Hier neerzetten mag geloof ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben high van de adrenaline.. zijn er nog leuke acties die je met telefoonnummers kunt doen?
De date BOB in kwestie heeft misschien ook een rijbewijs?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mams is met de auto, dan drinkt ze niet!![]()
Ik zat bij een dinnetje aan de koffie ipv in de kroeg... dus geen date of BOB te bekennenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De date BOB in kwestie heeft misschien ook een rijbewijs?
Los lobos?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef APK het volgende:
Baila Baila Baila!
Baila Baila Baila Me! [afbeelding]
Jij zat lurkermode,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat bij een dinnetje aan de koffie ipv in de kroeg... dus geen date of BOB te bekennen
Anyway: Waskweer![]()
Ik heb je verdedigd tegen valse tongen die beweerden dat je zat te zuipen in de kroeg!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat bij een dinnetje aan de koffie ipv in de kroeg... dus geen date of BOB te bekennen
Kou vatten door nakend zijn kan nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Mootie... Je bent weer nakend. En dat zo vroeg in de nacht: straks vat je nog kou.
Nope, om 01.01 uur zat ik daar nog en vond het tijd om naar huis te gaan, en heb nu net de SC bijgelezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zat lurkermode,
Deze timing is té perfect![]()
![]()
![]()
Ik zit in mijn D&G boxer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Mootie... Je bent weer nakend. En dat zo vroeg in de nacht: straks vat je nog kou.
Dat had ik eigenlijk ook in de planning maar net voor vertrek zag ik dat ik een "Kom je vanavond ff koffie doen" SMSje had..... en dat leek me eigenlijk beter dan bierslempen in de kroeg op de hoekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb je verdedigd tegen valse tongen die beweerden dat je zat te zuipen in de kroeg!![]()
Was het wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, om 01.01 uur zat ik daar nog en vond het tijd om naar huis te gaan, en heb nu net de SC bijgelezen.
Dat is dan wel weer triest natuurlijk
Die zijn niet eens zo heel duur.. 24 euro. Ik heb er ook 1 van ralph lauren die was 35..verder nog een paar bjorn borg en een heleboel goedkope shit boxers.quote:
Weet ik toch mampsie... ff dad op stang jagenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian moet er even 1 ontwerpen voor mijn nakende kikker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die zijn niet eens zo heel duur.. 24 euro. Ik heb er ook 1 van ralph lauren die was 35..verder nog een paar bjorn borg en een heleboel goedkope shit boxers.
Ik las Waskemeer, daar heb ik op school gezetenquote:
Shitboxers?? Welk merk?? Pampers??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die zijn niet eens zo heel duur.. 24 euro. Ik heb er ook 1 van ralph lauren die was 35..verder nog een paar bjorn borg en een heleboel goedkope shit boxers.
Jaaaa...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Gypsy Kings! [afbeelding]
Bamboleooooooooo! [afbeelding]
Ik las dat PietjePuk63 graag onze schoonzoon wil worden?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik even je mening over het feit dat onze dochter zich heeft lopen verloven?![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat PietjePuk63 graag onze schoonzoon wil worden?!
In dat geval kan ik mij wel vinden in deplannen.
Ik liever met..is sexier.. het liefst een strakke boxer met een megalul erin!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaaaa...Laten we het over herenondergoed hebben
![]()
Mare ik zie ze liever zonder hoor.
Ben een beetje bang dat ik heel hard ga lachen als mijn schat zo voor me staat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
GinoSanti:)
Mootie..wat dacht je van een jockstrap?
[afbeelding]
Waat the fuck moet dat voorstellen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie..wat dacht je van een jockstrap?
[afbeelding]
Dat probeerde ik onze rebelse dochter ook al wijs te makenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hadden het een stuk beroerder kunnen treffen dan deze welbespraakte beleefde jongeman![]()
Beter neem je gewoon een relatie met iemand uit het buitenlandquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef APK het volgende:
Hé. Love Dinges, mag ik zeggen dat ik jou een enorme zeikerd vind, maar dat ik het ook wel weer snap? [afbeelding]
Nederlandse mannen zijn net zo erg als die vrouwelijke koeien die denken dat ze representatief voor de Nederlandse vrouw zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baila, Baila, Baila! [afbeelding]
een jockstrap. Dragen honkballers over hun boxer..aan de voorkant zit dan een toque..maar wordt ook wel als ondergoed gebruikt..easy access..zegt maar.quote:
Oef... gelukkig.. Het hing wel van jou mening af...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat PietjePuk63 graag onze schoonzoon wil worden?!
In dat geval kan ik mij wel vinden in deplannen.
Of gewoon geen relatie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter neem je gewoon een relatie met iemand uit het buitenland![]()
Nou dan lijkt een vijgeblad me toch een stuk sexy'er.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Dat is met een hangzakje aan de voorkant... waar het zaakje precies in past![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |