Ik keek de herhaling.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net alsof er mensen naar Koppensnellers kijken
Ik wens AZ alvast veel plezier met het verlies van zondag. Snap dat dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:53 schreef borisz het volgende:
veel plezier AZ ?
Eilanden gaat toch trouwen![]()
Maar nu is de vraag bedoel je met AZ, AgainZender of Alkmaar Zaanstreekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wens AZ alvast veel plezier met het verlies van zondag. Snap dat dan.
.
Ik heb het nu over AgainZenderquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wens AZ alvast veel plezier met het verlies van zondag. Snap dat dan.
.
Goh.quote:
Alkmaarse Scheringa Club.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag bedoel je met AZ, AgainZender of Alkmaar Zaanstreek![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dirk is slaapverwekkend.
ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZ
Dus.
Ik ga meezoekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:56 schreef golfer het volgende:
Ook maar eens het mandje zo meteen opzoeken.
Neequote:
wie is Pfapquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
kortom blauw is weg![]()
dan heb je nog als vervanging als het nodig is pfap en mitt![]()
![]()
Die komen zo'n 2x per week online, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
kortom blauw is weg![]()
dan heb je nog als vervanging als het nodig is pfap en mitt![]()
![]()
Suijkiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die komen zo'n 2x per week online, dus dat valt wel mee.
Mogguh lui!
Ja, volgens mij wel. Nog iets meer dan een maandje en ik geloof dat we alles wel geregeld hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Suijkie
Alles al goed voorbereid voor de grote dag over een x aantal weken ?
in SPT is het natuurlijk rustiger VBLquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die komen zo'n 2x per week online, dus dat valt wel mee.
Mogguh lui!
mwah er is nog een ek-21quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef RayMania het volgende:
Morgen laatste livetopic, daarna rust tot eind augustus.
Ondertussen SPT met Roland Garros, Wimbledon laten zweten, en de TdF-mods bij de Tour.
Lek ik nu?quote:
succes voor jullie mannen !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar het voetballen. Op weg naar de Hoofdklasse.
Wish me luck.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oraal verkregen sperma geen diefstal![]()
![]()
Dat is handig, ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:26 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat er nu een storing is bij KPN zodat ik het voetbalkanaal niet kan instellen.
owjahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
De Google VBL-Quiz is leuk tijdverdrijf moto.
Mwah die zal ik hier niet vinden, want ik zit op 4 hoogquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:03 schreef Bjoro het volgende:
goede reden om over te stappen dus !
krijg vaak te horen dat er storing is zodra er ook maar 1 fietser voorbij rijdt....dat is de weersdtand voor mij op dit moment !
Borisz, je moet Bjoro niet hersenspoelen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:03 schreef Bjoro het volgende:
goede reden om over te stappen dus !
krijg vaak te horen dat er storing is zodra er ook maar 1 fietser voorbij rijdt....dat is de weersdtand voor mij op dit moment !
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Borisz, je moet Bjoro niet hersenspoelen...
Deze fout maak je expresquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]als je te lang zijn teksten leest, wordt je ook besmet met het 'slechte-taal-virus'
oei oei oei....dit is heeeeeeel slecht Bos.quote:
heb je nieuwe cd-tjes ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |