quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Nog beter: In de grote steden geld dat je pas vanaf 22 of 23 de clubs binnen kan, dus ze worden er totaal uitgefilterd.
dat mens is 13 ofzoquote:
geen wonder!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:03 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
To illustrate my point: Zweeds vrouwvolk tijdens het uitgaan, ik wil terug!!!!!!!!!!
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/14418595418.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/14418595391.jpg]afbeelding][/URL]
Dag mag niet he.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:09 schreef Robbadefrissa het volgende:
onbeschaamde tpv
Onbereikbaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:07 schreef Dibble het volgende:
neejh joh die zijn te onbereikbaar voor ons,dan maar terug naar de goeie ouwe hollandse sletkes![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat het niet in Nederland ligt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:55 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Onbereikbaar.
print dit op je hersenschors: "If the thing is humanly possible, consider it to be within your reach."
dit is niet het userfoto's topic orquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:49 schreef Rijstbal het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik dus na 3 weken al gesloopt..
[afbeelding]
Smells Like Teen Spirit
Kurt cobain wannabe![]()
ahum,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:03 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dit is niet het userfoto's topic or![]()
vergat dezequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef GSbrder het volgende:
nog een plork
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07215/4208724.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
die kop![]()
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07215/5120941.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
slightly better
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07215/5281478.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
now we're talking![]()
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07215/5214446.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
YEAH BI-ATCH![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
vergat deze![]()
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07216/5446649.jpg.xs.jpg]afbeelding
idd, wordt beetje uitgemolken alhoewel die middelste toch wel echt mijn droomchick isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef r8ality het volgende:
Waarom kom ik allemaal bekende foto's van Snyggast tegen.
Nee, ik heb die top-20 zelf al teveel bekekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
idd, wordt beetje uitgemolken alhoewel die middelste toch wel echt mijn droomchick is![]()
![]()
Dat denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef r8ality het volgende:
Twee dingen:
- Ze is waarschijnlijk aartsdom en heeft een hanger om haar eigen voornaam niet te vergeten, maar neukbaar is het wel
- Die hobbenzakmode die je hier (zweden) ook ziet is ook al in NL doorgebroken.
Ik weet niet of deze foto al eens gepost is en of het dus al gezegd is maar die linker is toch gewoon hilary duff of ben ik nou gekquote:
ja dat is haarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:53 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze foto al eens gepost is en of het dus al gezegd is maar die linker is toch gewoon hilary duff of ben ik nou gek![]()
http://www.msnskins.be/breezah-tool/quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:36 schreef andre347 het volgende:
Wie weet die site ook al weer waar je wat invoert en dat het dan vertaald wordt naar Br33z4h ??
ik ga rond 24 een post met meer dan 200 pics plaatsen, hopelijk gaat het script niet flippenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:00 schreef don-diablo het volgende:
Hey breezahbeminnendebatsbillies eem een tvp bij gebrek aan foto's nu geen zin in zoeken, morgen waarschijnlijk wel een bijdrage van mijn kant gheheh
geilquote:
favorieten toevoegenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:15 schreef Chen het volgende:
[..]
geil, wat ik mij alleen afvraag is: Hoe kunnen ze allemaal hun adres onthouden, want ik elke username zitten 30 ;; en ** en && en ,'*)(sDAs en zulke rare dingen...
Breezah-paardquote:
Breezahsletje tegen paard: "Hé moppie, zal ik je straks eens lekker oraal verwennen als we met z'n tweetjes in de manege zijn?"quote:
En voor vrienden danquote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef koffiegast het volgende:
[..]
favorieten toevoegenof gewoon als startpagina
quote:VIP-actie win 20 euro!!!
Vipactie is verlengd. Dit betekent dat je jezelf als VIP-lid kan gaan aanmelden via ons sms systeem.
Uit een van de aangemeldde leden zal een winnaar worden getrokken. Deze winnaar kijgt van ons 20 EURO aangeboden! Zo kun je lekker met je vrienden naar de bioscoop, iets eten of drinken gaan, of
lekker rondhangen in een cafe of discotheek van ons geld! Dus meld je snel aan, en wie weet ben jij de gelukkige winnaar.
Ga naar de VIP-pagina Aanmeldingen voor deze actie gelden alleen als je per aanmeld!
Momenteel hebben zich er
2
nieuwe VIP-leden aangemeld.
dus per aanmelding ? huppa 300 x aanmelden, kom maar met die 20 euro !quote:Ga naar de VIP-pagina Aanmeldingen voor deze actie gelden alleen als je per aanmeld!
Die staat 1equote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef jorgentol het volgende:
zij is wel oke. als ze me nou ook nog aan durfde te kijken zou het helemaal mooi zijn.
[afbeelding]
Jupquote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef Houtspeer het volgende:
16??!!
Omdat ze hun eigen tieten op het scherm zien natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:18 schreef Houtspeer het volgende:
Zij ook hoor:
[afbeelding]
Waarom kijken ze niet allemaal naar de camera?![]()
PUSSSSSS aan het eind van elk berichtje......Mmmz...ga er maar van uit dat het "kus" betekent, in plaats van de Nederlandse variant. Bah, het idee alleen al.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef Chen het volgende:
...
en dit is haar dagboek website: http://hamilton-.bilddagboken.se/
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef dalet het volgende:
[..]
PUSSSSSS aan het eind van elk berichtje......Mmmz...ga er maar van uit dat het "kus" betekent, in plaats van de Nederlandse variant. Bah, het idee alleen al.
dan had ze maar 1 leuke foto. op die anderen heeft ze die leuke lach niet meer.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Die staat 1emeer pics van haar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is 16, heet Isabella, komt uit Zweden, ze woont in Borås, Zweden en dit is haar dagboek website: http://hamilton-.bilddagboken.se/
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef dalet het volgende:
[..]
PUSSSSSS aan het eind van elk berichtje......Mmmz...ga er maar van uit dat het "kus" betekent, in plaats van de Nederlandse variant. Bah, het idee alleen al.
Ik hield het 14 seconden vol om te kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Rijstbal het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xFwMNbPrjes
Die stem![]()
wat een kutkop.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef dalet het volgende:
[..]
Ik hield het 14 seconden vol om te kijken.
Wow... Mijn ogenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Houtspeer het volgende:
Dit topic begint een dieptepunt te raken jongens, we willen geen dikke vetzakken zien.
[afbeelding]
Nu serieus.
Zweedse vrouwen zijn idd bestquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:03 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
To illustrate my point: Zweeds vrouwvolk tijdens het uitgaan, ik wil terug!!!!!!!!!!
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/14418595418.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/14418595386.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/14418595391.jpg]afbeelding][/URL]
Crisis, wat een stevige bollen!quote:
Speciaal voor jou wegge-editquote:Op maandag 28 mei 2007 13:46 schreef Chen het volgende:
Tot dusver gaat het hier om Breezersletjes en niet om Miss Norway
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef DemonRage het volgende:
Damnz... hebben ze in Zweden een lekkere-wijven-kwekerij ofzo?
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef BonJovi het volgende:
Chen je merkt gelijk dat de Zweedse toch veel mooier zijn
jah maar weet je hoelang je daarvoor moet gaan zoeken op die site, 3/4 zijn emo gedrochtenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef BonJovi het volgende:
Chen je merkt gelijk dat de Zweedse toch veel mooier zijn
Count me in!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:22 schreef Chen het volgende:
[..]
KloptZullen we met ze allen naar Zweden emigregen
Zal zeker daar binnenkort wat plaatsenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Dibble het volgende:
hebben jullie dat ene topic gecheckt bij ONZ, die is namelijk zo fuckin erg
![]()
[Howto] Breezers uitbuiten
Klopt, en kijk eens bij de mannen top 20. Zie je de eerste 5 ook alleen maar mannelijke Emo's.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
jah maar weet je hoelang je daarvoor moet gaan zoeken op die site, 3/4 zijn emo gedrochten![]()
Valt mee toch?!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Dibble het volgende:
hebben jullie dat ene topic gecheckt bij ONZ, die is namelijk zo fuckin erg
![]()
[Howto] Breezers uitbuiten
Geeft niet. Voelt ze niks van.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hey dat is mijn nichtje!
Sunny, Abbkerk, 16 jaar
Tis een aangetrouwde nicht... geen bloedverwant..quote:
lijkt net amerika waarbij 30ers 20ers blijken te zijn en 20ers 10ers...quote:Op maandag 28 mei 2007 17:23 schreef Piovan het volgende:
16 jaar WTF
Hoe oud zien die sjikjes al uit zeg.
2x 9 is ook achttien!!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:28 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lijkt net amerika waarbij 30ers 20ers blijken te zijn en 20ers 10ers...
omgquote:Op maandag 28 mei 2007 17:21 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Tis een aangetrouwde nicht... geen bloedverwant..
Eindelijk een foto in dit topic waarvan ik kan zeggen: Ik heb dingen gedaan die jullie nooit kunnen doen
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Die is trouwens ook best fokking! lekker: [afbeelding]
Abbekerk ligt hier 3-4 km vandaanquote:Op maandag 28 mei 2007 17:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hey dat is mijn nichtje!
Sunny, Abbekerk, 16 jaar
Naaktfoto's? Emails?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:47 schreef Houtspeer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze ken ik allemaal, welke heb ik ge-boned?
Welke klopt niet?
Je moet je muil houwenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
HOEREN ZIJN TE VERVANGEN !
Wat is er mis met almere muziekwijkquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Telkens als ik op dit topic zit, zie ik weer dat station voor me waar ik eens per vergissing kwam....Almere Muziekwijk, als je daar ergens woont, ga je of voor de trein liggen, of zulke foto's posten, denk ik maar...
Laat me raden.. jij komt uit Medemblik?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Abbekerk ligt hier 3-4 km vandaan![]()
Maar 16 is wat aan de jonge kant. Ziet er wel goed uit overigens.
Toen ik bij de weblog werkte heb ik geleerd... altijd alles eerst in een kladblokje zetten voordat je op post druktquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
KANKER KANKER KANKER!!!!!!
Ik post echt 50 plaatjes ofso.. staat er: onze database is te druk.... dus ik terug, m'n hele post weg
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Toen ik bij de weblog werkte heb ik geleerd... altijd alles eerst in een kladblokje zetten voordat je op post drukt
VIND ZE TERUD DAN!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Chen het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook wel geleerd, en het kutte is ook van 1 meisje had ik 14 foto's en die ben ik nu allemaal kwijt
Nee, geen Medemblik, maar Oostwoud (gehucht, maar goed, geen ghetto).quote:Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Laat me raden.. jij komt uit Medemblik?
Vroeger zag ze er veel lekkerder uit.. een jaartje geleden..
Normaal zit die in demondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef bokkiej het volgende:
De enige keer dat ze een paal in dr handen zal hebben in dr leven
Niet met kankerschelden.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
Ik post echt 50 plaatjes ofso.. staat er: onze database is te druk.... dus ik terug, m'n hele post weg
Alles selecteren en CTRL+C drukken voordat je 'm post. Dan kun je 'm met CTRL+V weer helemaal terughalen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
Ik ook niet. maar ik heb geen zin om ze allemaal opnieuw te gaan uploadenquote:
Die's wel geil... alleen die sjagerijnige kop kon beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Vicious_R het volgende:
[afbeelding]
Zou dit haar dagelijkse outfit zijn?
wtf due 2e heet ze joyce of lindaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef Doofiej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Breezer slet in opleiding
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze slet heb te veel breezers op
Beschuitje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:39 schreef BonJovi het volgende:
Ff weer leven in de brouwerij gooien
[afbeelding]
Als Ajax tegen Kopenhagen moet voetballen kunnen we trein pakken naar Zweden is maar half uurtje van Kopenhagenquote:
Goed idee..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als Ajax tegen Kopenhagen moet voetballen kunnen we trein pakken naar Zweden is maar half uurtje van Kopenhagen.
doorgeven maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik heb hun msn![]()
Eerst kijken waar ze up toe zijn zeg maar. Als ze mij niet willen kunnen jullie ze krijgenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef Bernard0s het volgende:
Zijn dat de bro's uit tha gouda ghetto?
Haha 1 zo'n gangsta drinkt gewoon Heineken
Schande voor de zwarte mensen.quote:
Ik heb ook een soort van profiel aangemaakt op dat snyggast en ik zag opeens dat ik 2 berihtjes had. Ik ff kijken, waren het 2 superlekkere chicks uit Stockholm.. En de rest volgde.quote:
Het is desperate, maar het loont welquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:29 schreef BonJovi het volgende:
Whaha netjeseen vreind van me heeft ook een account daar zal ook wel ff promoten.
Ja en we gaan ernaar toe toch.. Dan gaan we ze ff ontmoeten en de restquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef BonJovi het volgende:
Boeiuh we komen daar toch niet vandaan kutten kan altijd
Preciesquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja en we gaan ernaar toe toch.. Dan gaan we ze ff ontmoeten en de rest
Zoeen kleinequote:
Gewoon zo van sugababes gepakt. Check de link maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef BonJovi het volgende:
Waarom weg gekrast? is het je zusje of buurmeisje ofzo
Mooi. Is geregeld dan bij deze.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Preciesik ken er nog 1 uit Stockholm btw
Nie slektquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Dit is die chick waar ik al een tijdje mee praat uit Stockholm
Ja dat wil ik geloven. Jullie weten zeker precies van elkaar wat jullie bedoelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef BonJovi het volgende:
Zeker, ze is wel geil. Ik kan met haar over veel dingen praten,
Ik heb haar msnquote:
Titfuck.quote:
Ik kan alleen beetje zweedsquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Bernard0s het volgende:
Dit schreef ze in haar 1e berichtje:
åå vilken Sötis ! =)en 10:A till dig !!!
=) du kan väl vara snäll och kolla in
mina bilder med =)
Geen idee wat het betekent, maar dat boeit me ook niet haha.
Zie, dat zijn de berichten. Ze had het ook nog over nöken ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik kan alleen beetje zweeds
Sot betekent cute, dus ze vind je cute en ook een 10 voor jou!
en iets van dat je lief bent ofzo en dan zegt ze mijn foto.
Jaren lang zweedse cursussen gevolgd. Dit is de vertaling :quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Bernard0s het volgende:
Dit schreef ze in haar 1e berichtje:
mina bilder med =)
Geen idee wat het betekent, maar dat boeit me ook niet haha.
Hahahaha. Ja dat zou ook nog kunnen. Ach maakt me niet uit, zat anderen:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jaren lang zweedse cursussen gevolgd. Dit is de vertaling :
Jij bent lelijk ! Voor jou 10 anderen !
Ga je eens scheren.
Behaarde aap
ja is goed en wat die gast boven zei klopt nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef Bernard0s het volgende:
Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ik naar haar toe moet komen omdat ze gewillig is.
Dat 'SOT' zal ik goed in de gaten houden bij toekomstige berichtjes ofzo.
Haha nee dat dacht ik al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja is goed en wat die gast boven zei klopt niet
Dat staat er helemaal niet, wacht ik ga kijken of ik het kan vertalenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:03 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja dat zou ook nog kunnen. Ach maakt me niet uit, zat anderen:
[afbeelding]
Die XX is geen breezerquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef mien-moeke het volgende:
Fok!stertjes in Br33z4H Stylowh!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek zo
Ook leuk. MSN adressen
Verzamelen maar.
Whaha doe je goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Haha nee dat dacht ik al.
Ik heb net even een paar berichten gestuurd naar mooie vrouwtjes met veel Söt en Nöken erin.
Whaha zo ver zat ik er niet naastquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:27 schreef Doofiej het volgende:
mina bilder med =)
Aaawh, hoe lief, ook een 10 voor jou!!!
jij bent gewild. en hou mijn foto's in de gaten
Preciezer kan ik het niet
Whaha HUMPAaa HUMPAaa HUMPAa PAAquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:31 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die rechter, humpaaa humpaaa humpaaa paaaa![]()
[afbeelding]
Jup zelf vertaaldquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha zo ver zat ik er niet naastheb je het zelf vertaald? of via een site?
Whahah ok ik moest in Zweden een pizza bestellen, hun hadden geschreven wati k moest zeggen klonk voor geen meter. Die man was boos wahha want die zweedse nam het over en zei , voortaan wil ik met iemand praten die wel zweeds kan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:34 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Jup zelf vertaald, Ik ging veel om met zweedse op de vakantie
![]()
BELANGRIJKER ----> Jag vill knülla dig <---quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah ok ik moest in Zweden een pizza bestellen, hun hadden geschreven wati k moest zeggen klonk voor geen meter. Die man was boos wahha want die zweedse nam het over en zei , voortaan wil ik met iemand praten die wel zweeds kan.
Ik kan nu wel een aantal dingen, gewoon de basics.
en owja bernardos voor jou om te onthouden:
Jag älskar dig
dat betekend ik hou van jou
Uhuhquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:36 schreef BonJovi het volgende:
en owja bernardos voor jou om te onthouden:
Jag älskar dig
dat betekend ik hou van jou
Nope dat is echt waarquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uhuhen als je dat zegt tegen een zweedse dan krijg je klappen omdat je wat verkeerds gezegd heb
Thanks die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:38 schreef Doofiej het volgende:
[..]
BELANGRIJKER ----> Jag vill knülla dig <---
Alles wat je moet weten (ik wil je neuken)![]()
in het deens is het jeg elskar degquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:40 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Nope dat is echt waar, in het deens is het Jeg ëlskar dig ofzo
, lijkt op elkaar maar hij liegt niet
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef Doofiej het volgende:
Ik ging met deze 2 om, Met die linker heb ik kunnen genieten, oh en let niet op die koppen ze zijn daar aan de coke -.-![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |