Donk is mischien wel de redder van het seizoen. Niks dan respect voor Donk!quote:
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...quote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
Meters, meters, meters buitenspel!
Jammer, had wel leuk geweest.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...
Huntelaar verlengde hetquote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...
Yup, en dan was het ook nog maar de vraag of KJH geen buitenspel stond. Maar dat scheelde niet zoveel iig.quote:
als je nu en die bekerfinale kijkt wel jaquote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Donk is mischien wel de redder van het seizoen. Niks dan respect voor Donk!
Gewoon ff snel de 3-0 counteren pleasequote:Op zondag 27 mei 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
Gaat nog liters zweet in de bilnaad worden dit.
lampjequote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sjezus wat is die Huntelaar toch een onsportieve teringlijer.
hij wilt hem gewoon even bedankenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sjezus wat is die Huntelaar toch een onsportieve teringlijer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |