibrator, had misschien ook wel wat geweest. Deze is namelijk erg kleinquote:Op donderdag 27 december 2007 17:08 schreef gateway het volgende:
[..]
die TS gekocht heeft kost 39,95 excl. verzendkosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |