Ik keek de herhaling.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net alsof er mensen naar Koppensnellers kijken
Ik wens AZ alvast veel plezier met het verlies van zondag. Snap dat dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:53 schreef borisz het volgende:
veel plezier AZ ?
Eilanden gaat toch trouwen![]()
Maar nu is de vraag bedoel je met AZ, AgainZender of Alkmaar Zaanstreekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wens AZ alvast veel plezier met het verlies van zondag. Snap dat dan.
.
Ik heb het nu over AgainZenderquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wens AZ alvast veel plezier met het verlies van zondag. Snap dat dan.
.
Goh.quote:
Alkmaarse Scheringa Club.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag bedoel je met AZ, AgainZender of Alkmaar Zaanstreek![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dirk is slaapverwekkend.
ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZ
Dus.
Ik ga meezoekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:56 schreef golfer het volgende:
Ook maar eens het mandje zo meteen opzoeken.
Neequote:
wie is Pfapquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
kortom blauw is weg![]()
dan heb je nog als vervanging als het nodig is pfap en mitt![]()
![]()
Die komen zo'n 2x per week online, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
kortom blauw is weg![]()
dan heb je nog als vervanging als het nodig is pfap en mitt![]()
![]()
Suijkiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die komen zo'n 2x per week online, dus dat valt wel mee.
Mogguh lui!
Ja, volgens mij wel. Nog iets meer dan een maandje en ik geloof dat we alles wel geregeld hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Suijkie
Alles al goed voorbereid voor de grote dag over een x aantal weken ?
in SPT is het natuurlijk rustiger VBLquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die komen zo'n 2x per week online, dus dat valt wel mee.
Mogguh lui!
mwah er is nog een ek-21quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef RayMania het volgende:
Morgen laatste livetopic, daarna rust tot eind augustus.
Ondertussen SPT met Roland Garros, Wimbledon laten zweten, en de TdF-mods bij de Tour.
Lek ik nu?quote:
succes voor jullie mannen !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar het voetballen. Op weg naar de Hoofdklasse.
Wish me luck.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oraal verkregen sperma geen diefstal![]()
![]()
Dat is handig, ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:26 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat er nu een storing is bij KPN zodat ik het voetbalkanaal niet kan instellen.
owjahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
De Google VBL-Quiz is leuk tijdverdrijf moto.
Mwah die zal ik hier niet vinden, want ik zit op 4 hoogquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:03 schreef Bjoro het volgende:
goede reden om over te stappen dus !
krijg vaak te horen dat er storing is zodra er ook maar 1 fietser voorbij rijdt....dat is de weersdtand voor mij op dit moment !
Borisz, je moet Bjoro niet hersenspoelen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:03 schreef Bjoro het volgende:
goede reden om over te stappen dus !
krijg vaak te horen dat er storing is zodra er ook maar 1 fietser voorbij rijdt....dat is de weersdtand voor mij op dit moment !
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Borisz, je moet Bjoro niet hersenspoelen...
Deze fout maak je expresquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]als je te lang zijn teksten leest, wordt je ook besmet met het 'slechte-taal-virus'
oei oei oei....dit is heeeeeeel slecht Bos.quote:
heb je nieuwe cd-tjes ofzoquote:
ritueel ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft in de afgelopen dagen meer dan 200 cd's gebrand....
Het is ritueel verbrand.quote:
quote:
playlist ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:57 schreef dndiek het volgende:
[..]Ik luister de best of the 90's van rubbereend
Had je maar op de meet moeten komen vorige week, dan had je die lijst kunnen zienquote:
wat staat er oa. op danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:13 schreef dndiek het volgende:
Die playlist heb ik niet op de computer
Smurfenhouse. Dat is toch wel hét beste van de 90's.quote:
Wat denk je zelf?quote:
eend kennende veel happy hardcore en 90 dancequote:
gelukkig houdt eend ook nog van betere muziekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
eend kennende veel happy hardcore en 90 dance.
net chinees gehaald![]()
dus eten![]()
Fout, gewoon veel top40 muziek uit de jaren 90quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
eend kennende veel happy hardcore en 90 dance.
ok, maar daar zit vast veel dance bijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fout, gewoon veel top40 muziek uit de jaren 90
Smakelijk!
Maar als het woensdag half 4 is moet je hem wel isolerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig houdt eend ook nog van betere muziekdus ik ben ook wel benieuwd
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef tong80 het volgende:
Campiooone Campioooone
1-0 gewonnen na verlengingen.
Volgend jaar Hoofdklasse![]()
Heldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef tong80 het volgende:
Nou na het laatste fluitsignaal rende ik naar de middenstip waar de spelers ook aan het juichen waren. Ik was eerder bij de doelpuntenmaker dan de coach. Ben nu nog bek af.
Ze hebben rationeel vermogen tot denken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:35 schreef SCH het volgende:
omdat ze harde hooligans zijn???
Ik vind die kaarsjes wel even mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze hebben rationeel vermogen tot denken?
Ja het kan. Kleine moeite opzich en het is goed voor de samenhorigheid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die kaarsjes wel even mooi eigenlijk.
Zo danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja het kan. Kleine moeite opzich en het is goed voor de samenhorigheid.
Dus dd als de wiedeweerga...
Heujquote:
Waarom doe jij als user ook niet mee?quote:
Heb ik al gedaan, alleen niet via een avatar.quote:
nerdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:15 schreef RayMania het volgende:
Voor de grap de eerste tien vragen van het Havo-scheikunde examen gedaan.
Tien goed.
Nu jijquote:
ik ben niet nuchter, dat zou oneerlijk zijnquote:
Eerste smoesjes komen nu alquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben niet nuchter, dat zou oneerlijk zijn![]()
OMFGquote:
Op dit uur zeg ik daar nooit nee tegenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:44 schreef Grulez het volgende:
Bier?
Dat komt nooit meer goedquote:
boven je wordt al een goed voorstel gedaanquote:
Ik heb verschillende soorten voor je in de aanbieding, maar voor u wordt het zeker een Grolsch ofzo.quote:
doe maar een ofzo. Geen Grolsch. Maar een trappistje of Duvel gaat er zeker wel inquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb verschillende soorten voor je in de aanbieding, maar voor u wordt het zeker een Grolsch ofzo.
Aha je bent gelukkig geen Grolschdrinken. Dan wordt het een Duvel voor meneer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
doe maar een ofzo. Geen Grolsch. Maar een trappistje of Duvel gaat er zeker wel in
en noem me alsjeblieft jij
Ik heb er zelf geen, ja die ene die Grulez me nu voor mijn neus zit. Maar daar blijf jij van afquote:
Oke meneer Bos.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen, ja die ene die Grulez me nu voor mijn neus zit. Maar daar blijf jij van af
Nope,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aha je bent gelukkig geen Grolschdrinken. Dan wordt het een Duvel voor meneer.
Omdat je die kratjes makkelijk kan versjouwen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope,
Bavaria it is normaliter.![]()
(Ja VoreG kom maar.... )
Bavariaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope,
Bavaria it is normaliter.![]()
(Ja VoreG kom maar.... )
Nee, want ik dronk het al voordat die kratjes er waren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat je die kratjes makkelijk kan versjouwen?
Bavaria is overduidelijk bier, alleen heeft misschien de gemiddelde Nederlander geen associatie met pils als hij Bavaria drinkt. Komt natuurlijk voor een groot deel door de Heineken vervuiling.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
ik vind Bavaria 1 van de minste bieren, komt zegmaar boven oranjeboom
Net lenzen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*knippert met ogen.*
Ik heb geen bril nodig.quote:
Dat komt nog wel. Al is het maar een leesgedeeltequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb geen bril nodig.
Voorlopig dan.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef DIGGER het volgende:
En hallo allemaal, ik ben weer terug van vakantie
Ooit, een keer vast wel, ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Al is het maar een leesgedeelte
Lekker gehad?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef DIGGER het volgende:
En hallo allemaal, ik ben weer terug van vakantie
en wat is slecht ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef Bos81 het volgende:
O ja WB Digger
En Lego, zo slecht als mijn ogen zul jij waarschijnlijk nooit krijgen.
ik heb -7 op mijn neus staan, en zie daar meer mee dan wie ik ook tegen kom, mijn oudste zus uitgezonderd (en zij doet het zonder bril...)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb geen bril nodig.
Voorlopig dan.
Dat is nog boven het gemiddelde op je leeftijd denk ik.quote:
ikke -2,5quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
* RayMania meedoet in discussie.
Ik heb -2,75.
Ik werd vanochtend 10 voor 9 wakker, en moest 9 uur op mn werk zijn, wilde 1 lens maar niet in!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:34 schreef RayMania het volgende:
Gister ging trouwens m'n lens uit, erg kut is dat.
Hier nooit last van, ik denk 15 seconden voor beide. Alleen zonder spiegel, en als je lens droog is, gaat het kut.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend 10 voor 9 wakker, en moest 9 uur op mn werk zijn, wilde 1 lens maar niet in!
Oh, ik kan het met erin en eruit normaal gesproken, maar als ik gespannen ben word ik zenuwachtig, en dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier nooit last van, ik denk 15 seconden voor beide. Alleen zonder spiegel, en als je lens droog is, gaat het kut.
Perfect.quote:
Dat verklaart een aantal van je clubvoorkeuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Hebben we het over oogsterkte? Ik heb links -6.5 en rechts -7.5.
Heb je je lolbroek weer aan DIGGER? Op een zaterdagavond nog wel. Foei!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat verklaart een aantal van je clubvoorkeuren.
Sorry, voor open doel kan ik niet naast schieten, zelfs niet op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb je je lolbroek weer aan DIGGER? Op een zaterdagavond nog wel. Foei!
Italiaanse mentaliteit hè, 1 kans pakken en dan dichthouden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sorry, voor open doel kan ik niet naast schieten, zelfs niet op zaterdagavond.
Wij gaan een keer een Kilkenny pakken samen. Wellicht komend seizoen een LAZIO-Napoli pakken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sorry, voor open doel kan ik niet naast schieten, zelfs niet op zaterdagavond.
Zei de man met die rood-witte stok en die hond die z'n topics in braille leest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef SCH het volgende:
Blijken ze allemaal halfblind te zijn in Hools
En eenoog koningquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef SCH het volgende:
Ik ben de man waarvan de man op zijn bril ging zittenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei de man met die rood-witte stok en die hond die z'n topics in braille leest.
Had je gezien het postgedrag eigenlijk anders verwacht?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb ze teruggevondenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
Klopt het SCH dat je je haren bent verloren ?
Nu je streken nogquote:
Oh ja, die dildo's die we hier vonden, die waren dus van jou?quote:
Ach, hebben we toch de worstebroodjes laten liggen, we waren ze al kwijtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die dildo's die we hier vonden, die waren dus van jou?
Ik heb weer een paar Italiaanse teferelen mogen aanschouwen....... waardoor ik altijd weer zeker weet daar niet te willen wonen. Maar met al z'n gekheden, zeker in het zuiden, is het op 1 of andere manier toch een fantastisch land.quote:
Zie hier het resultaat gemixt in een Tsjechisch bierglas!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
We gaan voor de Bulgaarse vodka-appel met de Oer-Amerikaanse cherry coke. Wat voor verrassende combinatie zal dat opleveren?
Hoe kom je aan die bulgaarse vodka?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat gemixt in een Tsjechisch bierglas!
[afbeelding]
Ben in Bulgarije geweest. Komt uit Plovdiv. Heb al 2 Bulgaarse exen, dus vandaar.quote:
Ah, dat ken ik. Nja, exen niet, scoren wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ben in Bulgarije geweest. Komt uit Plovdiv. Heb al 2 Bulgaarse exen, dus vandaar.
Niet tegen gekomen in Plovdiv. Kwam wel restaurant Amsterdam tegen. Verder wel een paar Bulgaren ontmoet die in Livorno werkten. Heb nog de Europese eenwording in Bulgarije meegemaakt dit jaar. Was wel lachen.quote:
Moet je eens kijken waar die van Ajax allemaal zitten.quote:
Enigjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef SCH het volgende:
Ging ik appeltaart bakken, liet ik de bloem op de grond vallen.
Nou ja, was alles wit
Leuk verhaal he
flauw. ik heb nog nooit betaald voor sex, maar er zijn genoeg Joden die de knip er wel voor open trekken. Ik zou m'n bijnaam (geen aanvoerder) ook geen eer aan doen als ik er wel voor betaalde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:55 schreef SCH het volgende:
Noem je een prostituee altijd je ex Aanvoerder?
Nee hoor, heb gewoon geen zin in jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Enigjes.
Zeg is je msn kapot gegaan na die webcam sessie van gisteren?
ik zou het m'n god niet weten. het is de 2e stad van Bulgarije, maar qua voetbal stelt het helemaal niets voor. Beetje het ADO van Bulgarije zeg maar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:58 schreef tong80 het volgende:
De voorzitter van Plovdiv is toch vermoord vorige week ?
Van harte Pinksteren iedereen.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:02 schreef Bos81 het volgende:
En toen was het alweer pinksteren
Vrolijk Pinksteren! Kan iemand mij vertellen wat we ook alweer vieren met Pinksteren?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:02 schreef Bos81 het volgende:
En toen was het alweer pinksteren
Extra dag vrij.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vrolijk Pinksteren! Kan iemand mij vertellen wat we ook alweer vieren met Pinksteren?
SCH zal dat wel kunnen uitleggen. Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vrolijk Pinksteren! Kan iemand mij vertellen wat we ook alweer vieren met Pinksteren?
Omdat ie roze is ?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SCH zal dat wel kunnen uitleggen. Ik heb echt geen idee
Het ontstaan van de christelijke kerk. En de uitstorting van de Heilige Geest, met vlammetjes en zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SCH zal dat wel kunnen uitleggen. Ik heb echt geen idee
Lijkt me niet dat dat H'veners waren danquote:Op zondag 27 mei 2007 00:03 schreef Aanvoerder het volgende:
H'veners. Blech. Zat een keer in de trein van Leeuwarden naar Den Haag met allemaal dronken schaatsfans die instapten in H'veen. God wat waren die irritant. Kreeg echt de neiging om klappen uit te delen.
Nee.quote:
Ik weet ff niet uit m'n hoofd wie, maar er is een Fok-Ajacied die pro-CU is, dus die zal het wel weten.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee.
SCH is toch best wel geinteresseerd in het (Christelijke) geloof, dacht ik
Klopt hoor bossie.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee.
SCH is toch best wel geinteresseerd in het (Christelijke) geloof, dacht ik
Pasen, Pinksteren, Hemelvaart. Allemaal een tweede zondagquote:
En wat is dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:36 schreef RayMania het volgende:
Vlieg mee met Oceanic Vlucht 815.
Ah, i, see.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:38 schreef RayMania het volgende:
Een vliegtuig van Oceanic Airlines dat op een leuk eiland landt.
Veel te zienquote:Op zondag 27 mei 2007 00:38 schreef Messenga het volgende:
Het lijkt me bijvoorbeeld geweldig om hier gewoon eens te staan, en zo'n eiland te verkennen.
[afbeelding]
Australië?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veel te zien.
Eilandjes rechts van Madagaskar zijn wel leuk volgens een collega van mij.
Hoeft ook niet, het is wel een unieke ervaring.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veel te zien.
Eilandjes rechts van Madagaskar zijn wel leuk volgens een collega van mij.
Volgens mij Mauritius.quote:
Op Zanzibar is Freddie Mercury geborenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen ja.Zanzibar onder anderen.
Hahah, ik zie het nu pasquote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef RayMania het volgende:
Toepasselijke TT trouwens.
Overigens leuk weetje hij had daar een prijs gewonnen voor mooiste babyquote:
Noord naar zuid? Welke versie is dat wel niet? Ik weet alleen van oost en naar west via Alaska.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:50 schreef Messenga het volgende:
Galapagos eilanden lijken me ook wel eens leuk, of dat eiland onder argentininië, waardoor je van noord naar zuid kon met Risk
Hangt er vanaf hoe laat je gaat slapen, volgende staat al klaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:52 schreef Bos81 het volgende:
Weer bijna een nieuwe hools, maar die zie ik waarschijnlijk pas na het slapen gaan![]()
Een of andere pc game versie.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Noord naar zuid? Welke versie is dat wel niet? Ik weet alleen van oost en naar west via Alaska.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |