Vak 410?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:20 schreef M0NTANA het volgende:
En hoe gaat de harde kern van AZ het jeugdige gedeelte noemen?
Nu Ajax nogquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:43 schreef Black-Death het volgende:
Trouwens, zou wel goed zijn als de Admirals weg gaan uit de Arena
Gelezen op CS forum zeker?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:39 schreef MaxPower het volgende:
Dat is toch niet serieus van die Alkmaarse AFCA?
Nep dusquote:Ja, de Fanpage heeft jullie er in laten tuimelen, voor zover dat niet meteen opgemerkt werd. 1 April was natuurlijk het moment om onze humor tentoon te spreiden die dan wel of niet gewaardeerd werd. Om origineel te zijn dit maal niet 1 onzin-artikel, maar 3. We hebben in ieder geval genoten van de reacties. Chapeau!
Een opsomming van onze 1 april shizzle:
- Dembele en Agustien naar AZ:
Niets van waar op dit moment. Prachtig om te zien dat diverse sites dit hebben overgenomen.
- Harde kern AZ krijgt voortaan de naam AFCA:
Ook bedacht, hoewel we het een hippe naam vinden...nee hoor geintje.
- Ja, zelfs Ruby van Urk is een 1 april grap, dit tot opluchting van velen vermoeden we. Nu maar hopen dat AZ veel mailtjes met verzoeknummers heeft mogen ontvangen.
- De Fanpage hoeft niet te bezuinigen, we hebben immers een uitstekende sponsor in onder andere de Supporters Vereniging. Het bericht wat bovenaan op het forum staat is derhalve dan ook lariekoek (of kletskoek).
De rest van de headlines zijn natuurlijk 100% betrouwbaar en hebben niets met 1 april te maken
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nep dus
Als je op die site AFCA zoekt krijg je dit resultaat
AH Huiswijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Heb met een collega (AZ) flesje wijn ingezet op de overwinning.
Ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nu Ajax nog![]()
Banenenman morgen ook nog aanwezig in t vondelpark / de kroeg?
Whehequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik nietIk ga werken om zo iets aan mn schulden te doen
Babel is gewoon niet balvast genoeg. Zijn balaanname is ook ver beneden pijl, zeker voor een linksbuiten van Ajax. Komt ook nog eens bij dat zijn acties veel te voorspelbaar zijn. Wat mij betreft zou hij nog 1 seizoen krijgen als het dan nog steeds niet voldoende is, opzouten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef koningdavid het volgende:
Nog even ter verdediging van Babel, aangezien die discussie weer naar boven is gerakelt.
Mensen vinden Babel vaak waardeloos vanwege zijn rendement. Vinden diezelfde mensen Dembele dan ook waardeloos? Babel heeft in minder wedstrijden evenveel assists en doelpunten gemaakt als Dembele, toch hoor je maar weinig mensen klagen over Dembele.
Spelers als zij zijn een plaag voor de tegenstanders omdat ze altijd twee mensen bezig houden. Bovendien zijn ze beiden nog enorm jong.
Dit neemt trouwens niet weg dat ik ook vind dat Babels rendement nog veel beter kan. Maar het gezeik gaat af en toe wel wat te ver.
Alleen doelpunten? Anders zie ik graag de negen keer hooghoudende Richard Witschge tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef denthemen het volgende:
ik zal na volgende week ff wat dingen rippen van dvd's, heb bijna alle doelpunten vanaf 94 tot aan nu, mensen die nog voorkeuren hebben?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Die KO van Gomes door Davids. Kunnen we weer even lachen.
Die actie van Laudrup dat ie in de ArenA op de doellijn nog zo'n speler uitkapt terwijl ie de keeper al gelobt hadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef denthemen het volgende:
ik zal na volgende week ff wat dingen rippen van dvd's, heb bijna alle doelpunten vanaf 94 tot aan nu, mensen die nog voorkeuren hebben?
Alle samenvattingen van de champions league in 1995 van ajax. Ik heb alleen de finale en de uitwedstrijd bij Madrid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef denthemen het volgende:
Denk dat Henk liever wat meer fysiek ziet achterin vooral als je tegen Dembele, Arveladze, Jenner en Martens speelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is er met Ogararu dan? Speel dan 3-4-3
Je snapt zelf dat dat wel érg veel ruimte in beslag neemt en dat dus eigenlijk niet online te zetten is? Je kan beter de dvd kopen denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle samenvattingen van de champions league in 1995 van ajax. Ik heb alleen de finale en de uitwedstrijd bij Madrid.
Doe elke week eentje ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je snapt zelf dat dat wel érg veel ruimte in beslag neemt en dat dus eigenlijk niet online te zetten is? Je kan beter de dvd kopen denk ik![]()
Ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen, maar het probleem is dat als ik iets rip het bijv al 50 mb is voor 5 minuten, als jij een simpele manier weet om dit kleiner te maken zie ik geen probleemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Doe elke week eentje ofzo.Ik heb street legends met edgar davids wel voor je als dank.
Hoelang duren die samenvattingen dan? Of zijn het volledige wedstrijden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen, maar het probleem is dat als ik iets rip het bijv al 50 mb is voor 5 minuten, als jij een simpele manier weet om dit kleiner te maken zie ik geen probleem
Hoe kom je aan die opstelling? Op Ajax.netwerek staat dat VD wiel niet zal spelen maar Ogarau.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:14 schreef toma het volgende:
vermoedelijke opstelling (Als Stam het niet haalt)
------------------- Stekelenburg ------------------
Heitinga------vd Wiel-------Vermaelen-------Urby
---------------Gabri-------------Davids------------
------------------------Perez------------------------
---Babel--------------Huntelaar------------Mitea--
goeie keus om voor Mitea te kiezen dan voor de Mul. Die jongen heeft het verdienstelijk gedaan dit seizoen maar is nu al een paar weken hopeloos uit vorm.
Het zijn meestal samenvattingen van 5 á 10 minutenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoelang duren die samenvattingen dan? Of zijn het volledige wedstrijden?
Ik weet trouwens niet hoe je het kleiner kan maken maar er is vast iemand hier die het weet.
Gaat (hoop ik) wel lukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
stekelenburg
Ogararu
Heitinga
(Stam) anders Vermaelen
Emanuelson
Gabri
Perez
Davids
Babel
Huntelaar
Mitea
Moet lukken morgen.
Niks ervan, 3-0 morgen! met mitea de CL voorronde inquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Vreemd dat er hier zoveel vertrouwen is in winst voor Ajax, aangezien Ajax dit hele seizoen nog niet gewonnen heeft van AZ.
Ik denk 1-1 of misschien 2-2 morgen.
Is mitea fit dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Niks ervan, 3-0 morgen! met mitea de CL voorronde in![]()
[afbeelding]![]()
Ik geef hem 62 minuten en dan moet hij erafquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:58 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Of ik moet iets gemist hebben, maar hij staat in bijna alle verwachte opstellingen![]()
Mitea gaat ons morgen verrassenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik geef hem 62 minuten en dan moet hij eraf![]()
We hebben in de beker gewonnen, en tot vorige wedstrijd 89e minuut had AZ ook het hele seizoen nog niet van ons gewonnen. Ik zie niet in waarom er geen vertrouwen in winst zou moeten zijn, normaal met een 2-1 uitwedstrijd ben je favoriet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Vreemd dat er hier zoveel vertrouwen is in winst voor Ajax, aangezien Ajax dit hele seizoen nog niet gewonnen heeft van AZ.
Ik denk 1-1 of misschien 2-2 morgen.
Tegen Cambuur Leeuwarden was dat. Wat een geweldig doelpuntquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die actie van Laudrup dat ie in de ArenA op de doellijn nog zo'n speler uitkapt terwijl ie de keeper al gelobt had![]()
Met penaltiesquote:
Maar ze deden het wel!quote:en tot vorige wedstrijd 89e minuut had AZ ook het hele seizoen nog niet van ons gewonnen.
AZ scoort minimaal 1 keer per wedstrijd, wat dus wil zeggen dat Ajax minimaal 2 keer moet gaan scoren.quote:Ik zie niet in waarom er geen vertrouwen in winst zou moeten zijn, normaal met een 2-1 uitwedstrijd ben je favoriet.
Davids en Gabri bikkelen ons er doorheen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met penaltiesAlsof dat wat zegt over de kwaliteiten van een ploeg...
[..]
Maar ze deden het wel!
[..]
AZ scoort minimaal 1 keer per wedstrijd, wat dus wil zeggen dat Ajax minimaal 2 keer moet gaan scoren.
Ik snap goed dat de hoop nog niet opgegeven is bij Ajax, maar om nou te denken dat Ajax wel ff met 3-0 wint
las ik op ajax.punt.nlquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die opstelling? Op Ajax.netwerek staat dat VD wiel niet zal spelen maar Ogarau.
Emanuelson heeft het altijd moeilijk tegen die snelle Jenner. Het is jammer dat we niet meer linksbacks hebben voor wat meer roulatiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
Weet niet of heitinga nou de oplossing op rechtsback is. Gevaar van az kwam niet vanaf rechts maar vanaf links. Als emanuelson gewoon op zeker speelt hoeven we daar verder niks aan te veranderen.
Lindenbergh is een soort van vervanger, maar die vind ik niet goed genoegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef toma het volgende:
[..]
Emanuelson heeft het altijd moeilijk tegen die snelle Jenner. Het is jammer dat we niet meer linksbacks hebben voor wat meer roulatie
Lindenbergh wordt hier soms ook wel eens onterecht uitgekotst. De laatste keer dat hij invalde tegen AZ heeft hij het best behoorlijk gedaan. En Lindenbergh is vaak belangrijker als hij niet aan de bal is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Lindenbergh is een soort van vervanger, maar die vind ik niet goed genoeg![]()
Winnen is winnen, dus je uitspraak was gewoon feitelijk onjuist. Bovendien hadden we in Alkmaar ook gewoon gewonnen zonder FC Wegereef.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Met penaltiesAlsof dat wat zegt over de kwaliteiten van een ploeg...
Wij morgen ook.quote:Maar ze deden het wel!
Heracles Almelo AZ 0 - 0quote:AZ scoort minimaal 1 keer per wedstrijd, wat dus wil zeggen dat Ajax minimaal 2 keer moet gaan scoren.
Dat denk ik ook niet, maar de kans dat we het halen is gewoon 50 procent, zou niet weten waarom we dus niet optimistisch zouden mogen zijn. Als jullie nou in onze schoenen stonden had ik me er iets bij voor kunnen stellen.quote:Ik snap goed dat de hoop nog niet opgegeven is bij Ajax, maar om nou te denken dat Ajax wel ff met 3-0 wint
(enigzins) inhoudelijke reactie staat eronder....quote:
Als jullie zo'n beetje elke keer beter waren, had je wel minstens 1 keer gewonnen. En laat dat nou niet gebeurd zijn dit seizoen in 4 (!!) wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:38 schreef Sethje het volgende:
Hardstikke leuk dat omhoog praten van AZ maar morgen winnen wij gewoon klaar. We hebben gewoon meer klasse. AZ is alleen maar de beter eploeg geweest tegen 10 man in de bekerfinale(en nog kunnen ze niet scoren) en vorige week toen ajax davids en gabri mistten.. Bij AZ uit zijnw e genaaid, en thuis waren we de betere ploeg. Overall zijn we gewoon beter, en daarom spelen WIJ voorronde CL.
.......... jullie zijn echt zo heerlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jullie zo'n beetje elke keer beter waren, had je wel minstens 1 keer gewonnen. En laat dat nou niet gebeurd zijn dit seizoen in 4 (!!) wedstrijden
Dat maak jij ervan. Maar toch tof dat je toegeeft dat Ajax helemaal niet de beste was in onderlinge wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
.......... jullie zijn echt zo heerlijk![]()
AZ is oppermachtig, AZ is de beste ploeg van europa. Nou ik ga bier drinken, ga jij je klappers maar in elkaar vouwen! Toedeledokie
Ajax heeft de beker gewonnen, maar de wedstrijd was nog steeds 1-1 hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef devv05 het volgende:
We hebben de finale gewonnen knuppel. Ben je dat leed alweer vergeten ofzo? Tot vorige week hadden jullie ook nog nooit gewonnen, de ware aard van az-supporters komt wel weer naar boven, gloryhunters.
quote:Rennen in je eigen vak,
rennen in je eigen vak
rennen in je eigen vak lalalala
(o.a. gezongen naar AZ supporters toen een groep
F-Siders de harde kern liet rennen in hun eigen vak)
Ik i.i.g. niet. Waarom dat rennen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Kennen we deze nog?
Da's Excelsiorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
En als laatste, ik weet niet meer of dit tegen AZ was, al die shirtjes lijken op elkaar, maar dit schot van Davids is leuk genoeg om nogmaals te zien!
[afbeelding]
Laten we weer trainers gaan veranderen inderdaad.quote:Ten Cate weg bij eventuele uitschakeling
zaterdag 26 mei, door SK, Amsterdam, 21:00u, AS
Nieuwsfoto Mocht Ajax morgen uitgeschakeld worden in de play-offs om de strijd voor een plek in de voorronde van de Champions League, dan kan Ajax-coach Henk ten Cate zijn koffers gaan pakken. Co Adriaanse zou dan vanaf volgend seizoen zijn plaats gaan innemen. Dit weet AjaxShowtime uit zeer betrouwbare bron te onthullen.
Ten Cate heeft volgens onze bron 'de verkeerde keuzes gemaakt op de belangrijke momenten'. Daarom zou de trainer met Ajax morgen AZ moeten uitschakelen in de finale van de play-offs om zijn baan te redden.
Een eventuele opvolger heeft Ajax zelfs al serieus in beeld; Co Adriaanse. Technisch directeur Martin van Geel is al jaren gek van Adriaanse en heeft jaren met hem samengewerkt. Ajax heeft de ex-trainer van Metallurg Donetsk zelfs gevraagd om de gesprekken met Feyenoord stil te leggen als Adriaanse eventueel naar Ajax zou willen vertrekken.
Ajaxshowtime met zijn betrouwbare bronnen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:15 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Laten we weer trainers gaan veranderen inderdaad.
Als dat waar is mag het bestuur de tering krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:15 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Laten we weer trainers gaan veranderen inderdaad.
Oh, dat mogen ze van mij al een tijdje hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dat waar is mag het bestuur de tering krijgen.
Amen zeg, laat henkie het nog maar een jaartje doen, ik heb er veel vertrouwen in dat het een geweldig seizoen gaat worden!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef denthemen het volgende:
Die Witschge, wat een held, destijds na (wéér, wat anders?) een overwinning in Rotterdam vraagt de verslaggever: Waren jullie slimmer dan Feyenoord? Antwoord: Nah dat weet ik niet, ik heb geen idee welke school hun gehad hebben
Held!!
Verder mag ik toch hopen dat het NIET waar is dat HTC morgen vertrekt als we niet winnen
kun je hem dan niet op usenet gooien? in A.B.Multimedia.sports bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je snapt zelf dat dat wel érg veel ruimte in beslag neemt en dat dus eigenlijk niet online te zetten is? Je kan beter de dvd kopen denk ik![]()
Sowieso in de kroeg ja, of ik voor het Vondelpark op tijd wakker ben betwijfel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nu Ajax nog![]()
Banenenman morgen ook nog aanwezig in t vondelpark / de kroeg?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat Ajax morgen fel gaat voetballen, de jongetjes van AZ verdienen het om eens flink ingemaakt te worden na al die halfslachtige gelijkspel wedstrijden. Dat ze het zich in hun hoofd halen denken te kunnen winnen van Geweldenaars als Stam en Davids!
8-1 in 2 wedstrijden, dát is OMG. Co Adriaanse die weigert Feyenoord te trainen, dát is OMG, Charisteas kopen van Ajax en later blijkt dat hij de beste is bij Feyenoord, dát is OMG!quote:
Tja, met Henk ten Cate aan het roer schiet het ook niet op...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef Bananenman het volgende:
What de fok is dat Ajax Showtime geleuter over Adriaanse? Mag hopen dat het onzin is, maar dat zal gelukkig wel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja, met Henk ten Cate aan het roer schiet het ook niet op...
Een of andere trieste site met zogenaamde "goed ingevoerde bronnen"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef kurk_droog het volgende:
Wie zegt dat die vertrekt dan?
Nee het is een geweldige trainer inderdaad.quote:
Ja, ik vind het een goede trainer hij heeft misschien niet de wisselcapaciteit zoals van Gaal die heeft, maar hij krijgt die jongens wel aan het voetballen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee het is een geweldige trainer inderdaad.
Die site is idd triest maar laten we hopen dat Ten Cate snel zijn koffers pakt. Ik blijf het zeggen, Ten Cate goede trainer, slechte coach.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Een of andere trieste site met zogenaamde "goed ingevoerde bronnen"
En wie moet er dan wel bij Ajax terugkomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die site is idd triest maar laten we hopen dat Ten Cate snel zijn koffers pakt. Ik blijf het zeggen, Ten Cate goede trainer, slechte coach.
hoor ik dat je je visie bij begint te draaien over ten Cate ??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die site is idd triest maar laten we hopen dat Ten Cate snel zijn koffers pakt. Ik blijf het zeggen, Ten Cate goede trainer, slechte coach.
Oh ja? Hoe komt het dan dat we zoveel punten hebben verspeeld tegen de kleintjes? En waarom Huntelaar veel minder heeft gescoord?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een goede trainer hij heeft misschien niet de wisselcapaciteit zoals van Gaal die heeft, maar hij krijgt die jongens wel aan het voetballen!
Jep, maar hij heeft wel een aantal toppers weten te strikken voor Ajax zoals Gabri!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij mij valt het muntje bij Henk 2 kanten op. Hij heeft veel meer pit in AJAX weten te krijgen, anderzijds maakt hij grote tactische fouten en wisselt hij slecht. Ik geef hem gewoon nog een jaar.
ben ik met je eens. Hij maakt ook spelers beter. Zo hebben Heitinga, Urby, Sneijder en Babel hun beste jaar tot nu toe gespeeld. Maar zijn wissels zijn soms echt bedroevend slecht, en ik vraag me af waarom hij Perez nooit in de basis laat starten. Toch hebben we Ajax sinds jaren niet zo'n goed voetbal zien spelen sinds Henk er is. Op tactisch gebied heeft ie t soms ook geniaal voor elkaar (Heerenveen-uit, Feyenoord-uit, Utrecht-uit, PSV-uit).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij mij valt het muntje bij Henk 2 kanten op. Hij heeft veel meer pit in AJAX weten te krijgen, anderzijds maakt hij grote tactische fouten en wisselt hij slecht. Ik geef hem gewoon nog een jaar.
Ja, het is moeilijk te zeggen wie nou echt beter is geworden door Henk, maar dit seizoen zijn er toch wel redelijk wat jongens positief naar voren gekomen toch? Emanuelson, Sneijder, Grygera, Ogararu en ik vond dat Babel het de eerste seizoenshelft ook heel erg goed deed, nogmaals, of het komt door Henk weet ik niet, maar ze hebben goed gespeeld!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe komt het dan dat we zoveel punten hebben verspeeld tegen de kleintjes? En waarom Huntelaar veel minder heeft gescoord?
Ik hoor allemaal maar dat HTC spelers beter heeft gemaakt, maar ik zou er niet 1 weten. Babel had een goede periode maar viel weer terug naar een bedenkelijk niveau.
het voetbal is meer het aankijken waard dan de afgelopen 5 jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Hij maakt ook spelers beter. Zo hebben Heitinga, Urby, Sneijder en Babel hun beste jaar tot nu toe gespeeld. Maar zijn wissels zijn soms echt bedroevend slecht, en ik vraag me af waarom hij Perez nooit in de basis laat starten. Toch hebben we Ajax sinds jaren niet zo'n goed voetbal zien spelen sinds Henk er is. Op tactisch gebied heeft ie t soms ook geniaal voor elkaar (Heerenveen-uit, Feyenoord-uit, Utrecht-uit, PSV-uit).
Van mij mag ie nog een jaartje blijven.![]()
Mja... ik denk dat Co echt wel een keertje terugkomt, maar toch... de manier waarop hij de vorige keer weg moest... Maar ja, nu met Van Geel. Co volgend jaar coach als Henk weggaat ben ik het mee eens. Kunnen we sowieso nog een extra lange NEUS trekken richting R'dam Zuid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:28 schreef devv05 het volgende:
Heb liever Adriaanse als coach dan Ten Cate, maar het is veel te vroeg om Henk nu al te laten vertrekken. Minstens nog een seizoen.
Eens, hoe gaat het met je wedden Banaanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Bananenman het volgende:
Ten Cate moet gewoon nog een jaar aanblijven. Volgend jaar geen kampioen = exit. Hij mag het nog een jaar proberen
Volgens mij wilde hij zelf maar 2 jaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Bananenman het volgende:
Ten Cate moet gewoon nog een jaar aanblijven. Volgend jaar geen kampioen = exit. Hij mag het nog een jaar proberen
Hmm, niet zo meer mee bezig latelyquote:Op zondag 27 mei 2007 00:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Eens, hoe gaat het met je wedden Banaan![]()
Jaja, dat weten we nu wel...quote:Op zondag 27 mei 2007 01:24 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien ik voor AZ ben en niet zonodig Ajax hoef af te kraken mag ik vast ook wel een mening vormen over Ten Cate.
feliquote:Op zondag 27 mei 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jarig![]()
Hoop dat de spelers me een mooi verjaardagscadeau geven.
Jammer dat ik niet naar het Vondelpark kan vandaag omdat zometeen het hele huis vol zit. Maar we gaan winnen, daar ben ik van overtuigt
Fel Heino, dat Ajax dik moge winnenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jarig![]()
Hoop dat de spelers me een mooi verjaardagscadeau geven.
Jammer dat ik niet naar het Vondelpark kan vandaag omdat zometeen het hele huis vol zit. Maar we gaan winnen, daar ben ik van overtuigt
gefeliciteerd 14.gifquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb gedroomd dat Ajax binnen 10 min met 5-0 voor stond
Lekkere droomquote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb gedroomd dat Ajax binnen 10 min met 5-0 voor stond
Ik ben in de vakantie jarig en dan wint Ajax vaak een oefenwedstrrijd met 10-0 ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef twi het volgende:
Vraag er niet te veel om, om die overwinning op je verjaardag. Bij mij was m'n verjaardagswedstrijd RKC uit
Idemquote:Op zondag 27 mei 2007 11:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben in de vakantie jarig en dan wint Ajax vaak een oefenwedstrrijd met 10-0 ofzo![]()
Toevalligquote:Op zondag 27 mei 2007 11:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idem.
Ohjah ik ben op dezelfde dag jarig.
Haha, dat meen je. Ik ook! 22 juli all the way.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idem.
Ohjah ik ben op dezelfde dag jarig.
Jaloersquote:
Ajax ookquote:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:40 schreef ericajax het volgende:
KOM OP AJAX!!!!!!!!
ouderwets via de radioquote:Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef BonJovi het volgende:
nog ander half uur, Cant wait. Hoe gaan jullie het kijken trouwens?
Tele2quote:Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef BonJovi het volgende:
Heb ik ook, maar het wordt radio...quote:
Edje moet spelen joh!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:00 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou met me neef ergens gaan kijken maar die mafkees neemt niet op
Tele2 héquote:Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef BonJovi het volgende:
Trouwens vraagje ik was gister op een bruiloft in Rotterdam dus het niks kunnen horen of volgen van Suriprofs. Weetje toevallig wat het was geworden gisteren?quote:
www.internet.comquote:Op zondag 27 mei 2007 13:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Trouwens vraagje ik was gister op een bruiloft in Rotterdam dus het niks kunnen horen of volgen van Suriprofs. Weetje toevallig wat het was geworden gisteren?
2-0 Jong Oranjequote:Op zondag 27 mei 2007 13:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Trouwens vraagje ik was gister op een bruiloft in Rotterdam dus het niks kunnen horen of volgen van Suriprofs. Weetje toevallig wat het was geworden gisteren?
Ik ook nietquote:Op zondag 27 mei 2007 12:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan.
Ik kan het alleen helaas niet zien.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef Noshiba het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAJJAAXXX
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAJJAAXXX
(ze hebben geen klap smilies)
zegt ie nou wij hebben het beste publiek van nederland?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
http://zoomin.tv/site/index.cfm?cat=sport&cid=0
en dan het filmpje:
Scheringa: 'Wij gaan voorronde CL spelen'
ja wat een mafketelquote:Op zondag 27 mei 2007 13:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
zegt ie nou wij hebben het beste publiek van nederland?
En daarachter, we hebben ook niets voor niets 3x de fair-play prijs gewonnen? wtf heeft dat met elkaar te maken?
Het lijkt net alsof je de Flamengo dans aan het doen bentquote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAJAAXX
[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAJAAXX
[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAJAAXX
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef R4V3 het volgende:
Succes met de wedstrijd namens een PSV supporter. Ben die grote mond daar in Alkmaar meer dan zat. Hoop dat jullie ze lekker op hun plek zetten.
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef R4V3 het volgende:
Succes met de wedstrijd namens een PSV supporter. Ben die grote mond daar in Alkmaar meer dan zat. Hoop dat jullie ze lekker op hun plek zetten.
er kunnen 1000 in maar ze hebben dispensatie ofzo dus maar 850 dus dat is bullshit!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:41 schreef denthemen het volgende:
was ook 1 zo'n gek die vertelde dat ze met 1250 man naar Utrecht gingen, volgens mij is dat nooit voorgekomen toch?
Dank uquote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef R4V3 het volgende:
neequote:Op zondag 27 mei 2007 13:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Doet stam mee?
Idem, ik ga nu nog effe een jointje roken en dan benk klaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb planet voetbal open staan, en me laptop aangesloten op me tv ben er klaar voor!
Dan hebben we al 3 belangrijkere wedstrijden dit jaar "verloren", en gaat het leven dus gewoon door.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:32 schreef Messenga het volgende:
[CL Play-Offs] Ajax-Az voor wedstrijdverslagen.
Maakt niet uit voor de knvb. Die zeggen nu dat de pleeoffs een succes zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 14:40 schreef Landgeld het volgende:
alleen wel dagjesmensen: cq: geen sfeer.... je hoort tcate schreeuwen
prcsquote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor de knvb. Die zeggen nu dat de pleeoffs een succes zijn![]()
Ja, op deze manier wordt het niks.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef twi het volgende:
Het is vrij hopeloos.
En terecht, vorige week waren wij de lafbekken.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
We gaan winnen, az scoort niet, wat een tyfus ploeg is het toch, lafbekken!!
Hij krijgt ook veel de balquote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zet Sarpong er maar in. Perez is echt niks op dit moment.
Vorige week speelde we minder aanvallend, das iets anders dan de bal een minuut bij de keeper houdenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, vorige week waren wij de lafbekken.
Niet als-ie in de basis is gestart.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Perez komt zo in de volgende helft wel goed naar voren, de 2e helft is altijd de helft van Perez!
quote quotequote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
We gaan winnen, az scoort niet, wat een tyfus ploeg is het toch, lafbekken!!
Zijn eigen schuld. Moet hij zichzelf maar beter aanbieden.quote:
Perez moet er dus echt wel inblijven!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zet Sarpong er maar in. Perez is echt niks op dit moment.
Vorige week speelden we hufterig op de counter met 35% balbezit. Als je dat minder aanvallend noemt, dan speelt AZ vandaag heel aanvallend met 50% balbezit.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorige week speelde we minder aanvallend, das iets anders dan de bal een minuut bij de keeper houden
40% van die 50 was bij de keeperquote:Op zondag 27 mei 2007 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Vorige week speelden we hufterig op de counter met 35% balbezit. Als je dat minder aanvallend noemt, dan speelt AZ vandaag heel aanvallend met 50% balbezit.
Donk is mischien wel de redder van het seizoen. Niks dan respect voor Donk!quote:
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...quote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
Meters, meters, meters buitenspel!
Jammer, had wel leuk geweest.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...
Huntelaar verlengde hetquote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...
Yup, en dan was het ook nog maar de vraag of KJH geen buitenspel stond. Maar dat scheelde niet zoveel iig.quote:
als je nu en die bekerfinale kijkt wel jaquote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Donk is mischien wel de redder van het seizoen. Niks dan respect voor Donk!
Gewoon ff snel de 3-0 counteren pleasequote:Op zondag 27 mei 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
Gaat nog liters zweet in de bilnaad worden dit.
lampjequote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sjezus wat is die Huntelaar toch een onsportieve teringlijer.
hij wilt hem gewoon even bedankenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
En daarom word AZ nooit een topploeg want als het om de knikkers gaat hebben ze weer niets.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Zoals verwacht wint Ajax vrij eenvoudig van AZ.
Gelul!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Doe dat dan door te scoren. Niet als een zielig klein kind zulke acties uithalen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Gelul!!!!
Dat is gewoon ff terugpakken omdat donk in de 1ste helft op Huntelaars borst ging staan...
Dat vind ik alleen maar mooi. Scheringa geeft kapitalen uit aan AZ maar weer geen prijzen dit seizoenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
En daarom word AZ nooit een topploeg want als het om de knikkers gaat hebben ze weer niets.
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe dat dan door te scoren. Niet als een zielig klein kind zulke acties uithalen.
Is niet de eerste wedstrijd dat Donk KJH loopt te zieken. Is juist mooi dit.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe dat dan door te scoren. Niet als een zielig klein kind zulke acties uithalen.
Inderdaad, geld is niet alles Scheringaquote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar mooi. Scheringa geeft kapitalen uit aan AZ maar weer geen prijzen dit seizoen.
Ik geef hem groot gelijk. Van Nistelrooy, Robben en Kezman zijn ook wel tot zoiets in staat.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Topsport is hard en opfcoken hoort erbijquote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Van Nistelrooy, Robben en Kezman zijn ook wel tot zoiets in staat.
AZ gooide er toch Lens en Koevermans in? In dat opzicht kan ik het begrijpenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef BB-boy het volgende:
Rare wissel.
Ach die trekt zijn geld er ook uit als ze binnen 2 jaar nog niets hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar mooi. Scheringa geeft kapitalen uit aan AZ maar weer geen prijzen dit seizoen.
Dagjesvolk. Die voelen zich heel stoer. Laat ze in die waan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef vogeItjesdans het volgende:
Louis neem je rotzooi mee, komop mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |