Ik weet niet of deze foto al eens gepost is en of het dus al gezegd is maar die linker is toch gewoon hilary duff of ben ik nou gekquote:
ja dat is haarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:53 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze foto al eens gepost is en of het dus al gezegd is maar die linker is toch gewoon hilary duff of ben ik nou gek![]()
http://www.msnskins.be/breezah-tool/quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:36 schreef andre347 het volgende:
Wie weet die site ook al weer waar je wat invoert en dat het dan vertaald wordt naar Br33z4h ??
ik ga rond 24 een post met meer dan 200 pics plaatsen, hopelijk gaat het script niet flippenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:00 schreef don-diablo het volgende:
Hey breezahbeminnendebatsbillies eem een tvp bij gebrek aan foto's nu geen zin in zoeken, morgen waarschijnlijk wel een bijdrage van mijn kant gheheh
geilquote:
favorieten toevoegenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:15 schreef Chen het volgende:
[..]
geil, wat ik mij alleen afvraag is: Hoe kunnen ze allemaal hun adres onthouden, want ik elke username zitten 30 ;; en ** en && en ,'*)(sDAs en zulke rare dingen...
Breezah-paardquote:
Breezahsletje tegen paard: "Hé moppie, zal ik je straks eens lekker oraal verwennen als we met z'n tweetjes in de manege zijn?"quote:
En voor vrienden danquote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef koffiegast het volgende:
[..]
favorieten toevoegenof gewoon als startpagina
quote:VIP-actie win 20 euro!!!
Vipactie is verlengd. Dit betekent dat je jezelf als VIP-lid kan gaan aanmelden via ons sms systeem.
Uit een van de aangemeldde leden zal een winnaar worden getrokken. Deze winnaar kijgt van ons 20 EURO aangeboden! Zo kun je lekker met je vrienden naar de bioscoop, iets eten of drinken gaan, of
lekker rondhangen in een cafe of discotheek van ons geld! Dus meld je snel aan, en wie weet ben jij de gelukkige winnaar.
Ga naar de VIP-pagina Aanmeldingen voor deze actie gelden alleen als je per aanmeld!
Momenteel hebben zich er
2
nieuwe VIP-leden aangemeld.
dus per aanmelding ? huppa 300 x aanmelden, kom maar met die 20 euro !quote:Ga naar de VIP-pagina Aanmeldingen voor deze actie gelden alleen als je per aanmeld!
Die staat 1equote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef jorgentol het volgende:
zij is wel oke. als ze me nou ook nog aan durfde te kijken zou het helemaal mooi zijn.
[afbeelding]
Jupquote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef Houtspeer het volgende:
16??!!
Omdat ze hun eigen tieten op het scherm zien natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:18 schreef Houtspeer het volgende:
Zij ook hoor:
[afbeelding]
Waarom kijken ze niet allemaal naar de camera?![]()
PUSSSSSS aan het eind van elk berichtje......Mmmz...ga er maar van uit dat het "kus" betekent, in plaats van de Nederlandse variant. Bah, het idee alleen al.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef Chen het volgende:
...
en dit is haar dagboek website: http://hamilton-.bilddagboken.se/
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef dalet het volgende:
[..]
PUSSSSSS aan het eind van elk berichtje......Mmmz...ga er maar van uit dat het "kus" betekent, in plaats van de Nederlandse variant. Bah, het idee alleen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |