En Ian heeft aangekondigd dat hij een maand niet gaat SC-en!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik heb [DGK SC #87] 2 bagger or not 2 bagger eens gelezen en ik wil hierbij een klacht indienen. Ik ben helemaal niet geraadpleegd over de OP en nu sta ik naast Demins en dat wil ik helemaal niet want die plaagt mij altijd.![]()
Hmmmmmmmm....... ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik hier baggeren?
... ik kom altijd binnen zonder te kloppen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Talitha het volgende:
sepo
edit: pak van m'n hart, er is bezoek!![]()
Gesjellug!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik kom altijd binnen zonder te kloppen...
Prachtig meid.quote:
Ik zet er ook 1. Jij ook?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Ian zn vraagtekens zal zetten.![]()
zat je met je vingers ergens tussenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
Zit ik even niet op te letten is er in eens een nieuwe
Meneer verdraagt maar een paar soorten, vandaag een ander pak geprobeerd omdat de normale brokken uitverkocht waren.quote:
Neeh ik was opzoek naar een ijsjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef Polonium-120 het volgende:
zat je met je vingers ergens tussen
Arm beest. Wat voerde je hem normaal?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Meneer verdraagt maar een paar soorten, vandaag een ander pak geprobeerd omdat de normale brokken uitverkocht waren.![]()
het is toch niet te geloven... een beetje teveel kapsones!... geef hem op voor DGK...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Meneer verdraagt maar een paar soorten, vandaag een ander pak geprobeerd omdat de normale brokken uitverkocht waren.![]()
Hij eet indoorbrokjes van purina of de zilveren zak brokjes van de Lidl. En van een vriendin van die kleine blikjes gourmet gekregen, die blijven ook binnen.quote:
Veel plezier stinkie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:45 schreef Polonium-120 het volgende:
Shit... moet weg... see you all later.... en denk maar niet dat ik nuchter terug kom....
Ik wil geen tact!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prachtig meid.
Ik ben op de tackt volle toer zien jullie.
Veel katten zijn tegenwoordig gevoelig voor bepaalde voerders. Zeker als ze niet zo hoog in kwaliteit staan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
Hij eet indoorbrokjes van purina of de zilveren zak brokjes van de Lidl. En van een vriendin van die kleine blikjes gourmet gekregen, die blijven ook binnen.
Wel wazig, telkens als we iets anders proberen is het altijd afwachten of hij over zn nek gaat ;-/
Ach het is maar een OPquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:45 schreef Talitha het volgende:
Ik wil geen tact!![]()
Ben nog eens aan het schuiven geweest...
Tis ook zielig, hij doet altijd zo zielig overgeven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Veel katten zijn tegenwoordig gevoelig voor bepaalde voerders. Zeker als ze niet zo hoog in kwaliteit staan.
Zo dan, anders blijf ik aan het schuiven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach het is maar een OP
Ik wil het wel zien hoor
niemand begrijpt waarom we hier zijn.....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[SC # 96] 2 S Or Not 2 M
[SC # 96] 2 S Or Not 2 M
Veulen, ik begrijp niet waarom je hieraan meedoet.
Ken meer katten die daar last van hebben. Soms heeft het met het soort vlees te maken wat er in zit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
Tis ook zielig, hij doet altijd zo zielig overgeven.
dus...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ken meer katten die daar last van hebben. Soms heeft het met het soort vlees te maken wat er in zit.
Ben je al weer terug?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
niemand begrijpt waarom we hier zijn.....
Done!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik was aan het modden, de zweep erover enzo![]()
Kan er in de OP vermeldt worden waarom in niet naast Demins wilde. Het moet natuurlijk wel kloppen allemaal.![]()
ik seg: pak aan... zweep eroverquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik was aan het modden, de zweep erover enzo![]()
Kan er in de OP vermeldt worden waarom in niet naast Demins wilde. Het moet natuurlijk wel kloppen allemaal.![]()
Omdat ik vind dat ze gelijk hebben. Als het voor jou zo belangrijk is om er in te staan moet jer er misschien iets minder over zeuren. Zeker als mensen je er dan inzetten en vervolgens maak je er alsnog een sneer over. Dan verdien je het ook wel heel erg om zo behandeld te worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[SC # 96] 2 S Or Not 2 M
[SC # 96] 2 S Or Not 2 M
Veulen, ik begrijp niet waarom je hieraan meedoet.
ben altijd een beetje traag van geest...quote:
Dan heb je je vergist. Ik heb nooit gevraagd erin te staan en toch is er voortdurend geklier over. Iemand anders heeft het wel gevraagd (die er niet in kwam) en daar zul je mee in de war zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ze gelijk hebben. Als het voor jou zo belangrijk is om er in te staan moet jer er misschien iets minder over zeuren. Zeker als mensen je er dan inzetten en vervolgens maak je er alsnog een sneer over. Dan verdien je het ook wel heel erg om zo behandeld te worden.
Maar als het voor jou de wereld is om er in te staan: wees nu gelukkig en hou er verder over op.
Ik wil niet zeuren hoor mare wat doet die [ daar boven-voor-aan?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je je vergist. Ik heb nooit gevraagd erin te staan en toch is er voortdurend geklier over. Iemand anders heeft het wel gevraagd (die er niet in kwam) en daar zul je mee in de war zijn.
Dat is mijn personal touch!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor mare wat doet die [ daar boven-voor-aan?![]()
Als dat zo is: dan mijn excuus...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Dan heb je je vergist. Ik heb nooit gevraagd erin te staan en toch is er voortdurend geklier over. Iemand anders heeft het wel gevraagd (die er niet in kwam) en daar zul je mee in de war zijn.
we moeten een rouleer systeem opzetten...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor mare wat doet die [ daar boven-voor-aan?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
Dat is mijn personal touch!
* Even iets gaat aanpassen....![]()
Waarvoor?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we moeten een rouleer systeem opzetten...![]()
grrrr moet ook echt gaan... can't stop nowquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarvoor?
Was jij niet al vertrokken?
Tot over 5 minuten!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
grrrr moet ook echt gaan... can't stop now
Mijn weegschaal staat op ignorequote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:17 schreef Polonium-120 het volgende:
ik dacht dat mijn weegschaal stuk was...
Ik ga nu slapen....en misschien wel dromen.... maar ik zeg niet over wie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Polonium-120 het volgende:
zijn jullie weleens vreemdgegaan? of...... aan een ander denken tijdens de sex is ook vreemdgaan...
Ik had Thalita al gewaarschuwdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat doet die graftak gloeiende gloeiende in de bovenste rij!?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat doet die graftak gloeiende gloeiende in de bovenste rij!?![]()
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf en als je dan hier ook nog even verder lezen [SC # 70] 2 Gay or not 2 Gay ^ ^quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Daarin valt niet te lezen dat ik vraag erin te staan. Zoals ik al zei, je vergist je want ik heb het nooit gevraagd. In mijn ogen maken jij en alle anderen die hieraan meedoen jezelf belachelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf en als je dan hier ook nog even verder lezen [SC # 70] 2 Gay or not 2 Gay ^ ^
Als je zulke opmerkingen maakt vraag/dram je er wel degelijk over. Ik heb er een hekel aan als mensen glas hard lopen te ontkennen dat ze iets zeggen wat ze wel hebben gezegt. Je maakt niet alleen je zelf hiermee belagelijk maar ook mij. Een beetje respect voor een ander zou je niet mistaan.
Het gezeur over een OP is uberhaupt wat kinderachtig, maar als dat jou niveau is. Dan kun je gezeur verwachten. Ik zou er maar mee leren leven: Met opmerkingen als die je eerder maakte en opmerking als hierboven maak je je bij mij zeker niet geliefd.
Thank God, er is nog iemand wakker genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf en als je dan hier ook nog even verder lezen [SC # 70] 2 Gay or not 2 Gay ^ ^
Als je zulke opmerkingen maakt vraag/dram je er wel degelijk over. Ik heb er een hekel aan als mensen glas hard lopen te ontkennen dat ze iets zeggen wat ze wel hebben gezegt. Je maakt niet alleen je zelf hiermee belagelijk maar ook mij. Een beetje respect voor een ander zou je niet mistaan.
Het gezeur over een OP is uberhaupt wat kinderachtig, maar als dat jou niveau is. Dan kun je gezeur verwachten. Ik zou er maar mee leren leven: Met opmerkingen als die je eerder maakte en opmerking als hierboven maak je je bij mij zeker niet geliefd.
Okee het is duidelijk dat jij op laag niveau denkt: ik zal het even voor je instukjes haken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
Daarin valt niet te lezen dat ik vraag erin te staan. Zoals ik al zei, je vergist je want ik heb het nooit gevraagd. In mijn ogen maken jij en alle anderen die hieraan meedoen jezelf belachelijk.
Duidelijke hint... Please laat me er in. Ik doe niks zonder dat ik daar sta.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Nee, want ik weet niet waar ik het allemaal vandaan moet halen en bovendien sta ik niet in de ikoontjes.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Ik zie het zo: ik ben hier illegaal en kan elk moment opgepakt worden![]()
Ian bied aan het morgen wel te willen regelen. Jij geeft aan dat je je buiten gesloten voeld. Een illegaal in het land van legale.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Maar pssst... ik ben hier stiekem. Niet rondbazuinen!![]()
Iemand geeft aan geklaagd te hebben over dat ze niet in de OP stond. Jij vraagt meteen bij wie.quote:
Opnieuw smeek je half verborgen om er maar in te mogen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Ik zal overwegen een asielstatus aan te vragen dan.
Je bent helemaal in extase als Ian (alweer) zegt dat je er in mag.quote:
Ik begrijp dat je niet zo goed in humor bent. En dat je dus niet hebt kunnen vinden waar ik erom vraag omdat ik er nooit om heb gevraagd. Als het bovenstaande jouw legitimatie voor je hatelijkheden is, wens ik je er veel plezier mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee het is duidelijk dat jij op laag niveau denkt: ik zal het even voor je instukjes haken.
[..]
Duidelijke hint... Please laat me er in. Ik doe niks zonder dat ik daar sta.
[..]
[..]
Ian bied aan het morgen wel te willen regelen. Jij geeft aan dat je je buiten gesloten voeld. Een illegaal in het land van legale.
[..]
Iemand geeft aan geklaagd te hebben over dat ze niet in de OP stond. Jij vraagt meteen bij wie.
[..]
Opnieuw smeek je half verborgen om er maar in te mogen.
[..]
Je bent helemaal in extase als Ian (alweer) zegt dat je er in mag.
Maar neeh je vraagt er helemaal niet om![]()
Nee, jij bent hilarisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet zo goed in humor bent.
Ik heb er nog een paar gevonden om je mee te verblijden, van 2 dagen later (zo erg moet het je dus al dwars zitten):quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat je niet zo goed in humor bent. En dat je dus niet hebt kunnen vinden waar ik erom vraag omdat ik er nooit om heb gevraagd. Als het bovenstaande jouw legitimatie voor je hatelijkheden is, wens ik je er veel plezier mee.
Als reactie op Apk's vraag waarom hij in de OP staat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Omdat je hier nog minder post dan ik, geloof ik...
Als reactie op zijn vraag waar jij bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Dat bedoel ik.
Ik zal me maar niet afvragen waar dat een reactie op was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
"All animals are equal but some animals are more equal than others."
Hmm...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
Tja, onderscheid moet er zijn... Daarom mag ik ook niet in de OP van de SC![]()
Tja...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Er valt hier ook bijna elke dag wel iets over mij te lezen. Terwijl ik niet eens tussen de ikoontjes sta![]()
Ohja... Nou toen begonnen mensen het zielig te vinden al dat gesmeek... En toen ineens stond je er in:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
En toch sta ik niet tussen de ikoontjes. Ra ra...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
Iedereen werd er maar ingekwakt. Voila, de langst tegengehouden icon van de SC![]()
En toen was je er weer uit... Rara hoe kan dat.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
Wat een leuk topic![]()
Kibbelen jullie hier over wiens plaatje niet bij de andere plaatjes mag?![]()
Geen bier?quote:
Tja Disana is al weer gevlucht. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht met mijn neus in de boter te vallen
Ben jij een kloon van leandraquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja Disana is al weer gevlucht. Beetje jammer.
Omdat ze weet dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja Disana is al weer gevlucht. Beetje jammer.
Wát? Sta ik er niet in?!?!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt.
Waar sta jij?
Je staat er niet in...
Tja, geen reden om weg te rennen. Kan ze beter eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Omdat ze weet dat je gelijk hebt.
Volgens mij ben jij ook slowchatting scumquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
Wát? Sta ik er niet in?!?!
Dat wil ik ook niet. Ik bedoel wel....Nee, niet. Ik word liever gewurgd gevonden in een Oostduitse drankenhandel aan de periferie van Brandenburg, met een licht nasmeulende plastic snorkel in mijn anus gepropt, dan dat ik mijn plaatje in de OP van dit topic heb... Of ja, nee, zet me er toch maar in.. Nee, ja! Niet! ik wil er niet in. Ik voel me beter dan dat ik hier ga zitten smeken om mijn plaatje in de OP te hebben!
Of nee... Ik wil er toch in! Geef me een plaatje in de OP! Nu!
Like I care, slowchatting scum!![]()
Daar vlucht disana ook altijd voor is me verteldquote:
Ik niet, maar ik vind dat je een knap plaatsje hebt zo boven mij met je computertje. Zou spontaan verliefd op je wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:
Wie heeft mij er eigenlijk zonder toestemming ooit ingezet, terwijl ik hier toen maar amper kwam![]()
Goh als je maar voor iedereen op de vlucht moet hou je geen SC leven meer overquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:46 schreef PC eend het volgende:
Daar vlucht disana ook altijd voor is me verteld
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik niet meer naar je reet kan kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind dat je een knap plaatsje hebt zo boven mij met je computertje. Zou spontaan verliefd op je worden![]()
Maar als disana niet meer komt, moet ik misschien jou maar gaan afzeikenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goh als je maar voor iedereen op de vlucht moet hou je geen SC leven meer over![]()
Een mooie blote kont is altijd prettiger om te zien dan een paar vleugelsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik niet meer naar je reet kan kijken
Ik ben geen pispaal. Daar zoek je maar iemand anders voor hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:
Maar als disana niet meer komt, moet ik misschien jou maar gaan afzeiken![]()
Dat is een oud-Monarchistisch gebruik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook slowchatting scum
Wie eet er nou worstenbroodjes om kwart voro 3 's nachts trouwens?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:54 schreef FuTilE het volgende:
Dat is een oud-Monarchistisch gebruik.
Het dateert terug van ver vóór 1525. Voordat de ene koninklijke of adellijke familie ten strijde trok tegen de andere, werd er eerst gezamenlijk worstenbroodjes gegeten aan de 'strijddis'. Volgens traditie moeten het de worstenbroodjes van Easy Bakery zijn. Nadat alles opgegegeten is, wordt er ronduit geklaagd over de kwaliteit van de worstenbroodjes en het feit dat dit nooit écht vlees kan zijn. Daarna trekken de beide families ten strijde met lans en zwaard.
Sinds mijn familie overleed in 1998, probeer ik de traditie voort te zetten. Zometeen trek ik ten strijde tegen mijn onvermoedende buurman.
Een waardeloze strijder jij... Je lans kwijtquote:
Maar goed, heb je dat 'broodje' weggekregen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is een oud-Monarchistisch gebruik.
Het dateert terug van ver vóór 1525. Voordat de ene koninklijke of adellijke familie ten strijde trok tegen de andere, werd er eerst gezamenlijk worstenbroodjes gegeten aan de 'strijddis'. Volgens traditie moeten het de worstenbroodjes van Easy Bakery zijn. Nadat alles opgegegeten is, wordt er uitvoerig geklaagd over de kwaliteit van de worstenbroodjes en het feit dat dit nooit écht vlees kan zijn. Daarna trekken de beide families ten strijde met lans en zwaard.
Sinds mijn familie overleed in 1998, probeer ik de traditie voort te zetten. Zometeen trek ik ten strijde tegen mijn onvermoedende buurman.
Ja, nee... Vooralsnog heb ik dus alleen de worstenbroodjes.quote:
Ik heb wel een ratel en een toeter hier. Kan je daar wat mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Ja, nee... Vooralsnog heb ik dus alleen de worstenbroodjes.
Ik ben zo slecht met tradities, he...
Ja, dat is weer een verhaal op zich. Sinds 2002 wordt er een speciale smaakstof gebruikt, E441, waar ik overgevoelig voor ben. Ik kan dus eigenlijk alleen het deegomhulsel van het worstenbroodje opeten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Maar goed, heb je dat 'broodje' weggekregen?
*Mental image* Mijn God, ik hoop niet dat je straks hier voor de deur staat!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een verhaal op zich. Sinds 2002 wordt er een speciale smaakstof gebruikt, E441, waar ik overgevoelig voor ben. Ik kan dus eigenlijk alleen het deegomhulsel van het worstenbroodje opeten.
Dat gecombineerd met de paraplu waarmee ik nu mijn lans vervangen heb, maakt dit tot een tamelijk halfslachtig ritueel...
Ik ben benieuwd of ik mijn buurman zometeen überhaupt nog schrik kan aanjagen met mijn aanval. Met een paraplu en een half opgegeten worstenbroodje, maar goed, traditie is traditie!
Ik zou naakt een uitval doen. Dan bereik je tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
Ja, dat is weer een verhaal op zich. Sinds 2002 wordt er een speciale smaakstof gebruikt, E441, waar ik overgevoelig voor ben. Ik kan dus eigenlijk alleen het deegomhulsel van het worstenbroodje opeten.
Dat gecombineerd met de paraplu waarmee ik nu mijn lans vervangen heb, maakt dit tot een tamelijk halfslachtig ritueel...
Ik ben benieuwd of ik mijn buurman zometeen überhaupt nog schrik kan aanjagen met mijn aanval; een paraplu en een half opgegeten worstenbroodje. Maar goed, traditie is traditie!
Nou heb ik dus trek in dat worstje.... Niet degene die jij half verorberd hebt maar fuckinhell!quote:
sorry, Jaap sprak even via mij....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:08 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Nou heb ik dus trek in dat worstje.... Niet degene die jij half verorberd hebt maar fuckinhell!
Nou, ik ben terug hoor...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou naakt een uitval doen. Dan bereik je tenminste nog iets.
Een hartaanval of een lachstuip
ik vind het worstje heel interessant....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, ik ben terug hoor...
Het leek het gevecht van de eeuw te worden, mijn buurman stond al klaar met het bladerdeeg van een saucijzenbroodje en een swiffer. Hij moet geweten hebben dat ik kwam. Misschien heeft hij het inmiddels door, nu ik al 3 jaar op 26 mei met een paraplu en een worstje op zijn deur sta te kloppen, zo rond 3 uur 's nachts.
Dus ik zeg: "Ja, je weet hoe laat het is he, snoodaard". En hij: "Ja natuurlijk, ik sta hier niet voor niks met mijn bladerdeeg en een swiffer". Dus ik zeg: "Tsja, traditie, ik kan er niks aan doen". En hij weer: "Ja, ik kom ook uit een gebroken gezin". "Oh ja?", vraag ik belangstellend. En toen kwam er dus een heel verhaal dat zijn vader alcoholist was geweest en altijd heeft gedacht dat hij van adelijke afkomst was, en dat zijn moeder jarenlang bij de NS had gewerkt. Zijn zusje was de prostitutie ingegaan en had inmiddels een verslaving aan hygiënische middelen... Nou ja, heel triest allemaal. Huilen dat 'ie deed, oh oh oh... Dus ik heb hem maar getroost en hem in bed gelegd en nu ben ik dus weer terug...
Maar volgend jaar zeker weer een poging! Traditie is traditie.
Ben je nu dood????quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:40 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaah! sex will kill you....
[afbeelding]
Naar mijn mening heb jij vannacht genoeg creatief gebaggerd om een plekje in de OP te verdienen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wát? Sta ik er niet in?!?!
Dat wil ik ook niet. Ik bedoel wel....Nee, niet. Ik word liever gewurgd gevonden in een Oostduitse drankenhandel aan de periferie van Brandenburg, met een licht nasmeulende plastic snorkel in mijn anus gepropt, dan dat ik mijn plaatje in de OP van dit topic heb... Of ja, nee, zet me er toch maar in.. Nee, ja! Niet! ik wil er niet in. Ik voel me beter dan dat ik hier ga zitten smeken om mijn plaatje in de OP te hebben!
Of nee... Ik wil er toch in! Geef me een plaatje in de OP! Nu!
Like I care, slowchatting scum!![]()
[Eendmodus] En van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:10 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
sorry, Jaap sprak even via mij....
Goedemorgenquote:
I'll second that....men oh men...dit is zalig wakker worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Naar mijn mening heb jij vannacht genoeg creatief gebaggerd om een plekje in de OP te verdienen.![]()
Morguh Jappie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
I'll second that....men oh men...dit is zalig wakker worden.![]()
![]()
![]()
Ik ga eerst nog wat nuttigs doen. Tot straks in wonderland.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Lith![]()
Ben er gelijk weer vandoor...er zijn targets te halen vandaag...![]()
Je doet de schietschijven-inkoop voor de plaatselijke schietvereniging?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Lith![]()
Ben er gelijk weer vandoor...er zijn targets te halen vandaag...![]()
Nee dank uquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil er hier iemand misschien een verse Pretzel?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dank u![]()
Ik wil Demins in ruil voor Peetra![]()
Ik heb net eea aangepast in de OP, nu bleek dat iemand stond waar ze niet wilde staan, er een ander in stond die er eigenijk helemaal niet in wilde staan, en ik dat hele gezeik daarover sowieso al zat was.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dank u![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb net eea aangepast in de OP, nu bleek dat iemand stond waar ze niet wilde staan, er een ander in stond die er eigenijk helemaal niet in wilde staan, en ik dat hele gezeik daarover sowieso al zat was.
Dus hij is weer anders, maar Demins staat nog steeds niet bij jou... sorry dear, en Petraa wisselen is nog even geen optie want alle korte balken beginnen en eindigen met een groene avatar.
Goffer wat is er met mijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dank u![]()
Neuh dat gaat haar nu zeker niet lukken,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien kan je ze overhalen van icon te wisselen?![]()
Sexy bird??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn AVA is een heel sexy mannelijk vogeltje![]()
Daar heb jij niets over te zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat gaat haar nu zeker niet lukken,had ze eerst maar liefjes aan mij moeten vragen of ik me plaatsje af zou willen staan aan Demins.
![]()
![]()
Herman met een groene bikini ???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Geef Demins dan een groene bikini
Lekker geil wijfie ben jequote:
Dat is eigenlijk best een goed idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Geef Demins dan een groene bikini
Met Zout?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil er hier iemand misschien een verse Pretzel?![]()
Het interesseert me geen ruk meer wie wat waar....... bij deze maak ik een statement:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb jij niets over te zeggen![]()
En als Demins van ava wisselt kan er nogsteeds (zonder jouw toestemming) gehusseloeriet worden
![]()
![]()
Chill!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ruk meer wie wat waar....... bij deze maak ik een statement:
De komende week wordt de SC OP in de wiki pagina zeker niet gewijzigd
Opgetekend, zaterdag 26 mei 2007, 12.41 uur.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ruk meer wie wat waar....... bij deze maak ik een statement:
Tip tap topquote:
Daar hou ik je aan!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bofferd staat je kloon toch nog naast je.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill!![]()
![]()
Dus Thera staat voorlopig naast mij met haar IIan ava!!!
![]()
Tief opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Bofferd staat je kloon toch nog naast je.![]()
EN bedankt !!!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op![]()
Zelfs Talitha geloofd me eindelijk dat het geen kloon is![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op![]()
Zelfs Talitha geloofd me eindelijk dat het geen kloon is![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
[..]
EN bedankt !!!!!!![]()
Ik weet me plaats ik ga alweer![]()
![]()
![]()
Daar ben jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef demins het volgende:
Kan ik de dames ergens mee van dienst zijn???
Zusje wil dat je een groene bikini aantrekt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef demins het volgende:
Kan ik de dames ergens mee van dienst zijn???
We gunnen hier iedereen zijn eigen kleine seksuele aberraties, toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Zusje wil dat je een groene bikini aantrekt.![]()
Ik gok je op een 95 Aquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
We gunnen hier iedereen zijn eigen kleine seksuele aberraties, toch?
Dus kom maar op met die bikini, of wil je eerst mijn cupmaat weten?
Ik ben nog bezig, mens! Het is lastig te meten met een liniaal...quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, mens! Het is lastig te meten met een liniaal...
Meester, uw leerling werpt vruchten afquote:
en wat voor een vruchten gooi je dan zoal?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Meester, uw leerling werpt vruchten af![]()
Proficiat! Alles goed met moeder en kind?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Meester, uw leerling werpt vruchten af![]()
Vruchten van haar schoot!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat voor een vruchten gooi je dan zoal?![]()
-Ik denk sowieso heel de dag aan tettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Maar even een korte weergave van dit moment:
- Op de streams ligt een huilende Tiet
- In de Cos gaat het over Tieten
- In de SC is Demins zn tieten aan het opmeten
![]()
Die uit de vila ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef demins het volgende:
[..]
Proficiat! Alles goed met moeder en kind?
Is dat Duitse blaasmuziek ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
-Ik denk sowieso heel de dag aan tetten
Maar nergens tieten te zien?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Maar even een korte weergave van dit moment:
- Op de streams ligt een huilende Tiet
- In de Cos gaat het over Tieten
- In de SC is Demins zn tieten aan het opmeten
![]()
Klopt, ga snel douchenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef demins het volgende:
[..]
Maar nergens tieten te zien?
Zusje, je weet wat je te doen staat!![]()
quote:
Gouden pik! (schrijf die maar 300 keer!)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( villa, villa, villavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavilla
Moet ik je rug inzepen?quote:
Tetten zijn Vlaamse tieten (niet te verwarren met Vlaamse frieten). Poepen is neuken in Vlaanderenland!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou best kunnen...
Eigenlijk weet k heul niet wat tetten zijn![]()
OKquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik je rug inzepen?![]()
Zal ik zometeen iedereen onthullen dat we een geheime liefdesrelatie hadden? Hadden, want het geheime is er dan wel van af...
Dat is idd moeilijk te begrijpenquote:
tet de braakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
-Ik denk sowieso heel de dag aan tetten
Mijn OP is afgekeurd begrijp ik?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met Disana in de bovenste rij OP ?
Ja.
Ja, een heerlijke dag. Lekker niksen.quote:
Die is al begonnen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, een heerlijke dag. Lekker niksen.
Wanneer begint die de klok rond arbeid van jou?
Maar met een beetje geluk gaat het morgen klote weer zijn...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is al begonnen!![]()
Die stomme Duitsers hebben een fout gemaakt waardoor het nu vandaag ontzettend rustig is en ik dus gewoon lekker kan zitten laptoppen!![]()
Morgen gaat het wel druk worden though![]()
De stormen zijn van Spanje iig noordwaarts getrokken naar Frankrijk dus wie weet... hier is het ook niet echt lekker, maar het is iig droogquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar met een beetje geluk gaat het morgen klote weer zijn...
En dan blijven de Duitsertjes ook wel binnen![]()
Het begint hier steeds donkerder te worden!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stormen zijn van Spanje iig noordwaarts getrokken naar Frankrijk dus wie weet... hier is het ook niet echt lekker, maar het is iig droog
Hier schijnt sinds een kwartiertje zelfs het zonnetje! Fijn voor de MusicMeeting!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stormen zijn van Spanje iig noordwaarts getrokken naar Frankrijk dus wie weet... hier is het ook niet echt lekker, maar het is iig droog
We duimen gewoon voor klote weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar met een beetje geluk gaat het morgen klote weer zijn...
En dan blijven de Duitsertjes ook wel binnen![]()
Tja maar als je nu nog mensen binnen hebt gaan die natuurlijk niet wegquote:
SNEEUWquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
HAGEL!!!
Je stond tussen buuf en het kuthondje in! Beter dan dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:27 schreef demins het volgende:
[..]
Vond je mij niet een beetje laag staan?![]()
![]()
![]()
Er is ook al een topic van mij gesloten. Toeval? Ik denk het niet.quote:
Maar ik lig onder jou! Is dat soms een pretje?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je stond tussen buuf en het kuthondje in! Beter dan dat kan toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik eens flink wat reserveringen doen? En dan op het laatste moment afbellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is al begonnen!![]()
Die stomme Duitsers hebben een fout gemaakt waardoor het nu vandaag ontzettend rustig is en ik dus gewoon lekker kan zitten laptoppen!![]()
Morgen gaat het wel druk worden though![]()
Welke mod moet jou hebben?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is ook al een topic van mij gesloten. Toeval? Ik denk het niet.
![]()
Reserveringen voor het zwembad dan zeker, want het restaurant zit al 3 weken volgeboektquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik eens flink wat reserveringen doen? En dan op het laatste moment afbellen?![]()
Zeker de enige snackbar in de wijde omtrekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Reserveringen voor het zwembad dan zeker, want het restaurant zit al 3 weken volgeboekt![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker de enige snackbar in de wijde omtrek![]()
Vast niet! Dus beter je best doen, dan kun je snel naar een hogere laag promoveren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik lig onder jou! Is dat soms een pretje?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Reserveringen voor het zwembad dan zeker, want het restaurant zit al 3 weken volgeboekt![]()
Doe mij maar 1 bak friet met majo en een kaassouflee, bedankt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Op het moment ben ik degene met de snackbar![]()
![]()
![]()
Sorry daar ben ik niet ijdel genoeg voorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nagels lakken in verschillende kleuren ?
Wat wil je weten, schat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nagels lakken in verschillende kleuren ?
Is hij een schandknaap?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:20 schreef petraa het volgende:
Tis stil hiero, Ian heeft zeker klanten
*jengel mode aan*quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
*jengel mode aan*
Talitha en pettraa begonnen hoor
*jengel mode uit*
![]()
BAGGERSQUAD FOR TEH WINNNNNquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
*jengel mode aan*
Talitha en pettraa begonnen hoor
*jengel mode uit*
![]()
Niet bij mij !!! Maar kippieee wil het heel graag zo hebben.quote:
quote:
Kutmuziek!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ze is weer beter, je snapt nu toch wel hoe zielig ik ben, want ik denk dat je kan raden wat ik de hele dag hoor.
![]()
kippieee??????quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet bij mij !!! Maar kippieee wil het heel graag zo hebben.
Heeft ze je andere berichtjes nog niet gelezen dan?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft ze je andere berichtjes nog niet gelezen dan?
Dat je zei dat Bill een lelijke travestiet is...
En dat hij niet kan zingen?
![]()
hij is niet lelijk hooorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft ze je andere berichtjes nog niet gelezen dan?
Dat je zei dat Bill een lelijke travestiet is...
En dat hij niet kan zingen?
![]()
Neuhhh ze is 15,5 dus dat mag nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef demins het volgende:
[..]
En die mag ik geheel naar eigen inzicht gebruiken?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef demins het volgende:
En die mag ik geheel naar eigen inzicht gebruiken?
Kijk jij eensch wat ik speciaal voor jou heb!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Kippiee het volgende:
[..]
hij is niet lelijk hooorHij is leuuuuuk!
& hij is geen travestiet![]()
& hij kan wél zingen
kijk maar:
http://www.youtube.com/watch?v=MH-0gfM4enw&eurl=
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk jij eensch wat ik speciaal voor jou heb!!!![]()
![]()
![]()
1 Tokio Hotel
2 Tokio Hotel!
3 Tokio Hotel
4 Tokio Hotel
Lees gerust de reacties even door!![]()
![]()
![]()
ja die had ik al gezienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk jij eensch wat ik speciaal voor jou heb!!!![]()
![]()
![]()
1 Tokio Hotel
2 Tokio Hotel!
3 Tokio Hotel
4 Tokio Hotel
Lees gerust de reacties even door!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:38 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ja die had ik al gezien![]()
ze zyn gek joh![]()
Wat zingt ie in? Klinkt als 1 of ander vaag dialect.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Kippiee het volgende:
hij is niet lelijk hooorHij is leuuuuuk!
& hij is geen travestiet![]()
& hij kan wél zingen
kijk maar:
http://www.youtube.com/watch?v=MH-0gfM4enw&eurl=
Sorry, nog maar een half jaar!!! Maar ik weet niet of ik zo lang wil wachten...quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Wel een knappe meid!!!Adoptiefkindje zeker, mazzelaar!
ziejewel dat ie leuk isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:40 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha dat is niet me kiddo, dat is BILL (een jongen dus) van Tokio Hotel
![]()
Kom op hé! Dat topic is omgekeerd sticky!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien hadden wie iets minder moeten SlowChatten![]()
Als tienermeisje is hij heel geslaagd! Post maar eens een pic van jezelf, dan kan ik zien of jij net zo geslaaagd bent en het wachten waard!quote:
Nog een half jaartjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Als tienermeisje is hij heel geslaagd! Post maar eens een pic van jezelf, dan kan ik zien of jij net zo geslaaagd bent en het wachten waard!![]()
neehoor. dat heb ik nie gezegd. ik zei alleen dat bill leuk wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Petraaaaaaaa!
Jouw dochter noemt mij lelijk!![]()
![]()
![]()
Daar ga ik me lekker niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Petraaaaaaaa!
Jouw dochter noemt mij lelijk!![]()
![]()
![]()
Schandalig mannetje ben jij toch Demins. Beetje alleen een foto voor jezelf vragen, en wij dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef demins het volgende:
Als tienermeisje is hij heel geslaagd! Post maar eens een pic van jezelf, dan kan ik zien of jij net zo geslaaagd bent en het wachten waard!![]()
Spreek dat kind toe!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar ga ik me lekker niet mee bemoeien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |