ja die had ik al gezienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk jij eensch wat ik speciaal voor jou heb!!!![]()
![]()
![]()
1 Tokio Hotel
2 Tokio Hotel!
3 Tokio Hotel
4 Tokio Hotel
Lees gerust de reacties even door!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:38 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ja die had ik al gezien![]()
ze zyn gek joh![]()
Wat zingt ie in? Klinkt als 1 of ander vaag dialect.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Kippiee het volgende:
hij is niet lelijk hooorHij is leuuuuuk!
& hij is geen travestiet![]()
& hij kan wél zingen
kijk maar:
http://www.youtube.com/watch?v=MH-0gfM4enw&eurl=
Sorry, nog maar een half jaar!!! Maar ik weet niet of ik zo lang wil wachten...quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Wel een knappe meid!!!Adoptiefkindje zeker, mazzelaar!
ziejewel dat ie leuk isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:40 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha dat is niet me kiddo, dat is BILL (een jongen dus) van Tokio Hotel
![]()
Kom op hé! Dat topic is omgekeerd sticky!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien hadden wie iets minder moeten SlowChatten![]()
Als tienermeisje is hij heel geslaagd! Post maar eens een pic van jezelf, dan kan ik zien of jij net zo geslaaagd bent en het wachten waard!quote:
Nog een half jaartjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Als tienermeisje is hij heel geslaagd! Post maar eens een pic van jezelf, dan kan ik zien of jij net zo geslaaagd bent en het wachten waard!![]()
neehoor. dat heb ik nie gezegd. ik zei alleen dat bill leuk wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Petraaaaaaaa!
Jouw dochter noemt mij lelijk!![]()
![]()
![]()
Daar ga ik me lekker niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Petraaaaaaaa!
Jouw dochter noemt mij lelijk!![]()
![]()
![]()
Schandalig mannetje ben jij toch Demins. Beetje alleen een foto voor jezelf vragen, en wij dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef demins het volgende:
Als tienermeisje is hij heel geslaagd! Post maar eens een pic van jezelf, dan kan ik zien of jij net zo geslaaagd bent en het wachten waard!![]()
Spreek dat kind toe!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar ga ik me lekker niet mee bemoeien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |